Nová Škoda Fabia odhalena!

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto konečně naplno odhalila novou generaci oblíbeného vozu Škoda Fabia. Nové auto je kratší a nižší, ale širší než předchozí generace. Bude také úspornější, už jen díky pohotovostní hmotnosti začínající na 980 kg.

Nová ŠKODA Fabia bude nižší a širší než doposud a tím i stabilnější na silnici. Navíc bude mít ostřejší hrany, čisté linie a krystalické prvky.
foto: Škoda Auto

Nová Škoda Fabia se v Mladé Boleslavi začne vyrábět už koncem tohoto měsíce. Rozměry vozu jsou 3992 mm délka, šířka 1730 a výška 1467 mm. Rozvor náprav činí 2470 mm. K dispozici budou benzinové motorizace 1.0 MPI, 1.2 TSI a 1.4 TDI o výkonech 44 kW až 81 kW. K dispozici bude pětistupňová či šestistupňová manuální či sedmistupňová automatická DSG převodovka.

Nová Škoda Fabia odhalena

Novou generaci modelu Fabia lze individualizovat více než kdy předtím. V nabídce bude na výběr mezi 15 barvami karoserie a k tomu navíc speciální barevný koncept s možností individuální volby barvy střechy, kol z lehkých slitin a krytů vnějších zpětných zrcátek. Nabízeny jsou tři stupně výbavy a mnoho variant provedení interiéru.
foto: Škoda Auto

Zavazadlový prostor se proti současné generaci zvětšil o 15 litrů na 330 litrů. „Při vývoji třetí generace modelu Fabia jsme kladli větší důraz na sportovnější charakter, auto jsme celkově koncipovali ‚vzletněji’. Výsledkem je mladistvý, svěží a moderní malý vůz, který ve svém segmentu stanoví nová měřítka,“ říká Josef Kabaň, šéfdesignér značky Škoda Auto.

tisková zpráva

12 Comments on “Nová Škoda Fabia odhalena!”

  1. PŘOČ 1% ŠKODA POKROK
    PŘOČ 1% ŠKODA POKROK ?

    Dick Kvetňanský říká, že automobilky jsou jediné, s kým slovenská firma RTU nejedná. Má na to vysvětlení: „Rád používám analogii s mobily – nabíjemí si mobil za 40 minut a funguje 50 hodin. Mám v něm HD kameru, přístup na internet, čtyřjádrový procesor, prostě vše, na co jsme v minulosti potřebovali velké počítače. Za deset let nastal ohromný pokrok. Ale to neplatí u spalovacích motorů. Za sto let jsme se posunuli možná o deset procent. Henry Ford měl ve svých autech 15procentní účinnost spalovacího motoru, a to měli dřevěné kola. Nyní mají motory 25procentní účinnost. Za ten čas se všechno neuvěřitelně posunulo, ale motory až tak ne. Jak je to možné? Já si to vysvětluji tak, že každých pět let automobilka představí nový model nějakého auta. Vždy má o nějaké procento vyšší výkon ao chlup nižší spotřebu. Takto to budou v dalších a dalších modelech zlepšovat jen postupně. Kdyby udělali odrazu revoluci a vyrobili by dokonalý motor s výkonem 300 koní a se spotřebou dva litry, narazily by na strop možností spalovacích motorů a více by je už nedokázali zlepšovat. Z marketingového hlediska by to byla pro ně katastrofa. “

    zivot.azet.sk/clanok/15579/slovensky-supermotor-vlani-vyvolal-senzaciu-co-je-s-nim

    kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/rtu/

  2. Škoda kúpiť škodu…
    Škoda kúpiť škodu… zbytočne drahé a tie motory 😀 vozitko tak do mesta, na dovolenku do HR by som sa neodvážil na tom ísť 😀

    nízko objemove motory s nízkou spotrebou, ktorá bola vytvorená v laboratórnych podmienkach bez záťaže a odporu, naložím do toho ďalšiu osobu, nákup a kým to vytočím a rozbehnem tak to bude mať vyššiu spotrebu ako moja T5 2.0

    1. Netusim co je T5 2.0,ale
      Netusim co je T5 2.0,ale tusim ze asi nejaka stara kourici naftova potvora…Mam fabii 12let starou 1.4 benzin a prave me odstehovala ze Skotska po letech..nazpet do Brna takzedocela streka…Tezka nacpana az po vrch 5.5 l/100km v prumeru…Spokojennost a dostatek vykonu i nalozena..a zadek me nebolel../samozrejme posuzuji v ramci sve tridy!!!! ani po 1200km…. Dalsi bude CNG Octavie,pro vetsi konfort a usporu/hlucny traktor na naftu nikdy,to je jiz 100let za opicema!Vzdy o krok za benzinem a plynem…Ale do budoucna verim elektomobilum,ale par let to potrva nez zlevni,a zdvojnasoby dojezd, pak zahlti trhy na celem svete!

Napsat komentář