Automobilka Tesla Motors zveřejnila podrobnosti týkající se nových verzí elektromobilů Tesla Model S s duálními motory (nesoucí označení „D“). Změny se totiž netýkají pouze pohonného a asistenčního systému.
foto: Tesla Motors
Všechny nově vyráběné elektromobily Tesla Model S mají zlepšený komfort sedaček a vyšší opěrku hlavy. Mají také tišší kabinu a širší otevírání zadních dveří. Přihrádka u spolujezdce Kryt kufru a síť v předním kufru je nyní standardní součástí výbavy, stejně jako ionizační čistička vzduchu a karbonový filtr.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tesla Model S P85D – podrobnosti o novém elektromobilu
Automobilka Tesla Motors tedy při vývoji Modelu S zjevně neusnula na vavřínech. Ba co víc, „D“ verze Modelů S mají navíc ve standardu také automatické otevírání a zavírání krytu dobíjecího konektoru.
V této souvislosti je dobré zmínit, že na aktuálním představení „Dčka“ Elon Musk zmínil cosi o „robotizovaném“ dobíjení elektromobilů Tesla Model S. Žádné další podrobnosti o tom zatím nejsou známy, ale automaticky ovládané víčko leccos napovídá. Spekulovat lze i o bezdrátovém dobíjení.
Automobilka Tesla Motors dále skrze svůj blog potvrdila, že díky softwarovým updatům firmwaru elektromobilů budou zákazníci během následujících měsíců získávat nové a nové funkce pro technologii „Autopilot“.
velmi podrobné informace o
velmi podrobné informace o modelu D!
Tak to sem z toho D.ebil 🙂
Ostatně komentáře mi zde objasnily výhody a nevýhody proč nekupovat Teslu , teda proč koupit Teslu 🙂
Výhodný toť článek 🙂
Líbí se mi srovnání
Líbí se mi srovnání mastodontů a progresivní firmy na jedné stránce serveru hybrid:
– Tesla: první stanice pro výměnu baterií již brzy v provozu
– Tesla Model S s duálními motory: podrobnosti
– Tesla: Superchargery pro Prahu, Brno i Rusko
– Volkswagen: elektromobily s dojezdem 600 km v roce 2020
– Jak správně jezdit elektromobilem Mercedes-Benz třídy B.
Určitě jde o kouzlo nechtěného, ale tak nějak to přístup letitých automobilek ke změně pohonu hezky ilustruje.
Muze mi nekdo vysvetlit co
Muze mi nekdo vysvetlit co je jako mysleno tou prihradkou u spolujezdce?
V blogu se jasne pise „Parcel shelf and front trunk cargo net now standard“ coz znamena kryt kufru (aby do nej nebylo videt zvenku pres zadni okno) a sitka v prednim kufru…
Ale kdyz uz jsme u toho, mohli by zvetsit ulozny prostor v te odkladaci prihradce u spolujezdce 🙂
Chybný překlad, opraveno,
Chybný překlad, opraveno, díky za upozornění.
bezdrôtové nabíjanie má
bezdrôtové nabíjanie má účinnosť okolo 80%. Nabíjanie cez kábel 90%. Každé čisto elektrické auto vyrobené v najbližších min 10 rokoch, ktoré bude mať bezdrôtové nabíjanie bude musieť mať aj drôtové nabíjanie. Elon Musk aj JB Strabuel niekoľko krát povedali, že kým sa bezdrôtové nabíjanie nedostane na úroveň drôtového bude oveľa jednoduchšie a lacnejšie urobiť robota, ktorý Vám zastrčí kábel do auta ako nainštalovať bezdrôtovú nabíjačku.
Každé auto je určitě
Každé auto je určitě špatná investice,protože na něm vždy proděláte (až na sběratelské rarity nebo zachovalé veterány)
Ale myslím že tohle potenciální kupci Tesly absolutně neřeší 🙂 tohle auto se kupuje hlavně srdcem,ale i tak má velkou přidanou hodnotu oproti konkurentům v podobné ceně.Kdo říká že Teslu nechce tak prostě kecá 🙂
Kurna ja tak moc chcem to
Kurna ja tak moc chcem to auto…
Nejsem si jist, že by to
Nejsem si jist, že by to byla ta nejlepší investice…
kdo říká o investici ??
kdo říká o investici ?? ale kurna ja to auto taky chcem 🙂 Všici ho chtějí ! no divíš se snad?? 🙂
kto chce investíciu tak si
kto chce investíciu tak si nekupuje auto za 70-100k EUR, ktoré bude mať o 10 rokov hodnotu v najlepšom prípade 10% z nadobúdacej ceny. Keď chcete investíciu treba kúpiť nalepsie 2 rocnu daciu, ktorú jazdil „nemecký dôchodca len po super cestách“ a ísť robiť taxikára, ale limitovanú sériu zo super športiakov. To sú investície. Ak si kúpi niekto BMW 760L alebo Teslu P85D za 120k EUR tak to nie je investícia.
Kriste pane… ked to
Kriste pane… ked to riesite, nie je co milovat 🙂
No… možná bych se v
No… možná bych se v budoucnu pod to podepsal. V současné době ale víme, že ojeté tesly se prodávají dráž, než nové. A to ani nemluvím o roudsterech, tam to platí dvojnásob.
v norsku už
v norsku už nie:http://www.hybrid.cz/norove-prodavaji-sve-elektromobily-tesla-kupuji-nove-s-pohonem-vsech-ctyr-kol. Roadstru sa predalo pár tisíc kusov takže je to na pomery automobilového priemyslu zberateľský kúsok. Modelu S sa dúfam vyrobí v ešte aj v tejto verzii veľa 10k kusov a postupne s navyšovaním kapacity sa vyrovná aj dopyt s ponukou. Ale samozrejme zberateľské kúsky vedia zarobiť neskutočné peniaze.
Tak z čistě ekonomického
Tak z čistě ekonomického hlediska je jistě mnohem rozumnější si koupit třeba Oktávku na CNG. Ale řekl bych, že v případě Tesly jde o ekonomičnost až v druhé řadě 😉
Z čistě ekonomického
Z čistě ekonomického hlediska je lepší si koupit kolo 🙂 Ale jinak bych Teslu bral hned…
Z jakéhokoliv hlediska
Z jakéhokoliv hlediska není tesla náhradou za oktávku. Stejně tak jako oktávka není náhradou za trabanta. Tesla je náhradou za auto podobné třídy. S tím rozdílem, že jezdí skoro zadarmo.