Audi chystá v Číně velkou elektrickou ofenzívu

Audi rozšíří v Číně spolupráci se svou tamní partnerskou společností FAW. Má spočívat především v elektrifikaci, mimo jiné i uvedení luxusních elektromobilů. Čína je největším elektromobilním trhem na světě, takže se není čemu divit.

Prof. Dr. Ulrich Hackenberg, člen představenstva zodpovědný za technický vývoj, představuje koncept vozu Audi e-tron quattro na autosalonu ve Frankfurtu 2015
foto: Audi

Audi, součást skupiny Volkswagen, oznámila, že rozšiřuje už tři desítky let trvající partnerství s čínskou FAW o další dekádu. A ta čtvrtá bude zaměřena především na masovou výrobu elektromobilů.

Během následujících pěti let chce Audi a FAW v Číně představit pět nových elektroaut. Všechna budou vyráběna v Číně a prodávana tamtéž. Některá z těchto pěti aut budou elektromobily s dojezdem přes 500 km na jedno nabití. Vozy budou součástí iniciativy e-tron.

Prvním modelem nového plánu tak bude plug-in hybrid Audi A6 L e-tron. Zároveň se připravuje dovoz nového plugin hybridu Audi Q7 e-tron.

16 Comments on “Audi chystá v Číně velkou elektrickou ofenzívu”

  1. Cina jako jediny stat bude
    Cina jako jediny stat bude mit povinny podil 8% EV na prodanych autech. Proto se vsichni muzou ted roztrhnout. Ale jen pro cinsky trh. Vsude jinde porad slybuji a skutek utek. Boji se toho jak cert krize ale doufejme ze ten povinny podil prijde i v Evrope. A navrch jeste zakaz dieselu do center velkych mest.

  2. Všechny automobilky v USA
    Všechny automobilky v USA okamžitě lobovali u Trumpa proti EPA protože jsou posraný až za ušima, jelikož moc dobře vědí že by každou z nich mohl postihnout další Dízlgejt za to jaký sajrajty jim lítaj z těch spalovacích popelnic.

    Chrysler-Fiat už má na kahánku.

    FCA má vlastní Dieselgate. Hrozí mu pokuta 117 miliard, Marchionne zuří
    http://www.autoforum.cz/zajimavosti/fca-ma-vlastni-dieselgate-hrozi-mu-pokuta-117-miliard-marchionne-zuri/

    Zdraví lidí a dopad na životní prostředí je pro ně jen prázdná fráze do médií, která se hodí když se chtějí zalíbit.
    Měnit nechtěj absolutně nic, jenom dojit maximum ze současných a zastaralých technologií.
    Prachy nacpou maximálně tak do nereálných konceptů o do svých zfetovaných keců o budoucnosti. Nový modely pak vypadaj jak včerejší dizajn a vrcholem budoucí technologie jsou akorát USB konektory 😀

  3. Já vím, že se tady rádi
    Já vím, že se tady rádi navážíme do fauvé a audi je jeho součástí. Ovšem opět se jedná o „bude v řádu let“ a opět se hovoří „o elektrifikaci“ a jedním dechem dodává, že „první v plánu jsou plug-in hybridy“. Spalováky s elektrickým doplňkem. Čili to vypadá na podobnou elektrifikaci, jako nedávná zpráva od Fordu, který ovšem plně elektrické vozy už sériově dodává. Takhle od zítřka masově eUP za max.400 a eGolf za max.700 tisíc s DPH, to by bylo jiné kafe. To by se ledy setsakra hnuly.

    1. těch spalovacích motorků
      těch spalovacích motorků se nemůžou jen tak vzdát a budou je do všeho cpát kam to jen půjde a dokud to půjde. Nejdříve to budou superekologické bluekoTSI se supernízkými emisemi, pak Plug In hybridy, pak to budou „rexy“ atd. než konečně přejdou na kompletně fulelektrivágen. To si naplánují tak na příštích cca 20let a bude prostor na technologické změny ve výrobě, rekvalifikaci motorářů (nekteří mezitím půjdou do důchodu nebo umřou) a bude zameteno…. 🙂

Napsat komentář