Nissan dále rozvíjí svou vizi Inteligentní mobility představenou na ženevském autosalonu. Elektromobil Leaf není jen výstavním exponátem, ale slouží také jako mobilní zdroj energie k napájení stánku Nissan pomocí technologie vehicle-to-grid.
Vize Inteligentní mobility společnosti Nissan je projekt, kterým chce zákazníkům z celého světa přinést bezpečnější a udržitelnější budoucnost. Zahrnuje:
Intelligent Drive: V těsném závěsu za debutem technologie autonomního řízení Nissan ProPILOT v minivanu Nissan Serena v Japonsku chystá firma příští rok evropskou premiéru této technologie v novém Nissanu Qashqai.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Nissan a Renault už prodali přes 350 000 elektromobilů
Intelligent Power: Nissan, od doby kdy začal s výrobou světově nejprodávanějšího elektromobilu Nissan Leaf, neustále testuje nejpokrokovější způsoby využití technologií elektromobilů.
Intelligent Integration: Technologie baterií pro elektromobily se posunula na zcela novou úroveň díky spolupráci Nissanu se společností Eaton na jednotce ukládání energie pro domácnosti s názvem xStorage a spolupráci s firmou Enel na pilotních projektech technologie vehicle-to-grid v Dánsku a Spojeném království.
Na důkaz funkčnosti této moderní technologie je stánek společnosti Nissan v Paříži částečně napájen z vozu Nissan Leaf, pomocí průkopnické technologie obousměrného toku energie, která čerpá elektrickou energii z vozu do veletržního stánku.
Hlavní novinkou autosalonu Paříž 2016 je ale pro Nissan nový model Nissan Micra páté generace vycházející z konceptu Sway z autosalonu Ženeva 2015. Legendární supermini ztrácí svůj ikonický design a navléká háv klasického hatchbacku segmentu B s tím, že sdílí podvozem s novým Renault Clio. Do prodeje jde začátkem roku 2017.
Vůz v rámci vize Inteligentní mobility Nissan obsahuje technologie z vyšších segmentů, včetně inteligentního systému nouzového brzdění a systému upozornění na opuštění jízdního pruhu. Součástí je i panoramatický kamerový parkovací systém.
Společnost Nissan rovněž ohlásila, že překonala své předchozí prodejní výsledky v Evropě a na řadě trhů zaznamenala dvouciferný růst. Nepříznivé ekonomické vlivy zvládla silným prodejem svých nejprodávanějších crossoverů a elektromobilů.
Zdravím.
Možná to sem až
Zdravím.
Možná to sem až tak nepatří ale chtěl bych uspořádat setkání elektro aut u nás na Hané, tedy konkrétně v Olomouci. Trocha propagace snad nemůže být nikdy špatná.
Mám domluvený termín na 15.řijna 2016 v Olomouci na letišti.
Setkání by bylo od 9 hodin až do 14 hodin, každý jak může vydržet.
Chtěl bych získat informace od elektromobilistů ve svém okolí a něco pro ně každoročně uspořádat.
Pokud by měl někdo zájem tak mi napište:
jméno, jaké auto, Vaše město,
a zda by jste svezli případné návštěvníky.
děkuji
a posílejte na e-LUKY@seznam.cz
oprava e-mailové
oprava e-mailové adresy!
e-LUKY@email.cz
zajímavé,zajímalo by
zajímavé,zajímalo by mě,jak to všechno,co se tam sjede
budeš dobíjet.
díky za info
Pokud se chcete zúčastnit,
Pokud se chcete zúčastnit, tak email je správně.
Pište, rád odpovím příště!
Vlasto kam jdeš?
Reakci máte v emailu.
Reakci máte v emailu.
Ten Nissan Micra na obrázku
Ten Nissan Micra na obrázku je hodně stejný jako Hyundai i30.
Začínám se v autech ztrácet jen já??
Ano je to Micra ne Leaf a
Ano je to Micra ne Leaf a už vůbec ne elektrický!
viz – 3w.novinky.cz/auto/416049-novy-nissan-micra-se-uz-tvari-dospele.html
No na ten 40kWh leaf cakam
No na ten 40kWh leaf cakam aj ja,jeden nisanak sa zaprisahal ze ho predstavia na autosalone v parizi.
Samozrejme som zvedavy aj na cenu.
No pod 30000 eur to
No pod 30000 eur to nečakám. Skôr ma zaujíma co to spraví s 24kWh Leafom. Môžu predávať 40kWh a 30kWh Leaf,ale 24kWh už asi môžu pomaly ukončiť.. Alebo zraziť cenu pod 20000.
A kedy chcú predstaviť ten
A kedy chcú predstaviť ten 40kWh Leaf? Do konca roka majú 3 mesiace.
Radšej keby urobili Leaf s
Radšej keby urobili Leaf s 41 kWh batériou.