CES 2018: Elektromobil EMotion s dveřmi připomínajícími křídla vážky

Jan Horčík - 09 Leden 2018

Henrik Fisker se chce vrátit na přední stránky automobilových magazínů. Odhalil v celé kráse svůj nový elektromobil EMotion a nejspíš se mu to podaří!auto elektromobil Fisker EMotion CES 2018

Po designové stránce není novému výtvoru Henrika Fiskera co vytknout. Krása pohledět. Snad nezůstane jen u toho!
foto: Fisker, Inc.

Pět let starý plug-in hybrid Fisker Karma je opravdu krásné auto - bohužel poněkud nepraktické a drahé. Tentokrát to Henrik Fisker zkouší znovu s elektromobilem EMotion.

Představil ho na veletrhu spotřební elektroniky CES 2018 v Las Vegas. To je výmluvné samo o sobě. I samotný Fisker si myslí, že vstupujeme do nové éry automobilismu.

Fisker u svého elektromobilu stále pracuje s třemi kritickými čísly: dojezd přes 640 km, dobití během 9 minut a cena $130 000. Slibuje superluxusní interiér

Souběžně s odhalením nové vozu oznámil Henrik Fisker zásadní průlom v oblasti solid-state baterií. Přesné technické detaily ale nesdělil a spíš to vypadá na povedené chvástání.

I proto, že původně měla být baterie připravena pro autoprůmysl až v roce 2023. Teď je to podle Fisker už rok 2020 a ve spotřební elektronice dost možná už letos. Tak uvidíme!

Fisker EMotion

Fisker EMotion
foto: Fisker

Samotný elektromobil EMotion původně ohlašoval na rok 2019. S představením na CES se ale plány opět změnily - netradičně k lepšímu, a tak se možná auta dočkáme už ve druhé polovině letošního roku.

Fisker
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Auto na nic. Všichni přece víme, že správný elektromobil má mít 10.000Nm, má být vyroben z ultra-vysokopevnostní oceli v gigatovárně, být plný megabaterií a nabíjet se v superchargerech :)

Bankrotář zase slibuje.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To už musí mít člověk hodně velkou představivost, aby v tom viděl křídla vážky.

Obrázek uživatele Joe

Pokuď by se to dotáhlo do reálné výroby, tak skutečná konkurence pro Teslu roadster. Dizajn bere dech ....(a navíc 4-místné...:-)

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 22 kw. Elektromobilista čekatel....:-)))

Spíš slušná ptákovina, speciálně ty zadní dveře.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

omluva samozdreejme preklep - vykon v kW nikoliv kWh

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

9 minut nabijeni - proud priblizne 7C
640 km dojezd spotreba 20kWh/100km - baterie min 128 kWh
nabijeci vykon - 128 * 7 = 896 kWh

hmmm na to si pockam

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Teslácká nabíječka pro kamiony za podobnou cenu jako tenhle luxusní sporťák.
Mě by spíš zajímalo, kde leží ta továrna, která to má pro toho Fiskera už za rok vyrábět.
Podle mě už končí období start-upů ve výrobě, kteří si nechávali pod svou novou značkou všechno vyrábět od neznámých čínských továrních obrů.

Obrázek uživatele Radovan

Kde leží ta továrna, která to má pro toho Fiskera už za rok vyrábět? No to víme náhodou úplně přesně. Leží mezi jelitem a jitrnicí, jaké svět neviděl :-)))

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 64 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 22 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupProdej pneu 100% online

Newsletter