Do Česka míří nejsilnější Tesla Model S P85D

Do Česka v nejbližší době dorazí nejsilnější model americké společnosti Tesla, Model S P85D. Elektromobil, který je v této chvíli na cestě ze zahraničí, zakoupila zlínská společnost Trend Park pro svoji půjčovnu.

Elektromobily Tesla Model S P85D
foto: Tesla Motors

Vrcholnou verzi Tesly tak budou moci v nejbližší době vyzkoušet všichni čeští fanoušci elektromobility. Vůz Tesla Model S P85D představila americká automobilka Tesla teprve v říjnu loňského roku a počet těchto vozů na českých silnicích se dá spočítat na prstech jedné ruky.

Jedná se o první model této značky s pohonem všech kol. Zadní náprava je poháněna elektromotorem o výkonu 350 kW. U přední nápravy pracuje elektromotor o výkonu 165 kW. V součtu tak výkon této Tesly činí úctyhodných 515 kW a točivý moment dosahuje těžko představitelných 930 N.m.

Zvýšený výkon motorů se pochopitelně pozitivně projevuje i v maximální rychlosti Tesly, ta u vrcholného modelu dosahuje 250 km/h. Z 0 na 96 km/h elektromobil zrychlí za 3,2 sekundy, což ho řadí mezi nejlepší auta planety.

Trend Park bude nejnovější vůz Tesla Model S s pohonem všech kol nabízet v rámci své půjčovny na jeden den až jeden měsíc. Šanci projet se nejsilnější Teslou tak budou mít jak ti, kteří si budou chtít užít víkend plný rychlosti, tak i ti, kteří se chystají na delší road trip po evropských silnicích.

Pro opravdové fajnšmekry bude připravena také zážitková jízda s instruktorem na místě spolujezdce, který během jízdy zájemcům ukáže všechny přednosti jízdy v nejsilnějším elektromobilu planety. Informace o možnostech půjčení Trend Park poskytuje na svých internetových stránkách www.trendpark.cz.

tisková zpráva

24 komentářů u “Do Česka míří nejsilnější Tesla Model S P85D”

  1. Takze abych to uvedl na
    Takze abych to uvedl na pravou miru, p85d jiz v cechach je. Co se tyce vahy 2262 kg spotreba vestou z tilburgu 212 wh km, teplota venku 6-7 stupne ve vnitr 21 a rychlost 120-130. Jiz v cech stoupla na zkusebni jizdy s vyuzitim max vykonu a kroutaku na 248 wh km. Dale predni motor 193 kw. Hodnoty vykonu a vahy mam z naseho coc listu.

    1. Naše cesta z Tilburgu:
      Naše cesta z Tilburgu: teplota 2-4 stupne, déšť, vítr, rychlost 100-120 km/h. spotřeba 259 wh km. (celá cesta se zapnutým Range Módem s vypínáním zadního motoru) na všech Superchargerech Range Mód vypnut a zapnuto topení aby se vyhříval vnitřní prostor i baterie). Ještě pro upřesnění uvádím že naše P85D je na 21″ kolech.

                1. no to teda, tak snad
                  no to teda, tak snad dostaneme plnou recenzi, tedy ty jizdni vlastnosti,dojezd,spotreba…
                  aspon ta hmotnost se ustalila 🙂 diky.

                1. Když už jsme u těch
                  Když už jsme u těch techničáků, mohl by mi zde někdo uvést techničákové hodnoty hmotnosti pro všechny varianty? Jo a Tesla tu hmotnost 2262kg udává jako „pohotovostní“ Tj. to je včetně 75kg (řidič+náklad) nebo bez?

                2. No právě mě to zajímalo
                  No právě mě to zajímalo jak to vedou v USA, např. BMW v katalogu prezentuje hodnoty jak bez řidiče tak s.

            1. Zdravím, vzhledem k tomu,
              Zdravím, vzhledem k tomu, že jsem v době psaní tiskové zprávy neměl ještě techničák k dispozici, vycházel jsem z informací zahraničních serverů, které shodně uvádějí hmotnost 4936 Liber, což je v přepočtu opravdu 2239 kilogramů, přikládám odkaz na jeden ze zdrojů. http://www.caranddriver.com/reviews/2015-tesla-model-s-p85d-first-drive-review

              Nemůže být rozdíl způsoben tím, jestli se jedná o pěti nebo sedmi místnou verzi? Tímto se rovněž omlouvám za nepřesnost.

Napsat komentář