Porsche plánuje vyrábět až 40 000 elektromobilů Taycan ročně

Enormní zájem o elektromobil Porsche Taycan, původně Mission E, německou automobilku příjemně zaskočil. Celková roční výroba by mohla dosáhnout až 40 000 kusů.

O Porsche Taycan mají zájem především majitelé elektromobilů Tesla. Není divu, přesně na ně auto cílí.
foto: Porsche

Německý magazín Automobilwoche informuje, že Porsche se rozhodlo zdvojnásobit výrobu elektromobilu Porsche Taycan na 40 000 kusů ročně. Taycan se tak přehoupne přes oblíbený model Panamera.

Výroba by měla začít koncem letošního roku. Finální výrobní verze by se tak mohla objevit už na autosalonu ve Frankfurtu letos v září. Taycan nabídne dojezd až 500 km na jedno nabití a max. výkon 440 kW.

Pro srovnání, elektromobilu Tesla Model S, kterému má Taycan přímo konkurovat, se za rok 2017 vyrobilo celkem asi 50 000 kusů.

21 Comments on “Porsche plánuje vyrábět až 40 000 elektromobilů Taycan ročně”

      1. nešlo… Takže je tam ten DC-DC měnič co váží asi 10kg
        nešlo… Takže je tam ten DC-DC měnič co váží asi 10kg a pracuje v rozsahu 200-600V na vstupu (pokud stanice neumí 800V). Výhodou toho měniče je, že si umí říct o nejvyšší dostupné napětí stanice, takže na běžném 50kW multistandardu bude z CCS nabíjet plných 500V*120A=60kW a tedy i tak rychleji než 400V vozy.

        1. Mluvilo se o tom, že podzim 2019 má být trochu větší
          Mluvilo se o tom, že podzim 2019 má být trochu větší facelift, ale že to neznamená nic o změnách uvnitř, které se beztak dějou každý měsíc. Musk také zmínil, že nemáme očekávat 2170 baterie dříve než 2021, kdy má přijít větší změna na S a X. Ale jak píšete, podle Muskova kalendáře to může být prakticky kdykoli 🙂

      1. Sportovnější Porška co je o vteřinu pomalejší než
        Sportovnější Porška co je o vteřinu pomalejší než rodinnej sedan? Fakt na takový kecy lidi skočej? Stačí jedno video jak „sportovní“ Porška dostává na frak vod rodinnýho sedanu a je po sportování. To už žádný líp slícovaný plechy ani řeči vo lepším vybírání zatáček nezachráněj. ;D

  1. Fakt se Vám zdá, že se někdo může rozhodovat mezi Tesla
    Fakt se Vám zdá, že se někdo může rozhodovat mezi Tesla model S a tímhle Porsche ? Mě příjde, že každý je trochu jiný typ vozu. Tesla model S beru jako rodinný sedan o Taycan bych se to neodvážil říct. Ale jinak jako auto se jim asi povedlo o tom snad žádná. Uvidíme v praxi, jestli to bude ten pravý rodinný vůz a nebo jen hračka pro pár desítek tisíc německých zbohatlíků. Základní cena cca 2,7M je asi + – stejná, strop má být někde na 5Mil CZK ! 🙂

Napsat komentář