Už před pár dny otevřela Tesla konfigurátor pro ty, kdo si rezervovali elektromobil Tesla Model 3 ve Francii, Švédsku, Norsku, Německu, Nizozemsku, Španělsku a dalších evropských zemích. Nyní už se začíná připravovat jejich dovoz.
foto: Tesla
Podle informací belgické přístavní společnosti ICO působící ve městě Zeebrugge se už v únoru začnou do Evropy dovážet zhruba 3000 elektromobilů Tesla Model 3 týdně, tedy asi 12 000 kusů měsíčně. Auta připlují ze San Franciska.
Očekává se, že než začne Tesla dovážet elektromobily Tesla Model 3 do Evropy začátkem příštího roku, bude už na stabilní výrobě asi 7000 kusů týdně. S tím souvisí i další aktuální zpráva, a to že se v Evropě začínají objevovat první upravené nabíjecí stanice Tesla Supercharger vybavené také CCS konektorem.
Fotku jedné z prvních takových sdílel Roberto Di Gento na Facebooku. Vyfotil ji v nizozemském Badhoevedorpu. Elektromobil Tesla Model 3 bude vybaven právě evropským stadardem rychlonabíjení CCS.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2672538736104419&id
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2672538736104419&id=594587483899565
Když je tu řeč o Tesle Model 3, dnes jsem 1 kus viděl v
Když je tu řeč o Tesle Model 3, dnes jsem 1 kus viděl v ČR – obec Holetín (Pardubický kraj). Bílá barva, americká SPZ. Škoda, neměl jsem autokameru, a tak to nemám zachycené.
Nevíte někdo někdo, jetli v ČR probíhají testovačky? Nebo co by to tedy mohlo být. Američan na výletě, nebo jen tak křižují Evropou?
Každopádně v ní kromě řidiče nikdo neseděl. Přijde mi to zvláštní. Jinak, jezdí už např. i po Praze, nebo je na silnicích Evropy pouze pár kusů – v Německu, Norsku, VB,… jako předváděčky?
Zajímavé.
Zajímavé.
Hrrrrňte to sem pod tlakem 😀
Hrrrrňte to sem pod tlakem 😀
„ale složí a vyčistí se přímo v belgickém
„ale složí a vyčistí se přímo v belgickém přístavu“
To přijedou tak zasr@ný?
Jak dlouho to trvá lodí z SF do Evropy?
záleží s jak moc kvalitním matrošem se to kvaltuje… 😉
záleží s jak moc kvalitním matrošem se to kvaltuje… 😉 Když to hurikánem nevosprchujou tak to přijede rackama posr@ný 14.000 km za 14 dní když se moc nezdržej u celníků v Panamě 😉
icontainers.com/ship-container/san-francisco/
Já myslel, že to vezou v konejnerech a bez baterek – že
Já myslel, že to vezou v konejnerech a bez baterek – že baterky vezou dle požadavů na nebezpečné zboží v separátním kontejneru
Nevíte někdo zda-li půjde nabíjet na tom ccs-superchargeru
Nevíte někdo zda-li půjde nabíjet na tom ccs-superchargeru i jiné elektromobily, jiných značek?
A za jakých podmínek?
Jinak totiž nemá smysl tam ten ccs kabel dávat.
Podle aktualne dostupnych informaci zatim ne.
Mela by to byt
Podle aktualne dostupnych informaci zatim ne.
Mela by to byt nejaka ulitba evropske legislative.
Kedže to robí Tesla za svoje a primárne pre model 3, vám
Kedže to robí Tesla za svoje a primárne pre model 3, vám pripadá ako nezmysel ?
Neviem, či ste postrehli, že europska verzia TM3 bude mať CCS konektor.
No to se z toho dinosauři pos…rou.
Takhle dodá Tesla do
No to se z toho dinosauři pos…rou.
Takhle dodá Tesla do Evropy 150 000 elektrických aut v roce 2019, což bude asi víc, než dodají všechny evropské automobilky dohromady.
Navíc to nastaví laťku na dojezd EV a cenu EV do které se budou muset v roce 2020 (až konečněbudou vyrábět rozumná množství) vejít.
No nechtěl bych teď být rozhodujícím manažerem ve velké automobilce
Konzervativní a zpátečničtí češi se budou jako vždycky
Konzervativní a zpátečničtí češi se budou jako vždycky radovat, protože bude najednou levně ke koupi spousta západních ojetin. Zastaralý odpad se bude jako vždy přesouvat na východ k nám a ještě dále.
No keby sa zacali zavadzat bezemisne zony v mestach, tak im ta
No keby sa zacali zavadzat bezemisne zony v mestach, tak im ta radost opadne. To iste plati aj na SK. Idealne ked im na nejakej roadmape ukazete, ze to ich lacne auticko o 4-5 rokov uz do mesta nebude moct ist. To si potom rychlo prepocitaju tu cenu.
Niektorím to stále ešte nedochádza a utešujú sa, že to
Niektorím to stále ešte nedochádza a utešujú sa, že to bude ešte dlllho trvať :))
Ale ten, kto pôjde na jar na STK/EK so starým sračkometom, bude nemilo prekvapený.
Ono je neco noveho? Nebo nejake SK specifikum? Pokud vim stara
Ono je neco noveho? Nebo nejake SK specifikum? Pokud vim stara auta se vzdycky merila podle normy, na kterou byla homologovana.
To s tymi normami je pravda ale tie autá už majú čo-to za
To s tymi normami je pravda ale tie autá už majú čo-to za sebou a ani tú „svoju“ normu už nespĺňajú. Už aj niektoré 4-ročné autá majú problém splnit normu, a nie to 15-20ročné vraky.
Ja bych se moc netesil, tady taky (letos? loni?) docela
Ja bych se moc netesil, tady taky (letos? loni?) docela posilili dohled a stejne clovek kazdou chvili nejaky generator kourove clony dojede. Mozna par poctivych auto vymeni/opravi, ale kdo to bude chtit ochcat, ten si zas cestu najde.
Tak to som tiež zvedavý aké budú ohlasy ľudu. Ale
Tak to som tiež zvedavý aké budú ohlasy ľudu. Ale niektoré staré vraky to možno prejdu skôr, ako novšie vraky.
Aj moje ročník 2006 (no dec 2006, takže už skoro 2007) s 305000km teraz prešlo s odretými zrkadlami, ale nabudúce aj keď sa odere komplet asi bude problém. 🙂
Tak či tak niečo elektrické dávnejšie obzerám, tak uvidíme o rok.
ale zas na druhú stranu, ak pár desiatok tisíc 15 ročných
ale zas na druhú stranu, ak pár desiatok tisíc 15 ročných šrotov vymení 7-ročný „zastaralý odpad“, tak to nemusí byť celkom na škodu, či? 🙂
Teda vychádzajúc z predpokladu, že novšie spalováky naozaj spĺňajú prísnejšie normy ako tie staré.
Či to tak v priemere naozaj je, vskutku netuším.
No to se z toho dinosauři pos…rou.
Takhle dodá Tesla do
No to se z toho dinosauři pos…rou.
Takhle dodá Tesla do Evropy 150 000 elektrických aut v roce 2019, což bude asi víc, než dodají všechny evropské automobilky dohromady.
Navíc to nastaví laťku na dojezd EV a cenu EV do které se budou muset v roce 2020 (až konečněbudou vyrábět rozumná množství) vejít.
No nechtěl bych teď být rozhodujícím manažerem ve velké automobilce
Jak se dostanu třeba na ten německý konfigurátor modelu 3?
Jak se dostanu třeba na ten německý konfigurátor modelu 3?
Bez pozývacieho linku sa tam nedostaneš. Je to iba pre
Bez pozývacieho linku sa tam nedostaneš. Je to iba pre tých, čo si v Nemecku objednali
Údajně by měl být evropský konfigurátor otevřený pro
Údajně by měl být evropský konfigurátor otevřený pro všechny k 1. lednu.
Paleontologove jasaji, konecne maji jasno v tom co vyhubilo
Paleontologove jasaji, konecne maji jasno v tom co vyhubilo dinosaury. 🙂
jéa
jéa ;))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
To se přece dávno ví, rockové dinosaury jako Rolling
To se přece dávno ví, rockové dinosaury jako Rolling Stones a spol. přece vyhubili Sex Pistols – psali to všech hudebních magazínech, akorát Stones letos ještě přijeli (cca 40 let od vyhubení) a budou-li se dále dobře alkoholem konzervovat přijedou i příště a kde jsou ty Sex Pistols?
Půlka pistolí radši pochcípala aby se nemusela ztrapňovat
Půlka pistolí radši pochcípala aby se nemusela ztrapňovat jako ty poskakující gerontové nad hrobem. :))
No jo, ale pak Dinosaurus žije a následník zemřel,
No jo, ale pak Dinosaurus žije a následník zemřel, protože mu neuměl vzdorovat….aby tak nedopadla i elektromobilita 😉
Správný rockeři chcípaj ve 27 letech :)) Když teď vidím
Správný rockeři chcípaj ve 27 letech :)) Když teď vidím třeba ty zestrálý vypelichaný fandy nový vlny jak jdou na koncert svý milovaný kapely co se dala zase do kupy po 40ti letech a vzývaj tam nějakou vobtloustlou vypelichanou zmalovanou bábu, tak je to fakt žalostnej pohled :)))
NO jo, ale když vidím ty dinosaury, kteří hrajou o deset
NO jo, ale když vidím ty dinosaury, kteří hrajou o deset tříd líp než ty co přišli po nich, tak to taky o něčem svědčí. Holt to trochu ruší ty představy o výhynu dinosaurů a stejně to bude u aut, bude energetický mix, kam bude patřit vhodně použitý spalovák stejně jako vhodně použitý elektromobil..
Naopak starý bigbíťáci se doslava propadaj hanbou za to s
Naopak starý bigbíťáci se doslava propadaj hanbou za to s čím si tehdá vůbec dovolovali vylízt na pódium. Dneska je ta mládež už je vyhraná ještě bež založí kapelu. To samý producentský schopnosti dnešní mládeže berou dech. Co chvíli se YT, SC či jinde zjeví nějakej usmrkánek co skládá, produkuje, hraje na všechno, supr zpívá a ještě má super songy. Akorát gerontové čekaj na to co jim předhodí rádia a TV a furt fňukaj, že od 60tejch let už nevzniklo nic dobrýho. Já mám Shazam narvanej hromadou super věcí a další 1/3 ještě ani Shazam nerozená.
Jojo opět se neshodneme. Jste krásná oběť dnešní
Jojo opět se neshodneme. Jste krásná oběť dnešní nahrávací techniky a technických možností. Ano umí to na YT, ale neumí to naživo a už vůbec to neumí v profi studiu, těch, co to na YT umí a umí to naživo a ve studiu je desetina (jako vždycky byla). V Cubase a podobných programech umí s postprocessingem hrát a nahrát kde kdo, i video k tomu napáchá, ověsíse komprsory atd…tak kotoučáček, dynamiku a lampy a znova..pak je legrace
No ty budeš asi podobná obět jako starý fotografové co
No ty budeš asi podobná obět jako starý fotografové co nadávaj na ty dnešní a vyčítaj jim že za ně fotí dnešní foťáky, že namačkaj spousty snímků, že nemaj jen pár políček na roličce a že všechny stojej za prd a že to pak domatlaj ve fotošopu. No pokud sledujou ty co je nejvíc iritujou a ne ty co jsou fakt dobrý tak se jim fakt nedivím. Mě je celkem jedno kdo co čím prožene, mě zajíma jen výsledek a esence.
Ne jsem normální člověk, co umí trochu hrát a slyší,
Ne jsem normální člověk, co umí trochu hrát a slyší, ale máš pravdu – hluchej člověk poslouchající MP3 do blbých sluchátek nepozná nic, pokud chceš odposlouchat co a jak se tam hraje, tak bohužel bez dynamiky gramodesky a nahrávání tradičním způsobem to úplně nejde.
Ono jasně chci to mít čistý, jenomže právě ty lampy, kotoučáky atd dávají akustickým nástrojům akustický = živý zvuk, což je to, co při nahrávkách vyhledávám o kvalitě muzikantů radši nemluvě, stovky a stovky hodin na pódiu prostě nic nenahradí, ale zase to chápe jen ten, kdo tím prošel..
obrázky SUPERGARGER se dvěma kabely a
obrázky SUPERGARGER se dvěma kabely a konektory.
„://electrek.co/2018/12/12/tesla-dual-connector-ccs-supercharger/“
Ten CCS kabel vypada na fotce o dost tenci. Ze by max 50 (60,
Ten CCS kabel vypada na fotce o dost tenci. Ze by max 50 (60, 80, …) kW?
ne, výkon je stejný, ale kabel má jenom 2 (sice větší)
ne, výkon je stejný, ale kabel má jenom 2 (sice větší) silové vodiče …
To by me dost prekvapilo, pro kulaty tvar kabelu jsou dva
To by me dost prekvapilo, pro kulaty tvar kabelu jsou dva vodice vyrazne nevyhodne (SCh kabel ma ctyri – resp. dva a dva paralelne).
Hmmm … tady chce mít někdo poslední slovo …. 2
Hmmm … tady chce mít někdo poslední slovo …. 2 SILOVÉ!! vodiče.
Doporučuji vygooglit Mennekes 2, ccs combo, superchanger apod a pak se pouštět do diskuze …
A o jakych vodicich asi mluvime? Ty tenke signalni se vzdycky
A o jakych vodicich asi mluvime? Ty tenke signalni se vzdycky nekam nacpou. Takze si troufnu tvrdit, ze u Tesly nejsou blbi a ten kabel udelali stejne jako ten SCh, proste tak, aby v danem prurezu obsahoval maximum medi (dva pary, v rezu „ctyrlistek“, zkus si to nakreslit). No a protoze je tenci, je zjevne dimenzovany na mensi proud, i ten tlusty docela dost hreje (je znatelne teply). Ale to samozrejme nemuzes vedet, pokud jsi ho videl jen na obrazku.
asi tam bude i nulák srrr na něj dyž neumí dodat
asi tam bude i nulák srrr na něj dyž neumí dodat specifikace 😉
poslední slova před smrtí…
ten černej je určitě nulák
poslední slova před smrtí…
ten černej je určitě nulák
Trochu OT, kdyby to nekoho zajimalo, tady je video vnitrku
Trochu OT, kdyby to nekoho zajimalo, tady je video vnitrku stojanu, to pripojeni kabelu je tam videt.
https://www.youtube.com/watch?v=acGTWA1mV0s