Velké oznámení, které Elon Musk sliboval už před týdnem, je tu. Automobilka Tesla Motors začíná nabízet nový typ financování nákupu elektromobilů, primárně tedy elektromobilu Model S. Jde o novinku, která kombinuje jistotu a komfort klasického nákupu s výhodami leasingu.
foto: Tesla Motors
Tesla Motors a partnerské bankovní společnosti Wells Fargo a US Bank v USA představili nový způsob financování nákupu elektromobilu. Jde o jakýsi hybrid mezi klasickým nákupem auta a jeho leasingem.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tesla je zisková, ruší 40kWh baterii a zavádí Supercharger pro všechny
Elektromobil Tesla Model S získává další prestižní světové ocenění
Úplně jednoduše řečeno – dle Elona Muska v doprovodném videu – umožňuje nový program financování koupit si elektromobil Model S bez toho, abyste museli v úvodu cokoliv platit. Ve výsledku budou měsíční náklady pro koncového spotřebitele pouze asi $500/měs.
Do této částky jsou ovšem započítány i např. ušetřené náklady na nákup pohonných hmot, čas ušetřený dojížděním nebo cestami na čerpací stanici a další záležitosti. V základu je měsíční splátka těsně přes $1000 pro 60kWh model.
Jak to funguje?
- US Bank a Wells Fargo zaplatí 10 % pořizovací ceny Model S
- 10% splátka je pokryta nebo více než pokryta z federální a státní dotace na nákup elektromobilu v USA
- Pokud se započítají ušetřené náklady na benzin, amortizaci a další faktory, z kapsy nového majitele Modelu S půjde za možnost vlastnit krásné nové elektrické auto asi $500/měs.
- Po 36 měsících má zákazník právo, ale nikoliv povinnost, prodat Model S zpět Tesla Motors za stejnou zbytkovou procentuální cenu jako ikonický Mercedes-Benz třídy S
- Tesla a Elon Musk osobně garantují zbytkovou prodejní cenu
Pokud si chcete nechat auto i po třech letech, prostě budete splácet další dva roky. Výhodou hybridního modelu je, že má všechny výhody osobního vlastnictví auta, ale nemá nevýhody klasického leasingu.
To ale stale neresi ten
To ale stale neresi ten nejdulezitejsi problem a to je ze tesla proste nestiha produkovat dostatecne mnozstvi aut.
Tesla musi v blizke dobe navysit prudkci na 1200 aut tydne, aby byl schopen pokryt poptavku.
Muj osobni odhad je tak kolem 3000 aut tydne mysleno ,,Model S a Model X,,
A je důvod vyrábět
A je důvod vyrábět 1200aut týdně? Kolik mají objednávek? Pokud si vozidlo kupuje člověk, který o něj má zájem, tak si počká a lidé čekají. V případě, že zájem opadne tak co se bude dělat s velkokapacitní linkou a lidmi, co nebudou mít co dělat?
Přesně v této situaci jsou současné automobilky. Mít na Model S, tak si těch pár měsíců prostě počkám…
1200 aut tydne (62400 rocne)
1200 aut tydne (62400 rocne) je moc, takovy zajem o to zatim neni. V soucasne dobe vyrabi pres 500 aut tydne a podle Muska (na videu, ktere jsem tu daval u jineho clanku) zkracuji poradnik.
Díky řazení příspěvků
Díky řazení příspěvků podle abecedy a né času mám dojem, že jsem jak přicmrndávač 🙂
pardon, tak jsem to nemyslel
pardon, tak jsem to nemyslel 😀
Uz chapem, preco ti etlaky
Uz chapem, preco ti etlaky na zakaz predaja vozidiel TESLA v US 😀
toto je myslim riadny skrt cez rozpocet urcitym skupinam ludi 😀
p.
EV 1 vyráběné v letech
EV 1 vyráběné v letech 1996 – 1999.Bylo pronajímáno za cenu něco mezi 250-500 dolary
No jo jenže tehdy měl
No jo jenže tehdy měl dolar trošku jinou hodnotu…