A to je víc než pádný důvod o tom napsat. Pamatujete úžasný koncept plug-in hybridu BMW Vision EfficientDynamics z frankfurtského autosalonu? Auto budoucnosti se podle všeho pomalu prokousává do výrobní fáze. BMW už prohání po německých silnicích testovací mulu.
![]() |
![]() |
![]() |
O které by ROZHODNĚ NIKDO NEMĚL PSÁT! Nápis zdobící černý sporťák je především skvělý marketingový nápad. Zároveň ale také skvělá zpráva pro všechny komu se Vision líbil. Podle všeho se – i když ve značně změněné podobě – nakonec opravdu dostane do výroby. V současné době se spekuluje o roce 2013.
Podle dostupných videí a fotografií to vypadá, že skutečně půjde o slibovaný plug-in hybrid. Pohánět by jej měl malý naftový tříválec o objemu 1,5 l. Prototyp je zjevně založený na BMW třídy 6, poznat je to hlavně ze zadní části. Předek naopak odpovídá konceptu Vision. Redaktoři magazínu BMWBlog.com odhadují hmotnost pod 1500 kg.
Vzhledem k tomu, že autosalon v Paříži se blíží mílovými kroky, dá se spekulovat o tom, že po roce by se tam mohla objevit druhá verze konceptu Vision EfficientDynamics. Ať už se tak stane nebo ne, BMW si něco tajně kutí a to něco vypadá pořádně zajímavě!
no nevím nevím jestli z
no nevím nevím jestli z toho něco bude
xD
Podľa môjho názoru by tá
Podľa môjho názoru by tá pôvodná, odvážnejšia karoséria viac pasovala k modernému pohonu.
No a čo sa týka reklamy, uvedomte si, že každú zaplatí v konečnom dôsledku zákazník. Osobne sa mi táto reklama páči, je vtipná, čo mnohým reklamám u nás chýba.
Takze to funguje. Ak chce
Takze to funguje. Ak chce BMW urobit zadarmo reklamu na nejaky model, tak vyhlasi, aby sa o tom nepisalo a vsetci pisu a pisu.
Je to tak. Asi jako když
Je to tak. Asi jako když prvňákovi řeknete „tohle nesmíš/tam nemůžeš“ nebo podobně 🙂