Ford Mustang Lithium: 671 kW a šestistupňová manuální převodovka

Jan Horčík - 06 Listopad 2019

Ford šokoval na automobilovém veletrhu SEMA v Las Vegas zcela neočekávaně elektromobilem Ford Mustang Lithium EV.auto elektromobil Ford Mustang Lithium

Elektromobil Ford Mustang Lithium se jako jeden z mála plně elektrických vozů může pochlubit šestistupňovou manuální převodovkou a 800V bateriovým systémem
foto: Ford

Na americkém veletrhu SEMA se už od začátku 60. let minulého století scházejí fanoušci hotrodů a tuningové scény. Řada automobilek tam prezentuje své jedinečné modely připravené speciálně pro tuto akci.

Ford Mustang Lithium

Ford Mustang Lithium
foto: Ford

To je i případ elektromobilu Ford Mustang Lithium. Jde o plnohodnotný Mustang vytvořený ve spolupráci se společností Webasto, která dodala pohonný systém.

Ford Mustang Lithium

Ford Mustang Lithium
foto: Ford

Ford Mustang Lithium

Ford Mustang Lithium
foto: Ford

S výkonem 671 kW/1355 Nm má tento supervýkonný vůz jen málo konkurentů. Jako jeden z mála elektromobilů (kromě Porsche Taycan) využívá 800V pohonný/bateriový systém.

Ford Mustang Lithium

Ford Mustang Lithium
foto: Ford

Ford Mustang Lithium

Ford Mustang Lithium
foto: Ford

Podrobnosti týkající se kapacity baterie nejsou známy. Nabíjení je podle všeho možné pouze 3,3 kW skrze systém Webasto TurboDX (16 A).

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

Nesmyslná šaltrpáka a trapná modrá jako že eko. :)))))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Greenwashing.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Kuci mam novej elektromobil, ujedu 20 kilometru a pak se to tyden nabiji ....... :D

Forde, neni tech 3.3kW nejak moc, aby z toho nahodou neskolabovala rozvodna soustava USA

V základní výbavě bude "dešvorc" takže provoz bez problémů

Čo je to "dešvorc" ? Poznám len švorc, to mávam často :)

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 80tis. km na elektro.

Zdroj vesmírné síly https://www.csfd.cz/film/11280-spaceballs/komentare/strana-18/

Posledni slovo v posledni větě: TurboDX - absolutně vystizne pro nabijeni :-)) Doma mam tedy SuperTurbo bo to da 20A.

---

Elektronům Zdar!
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (dosud jsem nenabil do plna) při rychlosti 30tis km za rok.

Zrejme bude aj tuning
na 2 fázy 16A (7,2kW) - Biturbo DX
na 3 fázy 16A (11kW) - Terturbo DX
Dúfam, že to nemá baterku ako prvý Leaf, to by potom stačilo iba Turbo :)

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 80tis. km na elektro.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

jj 671 kW ideální na cesty do práce a z5t to každý potřebuje ;)

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;) 1.liga MISTŘI: Kuk /Saman /Jiří_Švarc /Jan Veselý... ...

Obrázek uživatele M.Krupka

Já to vidím jako ideální vůz na dovolenou do Chroch-vatska. Budeš si užívat zrychlení a budeš mít u toho spoustu času na návštěvu mnoha míst na cestách. :-)
Na druhou stranu kdo si tohle auto kupuje na nějaké reálné dlouhé cestování že?? Líbí se mi, bral bych ho. S dojezdem 180km na letiště do Prahy, tam ho šoupnu do obyčejné zásuvky a letím směr teplo a moře. Za 14dní zpět a to je dost dlouhá doba na nabíjení. Já v tom problém nevidím.
Ford konečně udělal pořádnou elektrokáru. Na dojíždění do práce mých 17km a nějakých 20km po okolí mi stačí nabíjet i nižším výkonem celých 20hodin denně mi to auto někde stojí kousek od zásuvky. Na cestu 3x za rok +360km na Moravu si to s kýmkoliv vyměním za za jakoukoliv spalovací popelnici. A myslím, že bych měl dost zájemců na výměnu takového vozu za nějakou Škodu bo Toyotu na víkend.:-)

Jediné co tomu vozu vytknout je ta debilní řadící páka s pomačkanou koženkou kolem. To tam je jako proč?? S výkonem 671 kW/1355 Nm se budu rozjíždět na jaký rychlostní stupeň??

Třeba tou šaltpákou dosáhnou zázračně nízké spotřeby?

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Mustang je celkem dobre auto na dlouhe cestovani, je to relativne pohodlne a levne GTcko, tedy idelaka prave na delsi cesty ve 2 lidech, ostatne v Kalifornii je Mustang nejoblibenejsi pujcovenske auto prave pro turisty co chteji Kalifornii procestovat, a ze se tam da vpohode zvladnout i 1500-2000 mil za tyden, staci si projet trojuhelnik SF-LA-LV a hned mas za volantem cca 1500-1600 mil za 4-5 dni

Obrázek uživatele Kuk

off
Německo místo ukončení dotací na EV je prodlužuje a ještě k tomu zvětšuje.
https://electrek.co/2019/11/05/germany-increases-ev-incentives-electric-cars-cheap/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele spetak

3,3 kW nabíjení "????
Si dělaj prdel ?

---

Už jen EV, najeto 115 tisíc km.

Ale zase to má výhodu, že to můžeš nabíjet tou stejnou nabíječkou jako svůj mobil :)

Na domácí nabíjení to bude mít USB-C. Rychlost o řád nižší než 3,3 kW, ale kompatibilita s existujícím vybavenim.

To jde nabíjet i tou USB nabíječkou na mobil co má 5W? To je 660x slabší než ta 3,3kW..
To by se nedobilo ani přes celou zimu ne?

To bude jen prototyp na machrování. Do výroby to asi nepude.

---

16 tis km elektricky od roku 2018

Na takové to víkendové popojiždeni je 3,3kW nabíječka v pohodě ne?

Obrázek uživatele spetak

Myslíš takové to domácí žvýkání ?
Tak to joooooo :-)

---

Už jen EV, najeto 115 tisíc km.

O víkendu ukážu kámošům jak to jede a přes týden budu nabíjet :) Pohoda jazz :D

---

16 tis km elektricky od roku 2018


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil