Autosalon Ženeva 2013: podrobnosti o Mitsubishi CA-MiEV

Jan Horčík - 14 Březen 2013

Elektromobil Mitsubishi CA-MiEV, na autosalonu Ženeva 2013 představené elektrické auto nápadně připomínající Prius, je horkým želízkem v ohni automobilky Mitsubishi. Konečně máme podrobnější specifikace.auto Mitsubishi CA-MiEV elektromobil koncept

Koncept elektromobilu Mitsubishi CA-MiEV představený na autosalonu Ženeva 2013 s dojezdem až 300 km na jedno nabití
foto: Mitsubishi

Elektromobil Mitsubishi CA-MiEV (zatím koncept) má nabídnout dojezd až 300 km na jedno nabití. To je téměř 3x víc než kolik dnes nabízí světově nejprodávanější elektromobil Nissan Leaf.

Mitsubishi CA-MiEV Mitsubishi CA-MiEV Mitsubishi CA-MiEV

Ostatně, Mitsubishi má přeci jen delší zkušenost se sériovou výrobou elektromobilů než Nissan. Mitsubishi svůj elektromobil iMiEV uvedlo na trh už v roce 2009. Nissan Leaf šel do prodeje teprve o rok později.

Specifikace CA-MiEV:

Počet míst: 5
Baterie: 28 kWh
Výkon: 80 kW (107 koní)
Pohon: přední náprava
Dobíjení: bezdrátové indukční WiTricity
Rozměry: 4050 mm délky, 1775 mm šířky, 1550 mm výšky
Rozvor: 2550 mm
Hmotnost: 1300 kg
Aerodynamický koeficient: 0,26

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Jasně,není to v reálu možné. Snad ještě ,kdyby se plížili ustálenou čtyřicítkou . . . .

---

ipekra

Obrázek uživatele Jolinar

To musi byt preklep ne?
Z 28kWh chcou vymacknout 300km? to by znamenalo spotrebu 9.3kWh/100km :-D
nemelo by tam byt treba 38kWh? nebo 48kWh? :)
ja jsem sice zastance elektromobilu, ale tohle je i na me moc... Tesla uvadi 17kWh/100km, Nissan 14kWh/100km a vsichni vime ze v realu je ta spotreba jeste vyssi, takze 9.3 je fakt divne...

Obrázek uživatele Jan Horčík

Překlep to není - naopak je to hlavní "selling point" toho konceptu. Jistěže v reálu to 300 km nebude, je to koncept. Nikdo neví zda opravdu vznikne a když, tak jaké bude mít parametry. I více než 200 km by ale byl relativní úspěch vezmeme-li v úvahu, že většina elektromobilů dnes reálně nabízí dojezd do 130 km, max. do 160 km.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Souhlasím, je to kravina i dle japonského cyklu, který je ještě "plouživější" než NEDC (a to už je co říct) to na 28kWh 300km nemůže dát. Původní iMiev má 16kWh baterku se kterou váží 1080kg a NEDC má tuším cca 130km.

co dodat, snad že koncept snese vše :)


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?