Výkonný ředitel společnosti Nissan Carlos Ghosn představil na konferenci Web Summit v Lisabonu novou službu Nissan Intelligent Get & Go Micra. Zákazníci sdílejí vlastnictví prostřednictvím finančního podílu na novém vozu.
foto: Nissan
Nissan oznámil novou průkopnickou službu sdílení vozů, poprvé plně založenou na digitálním přístupu, která zcela promění odvětví tradičního sdílení vozů.
Služba Nissan Intelligent Get & Go Micra, kterou předseda a výkonný ředitel společnosti Nissan Carlos Ghosn představil na konferenci Web Summit v portugalském Lisabonu, poskytne lidem možnost spoluvlastnit zcela nový Nissan Micra.
Jádrem tohoto plánu jsou sociální sítě, neboť Nissan dokáže spárováním profilů zákazníků vytvářet komunity sdílení vozů nové generace v plně digitálním pojetí.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Škoda má dílnu budoucnosti pro nové technologie
Služba bude spuštěna zpočátku pro okolí Paříže ke konci letošního roku a na silnicích by se pak vozy měly objevit do dubna 2017.
Tato služba, založená na unikátním algoritmu využívajícím sociální profily a technologii geolokalizace, spáruje vlastníky se vzájemně se doplňujícími potřebami jízdy a vytvoří 100% digitální komunitu spoluvlastníků. S na míru přizpůsobenou měsíční fakturací podle využívání vozu nebudou členy čekat žádná překvapení.
Carlos Ghosn při představení služby uvedl: „Nyní vstupujeme do budoucnosti, kdy používání vozů může být flexibilnější, společenské a sdílené. V Nissanu jsme průkopníky nových cest, které řidičům přinesou výhody svobody a finančních přínosů spoluvlastnictví vozů. Pro spuštění tohoto programu si nelze vybrat lepší vůz, než je zbrusu nový model Micra ztělesňující vizi Inteligentní mobility společnosti Nissan.”
Tato nová služba vychází z vize Inteligentní mobility společnosti Nissan, která určuje rámec toho, jak mají být automobily poháněny a ovládány a jaké bude jejich místo ve společnosti.
To vše, aniž by byla jakkoli opomenuta snaha zprostředkovat řidičům větší potěšení z jízdy. Vzhledem k rozmachu modelu sdílené ekonomiky zahrnujícího vše, od automobilů, přes potraviny, až po domácnosti, je dnešní oznámení dalším krokem k realizaci tohoto cíle Inteligentní mobility.
Služba NISSAN INTELLIGENT GET & GO MICRA využívá nový Nissan Micra Acenta 0.9 MT s audiosystémem Bose Personal Audio (uvedeném zde poprvé na světě) a bude zahrnovat pojištění, servis, přístup k internetovému párovacímu nástroji, aplikaci pro chytré telefony a palubní technologie. Komunity se budou muset zavázat k maximálnímu ročnímu nájezdu 15 000 km.
Tak mě napadá, že by to
Tak mě napadá, že by to chtělo vytvořit novou hodnotu. Pořizovací cena vozu (základní výbava)/ dojezd = „nová hodnota“
Když třeba Hyundaii stojí asi 900.000 Kč a ujede v reálném světe 175 km = 5143
Takze TESLA RULEZ model S
Takze TESLA RULEZ model S 5212Kc/km, cili stejna jak ten Ioniq (a to jsem ji dopral luxusu, ze „realny“ dojezd jsem vzal NEDC). TESLA RULEZ model X 6695Kc/km, o 30% horsi.
Takze co chtel autor touhle metrikou rict? Predem dik za odpoved.
Ahoj, jenom si říkám, že
Ahoj, jenom si říkám, že by to mohl být zajímavý údaj pro případné kupce EVs. 🙂 Údaj pro rychlejší orientaci co trh nabízí a kdo ti dá co za kolik. 🙂
tupí lidé nedokážou
tupí lidé nedokážou pochopit i luxus či další technologie, tak upřímnou soustrast s nízkým prahem chápání 🙂
off
Ioniq reálnej
off
Ioniq reálnej dojezd
Results of real world range test today:
Speed 100km/h (cruise control, real speed 96km/h according to GPS), Outside temperature -2’C, inside temperature 20’C,
Total range 175km (we arrived at the charger with 0 km)
Jo, to jde. To je pěkná
Jo, to jde. To je pěkná hodnota.
taky parodie, za takovou
taky parodie, za takovou cenu si lidi raději připlatí M3, nebo fosil za mnohem nižší cenu s lepší výbavou
hlavně, že na to budou dotace, aby na tom fosilní teroristi ještě vydělali
off
Výroba iMiev
How a
off
Výroba iMiev
How a Mitsubishi iMiev Electric Car is made
https://www.youtube.com/watch?v=AFXgtc2ZMNA
Jediný big přínos u sebe
Jediný big přínos u sebe vidím jako levnější alternativu při cestách po Evropě kdy na potřebuju odvoz z Letiště a mít auto na 3-7dní klidně s delšíma přestávkama. Ale furt nevíme cenu na kolik by to vyšlo aby to bylo o dost levnější než normální půjčovné.
S tím bych problémy
S tím bych problémy neměl, ale oni by asi měli problémy se mnou. A mým psem 😎
Na mieste Nissanu by som to
Na mieste Nissanu by som to pojal ako požičovňu.
Po podpísaní zmluvy zobrazí klient dostupné autá v okolí, k nejakému príde, odomkne si appkou, dostane sa kam potrebuje, zamkne appkou a Nissan si naúčtuje kilometre/hodiny.
Obmedzenie na 15 000 km je divné. Malo by im predsa ísť o čo najväčšie používanie áut a tým aj čo najčastejšiu obmenu vozového parku.
Dovedu si představit, že
Dovedu si představit, že toto bude fungovat v masivním měřítku. Nevěřím, že bude fungovat nějaké adresní sdílení s několika rodinami. I když se třeba potřeby těch rodin budou doplňovat, bude to problém a bude to skřípat. Naopak carsharing v masovém pojetí je už něco trochu jiného. Představte so třeba carsharing půlky Prahy… To by bylo teprve to správné ořechové.
Porad mi uplne neni jasne,
Porad mi uplne neni jasne, jak by to sdileni realne fungovalo. Rano lidi (potencialni zakaznici sharingu) bud (brzy rano) jedou z Prahy do ruznych skladovych a prumyslovych center kolem mesta (kolem kterych zase skoro nikdo nebydli) a nebo o neco pozdeji zase z „lezatych panelaku“ do Prahy do office center. Takze neni moc misto, kde by si ta auta predali. To same odpoledne, navic auta by byla na „spatnem konci trasy“.
To same potencialne pro manzelky navazejici deti do skol/skolek – taky ta auta potrebuji vsechny plus minus ve stejny cas.
Ale treba neco prehlizim…
Zapomněl jsem tam dodat,
Zapomněl jsem tam dodat, že by to měly být autonomní vozidla. Takže by nasbíraly své čtyři pasažéry po cestě. Nebylo by jich tedy třeba tolik.
To už existuje dneska.
To už existuje dneska. Odveze to asi 50 lidí a říká se tomu autobus. Pak je ještě jedna varianta, luxusní, pro 3-4 lidi. Nazýváme to taxík.
No a bez řidiče to bude co?
No a bez řidiče to bude co?
Uber
Uber
No jo, jenže v buse
No jo, jenže v buse platíš řidiče a odbory a v taxále drbana co Tě chce jen okrást. Tohle by mělo být po zajetí levnější a přes apku i flexibilnější (jinými slovy bude to drahé jako prase).
To měl už můj děda v 60.
To měl už můj děda v 60. letech Fiátka na půlku s jinou rodinou, ale stejně to moc nefungovalo.
Dám Sumnon a je jedno co mi
Dám Sumnon a je jedno co mi přijede pod nos:).
No nevím, nějak mě to
No nevím, nějak mě to neoslovilo. Jak se řeší, když potřebuje vůz více lidí na jednou, se nedoctu.
keby radšej predstavili
keby radšej predstavili Leaf so 40+ kWh baterkou.
Jo Leaf s 40kW by to už
Jo Leaf s 40kW by to už chtělo a tyhle blbosti ať nechaj Tesle co to se Summonem dotáhne do konce:).