Ještě před začátkem Autosalonu Los Angeles odhalilo Audi nový elektromobil e-tron GT. Je postaven na podvozku Porsche Taycan.
foto: Audi
Audi e-tron GT má být třetím elektromobilem značky Audi po modelech e-tron (aktuálně ve výrobě, ale uvedení o pár týdnů odloženo; v Česku má být během února 2019 za 2 091 900 Kč) a Audi e-tron Sportsback. Na trh by auto mohlo jít v roce 2020.
foto: Audi
Porsche Taycan, na kterém e-tron GT staví, nabídne už příští rok výkon 440 kW, dojezd až 500 km a nabíjení až 350 kW díky 800V CCS. Zrychlení 0-100 km/h zvládne auto během 3,5 sekundy. Na 200 km/h zrychlí pod 12 sekund. Maximální rychlost bude omezena 250 km/h.
off
Novej Prius bude mít pohon na všechny 4 kola. El. motor
off
Novej Prius bude mít pohon na všechny 4 kola. El. motor i vzadu na rozjezd a výpomoc při ztrátě trakce. Nová lithiová baterka bude konečně už i u neplug verze.
https://www.autorevue.cz/toyota-prius-obdrzela-lehky-facelift-nyni-prichazi-i-s-pohonem-vsech-kol
S kamufláží je to hezčí, nechal bych to tak. 🙂
S kamufláží je to hezčí, nechal bych to tak. 🙂
Mohu poprosit redakci, zda by šlo u elektropohonů uvádět
Mohu poprosit redakci, zda by šlo u elektropohonů uvádět výkon motoru v kW (pokud zdroj obsahuje údaj v k, dát jej třeba do závorky a přepočet v kW předřadit)? Uvádět koňské síly ve specifikaci něčeho, co je hnané elektromotorem, opravdu trapné. Děkuji.
Napravili jsme.
Napravili jsme.