Audi uvádí na český trh dlouho očekávaný model Audi Q7 e-tron quattro, první vůz na světě vybavený hybridním pohonem s možností vnějšího nabíjení, vznětovým motorem a pohonem všech kol quattro.
foto: Audi
VE ZKRATCE
• Hybridní pohon s možností vnějšího nabíjení, turbodieselem a pohonem quattro
• Dojezd s elektrickým pohonem až 56 km, průměrná spotřeba 1,9 l/100 km
• Velmi bohatá sériová výbava, cena od 2 251 900 Kč včetně čtyřleté záruky výrobce, navíc s akčním paketem Lifestyle
TISKOVÁ ZPRÁVA
Audi Q7 e-tron quattro , nové luxusní plug-in hybridní SUV, nabízí suverénní jízdní dynamiku v kombinaci s příkladnou ohleduplností vůči životnímu prostředí.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Audi posílí v závodech elektrických formulí Formule E
„Druhá generace Audi Q7 se hned po uvedení na český trh v loňském roce zařadila mezi naše bestsellery, čímž navázala na úspěchy svého předchůdce. Nyní přichází dlouho očekávaná hybridní verze Audi Q7 e-tron quattro, která ještě umocní atraktivitu naší vlajkové lodi v segmentu SUV,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika.
„Verze e-tron umožňuje elektrickou jízdu po městě s nulovými emisemi, zatímco na delších cestách zajistí pohon osvědčený turbodiesel 3.0 TDI s mimořádně nízkou spotřebou paliva, který je v případě potřeby podporován elektromotorem. Výsledkem je skutečně působivá akcelerace v jakékoli jízdní situaci.“
Nové Audi Q7 e-tron quattro je prvním hybridním modelem Audi v segmentu SUV. Zdrojem hnací síly je nejen vidlicový šestiválec 3.0 TDI s nejvyšším výkonem 190 kW (258 k) a maximálním točivým momentem 600 N.m, ale také elektromotor o výkonu 94 kW a maximálním točivém momentu 350 N.m.
Hybridní systém s osmistupňovou samočinnou převodovkou tiptronic může k pohonu používat pouze spalovací motor, pouze elektromotor, nebo obě jednotky současně.
Řidič modelu Audi Q7 e-tron quattro má kdykoli k dispozici suverénní jízdní dynamiku, ilustrovanou zrychlením z 0 na 100 km/h za 6,2 sekundy, ale kromě toho může cestovat také s mimořádně nízkou spotřebou paliva 1,9 l/100 km.
V čistě elektrickém režimu, v němž lze na jedno nabití akumulátorů ujet až 56 km, je spotřeba paliva dokonce nulová (a tím i emise). Sadu akumulátorů li-ion s kapacitou 17,3 kWh je možné nabít během 2,5 hodiny.
Zákazníci mohou objednávat nový model Audi Q7 e-tron quattro výhradně u prodejců Audi e-tron za ceny od 2 251 900 Kč s DPH.
porovnání s konvenčními verzemi modelu Q7 zahrnuje sériová výbava navíc 19“ kola z lehké slitiny v pětipaprskovém designu Aero, panel přístrojů Audi virtual cockpit, systém MMI navigace plus s MMI touch, komfortní automatickou třízónovou klimatizaci, služby Audi connect e-tron a nabíjecí kabel se zásuvkou a příslušenstvím.
TDi dízl? Nevykašal se už
TDi dízl? Nevykašal se už Peugeot na hybridní dízly z nějakýho určitýho důvodu? Za pár let už dízl sračkomet nepustěj do každýho druhého města a do Paříže určitě ne. Asi to bude dobrý jen pro Čeljabinsk.
edit
edit
Ty nové Audiny se mi
Ty nové Audiny se mi líbí, jak exteriér, tak interiér. Ale mohl to být spíš sériový hybrid s extenderem, než paralelní. Když už hybrid.
Jo a taky mohla být ta Q7 větší. Doufám, že už plánují Q9 či Q11. Kéž by to bylo alespoň něco jako Mercedes G 63 AMG 6×6 (minimálně). V tom už bych se cítila dobře a už by mne netrápilo, že se na parkovišti někam nevejdu, prostě to případné překážející auto odstrčím. Je to auto, které by mi prominulo můj šoférský skill, no. Taky by se mi do něj v pohodě vešla kabelka. Mám také moc ráda panenskou přírodu a něco podobného by mne k ní dostalo mnohem blíže. Přes hory doly, louky, lesy, mělké rybníky a potoky, prostě cesty necesty (spíše necesty, jsem ráda, když ji cítím v rukách)… a co je důležité – šetrně, tiše a bez zplodin. Fujky. =]
No, ujet s baterkou 17,3 kWh
No, ujet s baterkou 17,3 kWh až 56km, tomu už se říká „umění“. To znamená jet se spotřebou 31kWh/100km a vyšší. Jasně, je to auto velký jak kráva. 😉
Taky mne to rozesmálo. Já
Taky mne to rozesmálo. Já mám jen 16 kWh a běžně jezdím kolem 136 km. Ale s 1 tunovým Ionem, ne s Audi autobusem.
Na to by urcite autor
Na to by urcite autor 4ekolky mohl napsat:
Taky mne to rozesmálo. Já mám jen 9,6 kWh a běžně jezdím kolem 200 km. Ale s 4ekolkou, ne s 1 tunovým Ion autobusem.
Mohl, akorát by porovnával
Mohl, akorát by porovnával hrušky s jabkama. Já porovnávám 2 sériová osobní auta, ne kapotovanou motorku. Byť to větší je pro schváleno 5, kdežto menší pro 2.
Ty to ještě nevíš,
Ty to ještě nevíš, nemáš auto ale máš kapotovanou motokáru 😀
A super kapotovanou
A super kapotovanou motokáru:
Automatická převodovka, elektronická klimatizace, 6x airbag, ABS, brzdový asistent EVO, stabilizace podvozku ESP, protiprokluzový systém kol ASR, posilovač řízení, litá alu kola, palubní počítač, nastavitelný volant, deaktivace airbagu spolujezdce, elektricky ovládaná okna všech dveří s možností blokace od řidiče, elektricky ovládaná a sklopná vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, imobilizér, výškově nastavitelné a vyhřívané sedadlo řidiče, autorádio s CD přehrávačem, USB vstupem a zabudovaným Bluetooth handsfree, dělená zadní sedadla 50/50 s nezávisle polohovatelnými opěradly sklopná do rovné plochy se zavazadlovým prostorem, přední mlhová světla, automatické rozsvěcování potkávacích světel, automatické denní oddělené svícení, zadní světla LED, bezpečnostní úchyty dětské sedačky ISOFIX…….
To většinou, když dám přečíst běžnému občanu stojícímu u mé kapotované motokáry, tak zvyklý na očesanou Fabku nebo Koktáfku neuvěří. Musím jít a prakticky fyzicky mu to vše ukázat 🙂
Když to miluješ není co
Když to miluješ není co řešit 🙂
Kolik to má hvězd v crash testech?
No ona je to taková láska
No ona je to taková láska z rozumu, hodně vypočítavá, ale co se týče bezpečnosti tak 4 hvězdy z 5.
Tak jsem na to hodil voko a
Tak jsem na to hodil voko a i přes 4 hvězdy na tom nejsou pasažéři vůbec dobře. Míra zranění stehen, chodidel a hrudníku řidiče je při čelňáku výrazná, vše je v oranžové a to není dobré. Stehna spolujezdce by to taky odnesla, předpokládám včetne kolen.
Při bočním naražení na sloup je hrudník řidiče dokonce červený!!! To je hodně moc špatné, jasná vstupenka na krchov. Ramenno by bylo 100% napadrť…
Takže ano máš vokapotovanou motokáru, sice obstojně, ale na dostatečnou pasivní bezpečnost to prostě nestačí.
http://www.euroncap.com/en/results/mitsubishi/i-miev/10986
Když vybírám káru jdu po užitnosti, ceně apod. Pak zkouknu pasivní bezpečnost a to mě vždycky vrátí nohama na zem a pak vím za co si mám připlatit a kdy jít o třídu vejš. To je to minimum co pro sebe a své milé můžu udělat. Jekmile je na pajďuláčkách něco voranžovýho tak vod toho dávám ruce pryč. K čemu mi bude, že jsem ušetřil když budu pod drnem?
Na něco se umřít musí a
Na něco se umřít musí a každý zodpovědný občan umírá vždy před nárokem na starobní důchod 🙂
Jen si to vomluv :)))
Ale
Jen si to vomluv :)))
Ale děti do toho laskavě netahej, ty maj na umírání času dost!
Hezká cenovka. Mitsubishi
Hezká cenovka. Mitsubishi Outlander PHEV x 2. A to určitě to Audi nemá rychlonabíječku, jako zmíněný Outlander. O tom, že za tuto cenu lze postavit 2 jednoduché domy pro 2 čtyřčlenné rodiny nemluvě.
Jedno je jasný, všichni
Jedno je jasný, všichni pochopili, že je potřeba něco dělat. Otázka je jak moc vážně to myslí. Jestli je to jen “ Vydáme nějaký model aby to vypadalo, že se snažíme“ a nebo to myslí opravdu vážně a jsou přesvědčeni, že například pro přímestký provoz je elektřina výhledově perspektivní víc než cokoli jiného.
Obávám se, že cesta typu Diesel s tím jejich super DPF filtrem a pár baterek s cenou kolem 2,5 milionů to nebude. Ale jak říkám, ledy se hnuly a zatímco před dvěma lety všichni říkali, že tudy cesta nevede a baterky nikdy do auta cpát nebudou, tak teď je postoj alespoň na oko opačný a i to se počítá.
Dopravní prostředek za
Dopravní prostředek za cenu malého domu, to mě vždy pobaví. S prominutím auto jako kráva, ve kterém jede malý pán s kufříkem nebo malá hezká blondýnka s kabelkou. A pak se řeší parkovací místa. Vždy s láskou k přírodě.
Teraz si pobavil, ale je to
Teraz si pobavil, ale je to tak…každý deň vidím Q7 alebo X5, ženská vo vnútri s kačacím pyskom, ledva ju tam vidieť za volantom a potom zaparkuje cez 2 miesta lebo s tým ,mestským“ autom sa poriadne nezmestí + treba započítať šoférsky skill a aroganciu 😀 Moja žena je našťastie natoľko inteligentná, že keď som jej oznámil, že naše druhé auto bude menšie a elektromobil na jazdy do mesta a kratšie trasy tak sa len potešila 🙂
s DÍZLEM vznětovým
s DÍZLEM vznětovým motorem AT de konzerva se vysrr 😉
Auto už jezdí a testuje
Auto už jezdí a testuje se, můj kamarád z německa řeší pro Audi nějaké dodávky a interní info znělo, že příští rok, tak uvidíme, jinak se píše rok 2018, ale věřím, že to bude super auto.
aha, a co je na něm super?
aha, a co je na něm super?
2018? To bude DOA – dead on
2018? To bude DOA – dead on arrive. LOL
Příští rok by se měla
Příští rok by se měla na trhu objevit plně elektrická Audi Q6 e-tron s dojezdem 500 km, což bude opravdu hodně zajímavý konkurent pro Teslu Model X. Cenově to bude na úrovni Tesly, ale zpracováním a kvalitou určitě lepší.
Moc bych si to přál, ale
Moc bych si to přál, ale bohužel jak známe Audi, tak říkám: „příští rok, dokonce dva, vyloučeno“. A skoro bych se i vsadil.
Jak znáte Audi?
Jak znáte Audi?
Audi znám velmi dobře.
Audi znám velmi dobře. Poslední vůz před moji první Teslou byla RS5. (A byla to láska). Když jsem začal pošilhávat po TMS, v Audi mi řekli abych vyčkal, že se chystá v roce 2013 uvedení R8 e-tron. Čekal jsem až dokud uvedení e-tronu Audi nezrušilo. Jakmile jsem TMS objednal, Audi znova oznámilo, že R8 e-tron bude, ale v omezené sérii a v ceně jen „pro vyvolené“… A následně zrušili i tento jejich záměr a aby nebyly za blbce, tak to ještě dvakrát přehodnotili 🙂
Nedávno jsem TMS vyměnil za TMX a Audi opět avizuje uvedení EV… Nevím, kolikátou Teslu budu mít, až to bude pravda, ale právem se domnívám, že i tentokrát Audi zůstane opět jen u planých slibů:
http://www.hybrid.cz/audi-r8-e-tron-se-nakonec-prodavat-nebude
http://www.hybrid.cz/audi-r8-e-tron-tak-nakonec-preci-jen-do-vyroby
http://www.hybrid.cz/potvrzeno-audi-r8-e-tron-uz-pristi-rok-dojezd-400-km