Tesla ohlásila, že od 22. listopadu stoupne cena základního modelu Tesla Model S 60 o $2000 (asi 50 000 Kč). Chce si Tesla udělat cenový prostor pro Tesla Model 3, nebo chystá opětovné zrušení nejlevnější verze?
foto: Tesla
Ještě před pár týdny jsme spekulovali, že představení Supercharger kreditů by mohlo zlevnit elektromobily Model S i Model X. Mýlili jsme se a opak je pravdou.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Žebříček 10 nejprodávanějších elektroaut za letošní rok vede Tesla
Tesla ruší P90D, přidala celoskleněnou střechu, pětimístný Model X
Základní cena Tesla Model S s 60kWh baterií bude od 22. listopadu 2016 činit $68 000. Tím nejpravděpodobnějším důvodem k tomuto kroku je prostě příliš nízká marže na nejlevnějším voze Tesla a také snaha vytvořit cenový prostor pro Tesla Model 3.
Základní cena elektromobilu Tesla Model 3 má být kolem $35 000 a vyrábět se začne v polovině příštího roku. Půjde však o pouze základní verzi auta a Elon Musk potvrdil, že očekává, že většina lidí bude objednávat také příplatkovou výbavu posunující cenu na $42 000-$45 000.
drahota. mozno nejake clanky
drahota. mozno nejake clanky o diy prerabkach, cenach, moznostiach v tomto regione, pripadne vyhlasit vlastny projekt, Vylepsi si bateriu vo svojom plug-in a ukaz ake mas rocne naklady celkom.
k zavislosti na rope, je to zhruba polovica a mozno i viac, co tvori objem vyrobenej elektriny z jadra. inak povedane sme zavisli na dodavkach uranovych tyci v tomto pripade z ruska. a na zahrade si dost nik nevyrobi, nie to v panelaku.
takze, ziadne eko, ziadna nezavislost, ziadna nizka cena, ziadna jednoduchost, ziadna lacnejsia udrzba, ziadna bezporuchovost, ziaden dojazd, ziadna nizsia cena za jazdu, … vsetko to bolo postupne aj tym najviac zarputilim sasom do BEV postupne vyvracane.
kupte si kona a povoz.
A nemuze to proste a
A nemuze to proste a jednoduse byt z tohoto duvodu?
http://www.autoforum.cz/predstaveni/tesla-v-nemecku-umele-oholila-model-s-az-na-kost-aby-dosahla-na-dotace/
Tesla nemuze zdrazit Teslu jenom v Nemecku, tak to hold zdrazi pro vsechny.
GIGAFACTORY 2 se bude
GIGAFACTORY 2 se bude STAVĚT V GERMÁNYJI 2018 😉
kcc-hho.webnode.cz/znacka/tesla-gigafactory/
Když ten ořezaný model
Když ten ořezaný model nabízí jen v Německu, tak si cenu příplatkového balíku může stanovit téměř dle libosti. Kvůli tomu nezdraží celému světu o 2K.
Trump odmítá změny
Trump odmítá změny klimatu správně je to jen lidský výmysl. Planeta má přirozené cykly. U elektromobilů jde hlavně i o lepší vzduch ve městě…
prirozene cykly? A kdy
prirozene cykly? A kdy naposledy bylo v atmosfere vice nez 400ppm CO2?
Jak dlouho se podil CO2 meri?
Jak dlouho se podil CO2 meri?
V rámci „malého vzorku“ je
V rámci „malého vzorku“ je fyzikálně (Fyzika III pro VŠ) jasně popsán a ověřen vliv CO2 na absorbci odraženého slunečního záření. Pokud bychom chtěli tvrdit, že tomu tak není, musíme začít změnou fyzikálních zákonů.
Ve velkém, myšleno celoplanetárně, ani vědci nejsou schopni pojmout všechny možné procesy, které probíhají. Třeba se objeví zázračný proces, kdy se planeta sama ozdraví. Ale taky se může objevit zázračný proces, kdy se planeta ozdraví sama, ale bez nás. Vsadíte na to svůj život? A život rodiny, dětí, jejich budoucnost???
Faktem je, že se planeta otepluje, viz. třeba tání ledovců, které už mnohde prostě nejsou. A vážně tam nechodí nějaký ekologický terorista s fénem, který záměrně rozpouští led, jenom aby to mohl nafilmovat a dokázat tak „svou pravdu“. Faktem taky je, že má planeta přirozené cykly. Jenže tyhle cykly netrvají 100 let. Snad leda kromě nějakého dopadu meteoritu…
Češi mají strašnou hrůzu z imigrantů, ikdyž tady vlastně pořádně žádní nejsou. Jenže to, co je teď, je jenom kapka v moři. Co bude až se ještě zhorší dostupnost vody ve světě? Což se vzrůstající teplotou určitě nastane….
Ale klidně ať si lidé strkají hlavu do písku. Akorát by měli při tom pořádně vystrčit zadek, ať je má Země kam nakopnout… 😉
Fakty sú nasledovné:
1)
Fakty sú nasledovné:
1) CO2 je skleníkový plyn, ako aj rôzne iné plyny, napr. metán, vodná para atď.
2) Problém nie je produkcia CO2, ale bránenie jeho spätnej zmeny na O2 fotosyntézou ubúdaním zelene (najmä výrub dažďových pralesov)
3) Naša planéta mala počas histórie rôzne priemerné teploty vzduchu, nižšie aj vyššie ako sú dnes.
4) Mýtus tzv. globálneho otepľovania vznikol pomocou tzv. hokejkového grafu, kde bola interpretovaná teplota v čase spojená z údajov odvodených z letokruhov stromov a exaktných meraní teploty za posledných cca 150 rokov, čo je z metodologického hľadiska absolútne neprijateľné. Koho to zaujíma, dohľadá si o tom viac… Pokiaľ by sme interpretovali vývoj teploty len podľa letokruhov stromov, nič zvláštne sa nedeje…
5) EV treba podporovať nie preto, aby bolo menej CO2 (chujovina), ale aby bolo menej ozaj škodlivých produktov spaľovacích motorov (CO, NOx, sadze) koncentrovaných v husto obývaných oblastiach.
6)Ak chceme šetriť prírodu, tak používajme veci, dokiaľ sú funkčné a nehrajme sa na pseudoekológov kupovaním stále nových vecí. Konzum ničí prírodu najviac.
7) Mimochodom, lokálne horúčavy má na svedomí aj spôsob zastavovania plôch ľuďmi – asfaltovanie, betónovanie, atď., jednoducho budovanie teploakumulačných plôch, pritom napr. veľké parkoviská by nemuseli byť asfaltové (betónové), ale mohli by byť zatrávnené, takisto strechy môžu byť zelené, inšpirovať sa dá v Nórsku napríklad…
atď, atď…
ad 1) Ano, i jiné plyny
ad 1) Ano, i jiné plyny jsou skleníkové. Třeba metan je 4x nebezpečnější. Z toho i strašák v podobě rozmrznutí permafrostu, který pod sebou skrývá ohromné množství „uskladněného“ metanu.
ad 2) nejsou to dvě strany jedné mince?
ad 3) To je pravda. Ale jednak, jak je to dávno, a pak je zde podstatný vliv rychlosti této změny. Všechno potřebuje nějaký čas, aby se vlivem mutací přizpůsobilo.
ad 4) Takže si to ty ledovce jenom blbě vyložily a proto rozmrznuly???
ad 5) Samozřejmě. Je fakt, že se to zjednodušuje (i já jsem si to zjednodušil) na CO2, nicméně problém jsou obecně splodiny.
ad 6) Taky záleží na tom, jaký vliv má to „staré“. Ale jinak určitě souhlas.
ad 7) Určitě.
Ad 1)Nehádam sa, ale v
Ad 1)Nehádam sa, ale v teplejších obdobiach bol permafrost asi rozmrznutý a ten metán v ňom uväznený nebol, a nebol to problém…
Ad 4)ľadovce sa roztápajú od poslednej doby ľadovej, pričom boli niektoré kratšie obdobia, kde bolo topenie prerušené, tzv. malé doby ľadové, a ľadovce sa vtedy o niečo rozšírili…
oveľa väčší vplyv na teplotu na zemi ako skleníkové plyny má slnečná aktivita (erupcie, škvrny, atď) a vzdialenosť obiehania Zeme od slnka (ktorá nie je konštantná a je ovplyvňovaná polohou ostatných telies v slnečnej sústave)
Pripisovať klimatické zmeny hlavne človeku a skleníkovým plynom na základe prekrútených dôkazov nie je správny smer. To nič nemení na fakte, že by sme nemali ničiť matku Zem, lebo ona nám to raz aj tak spočíta… Ale riešil by som pálčivejšie problémy ako produkciu CO2, ktorý konieckoncov produkujú všetky živočíchy. Stačí neničiť prírodu a CO2 nebude problém, lebo príroda sa s jeho prebytkom sama vyrovná.
Ad 6) Samozrejme. Myslel som najmä častú výmenu tovaru, ktorý morálne rýchlo zastarie, napr. spotrebná elektronika a úmyselné vyrábanie tovaru takým spôsobom aby sa po určitej dobe pokazil (napr. obyčajné žiarovky je taký najstarší príklad). Robiť menej, ale kvalitne a kľudne aj drahšie. A môže sa potom aj skrátiť priemerná pracovná doba atď., ale to je už na inú debatu.
Těžko se s vámi hádat,
Těžko se s vámi hádat, pokud neakceptujete něco jako základní fyzikální mechanismus, na kterém stojí skleníkový efekt -> Více skleníkových plynů, lepší zadržování sálaváho tepla vyzařovaného zemským povrchem. Před cca 600 miliony let byla Země zamrzlou sněhovou plání s průměrnou teplotou na rovníku -20°C. Jediný mechanismus, který dokázal Zemi z ledového sevření dostat, je právě ten, který tak marginalizujete – CO2. Sopky nepřestaly produkovat CO2 a protože se CO2 hromadil v atmosféře, zvýšená koncentrace stačila na to, aby oteplila Zemi o desítky stupňů.
Od preindustriálního období se především díky lidské aktivitě změnila koncentrace plynu CO2: 280 -> 404 ppm, CH4: 700 -> 1700 ppb a stále výrazně roste.
Možná to nevíte, ale člověk je na koncentraci CO2 velmi citlivý (a teď nemyslím jen lidi jako Schwarzenberg, kteří při trochu zvýšené koncentraci upadají do limba). Většina lidí cítí příznaky únavy a snižující koncentraci od 1000ppm. Ale jsou jedinci, kteří reagují citlivěji. Pokud by se nezměnila struktura průmyslu a potvrdily se některé vědecké předpovědi o vzrůstu koncentrace CO2 na víc jak 800ppm do roku 2100, představte si jak absurdní by to bylo, pokud by čerstvý vzduch v přírodě už velká část lidí vnímala jako vydýchaný..
lidé dnes nemusí znát
lidé dnes nemusí znát čísla a fakta že ? stačí když máte svůj názor a „věříte mu“, co na tom že při hlubším zkoumání je váš názor nesmysl 🙂 Máte na něj právo a protože mu tolik věří i spousta jiných lidí povyšuje se tím na názor legitimní, ať se vědcci celého světa staví třeba na hlavu, elitáři. Doufám že jste postřehl špetku ironie, pro jistotu na ni upozornuji.
u elektromobilů jde
u elektromobilů jde sekundárně vo to
1) už nedovážet tolik ropy
2) elektřinu si vyrobit pro elektromobil VLASTNÍ !!
PS: … anebo dovezenou ovšem z evropských germánských větrníků … 😉
14:52 …
ceskatelevize.cz/porady/10614805433-herbar/216522160050007-svetovy/
youtube.com/watch?v=mb59Kh22C8s&t=1s
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/
US automobilky i dovozci uz
US automobilky i dovozci uz nalehaji na Trumpa aby zrusil Obamovo narizeni na snizeni CO2 v doprave a aby snizil pozadavky na zavedeni zelene energie.
Trump odmita zmeny klimatu pry neexistuji a natoz aby byly od lidstva.
Behem jednoho dne se lidstvo ocitlo opet v minulem stoleti.
ze emise co2 v doprave
ze emise co2 v doprave nejsou myslim, ze netvrdi ani trump. lisi se akorat nazory na to, co s tim delat. ja s plnou vaznosti tvrdim, ze doprava je tak zanedbatelny zdroj emisi co2 nemluve o ty automobilove, ze jakakoliv regulace z duvodu ekologie je naprosty omyl. jsem ochotny pristoupti na komromis a regulovat emise v doprave v oblastech huste osidlenych. a take regulace, v mistech kde doprava zpusobuje jine problemy. typicky centra mest. ale presouvat se po dalnici s dotovanym elektromobilem a preregulovanym a tim padem predrazenym spalovacim motorem je to, co tu cestu k ciste doprave vyslovene brzdi. myslim, ze vsichni chteji cistou dopravu. lisi se zpusoby jak ji dosahnout.
Aha, tak každý bude mít 2
Aha, tak každý bude mít 2 auta, jedno do města, druhé na dálnici…
to je blbost samozrejme.
to je blbost samozrejme. urcite nejlepsi budou tuny baterek v kazdem voze, dobijeci stanice na kazdem rohu a to vsechno poradne dotovane.
přesně tak, nejlepší
přesně tak, nejlepší budou půltuna baterek v každý káře kdykoli připraven zásobovat při drahý elektřině dům a při levný se akumulovat ;))
jasne jasne. protoze pultuna
jasne jasne. protoze pultuna baterek optimalizovanych pro ucely dopravy v kazdem baraku musi byt urcite efektivnejsi nez ta sama pultuna stacinonarnich baterii optimalizovanych pro vykryti spicek v rozvodne siti. nemluve o tom, ze v case spicek kdy je elektrina nejdrazsi si ji nebudete moct dovolit z vozu vypoustet, pac ji sami potrebujete. typicky rano. takze na tuhle fuknci bych nevsazel. ale to je jedno. levneji to v kazdem pripade zvladnou ty systemy, ktere jsou na to urceny. takze taky nic 😉
v běžné dnešní
v běžné dnešní průměrné rodině s rodinným domem a dospívajícími dětmi už bývají i 4 auta … Takže jen 2 auta?? To už je dávno standart!! :)))) … pokud ovšem nebydlet v králikárně
To by byl docela ideální
To by byl docela ideální svět.
Nikdo nechce čistou dopravu, snad kromě chodců. „Všichni“ řidiči chtějí levnou dopravu. 😉
Zajímalo by mě, jestli těch omílaných 0,2% jsou emise čistě automobilů, nebo je v tom započítáno i „náklady“ na těžbu, transport, výrobu, výrobu elektřiny využité k výrobě pohonných hmot, likvidace ekologických havárií ….
Já jsem rozhodně pro regulaci a nátlak na znečišťovatele. Což ovšem nevylučuje, že by se měla provádět na všech „frontách“, nikoliv pouze v oblasti automobilismu. Konkrétně třeba takové lodní motory jsou prasárna nejvyššího kalibru.
Ačkoliv dotace jsou obecně problém, smysl dávají tam, kde zákazník není schopen posoudit hodnotu statku a jeho skryté náklady, jako třeba v případě automobilu. Zejména, pokud tyto skryté náklady „platí“ někdo jiný.
cesta do pekla je vydlazdena
cesta do pekla je vydlazdena dobrymi umysly. dotace a regulace jsou naprosty nesmysl. pokud mate pocit, ze skryte naklady plati nekdo jiny, tak at je ten, kdo je musi platit odkryje a pozaduje za ne nahradu. navic si tak skromne myslim, ze tahle debata o dotacich je docela zbytecna z jednoho prosteho duvodu. v republice urcite nebude tolik penez aby se elektromobilita mohla dotovat do te miry aby byla ekvivalentni jinym pohonum. a i kdyby se nasli ty penize tady, tak urcite ne ve vetsine sveta.
A to nevíte, že je
A to nevíte, že je platíte taky?
Ať už ve formě „svého“ zdraví, nebo i finančně? Za předpokladu, že odvádíte platby za zdravotní pojištění.
Vážně neznáte nikoho, kdo je alergik, má astma, zemřel na rakovinu… 😉
Léčba jednoho onkologicky nemocného pacienta se pohybuje v řádech miliónů korun. Ročně… Alergolog je snem pro lékárnu a ty si je taky předcházejí. Léky v „hodnotě“ stovek tisíc rozhodně nejsou vyjímkou, ikdyž je samozřejmě platí zdravotní pojišťovna. Předpokládám, že ze svých prémií 😉
supe. uz jenom staci dokazat
supe. uz jenom staci dokazat jaky podil ma na tom doprava a je to.
5, 10, 15 ….. 70,
5, 10, 15 ….. 70, 80%?
Kolik by podle Vás bylo dost, aby to stálo za to?
Většinou je to tak, že dokud to není osobní, tak to pod 70% nepůjde. Občas ale ta náhoda zapracuje a pak i 5% je moc ;-).
jinymi slovy nemate sajn.
jinymi slovy nemate sajn. tak tady nemavejte astmou a rakovinou. a nechte si ty moralni apely. ja bych mohl pouzit stejny pristup.
Jinými slovy ty taky víš
Jinými slovy ty taky víš naprostý prd jak moc to má vliv. To že to bagatelizuješ neznamená že to má nulovej vliv. Sračky do životního prostředí nepatřej.
to vis, ze vim prd. a ano.
to vis, ze vim prd. a ano. sracky do zivotniho prostredi nepatri. ale tvrdim, ze na zaklade techhle informaci nejde ani omylem rikat a konat to, co se kolem ekologizace v doprave deje.
Dost vysoky ale dokazat sa
Dost vysoky ale dokazat sa to da jedine tak, zeby sme ju na 20-30 rokov zakazali.
To ze nevieme vycislit podiel dopravy na zdravie ludi neznamena, ze nan znacny podiel nema. Uz len z logickeho hladiska to vyplyva. Doprava totiz produkuje jedovate emisie (cize nie len CO2) a tie dychame vsetci. To je dokazane. Problem je, ze na nas maju vplyv po velmi dlhe obdobie a ich skodlive efekty sa neprejavuju iba na dychani.
Tiez si treba uvedomit, ze dnesna doprava sa NIJAK nepodiela na financovani zdravotnictva a chorob, ktore moze sposobovat.
ma vysoky podil, ale dokazat
ma vysoky podil, ale dokazat se to da jedine tak, ze by jsme ji na 20-30 let zakazali. takze nevime jaky. bral jste do uvahy vytapeni? soused topi uhlim, druhy drevem, treti plynem a je to. o tom, ze doprava nefinancuje zdravotnictvi by se dalo dost polemizovat. myslim, ze financuje. dale co se tyka toho co2 rozhodne to zadny jed neni. je to to, co vydechujeme. takze pohoda. a co se tyka ostatnich emisi, prave emise nox maji stouply tlakem na snizovani emisi co2 a jsme u toho. kde berete tu jistotu, ze masivni podpora elektromobility je ta spravna cesta? je hromada ferovejsich pristupu. bohuzel ty nejsou tak sexi.
Presne, dokud budou jezdit
Presne, dokud budou jezdit lode na ropu, je dost diskutabilni si v Evrope kupovat teslu kvuli ekologii…
jooohoho už klidně
jooohoho už klidně můžeš začít ;)))
investicniweb.cz/zpravy-z-trhu/2016/11/14/ruska-ropna-firma-russneft-vyda-akcie-na-moskevske-burze/
Co muzu zacit?
Co muzu zacit?
0.2 procenta CO2 jdou na
0.2 procenta CO2 jdou na vrub automobilove doprave. I kdybychom to dostali na 0, opravdu to bude tak znat?
No nebude, samozřejmě že
No nebude, samozřejmě že tak. I kdyby se celá severní polokoule posadila napldel …
Největší znečišťovatelé planety CO2 :
1) ČÍNA
2) USA
3) INDIE …
oenergetice.cz/zahranicni/nejvetsi-producenti-co2-na-svete/
To jiste cerpate z vedeckeho
To jiste cerpate z vedeckeho pojednani na idnes kde je mozne opravdu vse. Jinak podil dopravy na produkci CO2 je asi 13 procent.
Tezko. Veskera lidska
Tezko. Veskera lidska cinnost vytvori pouze 3.5 svetove produkce CO2. Vami uvadenych 13 procent z dopravy je jednak pouze podil z techto 3.5 procent a jednak jde o soucet veskere dopravy – osobni, nakladni, letecke i lodni. Nesnazte se me manipulovat, nepodari se vam to.
A co takhle dat odhaz na
A co takhle dat odhaz na nejakou vedeckou studii Anonyme? Kdo tady manipuluje ze?
Adshead, S.A.M.: Material
Adshead, S.A.M.: Material Culture in Europe and China
Adriaanse, A., Bringezu, S., Moriguchi, Y.: Resource Flows – The Material Basis of Industrial Economies
de Beer, J., Worrell, E., Blok, K.: Future technologies for energy efficient iron and steel making
Ausubel, J.: Decarbonization – The Next 100 Years
Bringezu, S., Schutz, H.: Total Material Requirement of the European Union
Metz, B., Daidson, O., de Conick, H.: Carbon Dioxide Capture and Storage
Smil, V.: Making the Modern World
Murrandov, N.Z., Nejat Veziroglo, T.: Carbon-neutral Fuels and Energy Carriers
Staci? Mam pridat?
tyhle vsechny studie (nebo
tyhle vsechny studie (nebo spise knihy) pojednavaji o tech vasich 3,5%? Dovolte abych byl skepticky… Mam dojem ze pojednavaji o necem uplne jinem.
Dovolte si co chcete, ale
Dovolte si co chcete, ale radeji si je prectete, pokud chcete o necem diskutovat.
ano, do nekterych jsem se
ano, do nekterych jsem se zacetl a zustavam skepticky
Spalovanim fosilnich paliv
Spalovanim fosilnich paliv vznika cca 36 Gt CO2 rocne a hmotnost veskereho CO2 v nasi atmosfere je cca 3,1 Tt. To jest narust CO2 v atmosfere cca 1.16 procenta rocne. Skutecny narust je cca tretina z tohoto mnoztvi o zbytek se postara fotosynteza. I tak ale roste koncentrace o cca 2 ppm rocne. Poslednich 500 000 let klesala hodnota CO2 zhruba o 1 ppm za 5000 let na hodnotu 280 ppm do zacatku prumyslove revoluce a od te doby strme roste. Pokud vezmete soucasnou rychlost narustu o cca 1-2 ppm rocne tak tato zmena probiha 5000 – 10000 rychleji nez v poslednich 500 000 letech. Pokud tedy tvrdite ze clovek ma na tomto procesu zanedbatelny podil tak bud neumite pocitat nebo jen nevedome sirite nepravdy.
Vy uz ani neumite cist a ve
Vy uz ani neumite cist a ve sve zaslepenosti mi podsouvate,co jsem vubec nenapsal. Kde jsem tvrdil,ze clovek ma zanedbatelny podil? Produkce CO2 je podle mych zdroju dokonce 3x vyssi nez podle vasich. Jedine,co jsem povazoval za nutne uvest na pravou miru byl prispevek,ktery k teto bilanci ma doprava. Ja sebou opravdu nenecham cloumat 🙂
Nenapsal jste tedy ze 0.2
Nenapsal jste tedy ze 0.2 procenta CO2 jdou na vrub automobilove doprave a veskera lidska cinnost vytvori pouze 3.5 svetove produkce CO2? Pokud tedy nasi cinnosti vznika jen 3.5 procenta tak kdo nebo co vytvari zbytek. Geologicke procesy to asi nebudou s podilem 10 Gt rocne protoze i s jejich podilem byla koncentrace co2 do roku 1850 klesajici.
za 45+ k€ si racsej kupim
za 45+ k€ si racsej kupim benzinove auto vo fajnovej vybave a za usetrene € budem tankovat „zadarmo“ 🙂
kup ale ne tady. Tady sou k
kup ale ne tady. Tady sou k mání len elektromobily. A hlavně čechu, hlavně pak s tou popelnicí nezáviď, je to jasánek ;)))
To zdrazeni plati asi jen u
To zdrazeni plati asi jen u 60kWh verze. Mozna ze Teslu zacali kupovat i zakaznici, kteri delaji Tesle ostudu a tak se musi zdrazit aby to bylo vic exclusive.
Pamatuji jak Mercedes poukazoval na prilis nizke ceny S-Klasse. Ze pry to ma byt exclusivni auto a bohuzel si ho kupuje uz kdejaky reznik.
Podľa mňa je dôvodom
Podľa mňa je dôvodom zdraženia zvýšenie nákladov po inštalácii HW pre AP 2.0, len cena samotnej Nvidia Drive PX2 je pravdepodobne väčšia, ako toto zdraženie.
přesně tak, navíc se
přesně tak, navíc se chystá obrovské HUD glass
Jasně že NVIDIA TITAN je
Jasně že NVIDIA TITAN je dražší jak Mobileaj, každopádně Elon je správný vobchodník a když to sype a vobjednávky se jen hrnou tak pracháče co mají 80.000$ na MODEL S řádně vodrbe, když na to mají!! Co to řešíte za šprdlíky? 2.000 ??? to prd ve větru z ceny MODEL S :))) Akorát je to počeba veřejnosti naservírovat po lžičkách aby z toho neměli lidičkové moc velký HALÓ ;))
Jedu do kodaně jedete se
Jedu do kodaně jedete se mnou?? ;))
Tesla MODEL S v Herbáři soudruzi kam sme to dopracovali :))
14:52 min …
ceskatelevize.cz/porady/10614805433-herbar/216522160050007-svetovy/
ze temhle bachorkam veri
ze temhle bachorkam veri tetka z herbare neni az tak prekvapive. ale ze se nad tim nezamysli lide, kteri maji v hlave vic nez bylinky je trosku problem. potom z toho vychazeji zakazy spalovacich motoru, dotace do elektromobilu a podobne s prominutim za vyraz myslenky.
Cože? Spalovací motor
Cože? Spalovací motor vyfukující rakovinu je zhovadilost zaprodanosti společnosti ropákům od pár degenerovaných dědků z minulýho století, to ví dneska už každý dítě ze základky ;)) Si zaleť uvidíš taky ;))
smysl pro humor vam nechybi.
smysl pro humor vam nechybi. to se musi nechat 😉
tovíš VOKTÁVIA RS = vo
tovíš VOKTÁVIA RS = vo turbo v palicí víc 😉 ropáka rádi podrbem dyž si vo to řekne :)))
a ze vy dneska neco slavite.
a ze vy dneska neco slavite. priznejte se 😉
nabijeni ,,zdarma“ se musí
nabijeni ,,zdarma“ se musí zaplatit dopředu ….
co znamena “ …snaha
co znamena “ …snaha vytvořit cenový prostor… “ ty myslence jsem moc nepochopil.
Model S musí být od Modelu
Model S musí být od Modelu 3 nějaký způsobem cenově vzdálený, nejde přeci prodávat dvě úplně jiná auta za podobné ceny. Co když by pak třeba plná výbava Modelu 3 stála to samé, co základ Modelu S?
Mně připadá 66 tisíc
Mně připadá 66 tisíc dostatečně daleko od 45 tisíc dolarů.
42-45 se čeká průměr,
42-45 se čeká průměr, tedy asi s blbostma není problém se dostat dost přes 60. A to prostě Tesla očividně nechce aby to bylo moc blízko S. Každopádně si můžou cenu diktovat máj totiž skutečný náskok díky technice:))…reálne ne jen jako slogan molocha.
Ne, čeká se, že si
Ne, čeká se, že si většina objedná za 42-45k. Průměr bude jinde, tipuju 50-60k. Model 3 v plné palbě bude stát ke 100K.
Model S €65k-€159k 2,44x
BMW 3 Kč832k-Kč2,1M? 2,52x
Model 3 $35k-$87k? 2,48x?
Prostě zdražují, protože náklady, poptávka, nálada? Ale určitě ne kvůli Model 3.
Btw. zkuste si online konfigurátor BMW. Není divu, že člověk musí do autosalonu, v těch paketech, aby se čert vyznal…
To mě právě těší že
To mě právě těší že Tesla pakety de facto nemá. Prostě je vcelku jasně dané za co si připlácím. A ne balíček 6 pičovin a jedné věci co potřebuju jako u jiných automobilek. Takže bych riskl příplatek za autopilot,krapet větší baterku (místo cca 45kW řekněme 50-60kW dle ceny), a pak zase dle ceny adaptivní podvozek a 4×4. No a budu na 50-60 litrech jen to fikne. Ještě že ten Dolar bude za 22. A vůbec chci to na firmu, se musím zeptat zda mě objednávku přepíšou.
podle me Model 3 bude mit v
podle me Model 3 bude mit v zakladu tak minimalne 150kW, mozna i 200kW.
?
?
To bych chtěl vidět, jak s
To bych chtěl vidět, jak s auta za 35K udělá někdo na příplatkové výbavě auto za 100K. To by ho musel pozlatit.
Vzdyt v prispevku na ktery
Vzdyt v prispevku na ktery reagujes mas vypsane ze u jinch modelu teslu, i jinych aut jinych znacek takto bezne funguje… na minimalne dovjnasobnou cenu se dostane prakticky kazde auto..
Jednoduše. Rozvrství
Jednoduše. Rozvrství příplatky stejně jako u Model S, ale za 70% ceny… Rozdíl mezi základem a plnou je u S $94k, což by mohlo být ~$66k u 3.
Ano, souhlas. Tesla 3 v plne
Ano, souhlas. Tesla 3 v plne palbe cca 100k$ urcite. Zdrazeni nema s modelem 3 nic spolecneho.
No v zasade jde o to, ze asi
No v zasade jde o to, ze asi tesla uplne nechce, aby vyssi verze modelu 3 se blizila cenove modelu S…
To je z roho že máš jen
To je z roho že máš jen výučák automobilní z mýta tedka nově i prdelákova ústí kde učí jen samý brmbrmšádekraviny ideální co počebuje třísměnnývotrok levnější jak kukarobot ;)))
PS: Hele ty máš taky vo turbovíc jako ten šunt Voktávije?? :DD