Na ženevském autosalonu, který se bude konat od 5. do 17. března, představí Škoda veškeré své služby související s mobilitou. Kromě studie elektromobilu Škoda Vision iV například i jednostopý koncept Klement.
foto: Škoda
Studie Vision iV je konkrétní vizí prvního čistě elektrického vozu značky Škoda vycházejícího z modulární platformy pro elektromobily (MEB). S novým modelem Kamiq rozšiřuje česká automobilka svou úspěšnou rodinu vozů SUV o zástupce rostoucího segmentu městských SUV.
Rok 2019 představuje mimořádný moment ve 124leté historii společnosti: Škoda Auto vstupuje do éry eMobility. V příštích letech bude automobilka investovat zhruba dvě miliardy eur do alternativních pohonů a nových služeb souvisejících s mobilitou, což bude představovat největší investici v historii firmy, a do konce roku 2022 uvede na trh deset elektrifikovaných modelů.
Kromě toho bude Škoda Auto svou nabídku služeb souvisejících s mobilitou dále rozšiřovat. Příkladem je carsharingová platforma HoppyGo nebo služba CareDriver, která kombinuje mobilitu se sociálními službami. Vysoká úroveň propojení mezi vozem, řidičem a okolním světem umožňuje zapojit vozy Škoda do sítí Smart Home nebo ovládat aplikaci Škoda Connect pomocí Alexy, hlasového asistenta společnosti Amazon.
Na ženevském stánku automobilky se návštěvníci mohou seznámit s multimediálními službami značky Škoda souvisejícími s mobilitou a na User Experience Table si sestavit vlastního avatara,
Škoda Vision iV je předzvěstí budoucí rodiny vozů Škoda s čistě elektrickým pohonem. Studie je prvním vozem značky postaveným na modulární platformě pro elektromobily (MEB) koncernu Volkswagen.
O bezemisní pohon se starají dva elektromotory, jeden na přední a jeden na zadní nápravě, díky čemuž Vision iV disponuje pohonem všech kol. Plochá ion-lithiová baterie je zabudovaná v podlaze vozu, čímž šetří místo, a umožňuje dojezd až 500 kilometrů v měřicím cyklu WLTP.
Futuristický jednostopý koncept Škoda Klement, který spadá do oblasti mikromobility, se představuje jako ekologická alternativa ke klasickému automobilu. Elektromotor, který je umístěn v náboji zadního kola a je vybaven integrovanou rekuperací brzdné energie, dokáže koncept rozjet až na maximální rychlost 45 km/h a dvě baterie umožňují dojezd přes 60 km.
Koncept také nabízí plnou konektivitu. V aplikaci lze například zjistit aktuální stav nabítí baterií. Je také možné nadefinovat oblast, ze které koncept Klement nesmí vyjet.
Na to odrážedlo/moped/elektrocykl jsem zvědavý, tedy na
Na to odrážedlo/moped/elektrocykl jsem zvědavý, tedy na cenu. Dle jiných zdrojů má mít 1250 Wh. Dnes takovéto samohyb (ekolobka se sedlem) vyjde v těchto Wh vyjde těsně pod 50000 Kč. S maximálkou 37-45 km/h. Na výletování to nebude, buď se plazit cyklorychlostí 3-4 hodiny, nebo těch maximálních 45 km/h po téměř hodinu.
Hmm dobrý, až na to, že se 4 Kw motorem je to moped
Hmm dobrý, až na to, že se 4 Kw motorem je to moped kategorie LA s povinností pro řidiče být držitelem řidičského oprávnění skupiny AM.
Jako takový nesmí na chodník, nebo do pěších zón a absurdita největší – NESMÍ na cyklostezku.
Píše se mi ta výše uvedená ironie smutně, protože jinak elektrokolům velmi fandím.
Existuje snad lepší důkaz, že u Škodofky elektromobilitě
Existuje snad lepší důkaz, že u Škodofky elektromobilitě nerozumí vůbec nikdo? A to dokonce ani z hlediska letité legislativy u obyčejných bicyklů? Má ty prostato….. 🙁
Takže první dostatečně levné a dostupné elektrické SUV
Takže první dostatečně levné a dostupné elektrické SUV v Evropě nabídne Škodovka. Díky za to.
VTIP ROKU! A to máme teprve březen…..
VTIP ROKU! A to máme teprve březen…..
Příští rok se s elektrickejma Škodovkama doslova roztrhne
Příští rok se s elektrickejma Škodovkama doslova roztrhne pytel :-))))))))))
„Za rok 2020 chce Škoda prodat celkem 2 000 elektrických a plug-in-hybridních vozidel.“
https://www.novinky.cz/clanek/proc-skoda-jeste-neprodava-elektromobil-nestaci-jen-postavit-auto-40071155
Každý měsíc přes 166 elektrifikovaných aut pro celý
Každý měsíc přes 166 elektrifikovaných aut pro celý svět. Číňani by se měli začít bát :-)))))
Bylo by to směšné, kdyby to nebylo k pláči 🙁
škoda jedeeeee, pár zasvěcených už bateriák vidělo,
škoda jedeeeee, pár zasvěcených už bateriák vidělo, to
je vše co k tomu můžu říct, možná ještě časovou osu, ale raději ne, nechci být vyhozen, ale všichni dodavatelé už něm pracují
Bude to bombá :)))
„Za rok 2020 chce Škoda prodat celkem 2
Bude to bombá :)))
„Za rok 2020 chce Škoda prodat celkem 2 000 elektrických a plug-in-hybridních vozidel.“
https://www.novinky.cz/clanek/proc-skoda-jeste-neprodava-elektromobil-nestaci-jen-postavit-auto-40071155
Jasne proto nerikam nic o nabehove krivce, protoze to podleha
Jasne proto nerikam nic o nabehove krivce, protoze to podleha utajeni, ale asi ti z toho vyplyva, ze bateriak nebude hned v lednu. Jeste je drive na rade uvedeni dalsiho spalovaku. Vyckej, uvidis.
Baterkáčů bude jen pár kousků z těch 2000, větší
Baterkáčů bude jen pár kousků z těch 2000, větší zbytek budou PHEV polopopelnice. Takže ještě větší tragédie.
Patláma patláma žbrluch.
Patláma patláma žbrluch.
Nemáme nic, ale umíme žvanit…
Nemáme nic, ale umíme žvanit…
konkrétní vizí prvního čistě elektrického vozu
konkrétní vizí prvního čistě elektrického vozu
Překlad: nemáme nic, ale chystáme blá blá, v příštích
Překlad: nemáme nic, ale chystáme blá blá, v příštích letech blá blá, nikdo nám to už nežere, tak aspoň řekneme, že za tři roky nakreslíme elektrokolo a budeme mu říkat „jednostopé vozidlo“, akorát zatím umíme nakreslit jen řidítka.
fdíře ženefský uvižn zas jen vižn soudluzi to budete
fdíře ženefský uvižn zas jen vižn soudluzi to budete vižn! ;))))))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-skoda-vision-e/