Elektrifikace vozového parku Komerční banky pokračuje, k dosud dodaným 131 elektromobilům Škoda Enyaq přibude dalších 80.
Společnost Škoda Auto dodá Komerční bance 80 elektromobilů Škoda Enyaq 80. Ve firemní flotile této finanční instituce slouží již 131 elektromobilů Škoda Enyaq dodaných autorizovaným prodejcem vozů značky Škoda Direct auto.
Na základě spokojenosti s jejich fungováním nyní dochází k dalšímu rozšíření vozového parku. Modelová řada Enyaq slaví úspěchy u větší i menší fleetové klientely.
SOUVISEJÍCÍ: Komerční banka si pořídila střešní solární elektrárnu
Elektromobily Škoda Enyaq s kapacitou baterie 82 kW budou plnit roli služebních vozidel vyššího managementu. Většina z nich bude nabíjena u dobíjecích stanic, které Komerční banka buduje na různých místech ČR.
„Skupina Komerční banky dbá při svých aktivitách na minimalizaci dopadu na životní prostředí a šetrné využívání přírodních zdrojů a energie. Už v roce 2020 si proto Komerční banka stanovila cíl do roku 2025 významně snížit produkované emise a do roku 2026 dosáhnout uhlíkové neutrality vlastního provozu. Elektromobilita je tak oblastí, která zažívá rozmach napříč celou Skupinou KB,“ říká členka představenstva a provozní ředitelka Komerční banky Jitka Haubová.
Přechodem na elektromobilitu se Komerční banka posunuje o další krok vpřed směrem k dosažení uhlíkové neutrality. Závazek postupného snižování uhlíkové stopy patří k základním pilířům její strategie udržitelnosti.
Elektrická vlajková loď značky Škoda přesvědčila management Komerční banky svou spolehlivostí, jízdními vlastnostmi a dojezdem více než 540 km na jedno nabití v režimu WLTP. Na základě těchto pozitivních zkušeností dochází k rozšíření firemního vozového parku o dalších 80 kusů modelu Enyaq 80. Vozy byly předány ve spolupráci s autorizovaným prodejcem vozů značky Škoda Direct auto.
Škoda Auto stojí dlouhodobě v čele rozvoje elektromobility v Česku. V roli zprostředkovatele spojuje zainteresované subjekty a pracuje na tom, aby se síť dobíjecích bodů rozšířila, pohyb elektrifikovaným vozem po českých silnicích se stal co nejpohodlnějším a přechod na budoucnost s nízkoemisní dopravou byl co nejjednodušší.
Její autorizované servisy se mění v elektromobilní centra, ve spolupráci se státními orgány naplňuje strategické cíle Národního akčního plánu čisté mobility a v neposlední řadě připravuje další elektrifikované modely, které zpřístupní elektromobilitu širšímu okruhu zákazníků.
Automobilka současně pracuje na uceleném ekosystému elektromobility, který vedle produktu a servisu zahrnuje širokou škálu navazujících služeb. Její znalosti pomáhají při určování konkrétních lokalit pro dosažení optimálního pokrytí celého území ČR dobíjecí infrastrukturou.
Kromě toho patří značka Škoda k významným hráčům českého trhu z pohledu registrací vozidel s lokálně bezemisním provozem, když za 3. čtvrtletí roku 2023 zaregistrovala 977 nových elektromobilů. K dalšímu růstu pomůže modelová ofenzíva, kterou mladoboleslavská automobilka plánuje v nejbližších letech.
zdroj: tisková zpráva
„„Není tady zrovna hustá síť nabíječek, takže to auto vůbec nenabíjíme elektřinou, nikdy jsme ho na nabíječku nedali. Žádnou ani nemáme, takže do toho lejeme pouze benzin. Přece nemohu zaměstnancům nařídit, aby si to doma nabíjeli ze svého proudu. To nejde,“ líčí ředitel Šimák.“
hxxps://www.idnes.cz/zpravy/domaci/elektroauta-dotace-hybrid-marian-jurecka-pecovatele.A240724_203703_domaci_stud
Pan ředitel by se měl zeptat Komerční banky. Ta tvrdí, že elektromobily v režimu referentských vozidel používá. A prý nekrade.
Pod minulým článkem jsem se ptal, jakým způsobem je realizováno, vykazováno a účtováno nabíjení elektromobilů Komerční banky v režimu referentských vozidel. Bohužel neúspešně.
Opravdu budu muset podat podnět Finančnímu úřadu pro Prahu pro provedení šetření v této věci?
Asi by si mel Odbor zivotniho prostredi posvitit na tu tvou zakopanou naftu. A policie na ty tve rozvratne aktivity.
Mám pro tebe novinku národněsocialistický dědo, rozvracení lidovědemokratického zřízení už z trestního práva vypadlo.
A co se týká odboru životního prostředí, ať se klidně staví, jelikož se nejedná o stavbu ani nemám ohlašovací povinnost, můžou maximálně přijít pozdravit a dát si skvělý jablkový závin od mé ženy. Jo kdyby to byl nadzemní zásobník s propanem, to by byla jiná…
To si jen myslis. Nakladani s ropnymi latkami podleha prisnym predpisum. Doufam ze ti prvni netesnost kontaminuje tvou studnu a ty to vychlastas a pak zaplatis pokutu a likvidaci az zcernas.
Samozrejme vse hypoteticky, protoze zadnou takovou nadrz s naftou nemas.
Kterým přísným předpisům podléhám já jako fyzická osoba a moje soukromá nafta? Konkrétně.
zákon č.254/2001sb. o vodách…
Ty si vážně myslíš, že můžeš NAPŘ. skladovat naftu v rezatých sudech na shnilé dřevěné lávce přes potok a žádný úřad na tebe nemá, protože jsi soukromá osoba na vlastním pozemku??? Tak trochu soudnosti 😉
No jasně, taky to například nemůžu uskladňovat v kapačkách pacientů v nemocnicích.
To má naprosto stejnou relevanci.
Už sem to zde vysvětloval několikrát – není to stavba, není to ve stavbě ani její blízkosti, není to v ochranném pásmu vod ani čehokoliv jiného, nemá to žádné přečerpávací ani jiné technické prvky. Z režimu PHM to vypadlo v okamžiku, kdy jsem to koupil a odvedl daně jako soukromá osoba.
De jure je to na zahradě postavený kanystr s poměrně bezpečnou hořlavinou třetí třídy. Klidně hledej v zákonech, ale nic nenajdeš.
Existují povrchové a spodní vody a zákon je v podstatě nerozlišuje.
To znamená že nesmíš vylít kanystr nafty ani do potoka, ani na SVÉM pozemku do trávy…
Hele nejsem právník – nebudu se s tebou dohadovat….
Samozřejmě, že neseš obecnou odpovědnost. Tu ale neseš vždy. Za následky. Neznamená to, že nesmíš chodit na zahradu s kanystrem, protože by si ho mohl rozlít.
V pohodě, já stejně čekám, že mi to citacemi z těch přísných zákonů vysvětlí odborník Leodendula.
no to je taky dost, drbou milijardy a zbůhdarma by spalovali ropu néoe