Toyota možná chystá nové modely Prius

Japonská automobilka je v současnosti považována za vůdčí sílu v poblasti . Dala si dokonce závazek do roku 2015 prodat celosvětově 1 milion hybridních vozidel. Proslýchá se, že časem nabídne hybridní verze všech svých modelů. Agentura Bloomberg navíc informuje, že Toyota možná využije známého jména Prius k rozšíření modelové řady hybridních automobilů, a tak bychom se časem mohli dočkat lehčího městského automobilu značky nebo naopak silnější dodávky.

Yahoo! hodnotí zelenost aut

Internetový vyhledávač Yahoo! se dal dohromady s organizací Environmental Defense, aby společně zavedli na Yahoo stránkách zaměřených na zelené automobily škálu, pomocí měří „zelenost“ či „ekologičnost“ hodnocených . Škála sahá od 0 do 100 a hodnotí se všechna auta, která se na stránkách objeví. Kromě jiného můžete také na stránkách najít zajímavé informace (v angličtině samozřejmě) týkající se jako je , , , a podobně. A mimoto také žebříček stovky nejekologičtějších automobilů. Kupodivu se známá umístila až na druhém místě, za automobilem .

Toyota Prius neztrácí hodnotu

Podle amerického sdružení spotřebitelů Consumer Reports si drží hodnotu nejlépe ze všech automobilů prodávaných v roce 2004. V Americe je dnes velmi obtížné koupit v autobazaru, a když už, tak se cena příliš neliší od běžné nákupní ceny. Na desátém místě žebříčku automobilů, které si nejlépe uchovávají svou hodnotu byla také a . Zajímavé je, že všechny automobily v první desítce byly japonského nebo německého původu.

Leonardo DiCaprio vyhlášen nejzelenější hvězdou

Hvězdy světového šoubyznysu se v posledních letech předhánějí která z nich dá více veřejně najevo svou přízeň zelené dopravě. Lidé jako George Clooney, nebo Julia Roberts a další se nějakým způsobem snaží angažovat v ekologické dopravě, všichni například jezdí vozem . V soukromí však létají z kontinentu na kontitent svými soukromými tryskáči, které na jeden let sežerou více paliva, než kdy který smrtelník za celý život projezdí vlastním vozem. Magazín TMZ vyhlásil proto „nejzelenější“, tedy ekologicky nejuvědomělejší hvězdou , který nejenže jezdí , ale navíc nepohrdne běžnými komerčními lety.

Audi: budoucnost hybridů závisí na růstu prodejů v USA

Agentura Reuters informuje, že automobilka považuje za klíč k tržnímu úspěchu v budoucnosti růst prodejů v USA. Podle aktuálních statistik putovalo hruba 70% z 283 000 hybridních automobilů prodaných na celém světě právě k majitelům do USA. Zbytek světa je na tom o mnoho hůř – má 21% a pouhých 8%. Pro srovnání, v roce 2000 se velosvětově prodalo pouhých 25 000 kusů hybridů.