Značka Infiniti se v USA oddělila jakožto luxusní odnož japonského Nissanu. Dnes se prodává např. také v Rusku, Švýcarsku, Číně nebo na Ukrajině. V roce 2008 Carlos Ghosn, šéf aliance Renault-Nissan, slavnostně ohlásil na Ženevském autosalonu vstup Infiniti také na evropský trh. Ženeva v roce 2009 byla svědkem nového prohlášení. Hlava produktového plánování firmy Francois Bancon prohlásil, že do 10 let budou všechna auta značky Infiniti hybridy. V současné době prochází celá dceřinná firma restrukturalizací – luxusní, k životnímu prostředí neohleduplné značky dnes už ani trochu netáhnou. Namísto toho se Infiniti se chce stát zodpovědnou značkou, která dbá na trvale udržitelný rozvoj. V Ženevě proto odhalila model Infiniti Essence, benzinový hybrid, kterým zároveň oslavila své 20. výročí. Hybrid s 3,7l V6 motorem a výkonem 600 koníků sice není právě symbolem úspornosti, ale jde o první krok. Infiniti se hodlá zaměřit především na „výkonné hybridy“, v Evropě do nich dokonce možná namontuje dieselové motory.