Od 3. kvartálu minulého roku zveřejňuje Tesla pravidelně statistiky nehodovosti. Ty znovu potvrzují, že elektromobily Tesla patří mezi nejbezpečnější auta na silnici.
foto: Tesla
Díky skutečnosti, že všechny elektromobily Tesla jsou neustále připojeny k internetu, má automobilka skvělý přehled o tom co se s nimi děje. Během 4. čtvrtletí 2018 Tesla registrovala jednu nehodu na každých ujetých 4,7 milionu kilometrů u aut se zapnutým asistenčním systémem Tesla Autopilot.
NEPŘEHLÉDNĚTE Totálně sešrotovaný elektromobil Tesla Model 3 letěl vzduchem a skončil v jezírku, opilý řidič přežil
U vozidel bez zapnutého Autopilota to byla jedna nehoda každých 2,5 mil. km. Pro srovnání, ze statistiky amerického úřadu NHTSA plyne, že v USA se nehoda stane průměrně po každých 701 000 ujetých kilometrech.
Mezikvartálně jde nicméně pro Teslu o mírné zhoršení, které je nejspíš dáno velmi rychle rostoucí flotilou elektromobilů Tesla Model 3. „Rozestupy“ ve třetím kvartále roku 2018 totiž byly vyšší, a to 5,375 mil. km resp. 3,09 mil. km.
A neni to proste tim, ze Tesly obecne najezdi spoustu
A neni to proste tim, ze Tesly obecne najezdi spoustu kilometru v prostredi, kde je relativne nizsi pravdepodobnost nehody vzhledem k ujetym kilometrum (dalnice)? A s aktivovanym AP obzvlast?
Tesla zrušila 75 kWh verze S a X. Máme očekávat nové
Tesla zrušila 75 kWh verze S a X. Máme očekávat nové hustější 125 a 150 kWh baterky s 2170 články a nové interiéry k tomu?
Do 5 let určitě.
Do 5 let určitě.
To zaříznutí 75kWh verzí TMS/X může znamenat cokoliv.
To zaříznutí 75kWh verzí TMS/X může znamenat cokoliv. Spíš si myslím, že hlavní důvod je, že jim díky TM3 LR poklesly objednávky těchto verzí pod udržitelnou mez. TMS/X jsou mnohem výrobně dražší než TM3. Jmenovitě pak jejich baterie, konkrétně jejich montáž a výroba.
Můj odhad na možné zvýšení kapacity baterie je do cca 120kWh, pokud vůbec přijde. Ne že by se nedalo jít výše (za cenu předělání rámu, tedy v podstatě nové generace platformy) ale proto že to nedává marketingově smysl, páč by to byl moc velký skok. A konkurence zatím nemá v ekvivalentní třídě ani 100kWh a vypadá to, že ještě nějaký ten pátek ani mít nebude.
Informujeme.
Informujeme.
Jestli budou vetsi packy, tak bych cekal, ze uz to bude 800V
Jestli budou vetsi packy, tak bych cekal, ze uz to bude 800V system a zacne se prodavat v okamziku, kdy realne rozjedou rychlejsi SCh 3.0 (nebo jak tomu budou rikat).
800V je zbytečné – pouze zvýší problémy s izolací,
800V je zbytečné – pouze zvýší problémy s izolací, kvalifikací obsluhy, odpínáním zatíženého zdroje, parametry měničů….. . Je to u osobních automobilů slepá a hlavně drahá cesta.
Vzhedem k tomu, ze uz dneska jsou SCh kabely na hranici
Vzhedem k tomu, ze uz dneska jsou SCh kabely na hranici rozumne manipulace s nimi (chlazeni Tesla pred par lety zkousela a zavrhla), moc jiny zusob, jak jit nahoru (slibovany SCh 3.0) nez zvednout napeti nevidim. Ale treba prekvapi.
Tohle sem proste neslo nedat.
To je snad april tenhle
Tohle sem proste neslo nedat.
To je snad april tenhle clanek.
www idnes cz/auto/zpravodajstvi/elektromobil-nabijeni-jan-zima-bloger-blog.A190104_121713_automoto_fdv
To jsem četl moc jsem se bavil pán je slušný kokot.
To jsem četl moc jsem se bavil pán je slušný kokot. Hlavně píše z vlastní zkušenosti.
To ještě nic proti tomuto
To ještě nic proti tomuto http://www.autoforum.cz/zajimavosti/smutne-konce-norske-elektricke-pohadky-vecer-na-ulicich-pres-kabely-neni-k-hnuti/
Musíte si přešíst celý článek. Asi tak v půlce je tak nějak decentně řečeno, že to video je fake. Musím, uznal, že docela povedený.
:))) dobry
facebook.com/nafnorge/videos/293127938083074/
:))) dobry
facebook.com/nafnorge/videos/293127938083074/
Dobrý To mě dostalo
Dobrý To mě dostalo
šmarja tečky… htt ww netřeba!
šmarja tečky… htt ww netřeba! přežitek!!
idnes.cz/auto/zpravodajstvi/elektromobil-nabijeni-jan-zima-bloger-blog.A190104_121713_automoto_fdv
Tesla má v USA obrovský problém při dodávkách ojetin.
Tesla má v USA obrovský problém při dodávkách ojetin. Viz: https://www.youtube.com/watch?v=AgMTx_xFezM&feature=push-sd&attr_tag=KvmMvWQnvbgFXhn_%3A6
OFF: Teď čtu jak autonomní Tesla srazila na CES
OFF: Teď čtu jak autonomní Tesla srazila na CES autonomního robota… 🙂 . Tesla z US – robot z Ruska :))).
Šlo o nafingovanou reklamní akci čili tzv. „PR stunt“ s
Šlo o nafingovanou reklamní akci čili tzv. „PR stunt“ s jejíž pomocí se firma vyrábějící „robota“ chtěla zviditelnit. Šlo o ruskou společnost.
co dělá ruskej Promobot v LA? já myslel že sou to experti
co dělá ruskej Promobot v LA? já myslel že sou to experti přes rakety a torpéda :))))
novinky.cz/auto/493911-v-las-vegas-srazila-autonomni-tesla-robota-poskozenim-na-miste-podlehl.html
Nééé tak bylo by dobré hloupým lidem vysvětlit jestli ten
ruský
robotický
špijón
byl i
ozbrojen ;))))))))))))))))))))))))))))))))
youtube.com/watch?v=HTPIED6jUdU
Důkaz?
Důkaz?
To video a vyjádření výrobce robota jako důkaz
To video a vyjádření výrobce robota jako důkaz nestačí?
Tesla Model S hit & killed a robot at CES 2019
Existuje i video. Evidentne rusaci nahodne objevili stealth
Existuje i video. Evidentne rusaci nahodne objevili stealth technologii. Nebo ten robot omdlel pri pohledu na krasnou Teslu S.
Právě existence videa je zarážející. Také by mne
Právě existence videa je zarážející. Také by mne zajímalo zda řidič Tesly nebyl náhodnou z Ruska. 🙂