TÉMA:

palivové články


Palivové články představují náhradu klasických . Jde o elektrochemické zařízení vyrábějící elektřinu. Nejslibněji se jeví . Jak fungují?

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Metanolové palivové články Efoy: nezávislé zdroje energie pro cesty, rekreaci i další aplikace

Německá společnost SFC Energy prodává i na českém trhu metanolové palivové články Efoy. Jsou vhodné nejen pro cestování a rekreaci.   Efoy Hybrid Power je dokonale sladěný

V Evropě budou jezdit vlaky na vodík, vyvíjí je i Toyota

Toyota se bude podílet na vývoji prototypu evropského vlaku s pohonem na elektřinu a vodík.   Toyota se zapojila do konsorcia EU FCH2RAIL (Fuel Cell Hybrid Power Pack for Rail Applications) jako dodavatel palivových článků.

Vodík má v Česku perspektivu, tvrdí experti, a spoléhají přitom na veřejné peníze

Vodík, coby zdroj čisté a bezemisní energie, má v České republice podle závěrů konference Hydrogen Days 2021 slibnou budoucnost.   Až 50 tisíc automobilů a téměř devět stovek autobusů na vodík

Hyundai postaví v Číně továrnu na výrobu vodíkových palivových článků

Dnes byla zahájena výstavba prvního zahraničního závodu Skupiny na výrobu palivových článků HTWO Kanton.   V závodu HTWO Kanton se bude zpočátku vyrábět 6500 systémů palivových článků ročně s plánem postupně navyšovat výrobní kapacitu podle poptávky na trhu. Výstavba by měla být dokončena v druhé polovině roku 2022.

Toyota chce prosadit své řešení vodíkového pohonu pro nákladní auta, autobusy, vlaky a lodě

Toyota vyvinula produkt, který integruje systém palivových článků (FC) do uceleného kompaktního modulu. Uvedení na trh se očekává na jaře 2021.   Nový modul snadno najde uplatnění u všech firem, které vyvíjejí a vyrábějí produkty na palivové články. A to napříč různými oblastmi použití včetně mobility, jako jsou například nákladní auta, autobusy, vlaky a lodě.<br />

Hyundai bude své palivové články prodávat pod značkou HTWO

Hyundai představil novou značku „HTWO“, pod níž bude nabízet svůj světově unikátní systém palivových článků na vodík.   Hyundai zahajuje novou energetickou éru na základě svých více než dvacetiletých zkušeností s vodíkovou technologií

Toyota dává k dispozici technologii palivových článků, očekává desetinásobný růst

Toyota Motor Europe zpřístupňuje svým obchodním partnerům technologii palivových článků a očekává, že jejich celosvětové prodeje brzy desetkrát vzrostou.   Toyota založila obchodní uskupení Fuel Cell Business Group, jehož úkolem bude koordinovat aktivity na poli vodíku v Evropě.

Vodíkové auto Toyota Mirai 2. generace: dojezd 650 km, nový vzhled, velké plány

Díky od základu přepracovanému systému palivových článků, chytrému obestavění prostoru a aerodynamice se podařilo prodloužit dojezd 2. generace vodíkového auta Toyota Mirai k 650 km.   auto na vodík Toyota Mirai

Toyota začne testovat nákladní auta na vodík s dojezdem 600 km

Automobilka Toyota spolu s Hino Motors zahájí testy těžkých nákladních vozidel na vodíkové palivové články. Očekávaný dojezd je zhruba 600 km.   Testy ověří reálnost používání palivových článků ke snížení emisí CO2 v logistice.


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobile-stationVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.