Téměř polovina lidí v České republice uvažuje o pořízení auta na alternativní pohon. A 38 % z nich by dalo přednost elektromobilu.
Žebříčku nejznámějších elektrických vozů vládnou značky Tesla a Volkswagen. Jedničkou je Tesla Model S, který na jedno nabití ujede 350 až 400 km. Nákup elektromobilu ale pořád limituje cena. Nejlevnější nové modely elektromobilů stojí 600 000 Kč.
NEPŘEHLÉDNĚTE Česká policie dostane 11 elektromobilů BMW i3
Nad nákupem automobilu na alternativní pohon uvažují především muži, kteří mají osobní měsíční příjem nad 30 000 Kč. Vyplynulo to z posledního průzkumu, který si nechala zpracovat společnost E.ON.
„O pořízení elektromobilu uvažuje 38 % respondentů. Důvodem jsou zvyšující se dojezdová vzdálenost elektromobilů, ale i rozrůstající se počet nabíjecích stanic v České republice, které vznikají přednostně kolem páteřních silnic,“ komentuje výsledky průzkumu Erika Širůčková ze společnosti E.ON.
Nejznámějším elektromobilem je Tesla
Žebříčku nejznámějších elektromobilů u nás vládne Tesla Model S, který zná 26 % respondentů. Na druhém místě se umístily vozy BMW i3 a Tesla Model X, které dostaly shodně 20 % hlasů.
Třetí příčku obsadily modely Volkswagen e-up! a Volkswagen e-Golf, které zná 15 % lidí. O jeden procentní bod méně získal elektromobil Hyundai Ioniq Electric.
V následujících letech by podél páteřních tahů měly vzniknout nové rychlonabíjecí stanice, které budou financovány z fondů Evropské unie.
Do sítě nabíjecích stanic, jež může veřejnost využít zdarma, investuje i společnost E.ON, která nyní provozuje například stanici na brněnském letišti, v Galerii Vaňkovka v Brně nebo v OC Mercury v Českých Budějovicích.
„Loni v červnu jsme zprovoznili největší a nejmodernější rychlonabíjecí stanici u Vystrkova u Humpolce v České republice, kde je celkem dvanáct nabíjecích stojanů,“ dodává Erika Širůčková. I letos plánuje E.ON otevřít několik nových veřejných rychlonabíjecích stanic.
Energetická společnost E.ON je také členem evropského konsorcia společností, které za podpory Evropské unie chtějí pokrýt hlavní evropské dopravní koridory infrastrukturou rychlodobíjecích stanic.
!! Nabijeni CEZu pravdepod. Pojede pres Polyfazer.cz, vypada
!! Nabijeni CEZu pravdepod. Pojede pres Polyfazer.cz, vypada to podle posl.aktualizace !!! Zdar co vy na to ?
Normálně vrátím čip a možná jej zablokují a zbude mi
Normálně vrátím čip a možná jej zablokují a zbude mi nostalgická vzpomínka.
Těžko by stihli vypsat i vyhodnotit výběrové řízení.
Těžko by stihli vypsat i vyhodnotit výběrové řízení.
Dle informací řečených na Ampéru to výběrové řízení
Dle informací řečených na Ampéru to výběrové řízení již běželo a i člověk z EVMapy to potvrdil, že se do něj přihlásili. Víc bych to tedy přál jim… Ale Polyfazer taky dobrý, když to srovnáváte s ČEZ čipem a měsíčním paušálem.
V prezentaci měl pan Chmelík uvedeno: V tuto chvíli
V prezentaci měl pan Chmelík uvedeno: V tuto chvíli finalizujeme zadávací dokumentaci pro VŘ.
Děkuji za upřesnění…
Děkuji za upřesnění…
Tesla S P100D dorazila na
Tesla S P100D dorazila na Slovensko
https://www.youtube.com/watch?v=doSRSxNnoS8
akcie Tesly 298,52 doláčů
doufejme že jim ten trend
akcie Tesly 298,52 doláčů
doufejme že jim ten trend vydrží
Jojo, kde sú ty časy, když jsme to kupovali za $28,- a to
Jojo, kde sú ty časy, když jsme to kupovali za $28,- a to byl $1 za 17Kč.
Ale poskočilo nám to, co!
nemáte někdo statistiky o renault twizy? kolik jich tu tak
nemáte někdo statistiky o renault twizy? kolik jich tu tak je?
Statisticky netuším,ale vím o dvou kusech co jsem viděl
Statisticky netuším,ale vím o dvou kusech co jsem viděl fyzicky( jeden z nich je můj 🙂 ) a loni byly dva v inzerci. Ty předpokládám zůstaly po prodeji v ČR. Pak vím o jednom bez baterie a pak byl nedávno na prodej také jeden jako šrot(bez baterie). U Twizyho je problém koupit ho i s baterií. Většinou jsou v zahraničí s pronájmem baterie a to je pro našince problém. Snad dovoz ze severských zemí. Tam tuším byly prodávány bez nájmu,ale cena bude jistě vyšší. Nevím jistě o všech,ale myslím si,že jich tu nebude více jak 10ks funkčních(jezdících).
Tedle Francouz prodává Twizy i s
Tedle Francouz prodává Twizy i s baterkou
https://www.facebook.com/Green-CARS-265212826866179/
Pak je tu ještě nějaká vývojářská platforma
https://www.osvehicle.com/renaultpomsignup/
https://www.osvehicle.com/osv-platform/
Ano,nebo v té Francii. O tom vím. Já měl na mysli spíše
Ano,nebo v té Francii. O tom vím. Já měl na mysli spíše nějakou cenově rozumnou ojetinu. Tohle bude tuším stále cenově dost vysoko.
Teslu jsme meli doma uz za komancu. Amici jsou pozadu.
Teslu jsme meli doma uz za komancu. Amici jsou pozadu. Obrazovka sice nebyla 17 palcu a take nebyla barevna, ale coz, prvenstvi je prvenstvi.
a satelit (prenosný tv) …
a satelit (prenosný tv) …
jo, to byl barevnej televizor, já měl červenej.
jo, to byl barevnej televizor, já měl červenej.
aj k tv tesla, aj k satelitu:
platí, že čierna je farba, i
aj k tv tesla, aj k satelitu:
platí, že čierna je farba, i biela je farba,
naviac – od tmavočiernej po bledočiernu + od bledobielej po tmavobielu je nekonečné množstvo – ani dnes uvádzané farebné *** nových zobrazovačov ich nemajú!
Na mne se ve frontě už nedostalo, taxem koupil 3
Na mne se ve frontě už nedostalo, taxem koupil 3 černobílé.
Jenže naše TESLA (ten název) nemělo nic společného ani
Jenže naše TESLA (ten název) nemělo nic společného ani Nikola Teslou ani s jednotkou magnetické indukce.
Pokus o vtip nepadnul na urodnou pudu :-))
Pokus o vtip nepadnul na urodnou pudu :-))
Tak samozřejmě že česká Tesla měla něco společného s
Tak samozřejmě že česká Tesla měla něco společného s Nikolou. 😉
Z wiki
„Název TESLA byl původně (a oficiálně) inspirován jménem slavného elektrotechnika Nikoly Tesly (10. 7. 1856–7. 1. 1943).
Takto o založení podniku oficiálně referoval časopis Radioamatér v říjnu 1946: Národní podnik TESLA byl ustaven 10. srpna v továrně Mikrofona ve Strašnicích za účasti jugoslávského ministra Zlatariče Branka, ministra průmyslu Makedonie Vasiljeva Georgije, min. průmyslu B. Laušmana, zástupců vlády, institucí a vysokých škol. (…) Pojmenování podniku po geniálním slovanském technikovi dokumentuje snahu po sblížení a spolupráci mezi všemi slovanskými národy. Úkolem znárodněného průmyslu je rychle překonat poválečné potíže a zchudnutí, vytvořit sociálně zdravé a plodné práci prospěšné prostředí. Poté prohlásil ministr národní podnik TESLA za ustavený. (…) Ředitel národního podniku TESLA Ing. dr. K. Elicer uvedl výrobní plán ve dvouletém budovatelském plánu: podle něho se vyrobí 300 000 přijímačů, 3 400 000 elektronek, 140 000 telefonních přístrojů, 100 000 automatických telefonních přípojek atd.[2]
Protože však v padesátých letech došlo k ideovému rozkolu „zemí socialistického tábora“ a tehdejší Jugoslávie se stala neoblíbenou, nebylo vhodné chorvatské jméno připomínat a proto bylo vymyšleno, že TESLA je ve skutečnosti zkratkou TEchnika SLAboproudá. Vlivem postupného zaostávání za světovými výrobci se pak zejména v 80. letech začalo objevovat i výsměšné vysvětlení zkratky jako TEchnicky SLAbé.[zdroj?]“
TEchnicky SLAbší.
TEchnicky SLAbší.
Jakej měla dojezd? 🙂
Jakej měla dojezd? 🙂
:))))))))))))))
http://kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromo
:))))))))))))))
http://kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromobil/