Z elektromobilu Ford Mach-E je nadšený nejen Elon Musk, ale také šéf Fordu Jim Hackett. Prý bude ziskový od prvního kusu.
Jim Hackett to řekl v rozhovoru pro magazín Bloomberg těsně po představení elektromobilu Ford Mach-E. Šlo o dobře volenou otázku, protože právě „staré“ automobilky v minulosti proti elektromobilům často šly právě s argumentem, že se jejich výroba nevyplatí.
NEPŘEHLÉDNĚTE Ford Mustang Mach-E: elektromobil pro 21. století se inspiruje u Tesly a nestydí se za to
Ostatně, Hackett dodal, že „by to mělo každého překvapit, protože elektromobily nemají zrovna dobrou historii vydělávání peněz“. Možná ale neslyšel o jedné jedné nejmenované americké automobilce z Kalifornie.
Navíc, nové regulatorní prostředí EU (ale také Číny a částečně USA) hrozí pokutou těm automobilkám, které nebudou vyrábět a prodávat dostatečné množství elektrických aut. Takže i když třeba auto nebude přímo vydělávat, automobilka s jejich pomocí splní emisní normy, kvůli kterým by jinak musela platit pokutu.
Automobilky jsou tak regulatorními orgány přímo nuceny investovat do moderních technologií a nepřímo i kvalitnějšího životního prostředí zejména ve městech.
S tím přímo souvisí i další zajímavost. Ford hodlá až 60 % produkce elektromobilu Ford Mach-E v prvním roce alokovat právě pro Evropu, aby tu splnil emisní normy.
První rok bude výroba elektromobilu Ford Mach-E omezena na 50 000 (z důvodu nedostatku baterií). Do Evropy z toho počtu zamíří asi 30 000 kusů zbylých 20 000 pak bude určeno pro domácí americký trh.
„První rok bude výroba elektromobilu Ford Mach-E omezena na
„První rok bude výroba elektromobilu Ford Mach-E omezena na 50 000 (z důvodu nedostatku baterií)“
Ha ha ha no to mi pos.r, další dinosaur co nemá dostatek baterek!!! Lol, Hjůndaj, Kia, Nissan, Audi, VW… Kolik jich ještě bude? Nepostavil sis včera gigafabriku na baterky, dneska máš houno. Plánovači všech dinosaurů spojte se. Hlavně že maj plnou hubu slov fjůčr a lídr. To jim jde. :)))
Je to stále stejná banda brzdících kašparů. Pompézně ukážou nový auto a pak řeknou že nemaj baterky na jeho výrobu šašci počmáraný. :)))))
Myslím že za tudle káru jim řidičky mamataxíků utrhaj ruce a bude jim úplne buřt dotčené ego jejich drahých poloviček.
To auto je hrozně ošklivé.
To auto je hrozně ošklivé.
Stejně jako ty.
Stejně jako ty.
od prvniho kusu nemuze bejt ziskove zadne auto, to by jeho
od prvniho kusu nemuze bejt ziskove zadne auto, to by jeho vyvoj nesmes stat vic nez kolik na tom jednom kusu maji zisk, a pri cene od 1,2 mice by tedy vyvoj toho auta nesmel stat vic nez rekneme 200 tisic korun?
Očividně do toho nezapočítávají miliardové investice
Očividně do toho nezapočítávají miliardové investice ale čistě výrobní náklady.
Ještě aby to za cenu 1,2 nebylo ziskové.
Ještě aby to za cenu 1,2 nebylo ziskové.
Cybertruck ve
Cybertruck ve meste.
instagram.com/p/B5UMXRygdL0/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again