Pod heslem ‚Přivítejte nový model Fabia’ sjela koncem srpna v hlavním výrobním závodě společnosti Škoda Auto v Mladé Boleslavi z linky první Škoda Fabia třetí generace.
foto: Škoda Auto
TISKOVÁ ZPRÁVA
Zcela nově vyvinutá Škoda Fabia zaujme působivým designem, inovativními bezpečnostními, komfortními a infotainmentovými systémy, dosud běžnými u vozů vyšších tříd, a také nízkými hodnotami spotřeby. Na trh přijde nový model v listopadu.
„Zahájení výroby nové generace modelu Škoda Fabia je dalším milníkem naší modelové a produktové ofenzívy,“ říká člen představenstva společnosti Škoda Auto zodpovědný za oblast výroby Michael Oeljeklaus.
„Je to vždy velký okamžik, když z linky sjede první exemplář nově vyvinutého modelu. To platí obzvláště pro novou Fabii, neboť tento skvělý vůz je důležitým pilířem Růstové strategie značky Škoda. Po pečlivé a intenzivní přípravě náš tým z výzkumu a vývoje vytvořil vůz, který ve svém segmentu nastaví nová měřítka,“ dodává Oeljeklaus.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Nová ŠKODA Fabia: Promyšlený malý vůz s prostorným interiérem
Pro zahájení výroby nové generace modelu Škoda Fabia prošel mladoboleslavský závod rozsáhlými úpravami a modernizací. Práce byly dokončeny o celozávodní dovolené, která skončila v polovině srpna. Podílely se na nich stovky expertů ze 40 firem specializovaných na výrobní techniku a technologie.
Nová Škoda Fabia nabízí ve všech směrech ‚jednoduše více auta’ než je běžné. Jako první sériový model ukazuje třetí generace modelu Fabia vývoj designu značky Škoda směrem k expresivnějšímu, emocionálnějšímu designovému jazyku.
Pro novou generaci jsou charakteristické vyvážené proporce, krystalické tvary a ostré linie. Nový model Škoda Fabia bude možné vně i uvnitř všestranně individualizovat podle přání zákazníků tak, jako nikdy předtím.
Navíc platí: malý vůz, špičková technika. Z vozů vyšších tříd získala nová Škoda Fabia inovativní bezpečnostní, komfortní a infotainmentové systémy. Poprvé je ve voze značky Škoda možno automobil jednoduchým způsobem propojit s chytrým telefonem pomocí rozhraní MirrorLinkTM.
Nová měřítka stanovuje také zcela nová paleta motorů, díky níž je třetí generace řady Fabia k životnímu prostředí historicky nejšetrnějším modelem této řady. V porovnání s předchozí generací klesla spotřeba až o 17 %.
Jak je pro vozy značky Škoda typické, nabídne nová Fabia velkorysý prostor a řadu ‚Simply Clever’-řešení, včetně devíti zcela nových.
Se zcela novou, třetí generací modelu Škoda Fabia chce automobilka pokračovat v působivě úspěšné historii tohoto modelu. Škoda Fabia je, díky více než 3,4 milionům vozů dodaných zákazníkům na celém světě, druhým nejprodávanějším modelem české značky, hned po modelu Škoda Octavia.
První generace modelu Fabia se vyráběla v letech 1999 až 2006 a prodalo se jí celkem 1,8 milionu kusů. Modely řady Fabia druhé generace, která se vyrábí od roku 2006, dosud našly zhruba 1,7 milionu zákazníků.
Strčte si ji někam.
Strčte si ji někam.
„Internetový magazín
„Internetový magazín Hybrid.cz se jako jediný na českém internetu dlouhodobě věnuje problematice alternativních pohonů. Od roku 2006 přinášíme aktuální informace ze světa hybridů, elektromobilů či třeba aut na plyn a vodík.“
Co tedy dělá tento článek na stránkách Hybridu, když tato Fabia žádný alternativní pohon nemá? Je to tedy reklama, kterou platí Škoda? Mohl by se k tomu Jan Horčík vyjádřit?
Škoda tuto reklamu neplatí.
Škoda tuto reklamu neplatí.
Tak někdo jiný? 😉 Chápu,
Tak někdo jiný? 😉 Chápu, že chcete z toho taky něco mít, přeci jen čtenost tohoto webzinu je už dost vysoká a toho si jistě inzerenti všimnou, nicméně zrovna návštěvníci tohoto webu bych řekl nejsou úplně tou nejlepší cílovou skupinou, nehledě na to, že to prostě vypadá divně. To jako kdybych si na stránkách o alternativních energiích četl o tom, jak byla někde slavnostně spuštěna uhelná elektrárna.
Co je na tomhle autě
Co je na tomhle autě zajímavé? Obyčejný ropák. Ani hybrid, ani elektro. Jen ropa. Jen je té ropy potřeba „až“ o 17% méně. Jenže to až 17% bude v reálu max. 3%.
přesně tak !! hybrid kam
přesně tak !! hybrid kam to spějeTE, jako hybridy se tady dají ještě tolerovat ale spalováky cpát sem to už přeháníte! TO JE TAKLAMA NA SMRDUTOU ŠKODOVKU !! Copak se děje? přibrali jste redaktory a reklama nenese??
HYBRID BYL ELEKTROMOBILNÍ SERVER A NEŽ RAKETOVĚ VZROSTLY AKCIE TESLY TAK JI PODPOROVAL !!