Tesla Model S s duálními motory: podrobnosti

Automobilka Tesla Motors zveřejnila podrobnosti týkající se nových verzí elektromobilů Tesla Model S s duálními motory (nesoucí označení „D“). Změny se totiž netýkají pouze pohonného a asistenčního systému.

Elektromobil Tesla Model S P85D – nejrychlejší čtyřdveřové auto na trhu
foto: Tesla Motors

Všechny nově vyráběné elektromobily Tesla Model S mají zlepšený komfort sedaček a vyšší opěrku hlavy. Mají také tišší kabinu a širší otevírání zadních dveří. Přihrádka u spolujezdce Kryt kufru a síť v předním kufru je nyní standardní součástí výbavy, stejně jako ionizační čistička vzduchu a karbonový filtr.

Automobilka Tesla Motors tedy při vývoji Modelu S zjevně neusnula na vavřínech. Ba co víc, „D“ verze Modelů S mají navíc ve standardu také automatické otevírání a zavírání krytu dobíjecího konektoru.

V této souvislosti je dobré zmínit, že na aktuálním představení „Dčka“ Elon Musk zmínil cosi o „robotizovaném“ dobíjení elektromobilů Tesla Model S. Žádné další podrobnosti o tom zatím nejsou známy, ale automaticky ovládané víčko leccos napovídá. Spekulovat lze i o .

Automobilka Tesla Motors dále skrze svůj blog potvrdila, že díky softwarovým updatům firmwaru elektromobilů budou zákazníci během následujících měsíců získávat nové a nové funkce pro technologii „Autopilot“.

Tesla Motors

16 Comments on “Tesla Model S s duálními motory: podrobnosti”

  1. Líbí se mi srovnání
    Líbí se mi srovnání mastodontů a progresivní firmy na jedné stránce serveru hybrid:
    – Tesla: první stanice pro výměnu baterií již brzy v provozu
    – Tesla Model S s duálními motory: podrobnosti
    – Tesla: Superchargery pro Prahu, Brno i Rusko
    – Volkswagen: elektromobily s dojezdem 600 km v roce 2020
    – Jak správně jezdit elektromobilem Mercedes-Benz třídy B.
    Určitě jde o kouzlo nechtěného, ale tak nějak to přístup letitých automobilek ke změně pohonu hezky ilustruje.

  2. Muze mi nekdo vysvetlit co
    Muze mi nekdo vysvetlit co je jako mysleno tou prihradkou u spolujezdce?
    V blogu se jasne pise „Parcel shelf and front trunk cargo net now standard“ coz znamena kryt kufru (aby do nej nebylo videt zvenku pres zadni okno) a sitka v prednim kufru…

    Ale kdyz uz jsme u toho, mohli by zvetsit ulozny prostor v te odkladaci prihradce u spolujezdce 🙂

  3. bezdrôtové nabíjanie má
    bezdrôtové nabíjanie má účinnosť okolo 80%. Nabíjanie cez kábel 90%. Každé čisto elektrické auto vyrobené v najbližších min 10 rokoch, ktoré bude mať bezdrôtové nabíjanie bude musieť mať aj drôtové nabíjanie. Elon Musk aj JB Strabuel niekoľko krát povedali, že kým sa bezdrôtové nabíjanie nedostane na úroveň drôtového bude oveľa jednoduchšie a lacnejšie urobiť robota, ktorý Vám zastrčí kábel do auta ako nainštalovať bezdrôtovú nabíjačku.

  4. Každé auto je určitě
    Každé auto je určitě špatná investice,protože na něm vždy proděláte (až na sběratelské rarity nebo zachovalé veterány)
    Ale myslím že tohle potenciální kupci Tesly absolutně neřeší 🙂 tohle auto se kupuje hlavně srdcem,ale i tak má velkou přidanou hodnotu oproti konkurentům v podobné ceně.Kdo říká že Teslu nechce tak prostě kecá 🙂

        1. kto chce investíciu tak si
          kto chce investíciu tak si nekupuje auto za 70-100k EUR, ktoré bude mať o 10 rokov hodnotu v najlepšom prípade 10% z nadobúdacej ceny. Keď chcete investíciu treba kúpiť nalepsie 2 rocnu daciu, ktorú jazdil „nemecký dôchodca len po super cestách“ a ísť robiť taxikára, ale limitovanú sériu zo super športiakov. To sú investície. Ak si kúpi niekto BMW 760L alebo Teslu P85D za 120k EUR tak to nie je investícia.

            1. v norsku už
              v norsku už nie:http://www.hybrid.cz/norove-prodavaji-sve-elektromobily-tesla-kupuji-nove-s-pohonem-vsech-ctyr-kol. Roadstru sa predalo pár tisíc kusov takže je to na pomery automobilového priemyslu zberateľský kúsok. Modelu S sa dúfam vyrobí v ešte aj v tejto verzii veľa 10k kusov a postupne s navyšovaním kapacity sa vyrovná aj dopyt s ponukou. Ale samozrejme zberateľské kúsky vedia zarobiť neskutočné peniaze.

Napsat komentář