Už v nejbližších dnech by měl Renault oficiálně představit nové Zoe. Kromě něj má ale v záloze ještě další elektromobily.
foto: Renault
V roce 2021 nabídne Renault plně elektrické SUV. Půjde nejspíš o odvozeninu modelu Captur (aktuálně jako plug-in hybrid), která bude konkurovat vozům jako Hyundai Kona Electric, Kia e-Soul či DS 3 CROSSBACK E-Tense.
O rok později by se na trhu konečně mělo objevit i dlouho očekávané elektrické Twingo ZE. Čtvrtá generace modelu Twingo má být k dispozici pouze jako elektromobil.
Už třetí generaci měl údajně Renault připravenu v elektrické verzi, ale obával se kanibalizace prodejů Zoe. Twingo čtvrté generace bude konkurencí pro nová trojčata Volkswagenu (Škoda e-Citigo iV, Seat Mii a Volkswagen e-Up!), ale např. také nové Smarty.
Nové elektromobily Renaultu mají být postaveny na platformě CMF-EV, kterou využijí také ostatní alianční partneři, tedy Nissan a Mitsubishi.
Tomášovo moudro pro dnešní den:
Čím více (a levněji)
Tomášovo moudro pro dnešní den:
Čím více (a levněji) tím lépe.
dál, lépe, radostněji?
dál, lépe, radostněji?
Tady sakra nikdo nediskutuje?
Tady sakra nikdo nediskutuje?
tému vyčerpal fauwé. vbrzku bude …
na renaulta už niet
tému vyčerpal fauwé. vbrzku bude …
na renaulta už niet výraziva.
Tak abych vám udělal radost…
Doufám, že to Renault zase
Tak abych vám udělal radost…
Doufám, že to Renault zase nepose*e s pronájmem baterie jako u ZOE. Kdyby se ZOE prodávalo i s baterií, nebo respektive, zajistili, že si ji bude možné pronajímat nejméně v celé EU tak jich prodali násobně více.
Na bazarových serverech se to ZOE jen hemží, krásně neojetých za super ceny, až na to, že je nelze v ČR provozovat – zde si pronájem baterie zřídit NEJDE, a auto si musíte koupit za cenu i s baterií.
Podle mě, pokud by to auto prodávali jenom s baterii, tak by
Podle mě, pokud by to auto prodávali jenom s baterii, tak by jich tolik neprodali. Pro Němce, co jsou zvyklí na „leasing“ (operák) je to dobrá nabídka, auto za 21 tis. eur a k tomu 60 eur/měs. baterka.
Špatně jsem se vyjádřil. Nebylo chybou udělat baterku k
Špatně jsem se vyjádřil. Nebylo chybou udělat baterku k samostatnému pronájmu, ale omezenost pronájmu na pár zemí.
To co pos*ali, byla politika pronájmu, ne pronájem samotný.
Ono je to výhodné nejen pro Němce a Frantíky, já bych to bral hned. Tím prodali násobně víc jsem myslel, kdyby se dala baterie pronajmout v třeba v rámci EU, buď v každé zemi, a nebo dokonce ideálně bez ohledu na domovskou zemi kupujícího.
v jednej diskusii bola zmienka o obmedzešní – krádeže.
v jednej diskusii bola zmienka o obmedzešní – krádeže.