TÉMA:

vodík


Vodík - palivo budoucnosti? O se diskutuje už dlouho. Testují se . Zatím však nejsou ekonomicky výhodná. Připravují je , i .

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Šéf Volkswagenu se bojí, že koncern dopadne jako Nokia, omezí vývoj vodíkového pohonu

Volkswagen aktuálně loňskými výsledky prodejů potvrdil pozici největší automobilky na světě. Současně si ale jeho šéf Herbert Diess uvědomuje nadcházející nebezpečí.   auto šéf Volkswagen Herbert Diess

Vodíkové auto Hyundai Nexo má rekord v dojezdu: 778 km na jedno plnění

Vzduchoplavec Bertrand Piccard ujel s vozem Hyundai Nexo 778 km napříč Francií, čímž stanovil nový světový rekord ve vzdálenosti překonané na jednu nádrž paliva s vozidlem poháněným vodíkem.   Účelem jízdy byla propagace vodíkové technologie jako vysokovýkonného řešení pro budoucí mobilitu<br />

Hyundai uskuteční investice do dalších společností z vodíkového odvětví

Hyundai investuje do společností Impact Coatings, H2Pro a GRZ Technologies, specializovaných na palivové články, výrobu vodíku a technologie uchovávání vodíku.   Investice do budování infrastruktury a efektivní výroby elektromobilů s palivovými články má upevnit vedoucí postavení společnosti Hyundai v oblasti vodíkového pohonu

Hyundai představil studii HDC-6 NEPTUNE, vodíkové nákladní auto

Hyundai zveřejnil první skici studie HDC-6 NEPTUNE, konceptu elektricky poháněného nákladního vozidla s palivovými články na vodík.   HDC-6 NEPTUNE společnosti Hyundai ztělesňuje její vizi techniky a designu elektricky poháněného nákladního vozidla s palivovými články a nulovými emisemi

Investice do vodíku rostou. Cílem je dramaticky snížit cenu

Investice do vodíkových technologií v posledních letech rostou. V loňském roce dosáhly v Evropě rekordní výše téměř 22 miliard korun a dál se zvyšují.   auto na vodík Hyundai Nexo

H2.City Gold: první vodíkový autobus s technologií palivových článků od Toyoty

Toyota dodala a nainstalovala první sadu palivových článků do nového městského autobusu H2.City Gold firmy CaetanoBus SA. Dopravní prostředek se představil ve světové premiéře na výstavě Busworld 2019 v Bruselu.   Toyota v souladu se svojí vizí bezuhlíkové společnosti – definované ve strategickém plánu Toyota 2050 Environmental Challenge – prosazuje využití technologie vodíkových palivových článků i mimo oblast osobních automobilů, tedy např. v těžkých nákladních vozidlech, menších dodávkových automobilech, vysokozdvižných vozících a autobusech.

Toyota představila druhou generaci vodíkového auta Mirai: má čumák dlouhý jako Šinkanzen

V rámci speciální expozice na letošním autosalonu v Tokiu představí Toyota druhou generaci svého vodíkového vozu Mirai.   auto na vodík Toyota Mirai 2. generace

Hyundai a Cummins spolupracují na technologii vodíkových palivových článků

Společnosti podepsaly memorandum o shodě na společném vývoji a komercializaci pohonů, které budou kombinovat systémy palivových článků Hyundai s technologií elektrického pohonu, akumulátorů a řídicí elektroniky Cummins.   Spolupráce se zpočátku zaměří na severoamerický trh s užitkovými vozidly s výhledem na rozšíření spolupráce i do dalších oblastí

Hyundai a Hydrospider budou ve Švýcarsku vyrábět vodík pro svá nákladní auta

První závod na elektrolýzu vody ve Švýcarsku bude mít výkon 2 MW a na konci roku 2019 začne vyrábět ekologický vodík v areálu vodní elektrárny Gösgen.   Partnerství společností Hyundai Hydrogen Mobility (HHM) a Hydrospider vybuduje v Evropě „ekosystém“ průmyslové výroby vodíku ve spolupráci s logistickými a obchodními partnery


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol