Kupte si elektromobil Model S už za $500 měsíčně!

Jan Horčík - 04 Duben 2013

Velké oznámení, které Elon Musk sliboval už před týdnem, je tu. Automobilka Tesla Motors začíná nabízet nový typ financování nákupu elektromobilů, primárně tedy elektromobilu Model S. Jde o novinku, která kombinuje jistotu a komfort klasického nákupu s výhodami leasingu.auto nákup elektromobilu Tesla Model S USA leasing

Tomuhle říkáme chytrý marketing. Tesla a spřízněné banky zabalily nákup elektromobilu do tak neodolatelného balíčku, že by v tom byl čert, aby prodeje Modelu S během následujících měsíců nestouply o desítky procent
foto: Tesla Motors

Tesla Motors a partnerské bankovní společnosti Wells Fargo a US Bank v USA představili nový způsob financování nákupu elektromobilu. Jde o jakýsi hybrid mezi klasickým nákupem auta a jeho leasingem.

Úplně jednoduše řečeno – dle Elona Muska v doprovodném videu – umožňuje nový program financování koupit si elektromobil Model S bez toho, abyste museli v úvodu cokoliv platit. Ve výsledku budou měsíční náklady pro koncového spotřebitele pouze asi $500/měs.

Do této částky jsou ovšem započítány i např. ušetřené náklady na nákup pohonných hmot, čas ušetřený dojížděním nebo cestami na čerpací stanici a další záležitosti. V základu je měsíční splátka těsně přes $1000 pro 60kWh model.

Jak to funguje?

  • US Bank a Wells Fargo zaplatí 10 % pořizovací ceny Model S
  • 10% splátka je pokryta nebo více než pokryta z federální a státní dotace na nákup elektromobilu v USA
  • Pokud se započítají ušetřené náklady na benzin, amortizaci a další faktory, z kapsy nového majitele Modelu S půjde za možnost vlastnit krásné nové elektrické auto asi $500/měs.
  • Po 36 měsících má zákazník právo, ale nikoliv povinnost, prodat Model S zpět Tesla Motors za stejnou zbytkovou procentuální cenu jako ikonický Mercedes-Benz třídy S
  • Tesla a Elon Musk osobně garantují zbytkovou prodejní cenu

Pokud si chcete nechat auto i po třech letech, prostě budete splácet další dva roky. Výhodou hybridního modelu je, že má všechny výhody osobního vlastnictví auta, ale nemá nevýhody klasického leasingu.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To ale stale neresi ten nejdulezitejsi problem a to je ze tesla proste nestiha produkovat dostatecne mnozstvi aut.
Tesla musi v blizke dobe navysit prudkci na 1200 aut tydne, aby byl schopen pokryt poptavku.
Muj osobni odhad je tak kolem 3000 aut tydne mysleno ,,Model S a Model X,,

Obrázek uživatele Jolinar

1200 aut tydne (62400 rocne) je moc, takovy zajem o to zatim neni. V soucasne dobe vyrabi pres 500 aut tydne a podle Muska (na videu, ktere jsem tu daval u jineho clanku) zkracuji poradnik.

Díky řazení příspěvků podle abecedy a né času mám dojem, že jsem jak přicmrndávač :)

Obrázek uživatele Jolinar

pardon, tak jsem to nemyslel :D

A je důvod vyrábět 1200aut týdně? Kolik mají objednávek? Pokud si vozidlo kupuje člověk, který o něj má zájem, tak si počká a lidé čekají. V případě, že zájem opadne tak co se bude dělat s velkokapacitní linkou a lidmi, co nebudou mít co dělat?

Přesně v této situaci jsou současné automobilky. Mít na Model S, tak si těch pár měsíců prostě počkám...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Uz chapem, preco ti etlaky na zakaz predaja vozidiel TESLA v US :D

toto je myslim riadny skrt cez rozpocet urcitym skupinam ludi :D

p.

Obrázek uživatele honza.t

EV 1 vyráběné v letech 1996 - 1999.Bylo pronajímáno za cenu něco mezi 250-500 dolary

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No jo jenže tehdy měl dolar trošku jinou hodnotu...


veletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol