S tím, jak v USA začínají první dodávky elektromobilu Chevrolet Bolt, spouští Opel v Evropě kampaň na sesterský vůz Opel Ampera-e. V hlavní roli švábi chrousti.
foto: Opel
V reklamním klipu se dva chrousti snaží přejít silnici. Ten uvědomělejší z nich se ale obává, že by je mohlo něco zajet – obzvlášť, když už po silnicích jezdí tiché elektromobily.
Druhý odpovídá: „Však víš jak daleko je nebližší město. Myslíš, že by snad nějaký elektrombil mohl dojet tak dal..“ V tom okamžiku je odvážný, ale nevěřící chroust na placku.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Chevrolet Bolt půjde do Evropy jako Opel Ampera-e
Autosalon Paříž 2016: představí se elektromobil Opel Ampera-e
Reklama na elektromobil Opel Ampera-a zvýrazňuje dva hlavní aspekty nového auta. A to právě tichý chod a dojezd až 500 km (dle NEDC). Reálný dojezd podle prvních testů dosahuje 305 km po dálnici.
Zajímavé je, že se v reklamě neobjeví byť i jen část samotného elektromobilu Opel Ampera-e, snad vyjma desetiny sekundy pneumatiky. Opravdu se v televizi prodává produkt tak, že jej divák ani neuvidí?
Tož nevím, já bych tam
Tož nevím, já bych tam dal aspoň kousek toho elektromobilu. Páč tohle mi připomíná českého Bóbiká. Taky super reklama, taky morbidka, ale skoro nikdo neví, že byla na vyhledávač Centrum.cz 🙁
A já to porád spojuju se
A já to porád spojuju se Seznamem i když už jsem jistě xkrát slyšel že je to na to Centrum 🙂
Nevím jak vy, ale v roli
Nevím jak vy, ale v roli Boha jsem čekal Bartošku 🙂
Bartoška co má místo úst
Bartoška co má místo úst kanál je bůh jak vyšitej 🙂
Pryč s
Pryč s elektromobilama!
Zabíjí bezbranné broučky.
Jde Müller od VW a
Jde Müller od VW a Zschäppe od DB pousti. Rika Müller tomu Zschäppe bacha na EV. Ale, odpovi Zschäppe …. glupš. Konec prochazky 🙂
Človek je stále veľmi
Človek je stále veľmi necitlivý k prírode. Samozrejme, že autá znivočia spústy hmyzu, ale dať takýto námet do reklamy a mať z toho ešte srandu… Mne sa takáto reklama nepáči aj keď si tú amperu pravdepodobne kúpim.
TAKŽE POZOR, Chervrolet
TAKŽE POZOR, Chervrolet oficiálně zmínil, že jeho baterie mohou degradovat o 40 % jen za pouhých 100 000 km!!!!!
Opravdu nic jiného než Teslu nekupujte, beztak jsou to předražený parodie v poloviční ceně fosilů, bacha na to, jen Tesla baterky jsou prověřený!
takto zasadna sprava na
takto zasadna sprava na hybride a bez linku? Poprosim link + podrobnejsie info. Pokial viem, tak LGchem dodava baterky mnohym vyrobcom EV a PHEV a dokonca maju dodavat baterky aj Tesle tak o prevereni by som pomlcal.
Osobne mam TM3 rezervovanu a nebudem Bolta/Amperu kupovat ale niesom Tesla maniak aby som bohapusto ohovaral ostatnych.
ten link poprosiiim….
Pise to vice webu, je to
Pise to vice webu, je to udaj z manualu a zarucnich podminek – na druhou stranu tesla snad negarantuje pokls kapacity v dusledku pouzivani vubec….
Viz. náš článek kde jsou
Viz. náš článek kde jsou i odkazy na manuál a další zdroje.
jak by zvládli avizovanou
jak by zvládli avizovanou 5-8 let garanci na takovou baterku ??
No tesla oficialne uvadi, ze
No tesla oficialne uvadi, ze na pokles kakapcity v dusledku bezneho proovzu se zaruka nevztahuje vubec, chevy dava zaruku na pokles o 40%, to nevim v cem je teda tesla lepsi…
V tom, ze je to Tesla. Na
V tom, ze je to Tesla. Na tohle kriterium proste nikdo jiny nema…
ano, to hloupý E-ryk
ano, to hloupý E-ryk nepochopí, i když vidí grafy degradace baterií Tesla, u kterých je očividný, že jde 30% degradaci na 1 mil. km, za tu dobu průměrný fosil chcípne tak 4x
Nesmysl, záruka je 8let.
Nesmysl, záruka je 8let.
V clanku na electreku cituji
V clanku na electreku cituji z Tesla podminek:
Loss of Battery energy or power over time or due to or resulting from Battery usage, is NOT covered under this Battery Limited Warranty
cili
Ztrata kapacity nebo vykonu baterie v prubehu casu nebo vyplyvajici z pouzivani baterie NENI kryta touto omezenou zarukou na baterii.
lžeš, Tesla má záruku 8
lžeš, Tesla má záruku 8 let na neomezený počet km
dle dosavadních zkušeností degradace tesly vychází 30 % na 1 mil. km
Ty Jenjo, a ty máš jaké
Ty Jenjo, a ty máš jaké auto?
hlavna uloha kazdej reklamy
hlavna uloha kazdej reklamy je vyvolat emocie a to sa im rozhodne podarilo. Aj zla reklama je reklama.
Poukazat na to ze tichucke EV bude zrazu bezne behat daleko od mest je vyborny napad (okrem Tesli) to doteraz nikto velmi aplikovat nemohol.
Ich hlavny benefit 60kWh baterku spropagovali super.
Este podotknem ze je to korejske auto od LGchem tak naco ho v reklame ukazovat?
Jéžiš to je stupidní,
Jéžiš to je stupidní, nikde žádnej benefit a bůh vypadá jak umytej alkoholik.
Brouci většinu lidí vodpuzujou a ftipný už to není vůbec.
Off
Future Faraday to stále
Off
Future Faraday to stále nevzdává
https://www.facebook.com/faradayfuture/posts/1247958375270786:0
Když jme u té reklamy na
Když jme u té reklamy na dojezd,tak tohle
https://www.novinky.cz/auto/422999-zapomente-na-automobilove-akumulatory-prichazeji-kondenzatory.html
http://www.supercapacitormaterials.com/ by se mělo co nejrychleji dotáhnout do úspěšné aplikace ve voze a všichni baterkáři co investovali do současných článku a gigatováren budou mít starosti jak začít vyrábět kondenzátory.No a pro redaktora ještě info,že ten hezkej brouček v reklamě není šváb ale obyčejný chroust 🙂
Kéž by to byla pravda a
Kéž by to byla pravda a vůbec bych nelitoval, že už jsem do aku investoval. Jen se bojím, že to bude zase jen výkřik do tmy, bohužel. … Ale bylo by to opravdu super.
Superkapacitory mají
Superkapacitory mají pořád problém s objemovou hustotou uložení energie a se samovybíjením. Baterkáři zůstávají v klidu.
Vykuk Žaluda dostal na
Vykuk Žaluda dostal na svojí superkondenzátorovou autobaterku nějaký masný dotace a vod doby se po něm a po tý baterce slehla zem 🙂
Dík za upozornění,
Dík za upozornění, švábi napraveni :).
Jukněte prosím znovu na
Jukněte prosím znovu na parametry, které udávají sami autoři toho objevu. Oni deklarují specifickou hustotu energie 3-7Wh/kg. Objemovou hustotu pro jistotu ani nezveřejnili.
Tak za prvé je to dnes už dobře zvládnutá hodnota viz dlouholetá špička v oboru společnost Maxwell http://www.maxwell.com/products/ultracapacitors/k2-3-series/documents
A za druhé je dobré tyto specifické hodnoty porovnat s dnešními lithiovými akumulátory, např. v „etalonu“ Tesla. Pokud to uděláte, tak zjistíte že na 1kWh v těchto Superkapacitorech můžete mít až 100kWh baterii, která přitom bude menší, lehčí a především levnější!
Musk se o kondensatory
Musk se o kondensatory zajímal snad ještě na škole – daleko dříve, než vstoupil do Tesly. Ještě v roce 2011 jim dával velké naděje – sám tehdy říkal, že dny dnešních baterií jsou sečteny a nastoupí právě kondenzátory. Není to žádná novinka ani dosud neznámý supernápad. Ale vše má plusy a mínusy, hlavním je malá energetická hustota. No a výsledek vidíme – vsadil na Lithiové baterie.
Jestli se ale ukáže, že mají nové superkondensatory v automobilové dopravě budoucnost Tesla bude poslední, komu by to vadilo. Jen by se potvrdila Muskova slova.
Na mém oblíbeném
Na mém oblíbeném modelářském serveru je popsáno jejich použití v modelu lodí. Poučné čtení.
Superkondenzátory jako zdroj pro pohon modelu – 1-3. díl
http://www.mo-na-ko.net/php/portal/view.php?cisloclanku=2015020002
http://www.mo-na-ko.net/php/portal/view.php?cisloclanku=2015030003
http://www.mo-na-ko.net/php/portal/view.php?cisloclanku=2015040003
Na Electrec tu reklamu
Na Electrec tu reklamu pěkně zkritizovali.
S tím, že správna reklama má vypadat takto(Spark EV).
Me se ta reklama zda byt
Me se ta reklama zda byt vtipna, ikdyz trosku morbidni a je pravzda ze kdyz delam reklamu na produkt, ktery pak v te reklame ani neukazu, je to poneku zvlastni.