Tesla dál navýší kapacitu baterií elektromobilů Model S/X ve verzi Plaid

Jan Horčík - 11 Listopad 2019

Elon Musk potvrdil, že Tesla půjde přes 100 kWh kapacity baterií u nových výkonnostních verzí elektromobilů Tesla Model S a Tesla Model X s označením "Plaid".auto elektromobil Tesla Model S Plaid

Elektromobily Tesla Model S (na obrázku) a Model X dostanou už koncem příštího roku speciální výkonnostní verzi Plaid.
foto: Tesla

Během letošního září Tesla ohlásila novou verzi elektromobilů Tesla Model S/Tesla Model X s přídomkem "Plaid". Ta bude nad modely "Ludicrous" a bude postavena na novém pohonném systému se třemi elektromotory i upraveným šasi.

Kromě toho budou auta vybavena také větší baterií. Zatím je jasné jen to, že se půjde nad současný limit 100 kWh. Jak vysoko není jasné, spekuluje se o ~120 kWh. Nová baterie možná využije nové články 2170, které se montují do Tesla Model 3.

Elektromobil Tesla Model S Plaid už se několik měsíců testuje na německém okruhu Nürburgring vedle Porsche Taycan. Právě na něj je z velké části reakcí.

Elon Musk slibuje, že Plaid verze bude k dispozici do roka, pravděpodobně během října/listopadu 2020. Bude samozřejmě dražší než současné nejvýkonnější verze Model S/X, ale "levnější, než konkurence".

Elon Musk také potvrdil, že verze Plaid bude dostupná také pro nový Tesla Roadster. Pro elektromobily Tesla Model 3 a Tesla Model Y Plaid verze dostupná nebude.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Tomáš

Asi uz nevi jak prekonat Porsche v nesmyslnym zavodu pomerovani ega a tak si vymejslej veci jako treba monstr baterie. Ne ze by mi to vadilo ale takhle se ta elektromobilita masofkou nestane. Cena jiste nebude lidofka. Drtivy vetsine lidi je fakt uplne jedno jesi auto da stovku za 3 nebo 3.1 vteriny. Je to k smichu. Ale zase aspon to konkurence posunuje rychle dopredu a na nas obycejny plebs pak zbydou ty levnejsi hracky. Za par let.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017.
V EV módu najeto přes 18000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

nj elon potřeboval stimulovat akcije to aby se ještě nezarazili a tak "něco" vytáhl. Není to sice nic moc no ale gembleři stejnak musí vykazovat zisk než to hodí zase do šortu žejo takže jim je to celkem jedno ;))))))))))

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Obrázek uživatele Tomáš

A prebudil ste sa s rukou v nocnike.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017.
V EV módu najeto přes 18000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

ja nevim povídej přehaněj co se ti na tom nelíbí? :)

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Ja myslím, že si to koupí jen pár vyvolených. Ale podle mě je velmi důležité mít tuto možnost. Tj. ukázat, že lze koupit auto s dojezdem třeba 800km na jedno nabití i když 90% lidí si koupí auto s dojezdem řekněme 200-500km

Ti co kupují drahé luxusní sportovní auta.

Tesla Model S Plaid 130kWh
Toto je celkom reálne, keďže Tesla si nedávno patentovala novú architektúru batérie, ktorá bude pravdepodobne už bez tých sploštených chladiacich rúrok (ďalšia úspora priestoru), plus omnoho efektívnejšie chladenie. Články by mali byť zaplavené.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 95tis. km na elektro (50% z vlastnej FVE).

Pre neperformance verziu S-ka bohate staci aj 100kWh bateria.
120kWh bateria by bola dobra pre X-ko, priblizne by sa tym vyrovnal dojazd na uroven S-ka s 100kWh.

Obrázek uživatele ePavel

Vazne bych nad tim uvazoval. Samozrejme az bude vetsi baterka k dispozici pro neperformance verzi.

---

Teslu s bonusem objednejte přes link http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html
Nekrmím Trolla42

Obrázek uživatele Tomáš

To se mate ze na to mate. :-)

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017.
V EV módu najeto přes 18000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil