Čínský elektromobil BYD e6 začíná své evropské tažení v Rotterdamu

Ivo Hradil - 07 Červen 2011

Čínská automobilová společnost uzavřela dohodu s druhým největším holandským městem Rotterdam na poskytnutí neupřesněného počtu elektromobilů BYD e6. Uzavřená smlouva je součástí projektu „75-EV-RO“, který si dal za úkol popularizovat elektrifikaci dopravy v  
BYD e6
foto: byd.com

K podepsání smlouvy došlo na rotterdamské radnici a nic teď už tedy nebrání, aby začal své evropské tažení.

„Jsme velmi hrdí na to, že můžeme být součástí projektu „75-EV-RO“. Pevně věříme ve spolehlivost našich a očekáváme, že naše spolupráce s rotterdamskou radnicí vyústí ve velký úspěch,“ řekl Henry Li z exportního oddělení BYD.

Pětimístný elektrický crossover BYD e6 s nejdelším dojezdem ve své kategorii (až 330 km) je velmi úspěšně používán jako vozidlo taxislužby v čínském Shenzenu. Flotila padesáti e6 tam od začátku provozu v květnu roku 2010 najela více než tři milióny kilometrů. Podle slov automobilky toto číslo dokazuje spolehlivost elektrických vozidel e6.

V rámci iniciativy „75-EV-RO“, je v plánu nákup 75 vozidel využívajících alternativní zdroje . Cílem projektu je nejen vysvětlovat vlivy elektromobility na kvalitu životního prostředí, ale také eliminovat obavy veřejnosti týkající se elektrických .

„Rotterdamské zastupitelstvo bude podporovat vývoj ekologicky čistší . Chceme, aby se Rotterdam stal zelenějším a zdravějším evropským městem. Těšíme se na testování elektromobilu BYD e6 a já osobně si myslím, že tento vůz je skvělou volbou pro úspěšné zvládnutí celého projektu,“ řekla náměstkyně starosty Rotterdamu Alexandra van Huffelen.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobry den,da se tohle vozidlo sehnat i nekde pobliz CR?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Těžko Anežko.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla strach nemá ale konkurencia Nisanu a Voltu nezaškodí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No Tesla to je celkom iný segment zákazníkov.
Čo sa týka Číny, 720 000 by som za to ešte nedal. 50 taxíkov v merítkach Číny neznamená nič. Nasekať do auta batérie na dojazd 300km je jedna vec a kvalita zvyšku vozidla je druhá.
Nemyslím, že číňania nebudú predávať, ale majú v Európe dosť zlú povesť, čo sa týka kvality dovážaných výrobkov všeobecne a s tým sa budú musieť ešte popasovať.
No a nezabudnime, že Toyota a Tesla majú dnes čosi spoločné.
Toyota už svoje renomé má a Tesla tiež....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

330 km... To je celkem slušný... Nevíte jeho cenu? Myslím že do budoucna se TESLA může třást strachy...

Obrázek uživatele Ivo Hradil

Cena by se měla pohybovat okolo 40 000 USD ,tedy asi 720 000 kč bez slev a státních podpor. Ivo Hradil


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicveletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol