Stephan Weil, člen dozorčí rady koncernu Volkswagen, se aktuálně vypravil na návštěvu Mexika a Kalifornie. A co tam neviděl! Automobilku Tesla, „která je výzvou, kterou musíme brát vážně“.
foto: Volkswagen
Stephan Weil, zároveň i dolnosaský předseda vlády, se o své názory na automobilový průmysl dneška podělil v rozhvoru pro magazín Focus Online. Kromě jiného je podle něj jasné, že dnes zuří velká konkurence v oblasti pohonů.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Rychlonabíječky Porsche budou umět nabít i elektromobily Tesla
Autosalon Paříž 2016: elektromobil Volkswagen I.D. půjde do výroby
A o automobilce Tesla dále také řekl, že „je jednoduše technologicky dál než konkurence“. A že Volkswagen bude muset tenhle náskok dohnat. Tak honem do toho a půl je hotovo.
Off
Atieva – první
Off
Atieva – první obrázek
https://electrek.co/2016/10/13/first-image-of-atievas-all-electric-sedan-made-by-former-tesla-model-s-chief-engineer/
https://www.documentcloud.org/documents/3134161-Pages-From-Atieva-USA-OL-Application.html
Stejný prachy jako Faraday a ten čínskej projekt.
vw je pracovna skupina,
vw je pracovna skupina, ktorej clenovia ibu iba po prachach. ich cielom nie je aby ste saa mali lepsie, ale aby ste kupovali produkty co licencuju, montovane v konecnom dosledku do podoby niecoho na co nalepsia svoje logo.
povedia cokolvek aby sa zapacili ked chcu predat, a ked robia chyby, hovoria hluposti, ktore by sa nemali dostat von.
treba brat s rezervou co povedia o comkolvek,
za vsetkym hladaj ze im ide o zisk a kolko sa pren musia namahat.
myslim ze su momentalne este velmi dlho za vodou, minimalne do dlzky ich zivota.
co konkretne ich nuti nieco menit ? proste sa tam bol pozriet na skusi, ved jeho to prejde, realne cisla nepustia.
a čemu se divíte? koho
a čemu se divíte? koho chleba jíš, toho píseň zpívej.
Neznám lidi v jiné firmě, kteří pracují proto, aby se jejich zákazníci měli lépe. Prostě investovali peníze do spalovacích motorů a ty chtěli rozmnožené zpět. Fungovalo to takto cca 80 let, oni si na to zvykli a teď se ucho utrhlo… 🙂
myslím že neutrhlo. len
myslím že neutrhlo. len malé potknutie, džbán zostal celý.
mne osobne sa nepáči ta bezbrehá orientácia na zisk, socializmus to nebude ale i tak stále dúfam, že je možný aj iný systém, len neviem aký.
Škoda že to pach-tenie sa za platiacim človekom, akoukoľvek cestou, ide jedine jeho odrbávaním, klamaním, trikom, a .. viete čo chcem povedať, všetci sú šmejdi.
Je to v nás. Ako to zlepšiť ? Možno sebestačnosťou, aby mal každý jednotlivec v rukách moc, a źiadna organizácia alebo štát, možnosť ho obabrať okrádať, zneužívať.
Viem, naivná predstava.
Dízlgejt spustili sami, aby
Dízlgejt spustili sami, aby rychlejc přešli k elektroautům a ušetřili na transformaci. Palácová revoluce mladších šéfů.
Presne tak souhlas,uz
Presne tak souhlas,uz nevedeli ca dal !! Doufam ze ted zas dostanu zmrdano.jako vzdy..
Je mi líto, ale vaše
Je mi líto, ale vaše pocity mají smůlu. Tento princip vychází z přírody a je základem v podstatě všeho kolem nás. Přírodní výběr vítězí. Úspěšnější a bohatší vítězí. Tak to prostě je. Jediné, co se změnilo je, že už to není jenom o větších svalech, ale i o jiných věcech.
úspěšnější a
úspěšnější a bohatší=větší hovado. Sorry za výraz ale je to tak. To že dnes nevítězí svaly (někdy) ale „pouze“ bezohlednost a jáismus je dáno pouze existencí zákonů, které fyzickou likvidaci člověka člověkem zakazují. Mnohdy se to ale těm zákonům nepovede a zákon prohraje…..viz. např. telefenování za jízdy…. Ale jak jsi psal, to je příroda, tak proč se bránit a snažit se o slušnou a férovou společnost bez přetvářky a falše.
TESLA je technologicky 7 let
TESLA je technologicky 7 let vepředu protože naztrácela čas ukecáváním společnosti pohádkama o dízlu a místo toho makala narozdíl od KONZERVY a MILER at se de… 😉
hybrid.cz/nemecka-posta-si-vyrabi-vlastni-elektromobily-volkswagen-zuri
Prostě ho nemáme rádi a to se nedá napravit, MĚLI BY ČESTNĚ ZKRACHOVAT a rozporcovat medvěda! :))))))))
2015
Porsche boss Matthias
2015
Porsche boss Matthias Mueller:
“Tesla has built an exceptional car. They have a very pragmatic approach and set the standard, where we have to follow up now.”
A az teda VW zkrachuje, tak
A az teda VW zkrachuje, tak kdy bude vyrbate EV pro nemilionare? Tesla to rozhodne v planu nema, na rozdil od VW…
R8 etron končí. Celkem
R8 etron končí. Celkem logicky, protože to byl dokonalý příklad toho, jak elektromobilitu dokonale zabít.
Naopak, je to krasny priklad
Naopak, je to krasny priklad toho, jakou sanci by melo Tesla-like auto od „klasicke“ automobilky bez prislusneho hype…
EDIT: ted vidim ze to chteli mega ecek, takze odvolavam, predtim jsem se dival jen na parametry…
Tak tak 😉
Tak tak 😉
Ani nevim, že existovalo.
Ani nevim, že existovalo.
Šéf výroby z Audiny Peter
Šéf výroby z Audiny Peter Hochholdinger říká, že Tesla má 7 let náskok před vostatníma.
‘they are about seven years beyond everything I’ve seen before’
https://electrek.co/2016/10/13/tesla-vp-vehicle-production-interview-peter-hochholdinger/?utm_content=bufferfdb7c&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer
No rika to uz predevsim jako
No rika to uz predevsim jako zamestnanec tesly, takze z toho nelze cokoli soudit ze…
Tezko by mohl vyji z prhoaseni (nabrali me do tesly, a jak to vidim, tak je to tu pekny bordel) ze?
Taky mohl říct něco
Taky mohl říct něco naprosto vágního bez udání roků, nebo moh říct že maj náskok jen 3 roky… Ale neřekl to.
treba neco jako „naskok nam
treba neco jako „naskok nam klesa a do par let budem prumerni a drazi“
A proc by to delal? Tohle je
A proc by to delal? Tohle je mnohem lepsi reklama a nikdo nema sanci nijak realne zjistit, jestli je to pravda, nebo keca….
Tesla stoji zatim na velmi krehkych nohach duvery investoru v to, ze do budoucna radove navysi produkci a bude vydelavat velke penize, musk tohle dobre vi, stejne jako vsichni ve vedeni, takze delaji vse pro to, aby investori dale verili v to, ze se jim to podari rozjet tak jak to naplanovali, pokud by ztratili duveru investoru, tak tesla skonci, protoze nebude mit dost penez. Zatim se jim to dari, tak doufejme ze jim to jeste nejakou dobu podari, nez za teslu budou moct mluvit hospodarske vysledky, to ale neznamena ze musime brat kazde prohlaseni nekoho z vedeni jak svatou pravdu…
2015
Porsche boss Matthias
2015
Porsche boss Matthias Mueller:
“Tesla has built an exceptional car. They have a very pragmatic approach and set the standard, where we have to follow up now.”
http://insideevs.com/porsche-ceo-tesla-set-standard-must-follow/
2016
Audi’s electric-mobility chief Stefan Niemand:
“I hate to admit it, but Tesla did everything right”
http://electrek.co/2016/03/24/audi-ev-chief-tesla/
Audi Boss:
Electrics—Not Diesels—Are the Future
http://www.thedrive.com/accelerator/1157/audi-boss-electrics-not-diesels-are-the-future
Určtě lžou, to bude zase
Určtě lžou, to bude zase nějaká habaďůra. :)))
Milovníkům sračkometů se zhroutil svět, už i VW jsou fadové Tesly :)))
A proc tady porad rozjizdite
A proc tady porad rozjizdite valku VW vs Tesla co ostatni automobilky ? Ty nezaspali ? az na Nissan Renault, vsichni..
Co to meleš ty hysterko?
Co to meleš ty hysterko? Řek to Hybrid.cz nebo Weil? Příště řekni Weilovy na hajzlu ať drží hubu a máš klid.
Co to meles ty neumis cist
Co to meles ty neumis cist vykuku ? asi ne vrat se do svy vypolstrovany cimry 🙂
Melo neslušně, ale má
Melo neslušně, ale má pravdu. Pláčeš na špatném hrobě, a ještě se cítíš doitčen, když tě někdo upozorní, že nemáš pravdu…
Jasne VW sef jedinej neco
Jasne VW sef jedinej neco rekl, nikdo jinej nikdy nikde nic nerekl ovsem tady je to zhavy tak to sem davaj 🙂
Sorry za off topic, ale
Sorry za off topic, ale prosim o clanek o tomto: youtube.com/watch?v=5cSdXKVacPY
😀
už je najvyšší čas, aby
už je najvyšší čas, aby ste sa prestali orientovať na výrobu písacích strojov a prešli na tablety a smartfony.
Mají přece Audi – „Náskok
Mají přece Audi – „Náskok díky technice“ – to je zachrání.
VW – das auto
VW – das
VW – das auto
VW – das podvod
VW – milujeme Teslu
😀
Náskok díky technice … z
Náskok díky technice … z minulého století…
Vaše Audi
Spíše náskok díky
Spíše náskok díky marketinku.