Tesla oznámila, že za uplynulé čtvrtletí dodala zákazníkům 90 650 elektromobilů Tesla Model S, Model X, Model Y a Model 3.
Původní odhady hovořily o čísle mezi 60 až 70 000, zejména díky celosvětové epidemii čínského koronaviru COVID-19. Tesla tedy zásadně překvapila, ačkoliv meziročně jde o 5% pokles.
Ve 2. čtvrtletí vyrobila Tesla celkem 82 272 elektromobilů (75 946 Tesla Model 3, 6326 Tesla Model S/Tesla Model X).
Příznivá čísla se pochopitelně odrazila i na ceně akcií, které vystoupaly přes $1200/kus. Z Tesly se stala nejhodnotnější automobilka na světě, když předstihla i japonskou značku Toyota.
I proto si nyní Elon Musk, šéf Tesly, může na svém Twitteru tropit žerty ze „shorterů“. Tedy lidí, kteří sázeli na pokles ceny akcií Tesla.
Dnes jsem si vyzkoušel Mazdu MX-30, dojezd město okolí tak
Dnes jsem si vyzkoušel Mazdu MX-30, dojezd město okolí tak 250 km. Musím uznat, že uvnitř moc pěkně udělaný, velký HUD je promítán na sklo včetně „šipkové“ navigace a je to daleko lepší než to přiblblý stínítko. Zajímavostí je, že Mazda uvnitř simuluje zvuk tichého benzínového motoru, tedy žádné popiskování elektroniky (měničů) ale zvuk běžného tichého auta. V budoucnu bude verze s REX (Wankelův motor) který prodlouží dojezd na 400 km.
Otázka je toho použití, u nás o to nebude takový zájem, jak by si Mazda představovala. Nabíjení 50 kW, 6.6 kW palubní nabíječka, reálný průměrný dojezd 180 km, no to už dnes je opravdu málo.
bude REX? … s křížkem po funuse!
bude REX? … s křížkem po funuse!
Kupte si Short
Kupte si Short shorts
https://shop.tesla.com/product/tesla-short-shorts
Nekúpime, okrem XL majú ostatné nedostupné. To značí,
Nekúpime, okrem XL majú ostatné nedostupné. To značí, že o veľké drahé nie je záujem a menšie lacné nerobia, lebo na nich prerábajú. DEMAND CLIFF!
A taktiež, keďže sú to Tesla shorts, tak im určite nebudú lícovať švy. Farba, tá tiež nebude ako od adidas-u, ale čo je hlavné, mám strach, aby náhodne nevzplanuli… 🙂
By ti gule obhoreli 🙂
By ti gule obhoreli 🙂
že Tesla investicí GF3 podporuje Čínu? ano Číňané
že Tesla investicí GF3 podporuje Čínu? ano Číňané drancují Afriku a odvážejí zlato…
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/cina-tezba-zlata-knez-aurelio-gazzera-stredoafricka-republik/r~78b74880fb2511e984c6ac1f6b220ee8/
Takže podle tebe v Číně jako nejsou žádné jiné
Takže podle tebe v Číně jako nejsou žádné jiné západní automobilky?
Mercedes má svolávačku na 660 000 Mercedesů made in China,
Mercedes má svolávačku na 660 000 Mercedesů made in China, kterejm může unikat volej.
Tesla má větší hodnotu než Tojota, Koka-kola a Disnej
Tesla má větší hodnotu než Tojota, Koka-kola a Disnej dohromady.
No to dost těžko
No to dost těžko
Z toho je vidět, co je to „hodnota“ je to jenom slovo. Ty
Z toho je vidět, co je to „hodnota“ je to jenom slovo. Ty jmenované firmy generují 50x větší zisk než Tesla, když si neodečte náklady 🙂
Zaprvé to co řekl Kuk není pravda
Zadruhé, Market Value
Zaprvé to co řekl Kuk není pravda
Zadruhé, Market Value odráží očekávání více než aktuální ziskovost. Především pak u společností, které nevyplácí dividendy.
To slovo dohromady v jeho příspěvku nemá být, nicméně
To slovo dohromady v jeho příspěvku nemá být, nicméně já bych použil místo očekávání slovo spekulace.
Tězko je ti možná vod žaludku 😀
Tesla is now worth more
Tězko je ti možná vod žaludku 😀
Tesla is now worth more than Toyota, Disney and Coke
https://www.cnn.com/2020/07/01/investing/tesla-market-value/index.html
Jenže ne dohromady 🙂
Jenže ne dohromady 🙂
Mě šlo o to Dohromady. To je sakra rozdíl.
Mě šlo o to Dohromady. To je sakra rozdíl.
Jo tak to máš pravdu.
Jo tak to máš pravdu.
nj doníkovi 3 biliony za 3 měsíce se má čím chlubit a
nj doníkovi 3 biliony za 3 měsíce se má čím chlubit a ještě se paktuje s žlutým komoušem
Od začátku vstupu Tesly na burzu prodělali její shorteři
Od začátku vstupu Tesly na burzu prodělali její shorteři přes 30 miliard dolarů. Z čehož loni 10 miliard a letos už přes 16 miliard 😀
A ti pakošové stále shortujou akcie v součastné hodnotě přes 15 miliard. 😀
Říká hlavní ekonom DBank, který si plete akcii s akci v
Říká hlavní ekonom DBank, který si plete akcii s akci v Kaufu 🙂 🙂
papírová bublina úchylně tištěných peněz vedoucí k
papírová bublina úchylně tištěných peněz vedoucí k postupné devalvaci dolaru
https://auto.tn.nova.cz/clanek/10-nejvetsich-automobilovych-znacek-vetsina-ztraci-hodnotu-rostla-jedina.html
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/v-nemecku-zatim-oziveni-neprislo-trh-s-novymi-auty-se-v-cerv/r~2fb30c16bcfc11eab0f60cc47ab5f122/
politický zákaz šortování dělá svý 😉
„v dálniční
politický zákaz šortování dělá svý 😉
„v dálniční IG-L je max rychlost omezová/na 100 či 80 km/h, překročení za €3.000 eur a odebrání klíčků… Zde je totiž pokuta vypisována za znečišťování životního prostředí.. Výjimku mají od 2019 jen elektromobily… 😉
https://svetobeznik.info/prekrocenim-rychlosti-v-rakouske-ig-l-zone-si-muzete-poradne-zkomplikovat-dovolenou/
Velmi špatný výsledek.
Q1/2019 – 63019
Q2/2019 –
Velmi špatný výsledek.
Q1/2019 – 63019
Q2/2019 – 95536
Mezikvartální růst 50%
Meziroční růst 40%
Q1/2020 – 88496
Q2/2020 – 90650
Mezikvartální růst 2.5%
Meziroční pokles 5%
Ve spojení s opakovaným zlevňováním v Q1 a Q2 čekám rekordní ztrátu.
🙂
🙂
Nebyl jsi to zrovna ty, kdo předpovídal Tesle
Nebyl jsi to zrovna ty, kdo předpovídal Tesle katastrofální prodejní výsledky? 😀
Mě přijde, že meziroční pokles pod 5% není vůbec špatný výsledek na to, že ve světě řádí Covid a Tesla měla svojí hlavní továrnu zavřenou na 7 týdnů, co ty na to?
A jenom aby bylo s čím srovnávat.
Prodeje v USA – meziroční srovnání za Q2:
Audi -25%
BMW -39%
VW -22%
FCA -26%
GM -34%
Jolanda42 se mýlí pořád ve všem, je úplně zbytečné na
Jolanda42 se mýlí pořád ve všem, je úplně zbytečné na něj reagovat.
Niééé, len vie čítať čísla, ako tuto analytik Anton
Niééé, len vie čítať čísla, ako tuto analytik Anton Wahlman.
https://twitter.com/damphouse/status/1278714111627419650
😀
Ten už je legenda. Tomu už nevěří ani děti na
Ten už je legenda. Tomu už nevěří ani děti na pískovišti. Vtipné je jak porovnává GM heavy duty trucks s Teslou a ne celé GM (propad o 34%) 😀
Nabízí se procentuální srovnání nárůstu prodejů Modelu Y oproti předchozímu roku 😀
Ne, ne, Martínku, legendou ses stal dneska Ty se svým
Ne, ne, Martínku, legendou ses stal dneska Ty se svým příspěvkem v 11.00 hod – „Tesla fušuje….“ Právě jak Ty fušuješ do ekonomických prognóz, tak tesla (psáno záměrně s malým t) fušuje do výroby aut a vice versa….
Jsi stále hloupější, stále hloupější.
Jsi stále hloupější, stále hloupější.
Podle mého názoru to jsou katastrofální prodejní
Podle mého názoru to jsou katastrofální prodejní výsledky, pokud zohledníme masivní zlevňování 29.4. a 27.5., které se musí projevit v příjmech.
Meziroční pokles u automobilky, která tvrdí že nestíhá vyrábět a otevřela novou továrnu je zásadně negativní informace.
Ale netvrdím, že na tom jiné automobilky nemohou být hůře. Především luxury segment s produkcí v EU teď bude mít díky recesi a decimaci regulativy dost krušné roky.
Pokles o necelých 5 procent v době Covidu a uzavření
Pokles o necelých 5 procent v době Covidu a uzavření továren na 7 týdnů není katastrofální, ať už se na to díváš jak chceš. Ono by to nebylo katastrofální ani za normálních podmínek 🙂
A co se týče finančních výsledků, tak raději už ani nehádej, protože nemáš ani páru jaké má Tesla náklady. Tesla už od roku 2018 zlevňovala mnohokrát a přitom marže má stále zhruba stejné. Tomu se říká snížení nákladů na jeden kus díky zvýšení objemu produkce a optimalizace a MY sdílí s M3 70 procent dílů.
A já si myslím, že díky nuceným slevám to bude masivní
A já si myslím, že díky nuceným slevám to bude masivní ztráta.
Mimochodem, Hybridu nějak unikla informace o zásadní redukci Gigafactory Berlín. Zajímavé, takový prý úspěšný kvartál a škrtá se o sto šest…
Žádná masivní ztráta nebude. Už to komentoval přímo
Žádná masivní ztráta nebude. Už to komentoval přímo Musk v dopise zaměstnancům, že jsou tak na přelomu mezi ztrátou a ziskem a záleží na každém dodaném vozu. Pokud ztráta bude, tak bude malá.
Podle mě budou v zisku, ikdyby to měl být 1 dolar a kdyby k tomu měli dojít přesunováním některých plateb do dalšího kvartálu a podobnýma účetníma fíglama. Už jenom proto, aby měli šanci se dostat do SP500.
A co se týče té továrny v Berlíně, tak se nejedná o redukci, ale o přesunutí baterkárny do další fáze, kvůli urychlení výstavby. Stejně jako to udělali v Shanghai.
To jsem zvedavej jaká bude nakonec realita.
To jsem zvedavej jaká bude nakonec realita.
Na runnera a jeho predpovedi je spolehnuti. Staci negovat ty
Na runnera a jeho predpovedi je spolehnuti. Staci negovat ty blaboly z jeho trolli farmy a mate docela presnou budouci realitu.
Zbytečné na něj reagovat…
Jo pro info nakonec to nebude
Zbytečné na něj reagovat…
Jo pro info nakonec to nebude Kona, ale e-Niro 2020, zůstanu u Kia.
Tak vitejte v klubu. 🙂
S jakou baterkou?
Tak vitejte v klubu. 🙂
S jakou baterkou?
díky 🙂 64 kWh, jiná se tady ani neprodává (sice se dá
díky 🙂 64 kWh, jiná se tady ani neprodává (sice se dá koupit, ale nikdo to nechce), vybavení full, chtěl jsem to odvětrávání sedaček a funguje jim to fakt výborně.
To ani nevim, ze to ma odvetravani sedacek. No ja s tim
To ani nevim, ze to ma odvetravani sedacek. No ja s tim jezdil, kdyz jeste nebylo potreba. Ted uz jo. Vcera jsem ho v Tesle zase pustil a taky to fungovalo dobre. Ono to nejlepe chladi, kdyz huci klimatizace naplno. Jakmile nepotrebujete chladit interier tak nechladi ani sedacky.
To odvětrávání má jen verze s koženými sedačkami,
To odvětrávání má jen verze s koženými sedačkami, nepotřebuje pro funkci klimu a funguje jim to opravdu dobře, řekl bych lépe, než v mém bývalém Mercedesu S, fakt mi to docela chybělo i přes to, že v Soulu byly látkové sedačky.
Řada lidí si myslí, že jet ve dvou dnech 550 km Soulem je opruz a e-Niro bude zásadně lepší, ale zase tak velký rozdíl to nebude. Teď jsem jel nad Olomouc (Praha-Pardubice- Vysoké mýto) a 275 km jsem zvládl za 2×15 minut nabíjení, tedy tam i zpět 4×15 minut, s e-Nirem to bude 1×30 minut. Pravda, na dálnici mohu jet s e-Nirem 130 (to je ale asi 1/3 trasy).
Tak co Micheline, požádal jsi o ten FSD update?
Tak co Micheline, požádal jsi o ten FSD update?
Ano. V patek jedu do Norimberku.
Ano. V patek jedu do Norimberku.
Tak pak poreferuj jestli se to zlepšilo.
Tak pak poreferuj jestli se to zlepšilo.
Jj. Jeste to otestuju (moc jsem ho v posledni dobe nepouzival)
Jj. Jeste to otestuju (moc jsem ho v posledni dobe nepouzival) abych videl rozdil a dam vedet.
Hm, tak mi zrovna prislo:
“ Dear Customer
At this time we
Hm, tak mi zrovna prislo:
“ Dear Customer
At this time we have no delivery date for the fsd retrofit.
Please be patient, we will cancele the appointment.
Kind regards Tesla Service”
Škoda. To bude asi tím koronavirem. Nějaké čínské
Škoda. To bude asi tím koronavirem. Nějaké čínské továrny stály, chyběly díly do té míry že museli do některých aut montovat ještě staré kusy s tím, že je pak vymění. Asi ještě nedohnali manko a nemají rezervy.
Jen mě překvapilo, že si to nevyměníš u nás a musíš kvůli tomu do Německa. Je to tím, že jsi to auto kupoval v DE?
Michelin to má blíž do Německa než do Prahy a možná i
Michelin to má blíž do Německa než do Prahy a možná i levnější.
Jak pise Pepa, mam to bliz do Norimberku a uz se tam celkem
Jak pise Pepa, mam to bliz do Norimberku a uz se tam celkem znam s jednim z prijimacich techniku.
Kdyz se psalo, ze je mozne objednat upgrade na CCS nabijeni, tak mi tehdy rekli v servisu to stejne a cekal jsem asi mesic a pul nez to zacali opravdu delat…
V USA se to normálně dělá. nedávno jsem četl komentáře
V USA se to normálně dělá. nedávno jsem četl komentáře od lidí kterým to nedávno namontovali. V Evropě těch starších S/X asi tolik není.
V Evrope je S a X s AP 2.0 mraky, jenze na Evropu dlabou,
V Evrope je S a X s AP 2.0 mraky, jenze na Evropu dlabou, takze vsechny SW aktualizace dostavame s nekolikatydennim zpozdenim, stejne jako tyhle HW upgrady.
SW aktualizace nejsou se zpožděním vyloženě pro Evropu.
SW aktualizace nejsou se zpožděním vyloženě pro Evropu. Sleduju na Twitteru pár Evropanů co mají Teslu a často se chlubí s aktualizacemi. Ale musíte si zapnout ty brzké updaty.
Navíc aktualizace chodí ve vlnách a opravdu to může trvat i několik měsíců než se dostane na všechny (ne všechny verze se nahrávají všem), ale něco vyloženě místně specifického jsem nezaznamenal.
Ty vole ty jsi komediant, už toho prosím tě nech. Musíš
Ty vole ty jsi komediant, už toho prosím tě nech. Musíš mít hodně smutnej život. Evidentně už ti z toho neúspěšného shortování definitivně jeblo. Jdi se radši ožrat do hospody s kamarádama a zanadávat si na tu zlou EU a ekoteroristy.
Wen Tesla banwupt, tard?
Wen Tesla banwupt, tard?
Tesla už opravdu není ta malá garážovka, navíc její
Tesla už opravdu není ta malá garážovka, navíc její síla je ve vertikální integraci a šíři záběru. Nejenom že si sama vyrábí spoustu komponent, které ostatní automobilky získávají od Tier 1 dodavatelů, kde jsou nejvyšší marže (Tier 1 dodavatelé mají na autě často vyšší marže než samotná automobilka), ale Tesla vlastně už ani automobilka není.
Tesla fušuje do všeho od výroby aut, výroby, skladování a nově i prodeje elektřiny (jak pro domácí, tak průmyslové užití), má silné SW prostředí, kde prodává vylepšení na svá auta prakticky se stoprocentní marží a SW náskok oproti ostatním je u Tesly minimálně 5 let. Do toho začíná s pojišťováním vlastních aut, připravuje sdílení aut v rámci vlastní sítě a jistě nemusím připomínat co se stane pokud zprovozní Robotaxi, ikdyby to mělo trvat ještě léta.
Zatímco ostatní automobilky zavírají továrny, Tesla staví několik zároveň a už plánuje několik dalších.
Srovnání s ostatními automobilkami je do očí bijící, zvlášť když si uvědomíte, že většina ostatních automobilek jenom smontuje dohromady díly vyrobené někým jiným a plácne na to vlastní značku a téměř nemají vliv nad samotným vývojem.
Přepočítávat akcie na vyrobená auta je nesmysl, protože akcie reprezentují hlaně budoucí výhled.
Díky, díky, Martínku, konečně, že to takto napsal
Díky, díky, Martínku, konečně, že to takto napsal přímo někdo od vás z tábora tesla uctívačů. Slůvko „fušuje“ je nutno do kamene tesat. Nerad bych Ti tuto možnost upřel, takže vytešeš to sám? Hezky zřetelně „Tesla fušuje“ 🙂 🙂 :-)?
PS. Teprve teď se ten číselný údaj o 90 tis. zfušovaných eV mr.ek dá správně interpretovat.
Je až s podivem jakého pitomce jsi ochotný sám ze sebe
Je až s podivem jakého pitomce jsi ochotný sám ze sebe udělat. Naprosto dobrovolně.
Ale zřejmě to bude mít něco společného s tím, že se Tesle tak skvěle daří
Moje úplně pitomá švagrová reaguje stejně jako ty.
Moje úplně pitomá švagrová reaguje stejně jako ty. Pořád mi vrtalo v hlavě proč ji ta elektromobilita tak strašně štve a pak při jedné rodinné oslavě to z ní „vypadlo“. Je to obyčejná lidská závist, prostě ona každý měsíc vysype 10-12tisíc za PHM za jedno auto a já max. 300Kč za dvě a to samozřejmě ještě s větším nájezdem. Takže klidně si „kopej“ dál, vývoj stejně nezastavíš. Letos kamarád z jezdimzadvacku.cz ztrojnásobil prodeje za první pololetí corona necorona.
kde prodává vylepšení na svá auta prakticky se
kde prodává vylepšení na svá auta prakticky se stoprocentní marží
Možná by to někdy chtělo si nastudovat co znamená stoprocentní marže, prostě blbost…. Když budou mít 90% marži tak to znamená že při 100 dolarů nákladu budou mít 1000 dolarů prodejní cenu.
100% marža znamená, že niečo ma stojí 50€ a predám to
100% marža znamená, že niečo ma stojí 50€ a predám to za 100€. Marža sa ráta z nákupnej ceny, nie z predajnej.Marža je tzv. prirážka.
Nemáte pravdu!
Marže a přirážka jsou dvě naprosto
Nemáte pravdu!
Marže a přirážka jsou dvě naprosto odlišné věci. Marže se počítá jako výnosy (prodejní cena) mínus náklady(nákupní cena) k výnosům (prodejní ceně).
Tudíž marže nebývá nikdy větší než 100% (leda bych měl zápornou nákupní cenu, tedy někdo mi platil za nákup :))
Kdežto přirážka se počítá jako výnosy (prodejní cena) mínus náklady(nákupní cena)k nákladům(nákupní ceně), tedy může být teoreticky nekonečně veliká (při nulových nákladech).
Možná ale máte na Slovensku jinou terminologii 🙂
Tak mi řekněte jaké jsou náklady Tesly na Acceleration
Tak mi řekněte jaké jsou náklady Tesly na Acceleration Boost prodávaný za 2500 dolarů? Protože podle mě se limitně blíží nule.
Pane Martine, díky za hezké sepsání holých skutečností
Pane Martine, díky za hezké sepsání holých skutečností okolo srovnání Tesly s konkurencí. A ze zoufalých výkřiků dua runner plus blijící sprosťák dlaždič, je škoda si dělat hlavu.
A tohle je přesně to, co všechny petrolheady tak strašně
A tohle je přesně to, co všechny petrolheady tak strašně štve a nemůžou to rozdejchat.
Akce Tesla mají aktuálně něco přes 1200$. On zase bude
Akce Tesla mají aktuálně něco přes 1200$. On zase bude nějaký sešup, ale jede to nahoru rychle.
jenže sešup půjde u všeho a zlato opět nahoru 🙂
jenže sešup půjde u všeho a zlato opět nahoru 🙂
Hned tak ne. Ty akcie jsou tak nahoře, protože všichni
Hned tak ne. Ty akcie jsou tak nahoře, protože všichni vyčkávají na SP500, což akcie zase rychle zvedne.
A když dosáhnou akcie 120 000 USD bude Tesla mít větší
A když dosáhnou akcie 120 000 USD bude Tesla mít větší hodnotu než celá Kalifornie 🙂 ukázka jak se ze vzduchu vyrábí peníze….
Tak šup, šup, honiči, stříkači, máte nástup. Honzal
Tak šup, šup, honiči, stříkači, máte nástup. Honzal jde v čele a vy všichni sborem, za tím prvním volem….
teď jsi první ty 🙂
nenávist a závist tě dusí, co?
teď jsi první ty 🙂
nenávist a závist tě dusí, co? Dělej s tím něco 🙂
Ne, nejsem tupounku, já při těchhle zprávách vyhledávám
Ne, nejsem tupounku, já při těchhle zprávách vyhledávám WC proto, abych hodil šavli, ne proto, abych blahem stříkal jako EV šulíni
Už z tvých komentářů je jasné, jak to špatně
Už z tvých komentářů je jasné, jak to špatně snášíš, tak tě necháme být s tvojí depkou 🙂 užívej si 🙂
Konecne jsme se dockali.
Konspirator a provokater se do sebe
Konecne jsme se dockali.
Konspirator a provokater se do sebe pustili. Jake to pohlazeni na dusil.
Tesla je software firma, drtivá většina hodnoty jejích
Tesla je software firma, drtivá většina hodnoty jejích akcií jsou vzdušné zámky. Ale co na tom? Na druhou stranu jsem tu četl jak krásně jdou v Číně prodeje modelu Y a přes to 5% pokles? Ale Musk je obchodník, pohodlně to zamaskuje.
Já osobně asi stárnu, ale nepotřeboval jsem nijak nutně na mobilu tolik funkcí a aplikací, které mě ve výsledku jen špehují a nepotřebuju to ani v autě. Nakonec nepotřebuju ani to SAE3+. Na letiště to ještě zvládnu a pak tyxi/uber/bolt.
omyl, Tesla jako jediná v podstatě roste a bude růst,
omyl, Tesla jako jediná v podstatě roste a bude růst, ostatní automobilky budou klesat, to se ukázalo už několikrát, takže opak je pravdou …. lidé chápou, kam míří budoucnost … a jejich 10 letý náskok v tom Tesle jen pomůže
Jediné, co je problém, je jeho napojení na pedofilního zajišťovače Epsteina pro „elity/demokraty“ dle odpovědí na jeho tweet, takže je to taky pravděpodobně také ničitel dětských životů jako každý západní vysoký člen korporací a silných pro-západních „demokratů“.
Blabolil zacal konspirovat.
Blabolil zacal konspirovat.
Co máš konkrétně na mysli? Takže není na fotce s
Co máš konkrétně na mysli? Takže není na fotce s pasákem malých dětí Epsteina? Zase chceš lhát jako běžně nebohý ve všech ohledech Pavel K.? 🙂
Nevzdělaným a chudým duchem stačí ke všemu dát slovo „konspirace“ a už jsou chudáci mimo a mají z nepochopení světa mizerný život 🙂
Vetsina vasich informaci jsou konspiracky a sra… Amen.
Vetsina vasich informaci jsou konspiracky a sra… Amen.
sračky máš v hlavě, když ti nepomůže ani přímé
sračky máš v hlavě, když ti nepomůže ani přímé svědectví, hošíku podřadný 🙂
nejdůležitější, přímé svědectví, že v tom jedou všichni pro západní (psychopati):
„Kající finančník o rituálu obětování dětí satanovi – o světě financí“
bit.ly/2O2sisZ
už byl zavražděn, abys mohl zůstat hloupý, neboj 🙂
Myslíš, že v dnešnej dobe je fotka nejaký dôkaz? To ako
Myslíš, že v dnešnej dobe je fotka nejaký dôkaz? To ako vážne :))))
??
hošíku naivní, dnes v tom jede každý z „elit“:
„The EU: A
hošíku naivní, dnes v tom jede každý z „elit“:
„The EU: A Powerhouse Pedophile Hierarchy“
„Studie švýcarského Spolkového institutu technologií v Zurichu zjistila, že svět kontroluje pouhých 147 korporací“
tys neslyšel o Epsteinovi, princi Andrweovi, Clintonovi
tohle je nejdůležitější, přímé svědectví, že v tom jedou všichni pro západní (psychopati):
„Kající finančník o rituálu obětování dětí satanovi – o světě financí“
bit.ly/2O2sisZ
Ty ses v tom az po usi koukam. No preji ti brzke uzdraveni….
Ty ses v tom az po usi koukam. No preji ti brzke uzdraveni….
Ked niekto urobí fotku honzíka s dlaždíčkom ako sa
Ked niekto urobí fotku honzíka s dlaždíčkom ako sa „muckajú“, tak som zvedavý ako to vysvetlí 🙂
del
del
To se klidně může stát, ale Tesla bude pořád malá a ony
To se klidně může stát, ale Tesla bude pořád malá a ony budou pořád velké (v horizontu několika let). A pak přijde den, kdy se tu objeví Melon Usk, rodák z Užghorodu, s automobilkou Ohm, jejíž akcie budou prudce stoupat, protože každej neználek dneska může utratit 100USD za její akcie prostřednictvím mobilu a zase obrátí tento svět naruby a lhonza tady na diskuzích bude plesat nad tím, jak Ohm pošle Teslu na smetiště dějin, protože je zkostnatělá a zastaralá. Nepamatujete si jak skončil Ford (po modelu T) nebo jako Toyota na vlně ekologie válcovala ostatní automobilky spalovacíma autama?
omyl, Tesla všude staví továrny, takže nebude malá,
omyl, Tesla všude staví továrny, takže nebude malá, jestli sleduješ trošku zprávy … měl bys taky vnímat marži, protože Tesla může všechnu marži schrábnout a bude jedno, že bude malá 🙂
a mě opravdu nezajímá, co bude za 50 let, kdyby skončila jako Ford, za 30 letu tu ještě bude, takže v poho, když už teď mají 10 let náskok ve všem 🙂
No a?
To je přeci jasné, že jednou se Tesla může stát
No a?
To je přeci jasné, že jednou se Tesla může stát dinosaurem, stejně jako dnešní automobilky.
Ale sory na to má fakt ještě hoooodně času.
Stejně jako Google už je taky obrovský moloch, stejně jako Microsoft, Apple. ti všichni už mají problém táhnout svoji nahromaděnou režii.
Tesla je tu zatím ještě málo let je stále ve vývoji, a bude ještě dlouho.
Ale jasně jednou tu samozřejmě být nemusí, to je přeco normální.
Místo ní přijde někdo jiný.
Těch pedofilů je tam více ve vrcholných pozicích ve
Těch pedofilů je tam více ve vrcholných pozicích ve firmách v USA. Oni se celkem dobře ovládají, ale to je off-topic.
10 let náskok je jako v čem? Veřejné nabíječky pomalu vyrostou a superchargery již nebudou výhoda. Baterie také Tesla nemá zázračné, ostatní nabízejí +- to samé a může se stát, že budou i lepší baterie než má Tesla.
Nicméně u Tesly vidím velký potencionál v automatizaci výroby. To se zatím ale nekoná.
Budoucí výhoda TESLY je ale úplně někde jinde !!! Je to
Budoucí výhoda TESLY je ale úplně někde jinde !!! Je to energetika a úložná kapacita v bateriích vozidel po celém světě. Z toho budou profitovat nejen vlastníci vozidel, ale i TESLA. TESLA bude globální elektrárna a to mnoha lidem zatím nedochází. Automobilka je jen zlomek budoucího profitu. Dále Starlink bude prostřednicvím SpaceX dalším zdrojem příjmů za internetové připojení !!! Kdo posuzuje hodnotu na základě dneška je oprávněně úplně mimo !!!
Správný názor.
Správný názor.
No jistěééééé, Romišku, jistěééé. Venku téměř 95
No jistěééééé, Romišku, jistěééé. Venku téměř 95 % vlhkost vzduchu a do toho ještě vlhké sny tesla fanatiků? FVE panely ve střední Evropě v tomto počasí panelujou jak divé a baterky z toho návalu energie chytají horkost a zdá se, že pod tím tokem energie puknou, že?
🙂
🙂
Úložná kapacita v bateriích vozidel po celém světě je
Úložná kapacita v bateriích vozidel po celém světě je pěkný nesmysl. Člověk chce mít baterii v autě co nejvíce dobitou, aby mohl vyrazit. Navíc pokud baterie zlevní, tak si současné energetické společnosti vybudují vlastní obří baterie a nějaké baterie v autech jim budou ukradené.
Tak to si myslím, že jste vedle. Někteří možná,
Tak to si myslím, že jste vedle. Někteří možná, všichni určitě ne, tedy pokud za to dostanou zaplaceno.
Nikdo přeci neříká že všichni.
Ale stačí jen pár
Nikdo přeci neříká že všichni.
Ale stačí jen pár procent z milionu elektromobilů a už to dává dost velkou úložnou kapacitu, která jinak leží ladem.
Spousta lidí najezdí denně pouze desítky kilometrů. Pokud
Spousta lidí najezdí denně pouze desítky kilometrů. Pokud by jim využití auta jako vyrovnávací baterie pro síť přineslo nějaké peníze, tak by toho využili.
A energetické společnosti to nemusí vůbec zajímat. Zde bude energetická společnost Tesla, která bude dodávat elektřinu do sítě podle aktuální ceny na trhu. Když budeš připojených pár miliónů vozidel, tak už to má sakra význam.
Taky si myslím, že Tesla velký byzmys v energetice teprve
Taky si myslím, že Tesla velký byzmys v energetice teprve udělá, až jejich auta budou rozšířenější. Mask je možná blázen, ale myslet hodně komplexně dopředu umí. Právě ten náš konzervativní škodovkář, co si leští Fábii a vyjíždí občas a jen když neprší, jakmile bude mít BEV, tak tu baterii pronajme jako první, jen co to bude možné a přinese to pár korun.
To platí pro auta s baterkou pod cca 30 kWh. Pro ty auta, co
To platí pro auta s baterkou pod cca 30 kWh. Pro ty auta, co mají baterii 50+ se přímo nabízí využití stojících aut (90% svého času auto někde stojí) jako úložiště elektřiny.
Stejně se nemá baterie přebíjet do 100%.
Když má auto dejme tomu 80, nebo 100kWh , je vám jedno jestli příští den do práce pojedete s 75, nebo 90 KWh.
Ano je logické, že když se člověk chystá na delší cestu, jednoduše to vypne. Ale to bude jen vyjimečná situace.
A jasně je logické, že to neudělají všichni, což ostatní nikdo nikdny netvrdí. Naopak vy tvrdíte, že je něco nesmysl, což je špatně. Nikdy neříkej nikdy.
Já tvrdím, že např. když pouze 10% z 1 milionu eaut pronajme pouze např. 10kWh své baterie když jejich auto stojí v nabíječce, tak z toho budou mít užitek všichni. Baterie se tím ničit rozhodně nebude (bude se nabíjení pohybovat dle nastavených parametrů např. od 80 do 90%, tj. ne do 100%)
Z 1 milionu eaut – 10% a 10kWh je úložná kapacita 1GWh!
Takovou baterku si nikdo jen tak nepostaví.
A proč tedy takovou obrovskou nevyužitou kapacitu v alektromobilech nevyužít? Náklady na stavbu nula, náklady na údržbu nula, jen software.
Dnes se staví baterie o kapacitách 10 MWh, někdeo 100 MWh.
Za pár let to bude samozřejmě víc, ale než se to bude blížit ke kapacitám GWh to je ještě hodně daloko, tak proč nevyužít těch miliony eleltromobilů, kde je baterie vpodstatě nevyužitá a 90% leží ladem.
Podobně na tom jsou i stacionární domácí úložiště. Až jich bude dost velký počet aby se to vyplatilo, tak to přijde.
A samozřejmě to bude v kombinaci s jejich vlastními bateriemi, které si energetické společnosti postaví sami.
Pokud bude výkup elektřiny optimistických 2 Kč/kWh a
Pokud bude výkup elektřiny optimistických 2 Kč/kWh a vrátí vám ji v době přebytku třeba za 0,5 Kč/kWh, tak při jednom cyklu denně máte 15 Kč/10 kWh/den a asi 300 Kč/měsíc (pokud počítáme, že s autem vyjedete občas na dovolenou/na chatu). Nemyslím si, že bude 10 % lidí ochotno za takto malou částku propůjčit své auto za milion.
To už bych spíš vsadil na ta velká bateriová úložiště – 100 projektů po 10 MWh není tak nereálné a pokud klesne cena k $200/kWh, tak to vychází na 5 mld. Kč, na to se investor jistě najde.
A na straně zákazníka budou chytré sítě a variabilní ceny elektřiny v průběhu dne a s tím související možnost si nastavit za kolik maximálně chcete doma nabíjet.
to se říkalo i před 7 lety u první MS, že bude plno Tesla
to se říkalo i před 7 lety u první MS, že bude plno Tesla killerů a nic tu není, takže ne, pedofilové EV prostě až na výjimku nechtějí, takže zaberou, až bude Tesla mít výrazný podíl na ziscích v celém aut. průmyslu …když nemusí, nebudou pro lidi nic dělat 🙂
Není tam žádné napojení. To se jenom někdo ze shorterů
Není tam žádné napojení. To se jenom někdo ze shorterů snaží zachránit co se dá.
jak může to napojení snížit ceny akcií Tesly, to
jak může to napojení snížit ceny akcií Tesly, to nechápu 🙂
Tesla už je rozjetá a plno mnohem více pedofilních korporací (všechny západní) s tím taky nemá problém … jde jen o pravdu a chápání „vedení“ světa, jak funguje, tak to už pochop 🙂
Jednoduše. Velká část síly Tesly je v Muskově osobnosti.
Jednoduše. Velká část síly Tesly je v Muskově osobnosti. Proto se snaží Muska pošpinit a zhnusit ho před veřejností. Nikdo si nebude chtít koupit auto od automobilky, v jejimž čele stojí pedofil.
Naštěstí celý ten nesmysl s Epsteinem se shorterům nepovedl. Není jediný důkaz jakéhokoliv spojení.
Ty by jsi měl pochopit, že napadáním ostatních nikoho nepřesvědčíš. Jenom z tebe budou mít všichni srandu.
Martínku, a motlitební kobereček s vlastnoručně vyšitým
Martínku, a motlitební kobereček s vlastnoručně vyšitým věnováním od Největšího máš? Ve kterou hodinu mlátíš hlavou o zem obrácen směrem k Freemontu a blekotáš „esla, esla, mlasky, mlasky..“?
infantile
infantile
Jak funguje honzal a dlazdic?
Vysvětlí vám
Jak funguje honzal a dlazdic?
Vysvětlí vám BBC.
https://www.facebook.com/bbc/videos/271510027601235/
To je dobré 😀
To je dobré 😀
„Na druhou stranu jsem tu četl jak krásně jdou v Číně
„Na druhou stranu jsem tu četl jak krásně jdou v Číně prodeje modelu Y a přes to 5% pokles?“
To ste prosím kde o tom model Y v Číne čítali? Pretože tam nepredali ani jeden model Y. Zatiaľ je tam možnosť predobjednávky, až dokončia fázu 2 svojej čínskej továrne, tak potom začnú dodávať.