Americká automobilka Tesla Motors, která vyrábí elektromobily Tesla Model S a připravuje elektrické SUV Model X, prodala za 1. čtvrtletí 2015 rekordní množství aut.
foto: Tesla Motors
Automobilka Tesla Motors zažila své nejlepší čtvrletí. Během prvních tří měsíců roku 2015 dodala celkem 10 030 elektromobilů Tesla Model S. To je o 55 % víc než během čtvrtletí před rokem.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tesla, která si nenechá dát pokutu a jiné aprílové žertíky
Pokud se podaří podobné tempo držet i v následujících čtvrtletích, je pravděpodobné, že letos dosáhne Tesla celoročních prodejů kolem 55 000 aut. Ke zhruba 40-45 000 prodaných vozidel Model S by mělo přibýt asi 10-15 000 nových elektrických SUV Model X.
Už ve třetím čtvrtletí minulého roku dala ale Tesla na vědomí, že v roce 2015 bude mít k dispozici výrobní kapacitu až 100 000 aut za rok. Naplno spuštěny totiž budou jak modernizovaná linka pro výrobu Modelu S, tak nová linka pro Model X.
Mrzí mě že i Tesla se
Mrzí mě že i Tesla se snižila k prodejním trikům a statistická čísla mají pro Teslu větší cenu než spokojenost zákazníků. Aby dosáhli vyše uvedených prodejních výsledků tak v březnu přestali vyrábět auta pro Evropu a začali přeskakovat výrobní frontu a upřednostňovali zákazníky z USA. Od Tesly bych takové chování nečekal. Berte tuto statistiku prosím s rezervou.
Je otázkou jak to
Je otázkou jak to vysvětlují a prezentují. Pokud stále nestíhají a jsou v záklonu, tak prostě museli nalézt nějaký kompromis mezi obchodními podmínkami a schopností dostát závazkům. Ale myslím, že se brzo dočkáte a možná, že bude i nějaká kompenzace. 🙂
Nic nevysvětluji nic
Nic nevysvětluji nic neprezentuji bohužel. Dostalo přednost statisticke číslo před zákazníkem. Po přidělení WIN trvá cca 5 týdnů kdy vám postaví auto a já mám WIN od začátku ledna a auto mi postavili tento týden. Od Tesly jsem takový postup nečekal a prostě už se na to auto tolik netěším.
Nejste jediný… Taky se mi
Nejste jediný… Taky se mi to hrubě nelíbí, ale co naděláme? Člověk dá nemalé peníze za „premium sedan“ a tesla k němu přistupuje jakoby kupoval logana. Několikanásobné posouvání termínu mě fakt s… Jsem zvědav, když si někdo teď objedná auto které já jsem objednal v říjnu, jestli ho opravdu dostane na konci června, tedy jen o měsíc po mě, anebo je to jen lákadlo na nové zákazníky…
to by meli slyset ti co drzi
to by meli slyset ti co drzi kratkou pozici na akciovem trhu a tvrdi ze tesla nema dost objednavek 🙂
ale chapu, taky by me stvalo odsouvani terminu doruceni…
To si snad nemůže myslet
To si snad nemůže myslet ani ten nejzaprděnější kravaťák. Nebo myslíte, že se najde někdo, kdo neví, že na tesly se stojí fronty? Zas na druhou stranu, když někdy čtete analýzy… Tesla představí D, které má zrychlení 3,2 a trh na to reaguje, že čekal víc a akcie jdou dolů… Někdy logika hold pokulhává… Taky mám pár akcií, ale držím je na dividendu. Maximálně pokud by šli hodně dolů, tak bych ještě něco přikoupil, abych naředil…
nevim jestli ctete SA
nevim jestli ctete SA (Seeking Alpha), ale tam si kazdy druhy pisalek mysli, ze Tesla nema objednavky, za prodeje pokulhavaji atp.
A jak rikate, kazdou chvili se objevi nejaky analytik co ocekaval vic…
že na tesly se stojí
že na tesly se stojí fronty? Jak kde, v Číně to byl 1Q2015 propadák, 60% neudaných?? tak nějak
Čína je dost specifický
Čína je dost specifický trh. Je tam daleko větší konkurence v místních značkách, které jsou na naše poměry levné, Američané jsou tam vnímáni asi tak jako Rusové u nás, Číňani jsou patrioti a prodej se tam teprve rozjíždí. Viděl bych to tak na konec roku, pak se dá spíše vyhodnotit, jestli se tam Tesla chytne, nebo ne.
no jistě, ale tady
no jistě, ale tady spekulovalo zdali má Tesla dostatek objednávek
Ja byt Vami, tak to cele
Ja byt Vami, tak to cele zrusim. Takhle dlouho cekat na Teslu. Je to cele neseriozni podvod. Hlavne si nehodte masli..
toto delaji od zacatku
toto delaji od zacatku produkce 2012. Performance modely mely vzdy prednost pred 85 a 85 mely vzdy prednost pred 60. A USA mely vzdy prednost pred zbytkem sveta. Pokud jste si toho vsiml teprve ted, tak jste asi moc nesledoval Teslu v predchozich letech 🙂
A jeste jedna rada, pokud by Vam chteli dorucit auto tesne pred koncem kvartalu tak to urcite odmitnete, protoze to jsou pripady kdy si lidi stezuji, ze se Tesla snazi dorucit co nejvetsi pocet aut na ukor spokojenosti zakaznika a zazitku z doruceni… Jeden nejmenovany majitel v CR by mohl vykladat…
Dík za info i rady a s
Dík za info i rady a s nejmenovaným jsem mluvil a dal mi taky spostu užitečných rad jak postupovat v Tilburgu. Naštěstí mi teď konec kvartálu nehrozí doručeni mám až květen zálohu jsem platil 15. října fáákt nekonečné čekání.
Nechci nijak polemizovat o
Nechci nijak polemizovat o tomto, nic o tom nevím.
Ale v době „krize“ cca před 4 lety, kolega čekal na ropáka přes půl roku. Takže se to děje i v zaběhlích automobilkách. 🙂
Lze ta slova toho jehož
Lze ta slova toho jehož jméno se nevyslovuje někde najít, nebo je to stále jen duch z té oné diskuze který vše řekne max telefonicky,či osobně…něchce někdo znalý alespoň pár střípků prozradit..?
Ano je to ten „duch“. Je to
Ano je to ten „duch“. Je to fajn chlapik, ktery mel „stesti“ na predani Modelu S tesne pred koncem kvartalu. Bohuzel se to podepsalo na kvalite a zazitku…
Tohle je jedna z par veci, ktera mi na Tesle dost vadi a kazdy kvartal se to opakuje… Na zacatku kvartalu pohodicka a dovolene, na konci kvartalu „honem, honem jeste musime dorucit 5 aut abychom splnili kvoty“ 😀
A to rikam jako malinkaty akcionar. Mel bych byt rad za kazde dodane auto, ale myslim si, ze tyto negativni recenze vice poskozuji Teslu nez kdyz by dorucili o 500 aut mene a techto 500 by dorucili az na zacatku noveho kvartalu.
Je reálné něco napsat,
Je reálné něco napsat, popřípadě hodit na mail..?
domokuncore @ gmail tečka com ?
Štve mě jak všude najdu pochvalná pozitiva ale tto negativa si lidi schranují jak zlaté pruty…
Přitom jak uživate/fanda apple produktů vím že nic není růžové jak se ze začátku zdá…
Jen pozitiva zatím převyšují negativa…tesla mě láká ale až v dob modelu 3 a SUV verze…
NIcméně negativ není na síti mnoho, tedy ne těch od „českých“ majitelů…
Jinak díky za reakci jen koukám že někdo v noocí není postelní mrtvola 🙂
Hodinky Tesla Model W
Hodinky Tesla Model W ??
houby baterky …
zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/tesla-prodava-o-polovinu-vic-elektromobilu-ohrozit-ji-muze-levny-benzin-1177847
aprílový žert, škoda
aprílový žert, škoda :-))))
A o kolik narostla výroba a
A o kolik narostla výroba a prodeje všech vozidel za 1.Q.2015 např. jen v Evropě a v naší automobilce Škoda? (v % a v kusech). Aby bylo s čím srovnávat.
Se Škoda Auto automobilku
Se Škoda Auto automobilku Tesla Motors rozhodně srovnávat nelze. Ale až budou k dispozici data, pokusíme se srovnat nárůst s relevantními výrobci jako je BMW, Mercedes-Benz apod.
Nechci zde vyrábět
Nechci zde vyrábět příliš off-topic, ale na ekobydleni zautočil nějaký robot, nebo co a je to plné nesmylů v angličtině, respektive se to týká tématu jen dalece a nedávají hlavu ani patu.
Díky za upozornění,
Díky za upozornění, postaráme se o to.
Pokud je mi znamo tak „nase“
Pokud je mi znamo tak „nase“ automobilka vyrobila v roce 2015 krasnych 0 kusu elektromobilu.u Tak proc se ptate? Nebo jste to nevedel?
„nase“ automobilka uz davno
„nase“ automobilka uz davno neni nase, ale je Nemecka 🙂
IMHO tohle určování,
IMHO tohle určování, kterému národu co patří je dneska už poněkud pasé. Viz např. IKEA, sice se o ní pořád mluví jako o švédském podniku, přitom málokdo ví, že sídlí v Nizozemsku a vlastní jí taktéž jiné právní subjekty registrované v NL (samozřejmě je to hlavně kvůli daním). Je tedy švédská nebo nizozemská?
Škoda Transportation je vlastněná firmou CEIL se sídlem na Kypru. Tu ale vlastní spol. Maranex Finance se sídlem na Marshallových ostrovech a Conitor Terra se síldem na Guernsey… Je tedy česká, kypreská, marshallská, nebo guernseyská?
Btw. SEAT je německý nebo španělský? Opel je německý nebo americký? Volvo je švédské nebo čínské? Chrysler je amrický nebo italský, nebo dokonce nizozemský? (Fiat má dnes oficiální sídlo v NL)
Naprosto souhlasím. Škoda
Naprosto souhlasím. Škoda rozhodně je česká automobilka, protože naprostou většinu vozů vyrábí zde v ČR pomocí českých pracovníků. Až to tak nebude, můžeme polemizovat.
VW ŠKODA AUTO zaměstnává
VW ŠKODA AUTO zaměstnává hodně Slováků a kvanta Poláků, a má NĚMECKÉ VEDENÍ … takže českýho je tam možná tak Š 😉
Ať tam zaměstnává koho
Ať tam zaměstnává koho chce, ta továrna stojí v Česku, odvádí tady daně a stejně tak tady odváděj daně ty Poláci i Slováci 🙂
a zisk se vyváží do
a zisk se vyváží do ciziny 😉
Jo, ale až po zaplacení
Jo, ale až po zaplacení všech daní, poplatků, nákladů na většinu českých subdodavatelských firem, mezd zaměstnanců a odvodů z nich, nákladů na provoz, údržbu, energie, rozvoj atd.
A stále je to naše nejúspěšnější společnost.
Každý se může 30.5. do fabriky přijít podívat – bude den otevřených dveří. Ale bude tam nával, protože každý bude chtít vidět kam tato naše společnost postoupila. Možná se dostanete i do vývojového centra, tak mějte oči dokořán.
Jenže já právě nic
Jenže já právě nic takového nepsal. Říkám, že stanovovat co je české, německé, tatarské… je dnes prostě poněkud anachronismus.
Mimochodem, kdybychom určovali, kde daná firma vyrábí, pak by Apple byl čínský. Když už dle něčeho soudit, k jakému že státu jaká firma přináleží, pak bych bral v potaz jedině sídlo firmy. A to skutečné sídlo, ne daňové nebo právnické sídlo.
Btw. Škoda už dávno naprostou většinu nevyrábí v ČR. Sice je to asi stále víc než polovina, ale ne o moc. Velkou část vyrábí různě po světě.
TO NENÍ MOC, 10.030 – 9.834
TO NENÍ MOC, 10.030 – 9.834 = jen o 196ks víc jak v 4Q2014 A to měli splnit cíl 11.000 = ŽÁDNÁ SLÁVA SOUDRUZI, A JEŠTĚ JESTLI SE PODAŘÍ MODEL X 3Q2015 ROZJET ŽE, odklad byl už 3x 😉
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/
kde jste cetl ze meli splnit
kde jste cetl ze meli splnit 11.000?
Ve svem Q4 reportu uvadeji 9500.
analytici to očekávali,
analytici to očekávali, akcie jsou stále nadstřelené …
co ocekavali annalnici je mi
co ocekavali annalnici je mi docela jedno 😀 Jestlize analytici ocekavali 11k a Tesla rekla, ze bude 9.5k, tak jsou proste blbi.
Me zajima jakou predpoved da Tesla a jestli ji pak i splni…
Na 2014 dali predpoved vice nez 35000 dorucnych aut a nakonec dorucili jen 31655.
Na 1Q15 dali predpoved 9500 a dorucili 10030.
Nejsou blbý, to oni
Nejsou blbý, to oni určují cenu akcií ne Tesla ani ty i kdyžs už koupil 😉
Na 2014 dali predpoved vice nez 35000 dorucnych aut a nakonec dorucili jen 31655 a akcie letěli z 280$ na 180$ …
Na 1Q15 dali predpoved 9500 a dorucili 10030 což je jen +500 a to z minulýho roku mají manko -3.500 … 😉
jestlize maji nerealna
jestlize maji nerealna ocekavani, tak jsou podle me blbi at uz mi budete tvrdit cokoli…
A jestlize ja jsem koupil par akcii, tak to nema nic spolecneho s tim co si mysli „chytri“ analytici, ale je to ciste moje rozhodnuti.
hele jsou to hlavouni
hele jsou to hlavouni světa, nemá cenu se s nima prát 🙂 Elon už loni na jaře řekl co si o akciový gamese myslí : „kašlu na akcie“ / sousředím se na výkon 🙂
reuters.com/finance/stocks/an
reuters.com/finance/stocks/analyst?symbol=TSLA.O
presne tak, proto nedbam na
presne tak, proto nedbam na nerealna ocekavani „chytrych“ analytiku.
Do akcií se obvykle
Do akcií se obvykle investuje za účelem jejich následného prodeje se ziskem. Investovat do akcií, protože se mi líbí, co společnost dělá, je nesmysl…
souhlasim, jen jste jeste
souhlasim, jen jste jeste zapomel na pripadne dividendy.
ja jen psal ze casto nesouhlasim s nerealnymi ocekavanimi analytiku. Casto jsem vuci Tesle skeptictejsi v kratkodobem horizontu nez oni „chytri“ analytici.
V tom případě naprostý
V tom případě naprostý souhlas.
přeju jim, ať položí
přeju jim, ať položí celý ropný průmysl a lidstvo se přizpůsobilo…
No jestli se nepřizpůsobí
No jestli se nepřizpůsobí Škodovka, tak ekonomika ČR dostane takovou ránu, že budete rád, když si budete moci dovolit dětskou šlapací tříkolku.
:-)))))))))))))))))))))))))))
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Nesmysl toto řešit.
Nesmysl toto řešit. Položit ropný průmysl se během dalších 50 let nepodaří. A ani to nedává smysl. Elektromobil je pro střední třídu skvělý na specifické použití, třeba jako rozvážková služba do města nebo jako malý vůz na dojíždění do práce a občasné jízdy do 100 km délky (naprostá většina). Takže myslím, že obsadí část trhu pro tato využití a postupně se ustálí na určitém procentu, které pak bude postupně růst s poklesem ceny a nárůstem výkonu baterií. Ale rozhodně nepůjde o nějaké prudké změny, všechno bude pozvolné a pomalé.
Tu vaší křišťálovou
Tu vaší křišťálovou kouli byste měl reklamovat, protože se vám ukazuje špatně.
Tak mi povězte, jak to
Tak mi povězte, jak to bude, když si jste tak jistý.
Nejsem orakulum, ale
Nejsem orakulum, ale tváří v tvář tomu, že už příští rok přichází druhá generace EV s dvojnásobným dojezdem a během dalších pěti let se dá očekávat třetí, působí slova o nějakém pozvolném vývoji a padesáti letech jako z úplně jiného světa.
Ano, příští rok druhá
Ano, příští rok druhá generace s teoreticky dvojnásobným dojezdem (ještě nikdo neviděl ani ty baterie, na kterých to má být postaveno). A cena za vůz o velikosti BMW 3 s dojezdem max 300 km bude plus mínus 1,3 milionu Kč (po přepočtu, připočtení DPH a cla). Takže opět nic. A třetí generace během pěti let… Hm… NE. Prostě je to zatím pro masové rozšíření a obecné použití drahé. V situaci kdy obdobný nový vůz se spalovacím motorem koupíte za 250000 Kč je to nesmysl. Elektromobily se dočkají většího rozšíření mezi populací, až budou schopny alespoň trochu konkurovat těmto číslům. Zatím se tomu ani zdaleka neblíží.
Leaf 2 ani Bolt teda fakt
Leaf 2 ani Bolt teda fakt nebudou stát 1.3m, to nevím, kde jste vzal. Taky už mě unavuje neustálé a prosto zcestné srovnávání s nejlevnějšími spalovacími auty na trhu. Pokud chcete auto velikosti, výbavy a vzdáleně podobných jízdních vlastností jako má Leaf, tak to musíte z těch vašich 250kKč zatraceně přitlačit a to tak na dvojnásobek. A pořád můžete zapomenout na luxusní ticho odhlučněné limuzíny.
Chci elektromoobil za
Chci elektromoobil za srovnatelné peníze a srovnatelné velikosti a srovnatelných výkonů. 80 % obyvatelstva výbavu, ticho a podobné nesmysly neřeší. A ano, ty ceny budou přibližně správné. Zapomínáte na slabou korunu.
moc hezká diskuze hodna
moc hezká diskuze hodna hybrid.cz 🙂 Já si na orákulum zase s chutí zahraji. Co se týče Leafu, tak s tím „zdvojnásobením“ dojezdu to dle dosud ohlášených informací nebude až taková bomba, rozhodně ne proti Modelu 3. Skloňuje se 115-125 miles (soudím že EPA, proti současným 80 miles) Tedy 200km za „všech“ okolností. Což je dle mého soudu na vůz této kategorie stále „málo“. Rovněž se skloňuje to, že s touto baterií rozhodně Leaf nebude levnější než stávající verze (spekuluje se i o více bateriích, kde ta 125miles je nejvyšší)
Naopak jak píše Josef pro kategorii „Citigo/Ion“ by to byla již „plnohodnotná“ nabídka, ideálně pokud by spolu s tím zase trochu spadla cena.
Přesně tak. Já teď
Přesně tak. Já teď čekám až mi zaplatí dvě faktury a asi si pojedu pro ojeté C-Zero nebo Ion do Německa, těch 200000 Kč jsem ochoten za to dát a brzy se nám to vrátí, protože manželka tím bude jezdit do práce.
Tak to kupte u nás v
Tak to kupte u nás v Česku. Citroen Zero, jetý, ale s nezávislým topením Webasto, nabízejí přes autobazar. Výhoda je to nezávislé topení. A cena je 230 s DPH. http://www.automobiles.cz/auto/detail.php?id=742015103637.html
Koukal jsem. Je to i na
Koukal jsem. Je to i na Tipcars. A navíc ročník 2012. By mě zajímalo, kdo to prodává 🙂
Pán, který si pořizuje
Pán, který si pořizuje Nissan Leaf. Líbí se mi, že to, co mi před rokem říkal německý majitel Tesly na Superchargeru, že měl taky Ion, pak si koupil Leaf a Ion prodal, a když přišla možnost mít Teslu prodal leaf a pořídil si Teslu, se začíná jen o rok později dostávat i k nám. Vzniká trh s ojetými elektromobily, protože jejich majitelé přecházejí na vyšší a modernější verze.
Pane Radovane,
vloudila se
Pane Radovane,
vloudila se vám chybička, nebo se ihned cena změnila na 280 s DPH
Taky na to koukám, našel
Taky na to koukám, našel jsem to v pondělí večer a byl bych přísahal, že to bylo 230 bez DPH. Teď je tam 233 bez DPH a 280 s DPH. I tak je to ovšem hezká cena, zvláště s ohledem na Webasto, které samo stojí kolem 46 tisíc.
jj měli to za asi 350 a pak
jj měli to za asi 350 a pak to dali min. týden asi omylem na 230 a tento týden to dali na 280. Myslím, že to byla asi chyba. Pořád je to v CZ nejlepší cena a nejlepší výbava díky tomu bufíku.
Kdyby 80% lidí neřešilo
Kdyby 80% lidí neřešilo výbavu a ticho, tak všichni jezdí pořád v ojetých favoritech a stodvacítkách. Jenže nejezdí, naopak na vzdory vašim teoriím jsou i u nás silnice plné poměrně dost drahých a luxusních aut.
A pokud jsou to nesmysly pro vás, tak nevím proč vůbec chodíte na tohle fórum a nekoupíte si nejlevnější udržovanou ojetinu za pár tisíc a zbude vám na benzín do konce života.
Neměl byste nějakou
Neměl byste nějakou negativní zprávu? Rád bych si levněji koupil nějaké akcie 🙂
ZISKOVOST TESLY BUDE
ZISKOVOST TESLY BUDE NEJDŘÍVE V ROCE 2020. DO TÉ DOBY TO BUDOU SAMÁ ČTVRTLETÍ VE ZTRÁTĚ A TO NEMLUVĚ O POLITICKÉM KORMIDLU PO OBAMOVI …
u akciovych spolecnosti
u akciovych spolecnosti byste mel rozlisovat mezi GAAP a non-GAAP.
ten rozdíl mi dodneška
ten rozdíl mi dodneška není moc jasný, vysvětlíte?
Do GAAP se nektere
Do GAAP se nektere prijmy/vydaje pocitaji jinak nez do non-GAAP.
Napriklad Tesla proda auto zakaznikovi s garanci zbytkove hodnoty po 3 letech. Dostane za nej zaplaceno v plne vysi, ale v GAAP se kazdy mesic pricte jen 1/72 z prodejni ceny po dobu 36 mesicu (50%) a na konci teto doby se pricte zbylych 50% pokud si zakaznik auto ponecha. V tomto pripade je tedy GAAP prijem rozlozen do 3 let zatimco v non-GAAP je prijem okamzity. Ve skutecnosti ma Tesla penize na uctu okemzite. Pokud se zakaznik po tech 3 letech rozhodne auto vratit Tesle, Tesla ho musi odkoupit a v GAAP se skoro nic nezmeni, ale v non-GAAP penize ubudou.
To je jen jeden z prikladu…
jasný, takže řídit se
jasný, takže řídit se budeme NON-GAAP okamžitý, protože GAAP je jen hraní s čísilky co taky nemusí vyjít 🙂 dík
ne ne…
oba udaje jsou
ne ne…
oba udaje jsou dulezite a maji vlastni vypovidajici hodnotu.
to jako,ze tesla je koupi
to jako,ze tesla je koupi akcie, a tim padem je 3 roky moznost manipulovat s trhem? Tyvle, vyste srandista! Tak takovou blbost sem dlouho necetl… Takze ja za 3 roky vratim Teslu a bud dostanu zpet stejne penize, za ktere sem je koupil. A nebo v tu dobu bude nominalni hodnota vyssi a Tesla diky mne bude mit zisk 75%!
Vy ste sasek, chcete nam namluvit, ze Tesla pouzila Letadlo, a vsichni se toho chytli? Hmm, tak ted sem upad ze zidle! Opravdu genialni Blbost!
Je to auto, ne diamant! Husta hovadina…
Spatne jste to pochopil
Spatne jste to pochopil Anonyme. Bezte na stranky Tesly si precist jak funguje jejich garance zustatkove ceny vozu. Nikdo tady nemluvi o tom, ze vam vrati vsechny penize za auto 😀 Dulezite je, ze garantuji zustatkovou cenu po 3 letech.
Navic s touto garanci neprodavaji vsechny auta, ale jen pomerne malou cast.
Tak ono mit ztratu nic
Tak ono mit ztratu nic neznamena, kdyz se hodnota spolecnosti zvysuje. U tesly to je spise k dobru. Zisk sam o sobe neni ukazatel zdravi firmy, obzvlast ne u tech mladych.
to jo, ale opticky to
to jo, ale opticky to vypadá blbě a lidi právě že vidí. Obzvlášť když reálná hodnota akcie se stále pohybuje sotva kolem 80$. To pak jim vysvětluj kup za 200$, sice to ještě 20 čtvrtletí bude v mínusu ,ale to jen opticky !! :-))
Odkud vite kde je realna
Odkud vite kde je realna hodnota akcii? Ja myslel, ze tu urcuje trh…
PS: jak vite ze $80 neni moc? Ja uz videl i odhady na $20 za akcii.
no všechno ti vysvětlovat
no všechno ti vysvětlovat nemůžu, ale pravda dřív byla cena i 20$, od tý doby pokročili a je kolem 80$ fyzicky. Trh si hochu poslední 2 roky díky QE s cenou pohrál do nebeských výšin tak možná 🙂
nemusite mi vysvetlit
nemusite mi vysvetlit vsechno, stacila by i podstatna cast… placnou $80 umi kazdy.
někdy někde někdo to
někdy někde někdo to spočítal, hledej, já si to nepamatuju. Goldman Sachs??
finviz.com/quote.ashx?t=TSLA
boze muj, to nemuzete myslet
boze muj, to nemuzete myslet vazne… nekde nekdo to spocital? 😀
jak? s jakymi predpoklady? za jakych okolnosti? mal v te dobe long nebo short pozici kdyz to pocital? 😀
vypadá to snad že bych si
vypadá to snad že bych si dělal srandu?? víc už ti nepovím, mysli si co chceš, stejnak jako já
Ja jsem spocital, ze cena je
Ja jsem spocital, ze cena je $99999…
A ma to asi stejnou vypovidajici hodnotu jako to vase prohlaseni, kdyz si za nim neumite stat a podporit ho vlastnim vypoctem anebo argumenty. Jednou jedna baba (anonymni analytik) povidala proste neberu.
sesmagorvole
sesmagorvole
dosly ti argumenty, tak se
dosly ti argumenty, tak se musis uchylit k urazkam? 😀
jen tak dal…
hmm, chapu vas, ale ja uz
hmm, chapu vas, ale ja uz koupil, takze s vami nemohu souhlasit 😛