Až dosud si svou verzi elektromobilu Tesla Model 3 mohli nakonfigurovat pouze zaměstnanci Tesla/SpaceX, jejich příbuzní nebo insideři. Teď Tesla otevírá konfigurátor i běžným zákazníkům.
foto: Tesla
Tesla má s výrobou Modelu 3 nemalé problémy. Zdá se ale, že se je daří řešit. Cíl vyrábět 5000 kusů týdně je sice nyní odsunut na konec 1. čtvrtletí 2018, ale i to by byl pořád ještě slušný výsledek.
Nejnovější dávka pozvánek ke konfiguraci nyní dorazila i běžným zákazníkům mimo okruh zaměstnanců/insiderů SpaceX/Tesla. Jde ale i tak o úzce vymezenou skupinu. Dotyční musí být z Kalifornie, nejlépe okolí Palo Alto/Fremontu, kde Tesla sídlí, a musí už nějaký vůz této značky vlastnit.
Konfigurační možnosti elektromobilu Tesla Model 3 jsou zatím také stále poměrně omezené. Lze vybrat pouze „long range“ verzi a prémiový interiér.
off
Přeložený článek vo Elonovi z Roling
off
Přeložený článek vo Elonovi z Roling Stone
http://objevit.cz/elon-musk-architekt-budoucnosti-t232751
Tesla každou minutu své existence spálí 174 tisíc Kč,
Tesla každou minutu své existence spálí 174 tisíc Kč, už v srpnu má být na suchu
No to je spíš otázka jestli se to rozhýbe co do výroby
No to je spíš otázka jestli se to rozhýbe co do výroby všech těch modelů, nebo ne. Problém je v tom že v poslední době jakoby pánové ekonomové a staří mazáci šéfové trochu ztráceli přehled, je to možné, kdy naposledy vznikla z brusu nová automobilka. Spíš než samotná velikost výdajů by to chtělo vidět kam ty výdaje jdou, do čeho, jestli jsou to investice, nebo běžné výdaje.
Ovšem diskuse pod tím je dost výživná, tolik konspiračních teoretiků pod jedním článkem jsem dlouho neviděl.
Nicméně něco se mi trochu nepozdává, moc to žene, to nemůžou dát, baterie, model 3 roadster II a truck… Něco tu nesedí.
Na druhou stranu jistě mají dost patentů, na které mohou začít prodávat licence.
Jo, maj hlavně fantastický nápady.
Těžký dvoutunový
Jo, maj hlavně fantastický nápady.
Těžký dvoutunový sporťák s vysokou spotřebou, nepraktický tahač.
Po průserech se záblafy akumulátorů se jim jen přihorší, prachy dojdou, investoři ochabnou.
Kosmírný program jde také k ledu, vše postupně vyšumí.
jéé to je fajn konečně prozíravý rýpal napsal zase
jéé to je fajn konečně prozíravý rýpal napsal zase nějaké moudro:-)) a hned několik v jednom krátkém odstavci, ale chápu že psát moudra od klávesnice jde 1000000x snadněji než něco vyrobit, prodat to a ještě za to dostat zaplaceno
Ty si určite zapaluješ pšouky, slovo záblafy ti nedá
Ty si určite zapaluješ pšouky, slovo záblafy ti nedá spát :)))
Do srpna bude take prodavat vetsi mnozstvi TM3, tak neco
Do srpna bude take prodavat vetsi mnozstvi TM3, tak neco prijde do kasicky. Tesla neda automobilkam spat, tak se musi nejak skodit. V tom jsou automobilky fakt dobry, ale porad to na zniceni Tesly nestaci :-)) A spocital jste, kolik prodelal VW na kazdem aute kvuli dieselgate? Asi ne, tak mate domaci ukol.
to jsou zase hejty,tolik strachu z nových technologii snad v
to jsou zase hejty,tolik strachu z nových technologii snad v jinem odvětví není,asi jsou autičkáři zvláštní druh :-))
a ty spálené peníze použil Musk na nákup svých
a ty spálené peníze použil Musk na nákup svých soukromých tryskáčů, drahých sportovních spalovacích aut, drahých jachet, dokonce si koupil ve Anglii obrovský středověký hrad,ve Francii si koupil celý luxusní lyžařský areál, na Bahahách luxusní vilu vedle Viktora Koženého, a v Kyrgystánu mu miloš Žižka dohodil stavbu vodních elektráren za miliardy, prostě je to jen další klasický tunelář a gauner, a investoři mu to žerou, na mě ale ten jeho kukuč neplatí já mu nedal ani groš!!!na mě si nepřijde , stejně tak se nenechá oblbnout RS!!!
Člověk jeho formátu se nebude zahazovat bahamama,staví
Člověk jeho formátu se nebude zahazovat bahamama,staví chajdu rovnou na Marsu !!
Já jim fandím, ale na můj vkus to dost přehánějí s
Já jim fandím, ale na můj vkus to dost přehánějí s novinkami a ještě pořádně nejede výroba TM3. Superchargery musí být v ukrutné ztrátě, Solar City prodalo o cca 35% méně instalací než minulý rok (alespoň baterie prodejně rostou), pro rozjetí výroby TM3 musel koupit další firmy, tak to není úplně jednoduché. Musk může nedostatek peněz vyřešit i jinak, například požádá těch 500 tis. zájemců, aby poslali další zálohu ve výši 2000 USD (tím získá další 1 mld. USD) a oni to určitě udělají, nebo se mýlím?
Ja si myslim, ze to je klasicky problem geniu (nic proti
Ja si myslim, ze to je klasicky problem geniu (nic proti Muskovi osobne) – nejake podruzne technicke detaily (jako rozjeti masove vyroby) je nezajimaji – tim, ze byl vyrobeny prvni kus M3 to pro nej konci a jeho mozek potrebuje nove krmivo (cti: vyzvu)
Na suchu bude ještě dříve.
Nastanou další problémy –
Na suchu bude ještě dříve.
Nastanou další problémy – záblafy akumulátorů při nabíjení.
Pozor na Spontaneous Human Combustion – raději běž se
Pozor na Spontaneous Human Combustion – raději běž se naložit do vany!
Dáme sázku? Já tvrdím, že Tesla nekrachne dříve než 6.
Dáme sázku? Já tvrdím, že Tesla nekrachne dříve než 6. srpna příštího roku a jsem ochotný vám dát výhodu 10:1.
Akurát som sa včera prihlásil na svoje konto a stále mi
Akurát som sa včera prihlásil na svoje konto a stále mi tam svietilo dodávka LATE 2018
To samý.
Teď stejně se nedozvíme nic moc nového – Tesla
To samý.
Teď stejně se nedozvíme nic moc nového – Tesla prý zveřejní skutečný progres ve výrobě až první týdny v lednu po ukončení čtvrtletí. Do té doby je datum na vodě a progres čirá spekulace
Rychleji. Cekame!
Rychleji. Cekame!
Vona se asi fakt v CR zacne driv prodavat TM3 nez Bolt 🙂
Vona se asi fakt v CR zacne driv prodavat TM3 nez Bolt 🙂
Na to bych nesazel.
Na to bych nesazel.
Z Bolta auta roku se stává komedie roku. Tak aspoň že
Z Bolta auta roku se stává komedie roku. Tak aspoň že plní poptávku v emerice.
Bolt se snad ani nikdy nemel v Evrope prodavat. Opel ampera-e
Bolt se snad ani nikdy nemel v Evrope prodavat. Opel ampera-e je uplne zazdeny, protoze je jich malo a cenu zvysili o 5-6000 EUR. Jasna zprava, ze se s dalsim prodejem nepocita.
GM už nie raz ukázal, že sa mu nedá veriť, a ani po tom
GM už nie raz ukázal, že sa mu nedá veriť, a ani po tom čo skrachoval a zachraňoval ho štát.
Okrem toho, už v celku prijateľné BEV a PHEV sú dostupné(ponukou na internete) aj na našom trhu, ale veľkú prekážku cien útočiacich a prekračujúcich 30 tis. EUR nezvládajú stále.
A to aj ostane dlhodobý dôvod, lacnejších prihladnutím na nákupnú konečnú cenu.
Ako iste každý vie, konečná nákupná cena je schovaná a jasná až po prirátaní všetkých „nevyhnutných“ položiek k HOLOAUTU.
Ampera se necha koupit viz:
Ampera se necha koupit viz: https://home.mobile.de/ENCOREAUTOSGMBH#ses
CR != DE
CR != DE
CR = EU
CR = EU
EU = clovek
EU = clovek
Dobrý vtip.
Dobrý vtip.