Volkswagen zdvojnásobí výrobu elektromobilu Volkswagen e-Golf

Jan Horčík - 28 Prosinec 2017

Díky rostoucí poptávce doma v Německu se Volkswagen rozhodl zdvojnásobit výrobu elektromobilu Volkswagen e-Golf. Auto se vyrábí ve skleněné továrně v Drážďanech.auto elektromobil Volkswagen e-Golf

Elektromobil Volkswagen e-Golf nabízí v nejnovější verzi baterii o kapacite 35,8 kWh a zaručený dojezd přes 200 km.
foto: Volkswagen

Od března 2018 se výroba elektromobilu Volkswagen e-Golf v továrně v Drážďanech zvýší postupně ze 35 kusů denně na 70 kusů denně. Výrobní linka také přejde na dvousměnný provoz.

Příčina navýšení tkví podle Volkswagenu ve zvýšené poptávce po (vynikajícím) elektromobilu v Německu a zároveň i ve zbytku Evropy. Elektroauta se tu jednoduše prodávají čím dál tím lépe.

Německo se aktuálně těší z rekordních prodejů aut do zásuvky, podobně je na tom celá Evropa. Vypadá to, že letos se zde prodá přes čtvrt milionu aut do zásuvky.

Volkswagen chce přitom už napřesrok spustit svou velkou elektromobilní ofenzívu. Plánuje, že do roku 2025 bude až čtvrtina jeho aut na elektřinu.

Zpět na HybridPřidat komentář

Jen tak pro zajímavost, roční kapacita Lipský fabriky na i3 je 35 000 vozů. Jaká je produkce nevím.
Dosavadni roční produkce 9 000 e-Golfů to je jak flusnutí do oceánu.
Hyundai IONIQ by měl mít produkci 7 000 kusů.
Bolt cca 30 000 kusů.

Až přijdou velkobaterkáče 60 kWh a vejš tak to se teprv bude muset zvýšit výroba několikanásobně, ale to už bude zásadně ukusovat z prodejů spalovacích srachkometů. Tydle auta s normálním dojezdem už začnou dávat smysl i normálním lidem.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Výroba autopopelnic značky VW letos poprvé překonala 6 MEGA ... chudáčkové ;)

auto.cz/vyroba-aut-znacky-vw-letos-poprve-prekonala-sest-milionu-vozu-112178

Obrázek uživatele Radovan

A to je - bohužel - ta nejlepší odpověď všem těm šílencům, co před elektromobilitou fanaticky varují z hlediska blackoutu, zvýšení výroby elektřiny ze špinavých zdrojů, drancování lithia atd. atd. Nic takového ještě dlouhé roky nehrozí. Protože spalovací průmysl se rozhodl přebít čistou mobilitu rekordními objemy výroby sračkometů. Nainvestoval do nich, tak je prostě lidem vnutí. Slevami na ně se to v médiích přitom jenom hemží. I tak se to vyplácí. Při průměrném stáří vozidel v EU (samozřejmě VW vyrábí po celém světě, ale pro zjednodušení) tady bude oněch 6 milionů aut (pro představu je to o milion aut více, než dne jezdí v ČR) jezdit minimálně do roku 2027. Dnes narozené děti v tu dobu právě vyjdou ZŠ.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 64 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 22 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1* tak tak, jen přidám ještě do očí bijící tabulku produkce VW 2017 : 10.000 elektromobilů a 6.000.000 sračkometu
= to je 2017 poměr 1 : 600
= to je 2016 poměr 1 : 550
= to je 2015 poměr 1 : 500
= to je 2014 poměr 1 : 1.000
= to je 2013 poměr 1 : 10.000
= to je 1996 poměr tak 1 : 20.000 mazec ;))

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/

Obrázek uživatele Ivo

http://m.ihned.cz/c1-66004040-volkswagenu-se-letos-darilo-vyroba-aut-jeho-znacky-poprve-prekonala-sest-milionu-vozu

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tak na vaše kabely at i v 2018 dobře vedou ;)

youtube.com/watch?v=6EM6jgoPneg

Trochu čísel. VW zaměstnává asi 500 000 zaměstnanců, vyrobí ročně asi 8 000 000 osobních vozů. A teď si představte, že zvýšil výrobu Golfu e-up o CELÝCH 100%. To je úžasné. S ohledem na celkovou produkci je to navýšení +35 kousků denně, tj. asi o 7-8 000 ročně. Jde o neuvěřitelné jedno PROMILE. Super, jen tak dál.

---

hariprasad

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A ano. Mate pravdu. Je to zatim smesne malo. Ale budme radi za kazdou pozitovni zpravu. Toyotu taky vsichni kritizuji jak zaspala. Na jednu stranu asi zaspala ale zase. Jeji plugin se prodava jiz nekolik let a presto se spise NEprodaval. A to byl plugin. Kolik prodal Nissan Leafu? To ma ta automobilka kvuli par EV nadsencum zbankrotovat? Navic ja sem presvedcenej ze dost tech nadsencu stejne nema na to aby si to koupilo. Velke automobilky se chovaly realisticky. Nemam nejmensi obavy ze to za par let rozjedou ve velkym styly. A opet dodavam. Sam bych byl nejradeji kdyby se jezdilo od zitrka jen na elektriku.

Plugin Toyoty je podle tebe neprodával a přitom je to 3. nejvíc prodávanej plugin hybrid na světě! Co to vykládáš člověče? A to ještě motáš baterkáče plugin hybridy dohromady.

z wiki
"By the end of 2016, the Prius plug-in ranked as the world's all-time third top selling plug-in hybrid after the Volt/Ampera family of vehicles, and the Mitsubishi Outlander P-HEV."

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Noveho Prius PHV Prime se prodalo za necely rok pres 46000. O dost lepsi vysledek.
insideevs.com/in-november-plug-in-car-sales-hit-new-all-time-record-141000/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo a neni to jen muj nazor. Prodeje byly zklamanim i pro Toyotu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo a ten Prius Plugin vlastnim a mam to auto opravdu rad. Takze bych byl radsi kdyby se prodaval vic.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No tak cisla znam. Na celem svete se prodalo malo pres 70 000 Prisu Plugin Hybridu 1. generace. Za 5 let. Obycejnych Priusu se proda v Japonsku asi 10 000 za mesic. Takze mi ty prodeje toho plugimu opravdu moc velky neprijdou.
Vam mozna prisly velke. Ale na cislech se snad shodnem.

A laskave mi prosim vas netykejte, kozy jsme spolu nepasli.

Když ti vadí tykání tak nelez na internet, tady se tyká už od jeho začátku. Jaké to překvapení. Pokud si chceš zavykat dojdi si do parlamentu nebo na akademii.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No bohuzel takovou reakci jsem od Vas spise ocekaval. Skoda.

S pranim vseho nejlepsiho do roku 2018 preje Tomas.

A at se k Vam lide chovaji uctiveji nez vy treba ted ke mne.

Neboj se lidi si mě většinou vážej za to že jsem upřímnej a nazývám věci pravými jmény místo abych nejapně naznačoval, pomlouval nebo někomu podlézal. Alespoň pak nikdo nemá potřebu se mi svěřovat se svejma problémama a máme oba klid :D
V práci to nesmírně urychluje pracovní proces a odpuzuje neschopný a namyšlený jedince. Tím nemyslím tebe, aby sis to zase nezačal hned přivlastňovat a dělal ze sebe oběť.
Pokud chceš získat útcu tak ji nejlépe získáš za své zajímavé názory či argumenty. Zatím se ti to s tím tvým paušálním opovržením do řad zdejších cituji " internetovejch Einstainů" moc nepovedlo.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ja radost mam. Horsi by bylo kdyby VW snizil produkci EV. Nebojte se, dockame se.Me fascinuje jak by to tady kazdej internetovej Einstain udelal lip :-)

off

Verne si rozbalil Teslu :D
https://www.youtube.com/watch?v=6K_nTNvyTtE

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano, neni to moc, ale misto abyste meli radost tak zase jenom zehrate. Kdyby o to byl zajem, jiste hned navysi vyrobu. Ona je ta elektromachine porad dost draha.
Jinak vas chapu, ja bych taky nejradsi aby se uz vyrabely jenom elektroauta.

Radost máme ale asi stejně tak velkou jaké je navýšení :)

Zájem evidentně je, ale hned navýšit nemůžou, protože nemají baterky, proto to je také stále tak drahé!

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Zatím vyrobím ze svých FVE víc něž spotřebuji doma, ve svém e-golfu a ostatní na mých nabíječkách, takže pokrytí spotřeby 100% OZE. Tak se snažte to alespoň dorovnat, já zase větším počtem svých stanic!
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, ..

Líbí se mi váš komentář a souhlasím s ním.

Nechápeš nic.

Hru tumáš drobky tak drž hubu a šoupej nohama nehraju.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

kuku ty jen hraješ hru tumáš drobky, šoupej nohama a řvi si co chceš ,my si to stejně uděláme jak my chcem

Dělaj si co chtěj a proto maj v USA taky hovno prodeje a předstihnou je i ty extradrahý nedodělky od Tesly s několikanásobně vyššíma prodejema. :D
https://insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

LOL tak tohle dělají dnešní důchodci? Masturbují nad prodeji Tesly, která vyprodukuje tak desetinu toho co nakecá a ještě pozdě? Super, Tesla asi přesáhne v tomto roce 100.000 prodaných aut. Mám tu připomínat kolik produkují ostatní automobilky? Ale to by bylo zbytečné, jsou to přece ty fujky fujky spalováky co si kupuje těch asi 98% (dle místních fanatiků) bezmozků, kteří ještě neprozřeli a neobjevili to kouzlo nahovno dojezdu i přes vláčení půl tuny super eko lithia pod zadkem.

Víš úplný houno a ještě si tu honíš ego jako malej jarda co se naučil chodit na nočník. Nejdřív si nastuduj kolik tun maj lithia v baterkách, pak si nafackuj a přijď se omluvit, že vůbec obtěžuješ se svejma hysterickejma výlevama.
A až budeš hotovej tak si nastuduj kolik baterkáčů jsou schopný vyrobit dinosauři a pak si nafackuj podruhý. Vomlouvat se už nemusíš protože těch kašparů ce furt vyhrožujou s tím kolik jsou dinosauři schopný vyrobit spalováků už tu bylo tuny, akorát že to nikoho z oboru nezajímá a dinosaurům je to k prdu. Možná někdy v budoucnu ti dojde proč vůbec. :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Prostě klasickej kuk když mu rupne zkornatělá cévka a vzpomene si jak v mládí v kině sledoval Cestu do pravěku a najednou musí do každé věty nacpat dinosaura :D

Běž už radši spát, ať ti neuteče ráno sleva v Kaufu.
HOWGH

Už ti došli chytrý kecy tak ses dal pohádky.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ja vim. Jsem totalni hlupak, zato vy jste pobral celou moudrost sveta. Jako ostatne mnoho zdejsich diskuteru. No jinde je to jeste daleko horsi.

To máš tak málo sebevědomí, že hned hledáš chybu v sobě a převádíš problém do osobní roviny?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kolikátý tvůj post o sebevědomí to už je? Že ty se s tím chodíš někam léčit?

Asi 1 000 005. Já léčím vás, mám to jako koníček. Jste taková zábavná zoologická, jeden visí na větvi, druhej skáče ze skály, třetí je zavrtanej pod zemí a furt pláče, čtvrtej mlátí hlavou vo zeď a Elien pod to všechno píše jedničku. Chocholoušek by z vás měl radost. :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Obrázek uživatele Alien5

+1 :D

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz
TX 100D.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Falcon Heavy je už na startovací rampě (sledujeme on-line)

vtm.zive.cz/clanky/falcon-heavy-online/sc-870-a-191123/default.aspx

Obrázek uživatele Radovan

Člověk by chtěl moc a moc zdvojnásobení výroby pochválit. Pak se dozví. mimo marketingové kecy, konkrétní číslo: "Přejdeme z 35 na 70 kusů denně tím, že zavedeme druhou směnu" a údivem mu spadne čelist. Navíc to nebudeme hrotit, začneme až za 3 měsíce. To jako fakt?! A člověk neví, zda si z něj dělají srandu nebo to myslí vážně.

A těch 25% elektro aut v celém koncernu VW do roku 2025 zvládnou třetí směnou nebo přidají navíc i pracovní soboty a vynechají měsíční letní odstávku? Ale to je vlastně až za dlouhých 7 let, tak co se vzrušovat. Dneska narozené děti sice už budou mít za sebou první třídu ZŠ, dnešní prvňáci už skoro celou ZŠ a dnešní středoškoláci už pomalu i vysokou, ale nic se nemá uspěchat. Vždycky si vzpomenu na naše rudé komanče (ono asi ne náhodou Lenina a VŘSR a vše co následovalo nám zařídila německá tajná služba) - v této pětiletce ještě ne, ale v příští už je to plánováno.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 64 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 22 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Já myslím, že musí nechat vydělat auta, co zrovna dovivinuly. A to nějaký čas potrvá. Nejsou jako Tesla, která za sebou netáhne minulost. Navíc - pouze trh určuje co se bude vyrábět a potažmo prodávat. Samozřejmě, zde dle mého byla léta pořádná díra, kterou zaplácla až právě Tesla.

nebude to prvý krát, čo sa novo vyvinuté nikam nedostalo a všetko bolo "uničtoženo". už je to predsa o debilite najprv budeme vyrábať motory s nulovým objemom a keď nám prídu na podvod, "vyvinieme" tie predchádzajúce. to, že vw zamestnáva polmilión - čo na tom, ak ich vyhodia na dlažbu, ak majú na živenie rovnakého polmiliónu "pozvaných", stále dorovnávanie živortnej úrovne ost/nových krajín, prežijú i toto.

Jazyku snad rozumím, ale vašemu příspěvku moc ne. ;-( A omlouvám se za příšernou hrubku v předchozím mém příspěvku.

pre vysvetlenie - zapomenuté, zašlapané projekty;

Díky. Nejsem v top managementu, a už ani v nižším, ale rozhodovací postupy těch nejvýše jsou jak z jiného světa.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

vo Wolfsburgu vyrobia cca 200ks/den takze zdvojnasobenie vyroby sa tyka asi len Drazdan - na prehliadke vyroby egolfu v drazdanoch myslim vraveli ze sa dokonca vyraba(montuje) na 3 miestach

Takže místo 9000 tisíc vyroběj 18 000 aut ročně? To jsou ale fajnšmekři.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Proč radši nezdvojnásoběj baterku?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pretože by urobili zasa iba 9000 použitelných EV a tým pádom by predali o 9000 svojich sračkometov menej. Takto predajú 18 000 nekonkurencieschopných nedorobkov a ešte aj svoje sračkomety...
To je geniálne :-))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Protože proto. Už si radši najdi ženskou a přestaň tu každou diskusi spamovat kravinama.

2 ženský v chalupě? Pitomější radu už jsem dlouho neslyšel.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Mě to nepřijde zase tak špatný nápad. :-)

2 slepice na jednom smeťáku se nakonec do sebe stejně pustí :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

je naprosto zbytečný psát o pár drobných folcvokengenu z vlčího hradu soudruzi, když jen jedna jejich prodaná česká nevěsta vychrlí MEGA popelnic ročně ;) ale to je u konzerváků naprosti normální ;) a tady naprosto směšné :)) už si s těma dementama vyliže pldele !! germánská propaganda, chtělo by to f.l.věka podruhé :)))

Tak to mi připomíná asi L&K před 100 lety, možná, že když jim nabíhala výroba, tak vyráběli asi taky takové množství. Opravdu to myslí vážně? SEDMDESÁT kusů denně? Není to moc?

---

hariprasad

Obrázek uživatele Josef

Dejte do egolfa 50 kWh baterku a udělejte ho ve verzi combi a půjdu si ho koupit místo s-maxe, až holky odrostou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já tedy pod 60 kWh nejdu, kombi oželím. A prosím 3f nabíjení :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to třífázové nabíjení po novele energetického zákona prokleješ.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To si nemyslím. 25A jistič na vstupu a na noční proud to dá hravě 10-11kW výkonu a i prázdná 60kWh baterie se hravě dobije. Tesla 75kWh už bude přes noc na hraně.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nabíjam 3x16A a počas 6 hodín nočného prúdu nabijem 300km dojazdu. Nikdy nenabíjam do plna a nikdy nie z úplne prázdnej baterky. A nepoznám nikoho, kto by to robil. Väčšinou si vystačím s 3x10A, čo mi dobije na približne 180km a to plne postačuje na bežné jazdenie. Ak idem niekam ďalej, tak mám vždy niekde na trase SC.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Právě že na domácí nabíjení je třífázové a malém výkonu, třeba na noční dobíjení ideální, protože je výkon rozdělen rovnoměrně na všechny fáze. např. příkon 3,6 Kw , který za noc dobije energii na nějakých 250 Km běžné ekonomické jízdy, když bude rozdělen na tři fáze, tak to je proud na fázi nějakých 5A a to je z hlediska vytížení hlavního jističe nic s čím by se muselo
počítat.

Obrázek uživatele Josef

Nebude to taková síla. Zvlášť když člověk tu elektřinu využívá. Já mám v plánu 60 kWh úložiště s fotovoltaikou na střeše a dobíjením v NT v tarifu D27d.

Nemyslím, že to bude takový zásah. A prodražit elektřinu na chatě, kde většinu roku nikdo není a nechá si dotovat kabely od ostatních mi přijde zcela v pořádku.

Obrázek uživatele Vasek ION

Je tu velká naděje,že tento požadavek splní ,,E-Bussna" sorry Bussík,takže vydržet!!

Obrázek uživatele Josef

Uvidíme. Zatím si na konci příštího roku koupím 43 kWh baterku do i3.

Nemáš představu na kolik to vyjde?

Obrázek uživatele Josef

No, bude to asi dost mastný. Stávající upgrade byl 7000 Euro.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Starou baterku si můžete nechat? Třeba jako domácí úložiště?

Obrázek uživatele Josef

Ne, to bohužel ne. Ale přemýšlím o koupi starých baterií z i3 z USA nebo Norska, jsou tam poměrně levné. Jako domácí úložiště.

To mě zajimá. Za kolik, máš link?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Obrázek uživatele Josef

V USA na vrakáčích se dají koupit za asi 1200 dolarů a v Norsku asi za 3000 dolarů.

No tak v USA tam se daj koupit z vrakáčů baterky z Volta i za 750 $, když se dohodneš se svým servisákem co je napojenej na národní síť prodejců použitekpjch dílů a má to levnějc. Rozpojíš je po 48 V modulech a máš vystaráno.
Koukal jsem že BMW rovnou vezme celou tu 230 kg použitou baterku, postaví jí ke zdi na vejšku a jen na vrch nasadí nějakej okrasnej kryt a už má domovní baterku hotovou :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

To není tak zlý, do toho asi půjdu. Na městský auto je 33kWh dostačující.

Já myslím, že váš požadavek bude v souběhu s růstem vašich dítek. Aneb oni mají času dost. Ale zase na druhou stranu se dočkáme. Jak jsem tu už psal. MEB platforma za 2 roky na trhu. To je ověřené.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlineKariéra EVC Group

Newsletter