Štítek: Fisker
CES 2018: Elektromobil EMotion s dveřmi připomínajícími křídla vážky
Henrik Fisker se chce vrátit na přední stránky automobilových magazínů. Odhalil v celé kráse svůj nový elektromobil EMotion a nejspíš se mu to podaří!
Fisker se vrací s elektromobilem eMotion s dojezdem 640 km
Henrik Fisker, známý designér, který si prošel od BMW přes Teslu až po vlastní zkrachovalou společnost Fisker Automotive, se vrací na scénu s elektromobilem eMotion.
Luxusní plug-in hybrid Karma Revero se začne dodávat už tento měsíc
Pohnutý příběh automobilky Fisker Automotive, nyní Karma Automotive, se dostává do další fáze. Firmu převzali Číňané a chystají velký návrat.
Henrik Fisker odhalil elektromobil EMotion, dojezd 640 km
Znovuobživená automobilka Fisker ukázala render svého „revolučního“ elektromobilu EMotion. Má ujet až 640 km na jedno nabití a umět max. rychlost 260 km/h. Zatím ale připomíná spíš auto z videohry.
Henrik Fisker už zase slibuje změnit svět elektromobility
Henrik Fisker, známý dánský automobilový designér a zakladatel zkrachovalé a Číňany znovuobnovené automobilky Fisker Automotive, chystá velký návrat. Připravuje „revoluční“ elektromobil.
BMW dodá elektropohon pro Karma Automotive
Zbankrotovaná automobilka Fisker Automotive nakonec skončila v rukou čínského výrobce autokomponent Wanxiang Group. Ten změnil značku na „Karma Automotive“ a uzavřel s BMW smlouvu o dodávkách pohonů.
Fisker znovu ožívá, najímá zaměstnance
Fisker Automotive někteří považují za největší investiční debakl americké historie. O zkrachovalou automobiku měl zájem německý investiční fond. Nakonec jej koupil číský majitel, který chce znovu začít vyrábět hybrid Fisker Karma.
Nový Fisker v roce 2017?
Neslavný osud automobilky Fisker prozatím usnul na tom, že nový čínský majitel chce znovu začít vyrábět hybridy Fisker Karma. Nic takové se dosud nestalo. Nyní se objevují zprávy, že Číňané by rádi začali vyrábět dokonce i druhý model.
Nový čínský majitel chce znovu začít vyrábět hybridy Fisker Karma
Osud automobilky Fisker Automotive nabírá nečekané zákruty. V aukci totiž její zbankrotované torzo odkoupila čínská společnost Wanxiang, největší čínský výrobce automobilových komponent. Ta už vlastní i výrobce baterií A123 Systems, který také zbankrotoval – a který dodával baterie právě pro Fisker.
O krachující Fisker má zájem německý investiční fond
Automobilka Fisker Automotive je dalším z mnoha snů, které zkrachovaly. O jeho zbytky se teď hlásí podnikatelé z celého světa. Nejprve to vypadalo na Číňany, teď má podle německých zdrojů zájem tamní investiční fond Fritz Nols AG.
Fisker se vrací; o značku bojují Bob Lutz i původní zakladatel firmy
Automobilka Fisker Automotive je největší investiční debakl americké vlády posledních let. Už měsíce kolují éterem spekulace, že zájem o koupi krachujícího výrobce plug-in hybridu Fisker Karma mají Číňané. Dnes je jasné, že nejen oni. Firmu chce totiž údajně koupit zpět i původní zakladatel Henrik Fisker!
Fisker Automotive – největší investiční debakl americké historie?
Podnikatelský magazín VentureBeat.com přinesl obsáhlý článek, který mapuje celou historii automobilky Fisker Automotive. Od roku 2005 až dodnes podává velmi přesné svědectví o neschopnosti Henrika Fiskera a jeho podřízených vybudovat funkční společnost.