Nová Škoda Octavia: cena od 407 900 Kč, asistenční systémy a konektivita

redakce - 30 Listopad 2016

Škoda zahájila prodej významně inovovaného modelu Škoda Octavia. Novinka přináší celou řadu moderních asistenčních prvků s rozšířenou konektivitou.auto nová Škoda Octavia

Nová Škoda Octavia je opět k dispozici také ve verzi G-TEC s pohonem na stlačený zemní plyn
foto: Škoda

TISKOVÁ ZPRÁVA

Nová Škoda Octavia vstupuje do prodeje v karosářské verzi liftback i kombi s cenami od 407.900 Kč s motorem 1,0 TSI/85 kW. Karosářské varianty liftback i kombi jsou dostupné v pěti rozšířených výbavových stupních se sedmi pohonnými jednotkami, manuálními i automatickými dvouspojkovými převodovkami a pohonem předních či všech čtyř kol.

Výbavový stupeň Active (od 407.900 Kč) nově standardně nabízí prvky v hodnotě 22 000 Kč, jako jsou například klimatizace, zadní sdružené svítilny i denní svícení a 16" kola či centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Základní výbavu lze za 10 000 Kč rozšířit o paket Active Plus s malým koženým paketem, předními mlhovými světlomety a palubním počítačem MFA.

Výbava Ambition (od 463 900 Kč) nyní standardně zahrnuje například elektrické ovládání všech oken, kožený paket, 16" kola z lehkých slitin, LED denní svícení a zadní svítilny, deštník pod sedadlem spolujezdce, 4 reproduktory vzadu, zadní loketní opěrku (liftback) či podélné střešní nosiče a lampičku v zavazadlovém prostoru (kombi).

Výbavový stupeň Ambition byl celkově rozšířen o prvky v hodnotě až 42 200 Kč. Dále jej lze rozšířit o paket Ambition Plus s tempomatem, vyhříváním předních sedadel, Bluetooth a displejem MaxiDOT za 14 000 Kč.

Z výbavy Ambition vychází také akční model FRESH (od 436.900 Kč), který nabízí nad rámec výchozí výbavy mimo jiné tempomat, vyhřívání předních sedadel, zadní parkovací senzory, displej MaxiDOT, komfortní telefonování a multifunkční volant s ovládáním rádia a telefonu, plnohodnotné rezervní kolo a sadu k výměně kola.

Style aktuálně přináší ve standardu nové prvky výbav v hodnotě až 48 600 Kč. Novinkami jsou mimo jiné Full LED přední světlomety s denním svícením, systém Bolero s osmipalcovým displejem a SmartLink+, multifunkční volant s ovládáním infotainmentu, dešťový a světelný senzor i řazení pod volantem (pro DSG).

Interiér nové Škoda Octavia
foto: Škoda

Dále exteriérový chromový paket, černá leštěná maska chladiče a praktický deštník. Výbava Style je dostupná od 513 900 Kč s motorem 1,0 TSI/85 kW. Paket Style Plus obsahuje např. elektricky sklopná zpětná zrcátka, asistent rozjezdu do kopce, barevný MaxiDOT displej, 17" kola z lehkých slitin či parkovací senzory vpředu i vzadu. Cena paketu činí 14 000 Kč.

Vrcholná výbava L&K (od 679 900 Kč s motorem 1.8 TSI/132 kW) byla oproti předchůdci rozšířena o prvky v hodnotě až 45 200 Kč. Standardem je nově mimo jiné navigační systém Amundsen 8", Infotainment Online, Blind Spot Detect, Phone Box s indukčním dobíjením, WiFi hotspot a hlasové ovládání.

Dále například ambientní osvětlení interiéru, vyhřívaný volant, USB slot vzadu, ovládání řazení pod volantem (pro DSG), eloxované střešní nosiče a vyjímatelnou LED lampičku v zavazadlovém prostoru (kombi), černou leštěnou mřížku chladiče a mnohé další prvky.

Ve zvýhodněných balíčcích výbav jsou k dispozici také pakety Safety, Multimedia, Comfort, LED Paket a Business paket (mj. Columbus 9,2", 3D navigace, LTE modul, Phone Box s indukčním dobíjením).

Modernizované infotainmenty Swing a Bolero i navigační systémy Amundsen a Columbus disponují nově displeji ve skleněném designu, které reagují již na lehký dotyk. Columbus má displej s úhlopříčkou 9,2 palce; špičkový systém disponuje WLAN-hotspotem, 64 GB SSD, DVD mechanikou, dvěma sloty na SD kartu a USB zdířkou.

Přepracovaná Škoda Octavia nabízí rozšířenou konektivitu ŠKODA Connect se službami Infotainment Online a Care Connect. V rámci Infotainment Online je tak k dispozici například dopravní zpravodajství v reálném čase včetně plánování objízdných tras, aktuální předpověď počasí či zpravodajství a pro vrcholný infotainment Columbus navíc Google Earth a Street View.

Součástí Care Connect je např. vzdálený přístup k informacím o vozidle či asistenční služby dostupné stiskem tlačítka a nouzové volání eCall. Care Connect je k dispozici pro všechny výbavové varianty přepracovaného modelu Škoda Octavia mimo Active.

Paleta benzinových agregátů zahrnuje 1,0 TSI (85 kW), 1,4 TSI (110 kW) a 1,8 TSI (132 kW) v kombinaci se šestistupňovou manuální či sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. Vrcholná zážehová motorizace 1,8 TSI o výkonu 132 kW je k dispozici také s pohonem 4×4 a šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG.

Nabídka vznětových jednotek zahrnuje motor 1,6 TDI (85 kW) s možností volby manuální nebo automatické převodovky, 2,0 TDI (110 kW) v kombinaci s pohonem předních kol a manuální převodovkou či převodovkou DSG, resp. pohonem všech kol s manuální šestistupňovou skříní. Vrcholnou vznětovou motorizací je agregát 2,0 TDI o výkonu 135 kW, dodávaný výhradně s pohonem 4×4 a automatickou dvouspojkovou převodovkou DSG.

Škoda Octavia G-TEC nabízí ekonomický provoz díky jednotce 1,4 TSI (81 kW) využívající stlačený zemní plyn (), v nabídce je se šestistupňovou manuální a sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Veškeré motorizace plní emisní normu EU6.

Škoda Octavia nabízí i celou řadu novinek v oblasti asistenčních systémů, například asistent pro jízdu a couvání s přívěsem Trailer Assist, systém Front Assist doplněný o prediktivní ochranu chodců a zdokonalený parkovací asistent či vylepšenou couvací kameru Rear View Camera s ostřikovačem.

Systémy Blind Spot Detect a Rear Traffic Alert pomocí radaru v zádi jistí vůz při přejíždění z pruhu do pruhu a pomáhají bezpečně vycouvat z parkovacího místa. Dynamic Chassis Control (DCC) umožňuje měnit charakteristiku tlumičů v režimech Comfort, Normal a Sport.

Nové přední světlomety mohou na přání disponovat Full LED technologií (standardem od výbavy Style). Mezi komfortní novinky patří klíč s možností personalizace a uložení osobního nastavení či vyhřívaný věnec volantu.

Do výčtu Simply Clever řešení nově přibývají sklopné stolky na zadní straně předních opěradel, držáky nápojů usnadňující otevírání PET-lahví, a u verze kombi také vyjímatelná svítilna v zavazadlovém prostoru.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Jo a na provedení CNG, G-TECH si počkejte, po objednání k dodání v kombi provedení půl roku!!! To mě omej!

---

FVE,Hybridní FVE,TČ,Eltra,Leaf,Ion,Fiat 500E-karabag; MB 250 Electric Drive,s EV od 2009

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vy naprostí ignoranti.

Pokud se vám to tady nelíbí, běžte jinam. Neplatíte tady naprosto nic, takže nemáte právo soudit, co sem patří a co ne, co má být jak označeno a co ne.

Já jsem zde našel důležité informace, já jsem spokojen. Pokud někdo ne, běžte, běžte a neotravujte tady ostatním život.

Obrázek uživatele Radovan

Mohli jsme novou Octavii udělat jako elektromobil nebo alespoň hybrid. Ale my jsme si řekli NE! Když benzín a naftu, tak pro všechny! :-(
P.S. Ano, nejsme ECO a v dohledné době ani nebudeme. Tak si aspoň užijte naše držáky nápojů usnadňující otevírání PET-lahví.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 87 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 40 tis. km (54 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Pepa

Proč to tu je????
Asistenční systémy a konektivita?
Kolik že to stojí?
Proč má dneska někdo zaplatit takovou sumu za auto se spalovacím motorem nabušeným spoustou elektroniky,bez které má výkon jako motor z Matíza?
Jo,chápu,cena je za tu konektivitu a asistenční služby,mohl by někdo dát vědět těm hlavounům,že to umí i mobil za 2000,- Kč?

Jinak vzhled je v pohodě,co už na tom záleží?
Je to jako když před obchoďákem zaparkuje BMW a z něj vystoupí tlustá nakvašená matrona - fosilní spalovák.
A pak se dostaví iON a z něj vystoupí vysmátá sportovní kočanda -
elektrizující zážitek!
Nekupujme spalováky ať jím zreznou v prodejnách,pak začnou skutečně něco dělat!

---

Pepa

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Proč to tu je?
Protože Hybrid musí z něčeho žít. Nedávno nám to tu pan redaktor vysvětlovat.
Já osobně si myslím, že by bylo férové a správné tyto články řádně značit "komerční sdělení".

Obrázek uživatele ePavel

Jakou to má palubní nabíječku?

---

Teslu s bonusem objednejte přes link http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html
Nekrmím Trolla42

Obrázek uživatele Radovan

12V cigaretová :-))))

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 87 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 40 tis. km (54 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Interiér vypadá fajn, ale ty přední světla???? Když jsem to viděl poprvý, myslel jsem si, že je to apríl.... Leaf je oproti tomu krásný auto.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Moc drahá popelnice, počeba zredukovat ceny a lidi taky :)))

A co ta potvora zere? Aha, a kouri a smrdi. Fuj to nechci.


10% sleva na produkty EVmotionNabíječky elektromobilů Circontrol