Velká ofenzíva koncernu Volkswagen v oblasti elektrické mobility bude mít vlajkovou loď se čtyřmi kruhy. Audi A9 e-tron bude elektromobil pro rok 2020 s plně autonomním řízením.
foto: Audi
V roce 2025 chce koncern Volkswagen vyrábět 2 až 3 miliony elektrických aut ročně. Audi A9 e-tron bude vlajkovou lodí tohoto snažení. Vyrábět se má začít v roce 2020.
Nabídne 4. úroveň autonomního/robotického řízení. Bohužel už není upřesněno podle které klasifikace, zda americké NHTSA nebo té od SAE. V obou případech jde ale téměř o stejné schopnosti: umět dojet z místa A do místa B bez lidského zásahu nebo i jen pozornosti.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Audi nabídne kvalitnější filtry vzduchu
Tesla si pro výrobu Modelu 3 najala bývalého šéfa produkce Audi
To je ostatně to, co slibuje Tesla už na léta 2017/2018 a pravěpodobně prvním takto vybaveným vozem bude očekávaný elektromobil Tesla Model 3. Už dnes Tesla Motors nabízí technologii Tesla Autopilot, která ale odpovídá spíše úrovni 2.
Nové Audi A9 e-tron bude využívat podobnou technologii jako A3 e-tron, Audi R8 e-tron a Audi Q6 e-tron.
Rupert Stadler, šéf Audi, aktuálně magazínu Autocar potvrdil, že auto půjde do výroby v roce 2020 a nabídne dojezd až 500 km. A že do té doby bude mít značka v nabídce tři elektromobily a celkově čtvrtina nabídky bude elektrická.
Základní specifikace Audi A9 e-tron by měly být: baterie 95 kWh – dojezd 500 km, příplatkové 11kW indukční bezdrátové nabíjení, hliníkový rám, pohon všech čtyř kol, tři elektromotory (jeden vpředu, dva vzadu), celkový výkon 429 koní + sportovní mód až 496 koní. Zrychlení 0-100 km/h za 4,6 sekundy a max. rychlost 211 km/h.
Anebo si můžete koupit Tesla Model S P100D. Hned teď.
Hooodne vzdalena budoucnost,
Hooodne vzdalena budoucnost, a ta me vlastne ani nelaka…bude to potom vsechno drahe jak PHM dnes,ja jezdim ted….papa
jj dinosauři nám budou
jj dinosauři nám budou furt cpát drahý auta, ale možná se sem konečně protlačej Číňani s levnejma elektroplechovkama a dinosaurům zbudou oči pro pláč.
VW-Chef Matthias Müller
VW-Chef Matthias Müller prohlasil, ze myslenka vlastni vyroby akumulatorovych clanku je z nakladoveho hlediska „vtip“.
Tak by me zajimalo, kde Audi vezme tolik baterii na jejich velkohuba prohlaseni.
Zrejme budou ty jejich auta prodavat bez baterek a v ceniku bude polozka „zakaznik vybavi dle vlastnich pozadavku“.
Akumulatorove clanky jsou nejdulezitejsi komponenta EV. VW bude asi kupovat z Ciny a tak se stane montovnou Cinanu.
Z nákladového hlediska
Z nákladového hlediska vtip
to se překládá = je to tak levné, že si na to ani nebudem půjčovat a postavíme to z průběžného provozního zisku
Original:“Die Idee einer
Original:“Die Idee einer eigenen Fertigung von Batteriezellen sei VW-Chef Matthias Müller zufolge aus Kostengründen allerdings „ein Witz“.“
Uvidime jak se budou v koncernu smat az jim ten vtip dojde.
Samsung a LG jiz „stavej“
Samsung a LG jiz „stavej“ fabriky na baterky v Evrope, stavi tedy zatim jen Samsung, pro LG se teprv pripravuje teren tovarny, plany maji v Evrope hotove na 4 dalasi fabriky a hledaj se pro ne vhodna mista, ve hre je pro 2 z nich i CR 🙂 Celkove plany Samsungu pro Evropu jsou ohledne vystavby 4 tovaren do roku 2020 a kapacitama 40-45GWh baterii rocne (hodne-malo, netusim), spolupracuji s celym koncernem VW, takze je pravdepodobne ze ty fabriky na baterky budou stat nekde pobliz fabrik VW
a v Cine bych se nebal toho ze neco nestihnou, fabriky na kde co tam vznikaj behem nekolika mesicu zcela bezne, jen pro ukazku tovarna Daimleru a BYD v Shenzhenu postavili za 7 mesicu, denne tam muze sjet z vyrobni loinky 6000 aut, jedno z aut tam vyrabenych ma bejt i Denza v poctu 40 tisic kusu rocne, tedy elektromobil s 47kWh baterkou, na tovarne spolupracovalo i ABB a LG
Jednu baterkárnu už doma
Jednu baterkárnu už doma stavěj, druhou mrsknou do Číny
http://www.hybrid.cz/volkswagen-muze-postavit-obri-tovarnu-na-baterie-v-cine
A v cem konkretne to je
A v cem konkretne to je problem?
Tak to mají soudruzi skluz
Tak to mají soudruzi skluz jenom 10let. Tedy v nejlepším, ale realita bude spíše vyšší.
PS: pro administrátora máte tam neskutečně otravnou zvukovou reklamu.