Tesla Semi nabíjí z pěti Superchargerů, pickup příští rok a Model Y v roce 2020?

Jan Horčík - 14 Prosinec 2018

Páteční podvečer si žádá pravidelný přísun novinek značky Tesla. Elektrický tahač Tesla Semi viděn opět u Superchargeru, nabíjí z pěti! A další zajímavosti.auto elektromobily elektrický tahač Tesla Semi

Elektrický tahač Tesla Semi se má začít vyrábět už příští rok. Model Y o rok později a časem by měl jít na trh také nový elektrický pickup.
foto: Tesla

Na nabíjecí stanici Tesla Supercharger v Kettleman City aktuálně Nader Assemi, majitel elektromobilu Tesla Model X. natočil černý prototyp elektrického tahače Tesla Semi. Jde podle všeho o jeden z prvních dvou kusů, které Tesla v listopadu 2017 představila.

Assemi tvrdí, že tahač nabíjel z celkem pěti stojanů Supercharger, které se připojí k pěti konektorům na tahači. Podobné informace, ač bez přesného počtu, se objevily od očitých svědků už dříve.

Tesla Semi má jít do výroby už příští rok, a to s dojezdem 480 km nebo 800 km a v cenách od $150 000 do $180 000. Obecně se ale očekává cena vyšší, a to v blízkosti $250 000. Nejvyšší model totiž bude potřebovat zhruba 1MWh baterii.

Už příští rok by mohla Tesla také představit svůj dlouho očekávaný pickup. Elon Musk k tomu na svém Twitteru řekl doslova: "Umírám touhou udělat pickup - možná už příští rok bychom mohli mít prototyp." Ani se mu nedivíme, když do hry vstupují draví noví hráči jako Rivian. A pickupy jsou jeden z nejprodávanějších segmentů v USA.

A nakonec by se mohl příští rok, možná už v březnu, objevit také Model Y, menší a levnější crossoverý bratranec Tesla Model X. Podle nejnovějších informací by jeho výroba mohla začít v roce 2020 v Gigatovárně 1 a o pár měsíců později také v Gigatovárně 3 v Šanghaji. Business Insider si dokonce myslí, že auto nabídne i třetí řadu sedadel.

Magazínu se podařilo získat podrobné časové plány, podle kterých by měla být pilotní výrobní linka pro Tesla Model Y v Gigatovárně 1 hotova do 1. června 2020. Na 2000 kusů týdně by mohla být do srpna 2020. A do konce roku má výroba dosáhnout 7000 kusů týdně, což je současný objem výroby Tesla Model 3.

V čínské Gigatovárně 3 by měla výroba dosáhnout 5000 kusů do února 2021 s výrobní linkou hotovou už v říjnu 2020. V čínské gigatovárně se bude auto vyrábět společně s Tesla Model 3.

Electrek, InsideEVs, Tesla
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Až na to, že v čr nemají dostatečnou kapacitu parkovišť pro obyčejné kamiony, natož pro kamiony s nutností nabíjet.

A druhá věc co by mě zajímalo. Ke kolika SC na světě tento tahač vůbec bude schopen dojet (ve smyslu rozměrů)?

Obrázek uživatele Jan Horčík

Jak píše Kuk níže, budou pro to určeny speciální stanice Tesla Megacharger.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Budou pro něj stavěný speciální SCH a tím jsou tvé starosti vyřešeny. Celkem logické.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

off

Volvo už chystá elektrický tahače https://techcrunch.com/2018/12/12/volvo-trucks-teases-the-all-electric-semi-truck-its-bringing-to-california-in-2019/?guccounter=1

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Neuveritelny jak je to mozny? Dyt jim v zatackach kolem komina upadavaj kolecka, ze by tesla semi jim mozky rozhybala?? :))

To určitě ne, Tezla Semi na to přece nemůže mit žádnej vliv. Vždyť nikam nedojede, nic nevodtáhne a navíc je to vaporware :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

OT: Brutálna nehoda Modelu 3.

mojelektromobil.sk/doposial-najvaznejsiu-nehodu-tesly-model-3-sposobil-opity-vodic/

Neskutecna skoda.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zas ale ten trouba měl štěstí, že si ji koupil. Ted si něco poleží a posedí, ale žije. A to je hlavný, ne?
Ta samá situace s fosilem a na hřbitov by šli voba dva.
Co tam po autě, von si někdo z něj ještě udělá uložiště z FVE. Sračkomet by šel rovnou do drtičky.

Obrázek uživatele Alien5

Off : tak technicka univerzita v liberci bude otevirat rychlonabijecku.

Jinak mi prislo krasne video na messanger jak v Usa pani chce tankovat benzin do tesly :D

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Probuzení fosilního dinosaura z věčného spánku jako totální kontrast k Tesla Semi :)))
https://www.youtube.com/watch?v=EIz5SuUO6Kc

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele M.Krupka

Paradox? Bez té baterie a bez elektromotoru by se nikdy neprobudil. Než ujel první metr, zamořil kilometr.....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Klapání, chrochtání, oblaky dýmu - vskutku ubohá a odporná technologie...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdykoli člověk sleduje studený start nějakého starého dieselu, má dojem, že se ocitl v 19. století:-)
Inu spalovací motor = potomek parního stroje.

Na některejch SCH stojanech s CCS kabelem je samolepka "Model 3 preference"
https://uploads.disquscdn.com/images/0be10b441c006b458ed389b7d61deac7131574c32e3aed0e4d4dd44984e680c4.jpg

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Ano, uz jsem v NL videl na vlastni oci. V praxi = paklize nabiji S nebo X - cekej, az bude hotov !

---

heros

Já jsem četl vysvětlení (ne od Tesly), že těch CCS SuC bude z počátku málo a tak tímto Tesla své zákazníky žádá, ať ti s vozy S/X pokud možno použijí jiný volný stojan, kde CCS ještě není.

Praxe u vsech podobnych "quasi zadosti" kolem aut Tesla je, ze kdo driv prijde, ten driv mele. Obsazenost SuC v NL je cim dal casteji 100%. Kazdy SuC Tesly ted ma (bude mit ) 2 kabely.

---

heros

Nabíjí to z obou kabelů současně?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Ne, není to technicky možné z jednoho nabíječe (myšleno AC/DC nabíječe - elektroniky ve stojanu který stojí mimo) nabíjet současně 2 auta s různým stupněm (stavem) nabité baterie.
Nabíječ vyrovnává výkon vždy podle stavu jedné baterie a neumí nabíjet dvě baterie s různým stavem nabití.
Je to stejné jako u stávajících stojanů čezu, kde nelze současně nabíjet na CHAdeMO a CCS.

Představ si, že bys měl cisternu s vodou a jeden ventil se dvěma hadicemi a napouštěl bys dvě stejně velké nádoby ale s různou výškou hladiny. Jak bys ureguloval tok vody stejnéma hadicemi a jedním ventilem do nich, když jedna už je plná a druhá je třeba v polovině!
Ono je to ještě složitější ale pro reálnou představu a pochopení by to mělo stačit.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 80 tisíc km.

Zatím vyrobím ze svých FVE víc něž spotřebuji doma, ve svém e-golfu a ostatní na mých nabíječkách, takže pokrytí spotřeby 100% OZE. Tak se snažte to alespoň dorovnat, já zase větším počtem svých stanic!
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, Stračov ..

Obrázek uživatele Jolinar

Tesla z jedne vykonove elektroniky nabiji 2 auta a deli mezi ne vykon. Vsimnete si ze treba SC v Olomouci ma 4 napajeci stanice ale 8 stojanu a je schopen tak nabijet az 8 aut soucasne. Kdo prijde driv dostane vetsi vykon nez ten kdo prijde pozdeji.

Samozrejme to plati na urovni stojanu, nikoli na urovni kabelu CCS/SC. Neni tedy mozne z jednoho stojanu nabijet 2 auta - ostatne neni mozne zaparkovat 2 aute na jedno parkovaci misto :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Z jednej výkonovej elektroniky sa napája iba jeden stojan a iba keď je obsadený len jeden z páru, tak vtedy napájajú jeden stojan dve výkonové jednotky. Ak príde k druhému stojanu auto, tak sa jednotky rozpoja a napájajú každá len jeden stojan.

Viz nize.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To som sice ešte nikde nečítal, ale zmysel to dáva a ešte to aj vysvetluje fakt prečo mi neklesol výkon nabíjania (mal som asi 85kW), ked sa pripojilo druhé auto.

Pokud jsem spravne pochopil, ten 150kW stojan, co byl vystaveny na eSalonu, ma stejnou architekturu. Ono to dava smysl, pouziji se levnejsi moduly a skalovani je vpodstate bezbolestne (slibovany SCh3 bude znamenat pridani dalsich krabic a natazeni novych kabelu).

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Ten 150kW Siemens je poslední dobou prezentován "jen" jako 2x75kW v jedné skříni. Původně se mluvilo, že půjde objednat i jako 1x150kW, ale teď je trochu ticho po pěšině.

Varianta podobné Tesle, tj. 2 konektory s možností přepínat buď 1x150kW pro jeden vůz nebo rozdělení na 2x75kW pro dva vozy je podle mne stále hvězdách, neb to vyžaduje změnu vnitřního zapojení.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dík za vysvetlenie.

No kdybys věděl, že v jednom stojanu jsou dvě výkonové elektroniky, tak bys toto nenapsal.

Obě jednou současně pokud je obsazen jen jeden stojan a ten vedle ne. Pokud přijede k druhému stojanu druhé auto, tak se ta druhá odpojí a začne napájet to druhé. Dodávaný výkon není podle toho kdo přijede dřív ale podle toho jak je kdo prázdnější, tedy spíš plnější.

Všimni si že když přijede druhé auto tak se nestaví vedle ale vždy ob jeden stojan, aby nabíjely oba naplno, tedy z obou elektronik do jednoho auta.

Není to tak jednoduché, jak jsem to už dříve psal. :)

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 80 tisíc km.

Zatím vyrobím ze svých FVE víc něž spotřebuji doma, ve svém e-golfu a ostatní na mých nabíječkách, takže pokrytí spotřeby 100% OZE. Tak se snažte to alespoň dorovnat, já zase větším počtem svých stanic!
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, Stračov ..

Ja cetl jeste neco jineho - uvnitr skrine (pro par stojanu) je 7 nebo 8 20kW modulu, ktere jde nezavisle pripojit k jednomu ze dvou stojanu (A/B). Prvni auto dostane, kolik zvladne, druhe zbytek. A jak prvnimu klesa odber, uvolnene moduly dostane ten druhy.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Dobře, nerozepisoval jsem to dopodrobna.
Jinak téměř stejné jak jsem výše psal, odběr klesá pokud má auto nabitější baterii.

Odpověď byla na to, že z jedné výkonové elektroniky nelze nabíjet dvě auta současně a to ani u Tesly.
:))

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 80 tisíc km.

Zatím vyrobím ze svých FVE víc něž spotřebuji doma, ve svém e-golfu a ostatní na mých nabíječkách, takže pokrytí spotřeby 100% OZE. Tak se snažte to alespoň dorovnat, já zase větším počtem svých stanic!
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, Stračov ..

Teďs mu to nandal, ale řekl si o to sám :-)

Teoreticky by to šlo, ale jak bylo již správně uvedeno, muselo by se kopnout do země a ke každému stojanu přitáhnout nový kabel a pak také znásobit počet skříní s výkonovkou. Ani jedno se pokud vím nikde nestalo.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nešlo by to ani teoreticky, ani prakticky. Z jedneho meniča sa nedajú nabíjať dve rôzne batérie. To, že by ste tam pridal další menič je uplne iná situácia.

Sice jsem napsal úplně to samé co vy, ale máte pravdu je to úplně jiná situace. :-)

Díky všem.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Kazdy, i novy, SuC ma jen jedno misto, takze vylouceno.

---

heros

Chápu, ale na to jsem se neptal ;)
Otázka stále stojí.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele ozana

Výkonová elektronika je mimo stojan a další kabel ke stojanu netahali, takže je to jen "rozdvojka".

---

Jezdím na proud, najeto 87 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 90 tisíc km.

Zatim v Evrope tech trojek moc nejezdi, ze.

---

heros

Zajímá mě technická stránka věci.
Jsou i takováto stání.
https://cdn.teslarati.com/wp-content/uploads/2016/09/Tesla-Supercharger-Nebbenes-Norway.jpeg

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vodorovné dopravné značenie ukazuje ako sa tam má parkovať. A potom je jasné ktorý stojan je pre ktoré auto. Stojany sú párované tak, že rovnaké číslo a A/B je pár (napr. 1A a 1B zdielajú spoločný výkon spravidla 125kW)

Nejsem odbornik na technicke stranky veci.Jezdim po Evrope, dobijim u SuC, divam se kolem a vnimam.V Norsku jsem byl kdysi s Kiou Opirus a cepoval jsem tenkrat LPG.

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nový hotel v Dubaji má stropy ze zlata pokoj vyjde na 160.000 CZK

novinky.cz/cestovani/491964-novy-hotel-v-dubaji-ma-stropy-ze-zlata-nejdrazsi-pokoj-vyjde-na-160-000-korun.html

Free Latifa a žádná dubajská ropa

freelatifa.com/

a TESLA JEDÉÉÉ ... ;)

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To by se čínani museli zbláznit kdyby čínská Gigatovárna 3 měla prodávat 5000 kusů 2021 společně s Tesla Model 3. To jako myslíte že jejich elektromobilky budou zahálet?

hybrid.cz/cinsky-start-xiaopeng-motors-uvadi-na-trh-presnou-kopii-elektromobilu-tesla-model-x

Houby, budou se s vydatným přispěním vlády teslu vycucnout a převálcovat a
Tesla tam bude vyrábět na export z číny ven do Evropy Austrálie páč s dovozem do Ameriky Japonska Koreje si u trumpety neškrtne, teda pokud tam ještě bude :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Místa dost pro všechny, jestli mají elektoauta budoucnost, tak z nynějšího 1% musí vyrůst alespoň na 30%.

Za letošek budou mít EV už 2,5% podíl na prodejích. 30 % by mělo být okolo 2026-2027.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

OT: Ambiciózny elektrický hatchback Volkswagen ID na prvých fotografiách

teslamagazin.sk/volkswagen-id-fotografie-testovanie/

Tam to testoval taky Robert Levelyn, je vidět na jedný fotce. Zřejmě příští týden to dá na YT.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A stojanu stál,
a porád dobíjel
- hejhula,
u stojanu stál,
a porád dobíjel!

A jedna Tesla Semi,
a všichni vokrouhaj,
- hejhula,
jedna Tesla Semi,
a všichni vokrouhaj!

Haj, haj!

Pět konektorů plonk,
a všichni hudrujou,
- hejhula,
pět konektorů plonk,
a všichni hudrujou!

Jo Tesla to je žrout,
nadproudovky jsou out,
- hejhula,
Tesla to je žrout,
nadproudovky jsou out!

Tfé, tfé!

Obrázek uživatele Jan Horčík

Vřele děkujeme za tento vpravdě výjimečný básnický počin!

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele M.Krupka

Byl jste potrollen. Prohrál jste.

Cílem trolla je bavit se rozvracením diskuse. Pokud jej diskusní komunita bude ignorovat, přestane jej jeho činnost bavit. V angličtině pro vyjádření tohoto postoje existuje několik ustálených rčení a zkratek, například:

DNFTT. – Do not feed the trolls. – v češtině nekrmte trolly, smyslem je nedělejte to, co troll chce (tj. reakce, které troll očekával).
YHBT. YHL. HAND. – You have been trolled. You have lost. Have a nice day. – Doslova Byl jste potrollen. Prohrál jste. Pěkný den. Používá se jako odpověď na příspěvek diskutéra, který se nechal trollem vyprovokovat k reakci.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hořčíku, místo děkovaček to máš sjet jakožto administrátor bdělým okem a vytknout mi chyby v textu.
Tos neudělal, tak nyní laskavě oprav první řádek, kde má být správně "A u stojanu stál,".

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

drzatej palchante ;)))

A že by tak opravil i gramatické chyby ve Vašich ostatních příspěvcích byste pane nechtěl? Taky bych ocenil, kdyby se alespoň pravidelní přispěvatelé přestali schovávat za anonymy, přestože zrovna Vás lze rozpoznat celkem dobře.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kolik tedy dáš? Když jsi to ocenění již nakousnul? Nebo jako za soudruhů bys oceňoval pochvalou? Na to Ti zvysoka a hádej kam.
Proč pořád někdo potřebuje kádrovat po soudružsku místo aby se zajímal psaným textem nechápu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Že lze dobře rozpoznat? A kdo tedy jsem? Jaké přezdívky zde jinak používám? Nuže...?

Omlouvám se Anomyme/ Ten autore (no vidite, že ta registrace by nebyla od věci), já si to počínající básnické střevo nějak automaticky přiřadil k Cipískovi/ Anonymouši/ Fr. Koudelka... Ale na tom se nestydět za sebe a registrovat se trvám. A platí to pro vás oba. Myslím, že tohle fórum není až tak ultra levicovo-anarchistické apod., že bychom se museli bát sledování bedlivým okem bůhví koho.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To že Ty se nebojíš neznamená že po Tobě bůhvíkdo nejde. Takže Smolík. Soukromá data pouze až mi někdo za ně zaplatí. Socialismus skončil. Nyní je na pořadu dne business ranného kapitalismu. Na city si brnkej bližním doma s rodinou a případně přáteli.

Obrázek uživatele spetak

No tak jestli si fakt myslíš, že tím, že se tady nepřihlásíš, ukryješ sebe i svoje data před Velkým bratrem, ať je to kdokoliv, tak je mi tě líto.
A je velkou otázkou, jestli zrovna tobě by vůbec chtěl někdo zaplatit za tvoje soukromá data.
Jsi porofláklej jako my všichni, jen tady plaveš v žumpě s ostatními anonymy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A je mojí věcí co s tím budu dělat. Takže jestli nezaplatí ať si moralizuje jak chce. Zbytek jsou jen kecy. Jo a co si myslím po tom je Ti celkem trus. Zaplať tlusťochu.

Jako řešit že tedle anonm není tamten anonym a ještě se jim za to omlouvat, to je fakt na hlavu. Ztráta času :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takových básniček či odrhovaček už jsem spáchal, že ani nevím kolik.
Registrace?
Stejně se tam kdo chce pojmenuje jak chce.
A třeba bude mít jedna osoba i víc registrací či bude pod jedním nickem psát víc osob.
Hlavně jsem chtěl zesměšnit tu bláznivou hysterii, že Tesla Semi je nějaký pokrok a že jde o ekologický přínos.
Na dobíječce zabere pět konektorů, nasere majitele menších akuvozítek.
A stejně začně brzy docházet k bitkám u stojanů, záblafům kvůli přehřátí, explozím batere a krádežím kabelů (zejména na severu Čech, na Ostravsku).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nevšimnul jsem si, že by zde byl problém, máš nějaký tip na okradený stojan?

Podle sebe soudím tebe. Takže ty kradeš a mlátiš jiný lidi, ty si teda pěknej vejlupek. Radši si hlídej ať ti nezablafne tvůj čínskej robertek chechto :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Anonymouš Virgin, Cipísek, Krucipes, Frantaštyk...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nene tydle přezdívky Anonymouš Virdžin, Cipísek D, Krucipes, Frantaštyk...sem byl já a tadlenc básnička není moje dílo ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdepak, ani jeden nick nesedí. Použil jsem úplně jiný.
Tak si to dáme znovu a chybu opravím sám, když Hořčík nemá čas...

A u stojanu stál,
a porád dobíjel
- hejhula,
u stojanu stál,
a porád dobíjel!

A jedna Tesla Semi,
a všichni vokrouhaj,
- hejhula,
jedna Tesla Semi,
a všichni vokrouhaj!

Haj, haj!

Pět konektorů plonk,
a všichni hudrujou,
- hejhula,
pět konektorů plonk,
a všichni hudrujou!

Jo Tesla to je žrout,
nadproudovky jsou out,
- hejhula,
Tesla to je žrout,
nadproudovky jsou out!

Tfé, tfé!

Obrázek uživatele Krueger

Navstiv Chocholouska ty joudo a nebo si pis ty tvoje hovna nekde jinde...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Práskni do stromu a vyeliminuj se z populace, šmejde!

Není to Stojan Jakotyč? Ten známý sportovec.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilAmper 2019BUS2BUSKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů Circontrol