Italské Piaggio představilo na veletrhu EICMA v Miláně novinku. Vespa 46 je pohledem do budoucnosti skútrů. Designově unikátní kousek je pastvou pro oči každého skútraře.
foto: Piaggio
Piaggio se dme pýchou, řka, že nový skútr Vespa 46 je poctou původnímu prototypu MP6 z roku 1946, předchůdci asi nejznámějšího skútru v západním světě. Nová Vespa 46 by měla přijít na trh ve 125ccm a 150ccm konfiguraci s výkonem 8,7 kW, resp. 9,7 kW.
Bude vybavena LED předním světlem a tělem z hliníku. Piaggio navíc slibuje speciálně vyvinutý vzduchem chlazený tříválec s doufejme střídmou spotřebou. Některé zdroje mluví o tom, že nový model by mohl být na trhu už koncem roku 2012.
Motor je triventil a ne
Motor je triventil a ne trivalec!!!
mne sa nepaci.
ja si skuter
mne sa nepaci.
ja si skuter predstavujem taky, ze odvezie 2 ludi a ma odkladaciu schranku na maly nakup ci kolieskove korcule…
uprednostnim prakticnost pred dizajnovo unikatnym kuskom.
Skutr je pěkný .Jen ta
Skutr je pěkný .Jen ta spotřeba .Japonci jsou už tět o krok na před Honada PCX 125ccm nabizí v zakladu stop-start system .Vstřikování paliva které oproti karburatoru šetří 20% paliva a snížené emise.Kombi breake .A dokáže uhánet 110km/h .Za cenu 58000kč to je kladivo na konkurenci .Cena se odvíjí od toho že se vyrábi mimo Japonsko v jine azijské zemi .V evropě vývoj pokulhává a při cenách azijských motociklú které se na trh valí tak vidím budoucnost dost černě. Elektro skutry se taky vozí s azie převážně s Cíny.
JJ, PCX je boží, kdybych
JJ, PCX je boží, kdybych chtěl spalovací skútr, tak si koupím přesně tenhle. Škoda, že to nedělají i silnější.