Ford Mach-E bude od začátku ziskový slibuje, šéf automobilky; předně půjde do Evropy kvůli pokutám

Jan Horčík - 02 Prosinec 2019

Z elektromobilu Ford Mach-E je nadšený nejen Elon Musk, ale také šéf Fordu Jim Hackett. Prý bude ziskový od prvního kusu.auto elektromobil Ford Mach-E

Ford Mach-E: první elektromobil s poníkem na přídi-.
foto: Ford

Jim Hackett to řekl v rozhovoru pro magazín Bloomberg těsně po představení elektromobilu Ford Mach-E. Šlo o dobře volenou otázku, protože právě "staré" automobilky v minulosti proti elektromobilům často šly právě s argumentem, že se jejich výroba nevyplatí.

Ostatně, Hackett dodal, že "by to mělo každého překvapit, protože elektromobily nemají zrovna dobrou historii vydělávání peněz". Možná ale neslyšel o jedné jedné nejmenované americké automobilce z Kalifornie.

Navíc, nové regulatorní prostředí (ale také Číny a částečně ) hrozí pokutou těm automobilkám, které nebudou vyrábět a prodávat dostatečné množství elektrických aut. Takže i když třeba auto nebude přímo vydělávat, automobilka s jejich pomocí splní emisní normy, kvůli kterým by jinak musela platit pokutu.

Automobilky jsou tak regulatorními orgány přímo nuceny investovat do moderních technologií a nepřímo i kvalitnějšího životního prostředí zejména ve městech.

S tím přímo souvisí i další zajímavost. Ford hodlá až 60 % produkce elektromobilu Ford Mach-E v prvním roce alokovat právě pro Evropu, aby tu splnil emisní normy.

První rok bude výroba elektromobilu Ford Mach-E omezena na 50 000 (z důvodu nedostatku baterií). Do Evropy z toho počtu zamíří asi 30 000 kusů zbylých 20 000 pak bude určeno pro domácí americký trh.

Electrek.co, Ford
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

"První rok bude výroba elektromobilu Ford Mach-E omezena na 50 000 (z důvodu nedostatku baterií)"

Ha ha ha no to mi pos.r, další dinosaur co nemá dostatek baterek!!! Lol, Hjůndaj, Kia, Nissan, Audi, VW... Kolik jich ještě bude? Nepostavil sis včera gigafabriku na baterky, dneska máš houno. Plánovači všech dinosaurů spojte se. Hlavně že maj plnou hubu slov fjůčr a lídr. To jim jde. :)))
Je to stále stejná banda brzdících kašparů. Pompézně ukážou nový auto a pak řeknou že nemaj baterky na jeho výrobu šašci počmáraný. :)))))
Myslím že za tudle káru jim řidičky mamataxíků utrhaj ruce a bude jim úplne buřt dotčené ego jejich drahých poloviček.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

To auto je hrozně ošklivé.

---

největší idoti serveru: TakyMartin, lovec trollů s IQ kýble bláta Lightworker, Vondrák, Radovan.

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Obrázek uživatele Kuk

Stejně jako ty.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

od prvniho kusu nemuze bejt ziskove zadne auto, to by jeho vyvoj nesmes stat vic nez kolik na tom jednom kusu maji zisk, a pri cene od 1,2 mice by tedy vyvoj toho auta nesmel stat vic nez rekneme 200 tisic korun?

Očividně do toho nezapočítávají miliardové investice ale čistě výrobní náklady.

Ještě aby to za cenu 1,2 nebylo ziskové.

---

16 tis km elektricky od roku 2018

Cybertruck ve meste.
instagram.com/p/B5UMXRygdL0/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?