Nový Volkswagen Scirocco bude elektrický sporťák

Volkswagen Scirocco byl ve své třetí generaci znovu představen v roce 2008. Na trhu je tak už téměř dekádu. Nová generace si tak přímo říká o elektrický pohon, který by také měla dostat.

Volkswagen Scirocco není rodinné auto. A ani nová verze podle Volkswagenu z téhle stopy neuhne.
foto: Volkswagen

Frank Welsch, šéf výzkumu a vývoje Volkswagenu, odhalil magazínu AutoExpress, že nový elektromobil Volkswagen Scirocco zůstane i nadále sexy dvoudveřovým kupé.

„Pracujeme na konceptu emocionálního auta. Volkswagen vždy nabízí emocionální auta,“ řekl docela překvapivě Welsch. Mezi uživateli má přitom Volkswagen právě opačnou pověst konformních aut bez emocí.

Možná, že nástup elektrických pohonů probudí ve značce tolik potřebnou změnu? Naznačují to už plánované elektromobily řady I.D., třeba mikrobus ID Buzz, kompakt ID nebo crossover ID Crozz.

Nový Volkswagen Scirocco by měl, stejně jako ostatní elektromobily koncernu Volkswagen, stavět na nové platformě MEB. Nabízen by měl být v několika výkonových variantách od 127 kW do 224 kW (dva elektromotory).

59 Comments on “Nový Volkswagen Scirocco bude elektrický sporťák”

      1. Normálně podle tamního zákona hlásili jako tisíce
        Normálně podle tamního zákona hlásili jako tisíce dalších firem lidi, co se pokoušeli zakládat odbory.

        To daleko důležitější prvotní podporu pro vznik a letité udržení se brazilské diktarury včetně učení vojáků mučení ve škole amerik prováděli USA.

        A jelikož o tom měli právě oni nejlepší informace, tak to USA teď vytáhli po vyčpění dieselgate.

    1. TMS r.v. 2014
      najeto 403.494 km
      1x musel být vyměněn

      TMS r.v. 2014
      najeto 403.494 km
      1x musel být vyměněn motor
      1x se porouchal posilovač řízení
      1x závada na managementu baterie – vůz ukazoval při zcela vybité baterii ještě 60 km dojezdu.
      Pochopitelně běžnou údržbu, ta ale u Tesly není příliš náročná :
      – motor je prakticky bezúdržbový, stejně jako převodovka
      – Brzdy se mění jako u běžných aut
      – podobně jako provozní kapaliny.

      Zajímavější je situace okolo akumulátorů. Baterie kapacitu 85 kWh
      2014 byl schopný ujet 400 km na jedno nabití, když byl vůz nový.
      2017 běžně najíždí okolo 370 km.
      pokles 7,5 % za 400.000 kilometrů to není nic, z čeho by se měl zbořit svět :))))))))))))))))

      autoforum.cz/zajimavosti/tento-muz-najel-s-teslou-model-s-400-tisic-km-za-tri-roky-co-vsechno-se-pokazilo/

            1. Žádná pohoda pro nás z toho automaticky
              Žádná pohoda pro nás z toho automaticky nevyplývá.
              Protože když celý den jezdil a celou noc nabíjel, tak je naopak jasné, že auto bylo celou dobu zahřáté, a v podstatě na jeho baterky vůbec nepůsobila zima a v Norsku ani žádné letní přehřívání.

        1. Už minimálně několik měsíců z mnoha stran člověk
          Už minimálně několik měsíců z mnoha stran člověk slyší a čte pozorování, že u vozidel pravidelně dobíjených na rychlodobíječkách drží akumulátory lépe než na těch nabíjených převážně pomalu, jakkoli to zní zvláštně. V diskusi na to byly nějaké linky včetně článku, kde se rozebíralo, proč tomu tak pravděpodobně je, ale nemůžu ho dohledat. Pomůže někdo?

        1. Elektromobily hýbou světem. Jejich přítomnost v běžném
          Elektromobily hýbou světem. Jejich přítomnost v běžném silničním provozu je již realitou a značky jako Tesla udávají technologický směr. Nejen vidět, ale i svézt se s nimi můžete na Escape6 Prague Car Festival.

          praguecarfestival.cz/elektromobily.html

    1. Další důvod pro ostrovní systémy a kopnout molocha do.
      Další důvod pro ostrovní systémy a kopnout molocha do. Mají plyn, tak kogenerační jednotka do každého domu a sbohem EOFF. Pasivní domy, rekuperace. FVE na střechy. Baterie. Není lepší motivace, než monopolní buzerace.

      1. Kdyby byl developer nebo město co k čemu tak po tomto je
        Kdyby byl developer nebo město co k čemu tak po tomto je druhý den na ERÚ žádost o licenci a někde při cestě se postaví jeden kontejnerový TEDOM, nebo nějaká ta jejich mikrokogenerace do každého domu, samozřejmě panely na domech a máme ostrovní čtvrť.

        Myslím že v ten moment by tam naběhli lidi od eonu a všechno udělali hned.

  1. OT pro ty co nečetli
    V neděli jsem se stavil ve Vestci,

    OT pro ty co nečetli

    V neděli jsem se stavil ve Vestci, docela to tam postoupilo, teď se asi bude čekat na nabíječky DC CHaDEMO a CCS (doufám 🙂 ) Tedy klasika co jsem říkal, 8 stojanů Tesla a 3 stojany pro ostatní auta. Myslím, že s předváděcím centrem Tesla a motorestem vedle nabíjecích stanic to bude důstojný stánek u Prahy, kde se může člověk v pohodlí rozptýlit u kávay, notebooku a najíst se.

    http://www.imgup.cz/images/2017/08/28/IMG_20170827_1035297.png

    1. to chce víc fotek abysme to mohli patřičně zkritizovat. A
      to chce víc fotek abysme to mohli patřičně zkritizovat. A taky půdorys z dronu. Mě se zdají ty obrubníky moc obrubníkovaný 🙂 Ty TESLA cschargery mají úzký parkovací pruh, aby se tam pohodlně nasoukali?? 😉 A kdy bude otvíračka?? A pražáci koukejte to pořádně nafotit!!

      1. tak co by „ten druhý“ Čech taky mohl čekat od Germánskýho
        tak co by „ten druhý“ Čech taky mohl čekat od Germánskýho EON že 😉 Ostatně že dobře zprivatizovaný ČEZko peče státní koncepci Zemák CNG se taky není co divit. Holt budou 10/2017 volby a Kóóómunisti kóómáárové to jsou kuci elektrický … ;))

        1. Výzva: Dvě třetiny lidí mají sklon k poslušnosti a vedou
          Výzva: Dvě třetiny lidí mají sklon k poslušnosti a vedou nás charismatičtí psychopati, říká známý psychiatr

          seznam.cz/zpravy/clanek/dve-tretiny-lidi-maji-sklon-k-poslusnosti-a-vedou-nas-charismaticti-psychopati-rika-znamy-psychiatr-36318

  2. „elektrický pohon, který by také měla dostat“ jo VW by
    „elektrický pohon, který by také měla dostat“ jo VW by toho měla u desetiletí :)) Tyoe, se jen mě snad zdá že na hybridu poslední dobou podobnými článkami VW něééééjak maluje VolksWágen do lepší světla ;)) Po dízlblejt si najali kde koho od marketing přes psýcho až po právníky jak se vylízat z polízanice dízlblejt ;)) Jakou máme jistotu že nekoupili i tenhle časák? 🙂

  3. Jsem zvědavý, kdy automobilky pochopí, že většina lidí
    Jsem zvědavý, kdy automobilky pochopí, že většina lidí nechce sporťáky, je jim jedno, zda auto akceleruje z 0 na 100 za 3,5 nebo 6 vteřin, ale potřebují, aby se do auta vešlo třeba 5 osob, větší náklad apod.. Takže ideálně rodinný kombík typu Octavia Kombi apod.. Takové auto jako elektro jsem ještě neviděl… 🙁

    1. Přesně tak 🙁 … Celkem v pohodě je Ionic, ale i tam
      Přesně tak 🙁 … Celkem v pohodě je Ionic, ale i tam dozadu 3 děti v sedačkách asi nedám, ledaže bych jedno dítě vyměnil za hrnek kafe, na ten tam mají vzadu super držák.

      Pak je tu samozřejmě Tesla X, ale zase tolik peněz do auta, kterým najezdím ročně tak 10 tisíc, dávat nechci :/

    2. Přesně tak, proto ani my nechceme sporťák, ale máme
      Přesně tak, proto ani my nechceme sporťák, ale máme normální auto, tedy nejlepší český kombík. Octávku kombi jsme si nemohli dovolit protože je moc drahá, náš nejlepší český kombík stál ve stejně výbavě téměř o 100 000 Kč méně.

    3. automobilky nechtějí chápat, chtějí diktovat a
      automobilky nechtějí chápat, chtějí diktovat a manenažerstvo IBIZA 😉
      ekologie a prostý lid ?? neboli pro ně póvl je jim uprrrr. je zajímá:
      ekonomie a prostý plat ;))
      A proto se s tím automobilním ksindlem nemažem, tvrdě do nich na každým rohu co si o tom šmejdu myslíme 😉

      auto.cz/autananaplavce

Napsat komentář