Porsche plánuje vyrábět až 40 000 elektromobilů Taycan ročně

Jan Horčík - 22 Leden 2019

Enormní zájem o elektromobil Porsche Taycan, původně Mission E, německou automobilku příjemně zaskočil. Celková roční výroba by mohla dosáhnout až 40 000 kusů.auto elektromobil Porsche Taycan

O Porsche Taycan mají zájem především majitelé elektromobilů Tesla. Není divu, přesně na ně auto cílí.
foto: Porsche

Německý magazín Automobilwoche informuje, že Porsche se rozhodlo zdvojnásobit výrobu elektromobilu Porsche Taycan na 40 000 kusů ročně. Taycan se tak přehoupne přes oblíbený model Panamera.

Výroba by měla začít koncem letošního roku. Finální výrobní verze by se tak mohla objevit už na autosalonu ve Frankfurtu letos v září. Taycan nabídne dojezd až 500 km na jedno nabití a max. výkon 440 kW.

Pro srovnání, elektromobilu Tesla Model S, kterému má Taycan přímo konkurovat, se za rok 2017 vyrobilo celkem asi 50 000 kusů.

Zpět na HybridPřidat komentář

neviete, ci sa toto 800V porsche da nabijat na klasickej 500V (50kW) nabijacke ?

---

45.000 km s Citroen c-zero :)

Obrázek uživatele Ivo

Ano AC 400V 32A :)

Určitě, už o tom kdesi psali, že auto si umí podle nabíječky rozdělit napětí baterie na půlku. A pak nabíjí obě půlky současně menším napětím a tím i menším proudem, protože ten je maximální a konstantní.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 100 tisíc km.

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, Stračov, Leskovec nad Moravicí, ..

Z meho pohledu to nepujde. Leda ze by tam byl nejaky DC/DC konverter 500/800V. Elegantneji by slo rozpulit na 400+400V dily a po nabiti zase spojit. Kdyz se Porsche nepodari vybudovat hustou sit, tak s tim muzou jezdit kolem komina...

nešlo... Takže je tam ten DC-DC měnič co váží asi 10kg a pracuje v rozsahu 200-600V na vstupu (pokud stanice neumí 800V). Výhodou toho měniče je, že si umí říct o nejvyšší dostupné napětí stanice, takže na běžném 50kW multistandardu bude z CCS nabíjet plných 500V*120A=60kW a tedy i tak rychleji než 400V vozy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

U nás a v okolních firmách už vyrábíme díly na to auto, roční produkce sériových dílů je už přes rok stanovena na 39286. Takže se rozhodli už dřív, ne až na základě objednávek.

Obrázek uživatele Kuk

Díky za info.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Otázka je co s tím udělá redizajn Ska se 130kWh a 2.5s/100km plus pořád lepší autonomie jak z Reichu, ale to se bude v budoucnu stírat.Každopádně 40 000 nažhavených skopčáků je vcelku dobrej základ pro slušné prodeje.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No podle me ma oboji trochu jinou cilovku, Porsche bude vyrazne sportovnejsi, za to tesla vetsi a zrejme vice "high tech" ....

Obrázek uživatele Kuk

Sportovnější Porška co je o vteřinu pomalejší než rodinnej sedan? Fakt na takový kecy lidi skočej? Stačí jedno video jak "sportovní" Porška dostává na frak vod rodinnýho sedanu a je po sportování. To už žádný líp slícovaný plechy ani řeči vo lepším vybírání zatáček nezachráněj. ;D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdy by mel byt redisajn ska se 130kWh?Nevis?

Mluvilo se snad o podzimu 2019, ale uz dlouho je ticho. A navic to urcite bylo podle Muskoveho kalendare.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Mluvilo se o tom, že podzim 2019 má být trochu větší facelift, ale že to neznamená nic o změnách uvnitř, které se beztak dějou každý měsíc. Musk také zmínil, že nemáme očekávat 2170 baterie dříve než 2021, kdy má přijít větší změna na S a X. Ale jak píšete, podle Muskova kalendáře to může být prakticky kdykoli :)

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Me by ani neprekvapilo, kdyby S jako takove casem zaniklo. Pro lidi s potrebou velkeho auta bude X, pro "jednoho muze s notebookem" 3 a pro mensi rodiny Y.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Fakt se Vám zdá, že se někdo může rozhodovat mezi Tesla model S a tímhle Porsche ? Mě příjde, že každý je trochu jiný typ vozu. Tesla model S beru jako rodinný sedan o Taycan bych se to neodvážil říct. Ale jinak jako auto se jim asi povedlo o tom snad žádná. Uvidíme v praxi, jestli to bude ten pravý rodinný vůz a nebo jen hračka pro pár desítek tisíc německých zbohatlíků. Základní cena cca 2,7M je asi + - stejná, strop má být někde na 5Mil CZK ! :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zájemci se budou rozhodovat mezi Taycan a a Roadster. To jsou konkurenti Model S sem neplette.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Do rodiny spíš Xko a tohle pro taťku na zábavu:). Ale jinak jo, ta auta jsou si relativně blízká jak cenově tak třídou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Přesně jak jsem předpovídal.

Obrázek uživatele Kuk

Německej pokus o napravení reputace a pošramoceného sebevědomí. :) Tak šup šup jen to chrlete, každej nahrazenej spalovák se počítá :D Čím víc elektrik na silnicích tím víc bude potřeba nabíječek :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tajkan hmm hnusný rodinný elauto, líp snad udělat ani nešlo :))))))

Obrázek uživatele Kuk

Ty si hnusnej. Prototyp byl nádhernej.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?