Herbert Diess, šéf značky Volkswagen, aktuálně prohlásil, že vnímá svou společnost jako firmu, která dokáže zastavit Teslu. A to proto, že má „schopnosti, která Tesla nemá“. Které to jsou?
foto: Volkswagen
Nic, co byste nečekali. Podle Herberta Diesse má dnes Volkswagen hlavní náskok v možnostech, rozsahu a pokrytí výroby. Pochopitelně, jde o desítky let starou globální firmu.
NEPŘEHLÉDNĚTE Elektromobil Volkswagen I.D. CROZZ bude umět sám řídit
Automotive News v návaznosti na to informují, že Volkswagen aktuálně definitivně schválil podobnu nového čistě elektrického hatchbacku, prvního z řady I.D. Má být podobný nejprodávanějšímu modelu Volkswagen Golf.
Zatím se novému elektromobilu přezdívá „Neo“ a je určen primárně pro evropský trh. Na jedno nabití ujede prý až 600 km a cenově má být srovnatelný s dieselovou verzí Golfu.
foto: Volkswagen
Do roku 2023 pak v rámci podznačky I.D. přibude plně elektrické SUV s prozatímním označením Lounge, primárně určený pro USA, a kompaktní crossover Crozz, primárně určený pro Čínu, dnes největší trh značky Volkswagen.
Sportovní sedan Aero-e by se pak měl postavit přímo proti Tesla Model S. Hovoří se také o minibusu I.D. Buzz, pomyslném nástupci známého „Hippie-busu“.
Je každopádně pěkné vidět, že relativně malá firmička odkudsi z Kalifornie dokázala během pouhých deseti let postavit automobilový průmysl na hlavu a stát se etalonem pro největší behemoty.
Připomíná mi to jednoho budovatele sítě
Připomíná mi to jednoho budovatele sítě rychlonabíjecích stanic v ČR, podpořeného ve 2016 tučnou dotací. Je půlka července 2017 a kde nic, tu nic. Tedy vlastně 2 budovatele a oba mají shodou okolností v názvu 3 písmenka.
Taky jen kecy. Ty by Vám šly. Ale skutek utek……
Mam ale jednu potesitelnou zpravu od CEZu. Pry pokud nikdo
Mam ale jednu potesitelnou zpravu od CEZu. Pry pokud nikdo nenapadne vyberove rizeni, tak od konce 3. ctvrtleti by mohla fungovat platba za nabijeni za kWh. Takze alternativa k pausalu.
„Nastavení této funkcionality je v současné době závislé na výběrovém řízení. Pokud VŘ proběhne bez obtíží a výhrad, předpokládáme zavedené tohoto řešení do konce prázdnin, do konce Q3 2017.“
Zajímavý, že EET, které bude stát miliardu, není
Zajímavý, že EET, které bude stát miliardu, není potřeba řešit přes výběrové řízení, když někdo chce, tak je to hned.
To by byla velmi potěšitelná zpráva, protože na Moravě a
To by byla velmi potěšitelná zpráva, protože na Moravě a ve Slezsku by se občasným dálkovým elektromobilistům rázem zpřístupnilo dalších 5 rychlonabjíječek. Počkám si na výsledek, aby ďábel nebyl skryt v detailu.
Zatím úspěšně denně používáme evmapa.cz a nebýt jich – za což jim patří velký dík – tak je tady elektromobilita s výjimkou Tesly (Smart ED a Renault ZOE) v podstatě neprovozovatelná. Ostatní vozy mají směšně slabé palubní nabíječky v kombinaci s malými bateriemi a jízdy kamkoliv dále znamenají mezinabíjení v řádu hodin.
Jsem zvědav, jak rychle začne ČEZ stavět, když měli
Jsem zvědav, jak rychle začne ČEZ stavět, když měli tolik času na veškerou administrativu a shánění povolení, až EU vydá stanovisko, že to není nedovolená podpora.
ZSE také zatím nic nového nepostavila.
A bohužel ani E.OFF….
A bohužel ani E.OFF….
Ten alespoň Jihlavu (ale předtím zase zrušil ČB).
Ten alespoň Jihlavu (ale předtím zase zrušil ČB).
Což mi připomíná starý sovětský vtip: „Dotaz na Rádio
Což mi připomíná starý sovětský vtip: „Dotaz na Rádio Jerevan: „V Leningradě prý měli banány? Je to pravda.“ Odpověď: „Ano, je to pravda. Dále budou banány k vidění v Moskvě, Minsku i Saratově. Výstavka je totiž putovní.“ 🙂
Ano slibem nezarmoutíš, sleduju už od roku 2007 jak se
Ano slibem nezarmoutíš, sleduju už od roku 2007 jak se slibuje, a zatím jediné co jezdí a nabíjí globálně je TESLA…
První pořádné EV v Evropě mělo ČVUT v Brně. Superb 2
První pořádné EV v Evropě mělo ČVUT v Brně. Superb 2 se 42kWh baterií.
Volkswagen bude hlavním sponzorem německé fotbalové
Volkswagen bude hlavním sponzorem německé fotbalové reprezentace :))))
investicniweb.cz/news-volkswagen-bude-hlavnim-sponzorem-nemecke-fotbalove-reprezentace/
600 km NEDC dá tak max. 450 km EPA
600 km NEDC dá tak max. 450 km EPA
Elon nutně potřebuje další továrnu. Vypadá to, že je v
Elon nutně potřebuje další továrnu. Vypadá to, že je v tom správném megalomanském laufu, stávající kapacity brzo nebudou stačit a model Y je na cestě. A v Michiganu ji asi rozhodně nepostavěj díky prudícímu auto lobby. Dinosauři si nechtěj pod sebou podřezat větev tak si pod sebou porazej celej strom :))))
http://www.cnbc.com/video/2017/07/11/states-enter-bidding-war-over-teslas-new-factory.html
jj 🙂 žejo jak je ten svět autopapalášů zaprodanej 🙂 V
jj 🙂 žejo jak je ten svět autopapalášů zaprodanej 🙂 V Číně má desetina prodaných vozů jezdit na elektřinu, automobilky se kvótám brání…
zpravy.e15.cz/fleet-special/v-cine-ma-desetina-prodanych-vozu-jezdit-na-elektrinu-automobilky-se-kvotam-brani-1334918
ČÍNA elektromobily a hybridní vozy podílet na celkovém
ČÍNA elektromobily a hybridní vozy podílet na celkovém prodeji automobilek
8% v 2018
10% v 2019
12% od 2020
navrhuji korekci těm neschopným automobilkám :)))))
8% v 2018
9% v 2019
20% od 2020
Ten nadpis zní, jako kdyby chtěli zlikvidovat Teslu.
Ten nadpis zní, jako kdyby chtěli zlikvidovat Teslu.
njn čověk někdy neví co si má myslet…
njn čověk někdy neví co si má myslet… hybrid.cz/o-serveru
Herbert Diess prohlásil, že dokáže zastavit Teslu.
Double
Herbert Diess prohlásil, že dokáže zastavit Teslu.
Double facepalm (lebo jeden nestaci)
Tesla podava ruku vsem automobilkam ktere chteji zavadet
Tesla podava ruku vsem automobilkam ktere chteji zavadet elektromobilitu. A ty h*vada z VW mluvi o zastaveni Tesly. Jsou to jen zakarene sv*ne a elektromobilitu by chteli pohrbit i s Teslou.
A pak nařídí vrchní grupenfýrer – elektromobily budou
A pak nařídí vrchní grupenfýrer – elektromobily budou jezdit vlevo a ostatní vpravo- uvidíme kdo z koho..
Ono to na prvni pohled vypada krasne, BEV s dojezdem 600 km za
Ono to na prvni pohled vypada krasne, BEV s dojezdem 600 km za cenu dieseloveho Golfa. Tech 600 km tak nejak predpokladam, ze je treba brat s rezervou, asi jako 632 km u Tesly S 100D. I tak by to vsak byl pekny vysledek. Nicmene, nikdo netusi, jakeho Golfa mysli, aby to nakonec nebyl slusne vybaveny Golf GTD, ktery velmi snadno umi stat pres 50.000 eur 😉
Je to klasická vyhýbavá odpověď.
A k té se uchylujeme
Je to klasická vyhýbavá odpověď.
A k té se uchylujeme když by nám za reálný odhad plivnuli do tváře 😉