Jedna z budov sídla automobilky Tesla Motors v kalifornském Palo Alto se doslova hemží lidskou činností. Inženýři a technici mají plné ruce práce. Sestavují prvních 20 testovacích alpha prototypů rodinného elektromobilu Model S. Tesla aktuálně odhalila podrobnosti ve fotoreportáži.
Technici potřebují vidět na svou práci – velká okna poskytují spoustu přirozeného osvětlení. V pravé části fotky jsou vidět přední a zadní části rámu připravované ke konečné instalaci.
Sestavování přední části rámu.
Podívejte se na vnitřnosti elektromobilu Tesla Model S, v HD!
Auta určená pro crash testy jsou stříkána oranžovou barvou. Ta pomáhá inženýrům po crash testech analyzovat strukturu karoserie.
Instalace elektrických rozvodů do VIN 13, jednoho z oranžových aut určených pro testy bezpečnosti.
VIN 8, tedy alpha prototyp číslo osm, bude využit k otestování prototypu výrobních nástrojů. Tesla chce auto vyrábět až kadencí 20 000 kusů za rok ve své nové továrně ve Fremontu v Kalifornii, kterou koupila od General Motors.
Pod kapotou VIN 8.
Několik testovacích alpha prototypů Tesla Model S už samozřejmě jezdí po silnicích.
Magazín Autobloggren měl nedávno možnost vydat se na vlastní tour po výrobním závodě Modelu S. Tam mimo jiné pořídil tuto skvělou fotografii baterie pro tento revoluční elektromobil, která až příliš připomíná film 2001: Vesmírná odyssea. Nebo prostě jen přerostlou baterii do mobilu? Uspěje Tesla Model S právě díky levným bateriím?
Pojď ke mně do garáže ty
Pojď ke mně do garáže ty potvoro!!! Tesle držím palce! Opravdu jo!
😀 😀 😀
taky jim držím
😀 😀 😀
taky jim držím palce a doufám, že vytřou pochybovačům zrak
Otázkou je, kolik si za to
Otázkou je, kolik si za to naúčtují. Je mi jasné že tady v Absurdistánu v brzké době žádné zvýhodnění pro opravdu „čistá“ auta nebude:(.
Avizovane ceny zneju lepsie
Avizovane ceny zneju lepsie ako pre peugeot/mitsubishi i-miev , hlavne pomer cena/vykon sa mi pozdava ..
Ono je to taky tady v
Ono je to taky tady v Absurdistánu s různými dotacemi dost těžké – když nejsou, tak lidi řvou že nejsou, když jsou, tak lidi řvou, že jsou. Chcete třeba dotovat solární elektrárny? To už dneska málokdo. A spousta lidí by třeba zase zrušila dotace na úroky z hypoték. Takže s elektrickými auty to bude řekl bych dost stejné.