Volvo rozšiřuje možnosti nabíjení v Evropě

Společnost Volvo Cars posouvá svou nabídku služeb týkajících se sítě evropských veřejných nabíjecích stanic na novou úroveň zavedením celé řady nových komfortních funkcí, které jsou všechny dostupné prostřednictvím aplikace Volvo Cars. Smyslem je poskytnout zákazníkům mnohem jednodušší způsob nabíjení jejich elektrických vozů.

Společnost Volvo Cars  uzavřela nové partnerství s jedním z největších poskytovatelů služeb pro elektromobilitu, kterým je společnost Digital Charging Solutions, aby svým zákazníkům mohla nabídnout rozšíření poskytovaných služeb. Tato aktualizovaná služba bude pro zákazníky na území Evropy spuštěna koncem listopadu.

Jedním z největších problémů, s nímž se potýkali řidiči plně elektrických vozů, bylo získání přístupu ke spolehlivé a bezproblémově fungující veřejné nabíjecí infrastruktuře.

Na základě nového vývoje, v rámci něhož bude Volvo využívat platformu Digital Charging Solutions, dojde k ještě většímu zjednodušení využívání veřejných stanic pro rychlé nabíjení a rozšíření jejich dostupnosti, díky čemuž bude nabíjení vozu mimo domov pohodlnější a bezstarostnější než kdykoli dříve.  Vše bude probíhat v aplikaci Volvo Cars.

Přístup k většímu počtu sítí a veřejných nabíjecích stanic než kdykoli předtím

Majitelé stávajících elektromboilů Volvo XC40 Recharge a C40 Recharge získají stejně jako zájemci o připravované modely EX90 a EX30 přístup ke skutečně rozsáhlé síti zahrnující více než 1 000 různých provozovatelů nabíjecích stanic, kteří dohromady disponují více než 590 000 veřejnými nabíjecími stanicemi ve 30 zemích Evropy.

Jednou z klíčových výhod této služby je možnost bezproblémového cestování mezi různými státy. Rozšíření rozsahu a pokrytí dostupné sítě znamená, že mohou řidiči plně elektrických vozů Volvo nyní dojet ještě dál.

Funkce Plug & Charge. Nová funkce Plug & Charge bude kompatibilní s novou vlajkovou lodí, SUV elektromobil Volvo EX90. Jedná se o funkci, která je příslibem skutečně bezproblémového zážitku při využívání veřejných nabíjecích stanic, protože eliminuje potřebu komplikovaných transakcí a umožňuje zákazníkům nabíjet jejich vozidla opravdu jednoduše.

Vzdálené ovládání procesu nabíjení. Zákazníci nyní získají možnost spustit a ukončit proces nabíjení prostřednictvím aplikace Volvo Cars, což jim zajistí větší flexibilitu a kontrolu nad nabíjením.

Měsíční fakturace a účty pro firemní řidiče. Mezi nové funkce patří také možnost zřízení účtu pro firemního řidiče pro účely DPH a firemní fakturace, což firemním zákazníkům usnadní účetnictví.

Nabídka předplacených služeb. Mimoto jsou pro zákazníky dostupné nabídky předplacených služeb, díky nimž získají přístup ke zvýhodněným cenám na vysokovýkonnostních nabíjecích stanicích. Tyto nabídky se budou na jednotlivých trzích lišit, což zákazníkům zajistí tu nejlepší možnou přidanou hodnotu.

zdroj: tisková zpráva

5 Comments on “Volvo rozšiřuje možnosti nabíjení v Evropě”

  1. Takže jako když třeba pošlu kolegu s Teslou na služebku na Malou Moravu a zpět a po cestě bude nabíjet u Tesly, přez noc u EV selectu a při zpáteční cestě u ČEZu, přijde to jako u benzínové CCSky na jednom vyúčtování od ČEZu? A nebo se mi snažíš vnutit teorii, že mám tankovat jen u Shellky, aby to bylo na měsíční faktuře…

    Já si myslím, že oba víme, jak to je. Je tady 30+ provozovatelů nabíjecích stanic a jen pětina z nich má vyřešeno společné účtování. Pro provozovatele firemních aut je to další zbytečná administrativní zátěž spojená s elektromobily.

    1. Kdyz ho posles s Teslou na sluzebku na Moravu, tak nejspis vyjede s plnou baterkou a po ceste mozna nabije jedenkrat a dojede zase zpatky. jedno nabijeni se blbe uskutecnuje u dvou ruznych nabijecek.
      Beze srandy, ja kdyz jsem jezdil do DE vlastnim autem na sluzebky, tak jsem stravil cely den vyplnovanim nejakych blbych formularu. Extra jizda po CR, extra pro DE. Kazdy usek jina cena, doklady od benzinek, atd. Uz se nepamatuji co tam bylo za pitomosti. A kdyz jsem pak byl nejakou dobu v Praze, tak jsem radeji jezdil metrem. Bohuzel jsem nesmel pouzivat mesicni jizdenku, protoze by se to muselo podle ucetni nejak rozpocitat na eventualne mozne soukromme jezdeni a nikdo nevedel jak. Tak jsem musel kupovat jednotlive jizdenky a na konci mesice je vsechny nalepit na nejake formulare, kazdy tyden zvlast a nejaky souhrnny formular a cas na formulari musel souhlasit s casem na jizdence. No kravina 1. tridy. A to stala jedna moje hodina zakaznika 70 EUR (2008). Cesko v plne nahote. Kolegove v DE se jen chytali za bricho. Oni napsali denni vzdalenost a vynasobili pausalem za km, ktery byl pro vsechny stejny a bylo vymalovano. Prace na konci mesice na 5 minut.

  2. Protože jsem se zatím od Komerční banky nedozvěděl, jak legálně řeší domácí nabíjení referenských vozidel, tak by v souvislosti s tímto článekm zajímalo, jak se řeší operativa nabíjení vozového parku z veřejných nabíječek.

    Moje firmy mají bez výjimky CCSky, takže vše přijd hezky zpracované pro účetní firmu a jediné co si hlídáme je přiřazení karet k vozidlům a referentům.
    Jak to funguje u elektromobilů? Řekněme, že mám místo stávajících padesáti spalovacích aut padesát elektromobilů. Auta jezdí po celé ČR a stejně jako u benzínek jednou nabíjejí zde u ČEZu onehdy támhle u EV select s.r.o a tak dále, přičemž infrastruktura je neskutečně proti benzínkám roztříštěná.

    Existuje pro nabíjecí stanice jednotný systém placení a fakturace? Nebo by to byl neskutečný ojeb, musel bych zaplatit extra člověka, který by se to snažil nějak administrativně zpracovávat a až udělá chybu zaplatit pokutu od finančáku?

    1. Ja znam akorat mesicni vyuctovani od PRE, CEZ a EON. Naprosto prehledne s datumem, casem, cenou za jednotku, mnozstvi a celkovou castkou za kazde dobijeni. A samozrejme celkova mesicni castka a DPH. Muzete mit inkaso, platebni prikaz, dle libosti. V cem je CCS lepsi? Asi smrdi benzinem, to je fakt vyhoda. Kdo jezdi po cele CR, ten si vystaci s jednou z tech tri vyjmenovanych spolecnosti. A kdyby nahodou musel tankovat u te druhe, tak existuje roaming a s kartou od PRE nabijete treba u CEZ a bude to ve fakture od PRE. No problem.

      1. jeste dodatek. Existuji ruzne metody autentifikace u nabijecky. Muzete mit maly RFID chip v klicence, muzete to ovladat kartickou s rfid cipem nebo s mobilem. Kazdy to chce jinak. Ja pouzivam rfid klicenku a obcas mobil. V mobilu vidite spoustu detailu. Jak dlouho uz nabijeni bezi, pocet nabitych kWh, orientacni castka dosud nabite energie. Take prijde oznameni o ukonceni nabijeni, to je fajn kdyz jste mimo nabijecku nekde v hospode. A take muzete jednim klikem ukoncit nabijeni treba z druheho konce sveta. Skoda ze jeste neexistuje automaticke vytazeni kabelu aby mohl majitel Tesly pres mobil odjet od nabijeciho mista aniz by tam musel byt. Bohuzel v Evrope je dalkove popojizdeni zakazane, v USA to funguje i autonome.
        youtube.com/shorts/MiMaB7h4tcw

Napsat komentář