Magazín EV Sales specializující se na statistiku prodejů aut do zásuvky dal dohromady přehled 10 nejprodávanějších elektromobilů za letošní rok. Žebříček těsně vede Tesla Model S. Daří se i čínským autům.
foto: Tesla Motors
S těsným náskokem 240 kusů před celkově světově nejprodávanějším elektromobilem Nissan Leaf vede žebříček 10 nejprodávanějších elektroaut za letošní rok magazínu EV Sales elektromobil Tesla Model S.
data: EV Sales
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Prodej elektroaut v Evropě: 150 000 za prvních 9 měsíců
Globální statistika prodejů od ledna do září 2016 říká, že třetím nejprodávanějším autem do zásuvky je čínský plug-in hybrid BYD Tang, čtvrtým japonský Mitsubishi Outlander PHEV a na pátém místě americký Chevrolet Volt.
Nejprodávanější elektroauta 1-9/2016 | |
---|---|
Tesla Model S | 38282 |
Nissan Leaf | 38042 |
BYD Tang | 26788 |
Mitsubishi Outlander PHEV | 20001 |
Chevrolet Volt | 18931 |
BYD Qin | 18391 |
BMW i3 | 18251 |
Renault Zoe | 15979 |
Tesla Model X | 15813 |
BAIC E-Series EV | 15457 |
Z hlediska automobilek jednoznačně vede čínské BYD. Není se co divit, Čína si vytyčila s ohledem na podíl elektromobilů vysoké cíle a vypadá to, že by je ráda alespoň částečně splnila. Právě v Číně ostatně představí Škoda svůj první elektromobil.
Z RSS: TS a TX se zrejme v
Z RSS: TS a TX se zrejme v Q4/2016 budou prodavat dobre, od 2017 (presneji receno, pro auta koupena od 2017) konci neomezeny Supercharging zdarma: electrek
jednou k tomu dojit muselo,
jednou k tomu dojit muselo, platit „ucet“ vsem by pro Teslu bylo casem likvidacni
Ze nebude pro T3 bylo jasne,
Ze nebude pro T3 bylo jasne, ale u „vlajkovych lodi“ me to trochu prekvapuje – cekal bych, ze to nechaji a spis jen budou vymahat „pro dalkove cesty“ (napr. pokud nabijim u SC min nez 100km od domova casteji nez jednou za tyden, zaplatim). Ale to by zrejme nastvalo „reklamni“ taxisluzby a do takoveho negativniho marketingu nikdo nepujde.
jak chces zjistovat kde je
jak chces zjistovat kde je co jak daleko od domova? credity jsou snadna cesta a vpodstate cesta jak si zajistit dalsi prijmy, business s nabijeckama muze bejt do budoucna podobne lukrativni jako je dnes ten s benzinkama 🙂 ostatne spousta i celkem znamych ekonomu predpoklada ruzne po netu, ze Tesla bude do budoucna mnohem vydelecnejsi v jinych oblastech podnikani nez jsou auta, odhaduji to i u fuze se SolarCity, nejvetsi prijmy by Tesle meli v budoucnu generovat baterky, fotovoltaika a sit nabijecek
Tak treba se da rict, ze
Tak treba se da rict, ze domov je misto, kde auto travi nejcasteji noc. K tomu by se dalo nejak analyzovat frekvence vyskytu na jednotlivych SC. Pripadne neco uplne jineho. Ale to je jedno, jen mi prijde skoda se zbavit hlavniho marketingoveho tahaku (vzhledem k tomu, ze S a X ma byt oproti 3 zanedbatelny pocet).
Ad vyznamny zisk z nabijeci site, taky bych to cekal. Ale podle toho clanku, co jsem daval, …our Supercharger Network will never be a profit center…
jakekoliv ukazovani ze vedi
jakekoliv ukazovani ze vedi kde casto stojis a kde a jak casto nabijis zavani tak trosku …hodne spiclovanim/sledovanim 😀 dokud to ukazuji jen jako vseobecna anonymni data pro celou flotilu Tesel tak je to unosne a vpohode, ve chvili kdy by to vztahli a spojili na jednotlivce a konkretni auto, tak by to mohl bejt v urcitych castech sveta dost problem
akéšpicľovanie? veď auto
akéšpicľovanie? veď auto neustále odosiela údaje, o. i. o tom, kde sa nachádza, ako rýcjhlo ide (a podľa toho sa na tej ktorek komuunikácii správajú aj ďalšie teslaEV, … a auto aj vie, kto v ňom sedí, pretože číňania chcú aby tieto údaje výrobca odovzdával „štátu a strane“
k nabíjačke sa auto prihlasuje – najprv sa identifikuje a až potom môže začať nabíjať.
Máte sice pravdu, že auto
Máte sice pravdu, že auto odesílá o sobě nějaké údaje, ale rozdíl je mezi tím, zda pro další zpracování získaná data anonymizujete nebo ne.
Jsem zvědav na Bolta
Jsem zvědav na Bolta
Plán výroby pouze 30 000
Plán výroby pouze 30 000 kusů za 1. rok ho z 1. místa asi nejspíš vyeliminuje. Škoda.
a opravdu je to oficialni
a opravdu je to oficialni plan automobilky, nebo jen nejaka rozsirena „internetova pravda“? je nekde odkaz na oficialni vyjadreni nekoho odpovedneho z GM ze to proste bude 30k kusu rocne a ani o kus vic ikdys poptavka bude nasobne vetsi?
Je to bohapustá spekulace
Je to bohapustá spekulace na základě LG sdělení že jsou schopný dodat jen 30 000 kusů baterek.
„During a conference call to discuss the company’s third-quarter earnings, LG Chem Vice President Kang Chang-beom said that the company is projecting over 30,000 sales for the Bolt EV program, according to Reuters.“
Ale co já vim, třeba si GM poslepuje ještě nejaký baterky navíc doma v Mišiganu.
Myslím, že to bude
Myslím, že to bude záviset na poptávce – jestli jim budou lidi stát fronty před prodejnama, tak ty baterie navíc někde seženou, jinak je v prodejích 2017 předežene i Tesla 🙂
Jestli fronty nebudou, tak je to bezpředmětné
Já jsem jen pro, jen
Já jsem jen pro, jen housť. Otázka jestli to taky tak jednoduše viděj i jejich kravaťáci z Dítrojdu a jestli tam nebudou nějaký politický tlaky. Todle normální elektroauto je potřeba jako sůl.
Na opravu elektrokár maj zatím autorizováno 2000 z 3000 servisů a první kusy letos dodaj jen do Kalifornie a Oregonu.
Co tak pozoruju na soc. sítích tak na zájemci neustále obletujou dýlery jako vosy 🙂
mezikorporatni smlouvy,
mezikorporatni smlouvy, predpokladam ze pokud to auto nema bejt predbezne prodelecne a tedy nebudou mit skutecne zajem navysovat vyrobu neb by o to vyce prodelavali, tak maj jiste smluvne osetrene ze LG bude v nejake dobe stanovene smlouvou schopno navysit dodavky a montaz potrebnych komponent/celku, dela se to tak se subdodavateli u jinych aut ruznych znacek a asi neni duvod aby to tak nebylo i u elektromobilu 🙂 proste podle prvnich mesicu/kvartalu jejich analitici odhadnou jaky je o auto zajem, jaky zajem by mohl o nej bejt v dalsich letech a podle toho se upravej objednavky/dodavky na dalsi kvartaly a roky
nejuspesnejsi je vpodstate
nejuspesnejsi je vpodstate Zoe, prodava se jen na vybranych trzich Evropy a presto je v prvni desitce, ale samozrejme Tesle urcite slusi gratulace, tech 54 tisic aut je super cislo 🙂
Off
Dízlgate 2 – Další
Off
Dízlgate 2 – Další podvod koncernu a Audi
Falšování emisí CO2
http://www.auto.cz/dieselgate-cislo-2-100027
Off
AP 2.0
1.
Off
AP 2.0
1. Foto
http://www.imgur.com/a/OFArl
Prosím uvést i absolutní
Prosím uvést i absolutní čísla.
Stačí ukázat myší na
Stačí ukázat myší na segment a vidíš i počet kusů.
Na ajpedu moc nemyšuju
Na ajpedu moc nemyšuju 😉
Tabulka by přesto neškodila.
Na iPadu stačí na segment
Na iPadu stačí na segment ťuknout.
Té moc super, ale kdybych
Té moc super, ale kdybych se to nedozvěděl zde v diskuzi tak mi to zůstane zatajeno.
Člověk na padu neďobe na stránce do všeho co kdyby náhodou ještě něco vykouklo.
Taky stačilo kliknout na
Taky stačilo kliknout na odkaz zdroj.
Není nad to udělat ze
Není nad to udělat ze čtení článku bojovku 🙂
Já už si to zjistil, ale myslel jsem i na další ćtenáře.
A tiez by neskodilo nejako
A tiez by neskodilo nejako oddelit BEV od PHEV, tak ako pri inych tabulkach.
Tabulka doplněna, plus
Tabulka doplněna, plus popisek grafu pro jeho lepší ovládání.
Děkuju 🙂
Děkuju 🙂