O nákupu auta rozhodují emise!

Mnoho diskusí se zabývá otázkou míry emisí u automobilů a jejich vlivem na životní prostředí a lidský organismus. Otázky jako proč výrobce uvádí právě tuto hodnotu a proč neinformuje veřejnost o mnohem nebezpečnějších látkách, např. produkci oxidu uhelnatého, jsou zcela oprávněné. Odpověď je jednodušší, než by se mohlo zdát – CO2 zvyšuje prodejnost aut.   

Platí, že čím nižší produkování oxidu uhličitého, tím větší je zájem spotřebitelů.

Z výsledků výzkumu provedeného společností HPI, která vyzpovídala britské automobilové prodejce, je zřejmý vliv emisních limitů na nákupní zvyklosti spotřebitelů. odhalil významný posun v chování nakupujících směrem k zájmu o ochranu .

Při nákupu nového automobilu v roce 2007 ovlivnila míra oxidu uhličitého 45 % nakupujících, ale v loňském roce už to bylo 71 %. Prodejci také v dotazníku uvedli, že 59 % zákazníků se aktivně zajímá o problematiku emisních limitů . Pro srovnání, v roce 2007 to bylo „jen“ 44 % lidí.

Daniel Burgess, ředitel automobilového úseku u HPI, výzkum komentoval slovy: „Výsledky našeho průzkumu dokazují, že jsme svědky změny postojů zákazníků při nákupu nového automobilu. Spotřebitelé nejenže se výrazně zajímají o vozu, ale zesílil také zájem o ekologičtější automobily, neboť spotřebitelé jsou si vědomi reálných úspor spojených s daňovými výhodami.“

Z tohoto důvodu mnozí obchodníci ve využívají osvědčení o množství CO2 vydávané zdarma společností HPI, s cílem pomoci učinit zákazníkům informovaná rozhodnutí.

Zákazník tak díky HPI Check získá ucelené informace o prodávaném a může se tak lépe orientovat ve změti poskytovaných informací.

4 Comments on “O nákupu auta rozhodují emise!”

  1. 71% lidí, kterým by se
    71% lidí, kterým by se mělo vzít volební právo. Rozhodují se na základě naprosto irelevantní informace o neškodném plynu, který využívá celá pozemská flóra, zatímco karcinogenní sračky z dieselů a spaloven je vůbec nezajímají. Prostě demence.

    1. chci se zeptat, jestli vůz
      chci se zeptat, jestli vůz který tedy méně plodí CO2 a má například poloviční spotřebu produkuje stejné množství ostatních škodlivých látek jako vůz který plodí více CO2.

      Příklad vůz který spotřebuje 6 litrů nafty / 100 ks a má emise 180 Co2 má stejnou produkci dusičnanů a ostatních prašných látek jako vůz který bude mít spotřebu 4 l a emise 99g Co2 ??

Napsat komentář