Tesla zdvojnásobí síť nabíječek Supercharger, chystá i rychlejší verzi

Jan Horčík - 20 Listopad 2018

Elon Musk na svém Twitteru oznámil, že Tesla do konce příštího roku zdvojnásobí kapacitu své sítě nabíjecích stanic Tesla Supercharger.nabíjecí stanice Tesla Supercharger v Amsterdamu

Nabíjecí stanice Tesla Supercharger v Amsterdamu
foto: Clophi / Teslarati

V současné době Tesla po celém světě přes 11 400 Superchargerů na 1390 stanicích. Původně ale plánovala mít do konce roku 2018 celkem 18 000 konektorů Supercharger, což se ale asi nepovede.

I tak jde o úctyhodný výsledek a nově oznámené zdvojnásobení do konce roku 2019 by znamenalo něco kolem 20 000 konektorů na téměř 3000 stanicích. Cílem je pokrýt 95 % až 100 % populace na "všech aktivních trzích".

Kromě toho Elon Musk zmínil také novou verzi 3 Superchargeru, kterou původně plánoval na letošní léto. Nový rozvrh zní: začátkem příštího roku. Nový Supercharger v3 má nabídnout především vyšší nabíjecí rychlost a lepší komfort.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Václav Pokorný, razor:

Tak nabíječka "aladin" fakt nefunguje, nicméně, úplně k vaší diskusi stačí najít způsob kde se bere dodatečná energie do reakce. To je celé. Dodejte jeden jediný zdroj těch, řekněme, 40kWh navíc.

Na tady těch kutilech, podvodnících a pod. je obdivuhodná jedna věc, nevzdají se, utratí všechny peníze, vymýšlí pitomosti a občas na něco narazí, pak z toho udělají jejich přátelé potlačenou staroegyptskou technologii a kdesi cosi. Ale je zajímavé se občas podívat co to vymýšlí a jak se jim to podaří odůvodnit. Většinou jsou to absolutní pitomosti.

Re: Většinou jsou to absolutní pitomosti

Respektuji váš názor, pane.
Já mám jiný.
Nemohu vás nutit sdílet se mnou cokoliv.

Prva 350kW nabijacka na Slovensku:
https://touchit.sk/na-slovensku-pribudne-ultrarychla-nabijacia-stanica-pre-elektricke-auta-15-minut-nabijania-postaci-na-400-km-jazdy/203586

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"Cílem je pokrýt 95 % až 100 % populace na "všech aktivních trzích"."

Co si mám pod tímto představit? Že v dojezdové vzdálenosti Tesly bude nabíječka, tedy každých cca 300km?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Minimálně.

Což takhle autonomní 10 kW palubní nabíječka.
Do předního kufru Tesly
by se něco podobného tomuhle mohlo vlézt:

https://infinitysav.com/magneticgenerator/

https://www.youtube.com/channel/UCq_qGHzYorAsR4sYi3m50sA

https://www.omforum.cz/forum.php?t=329

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jo a bude to smrdět benzínem celé auto a výsledný provoz bude dražší než limuzína s V8 čkou.

Re: bude to smrdět benzínem

Jedná se o magnetický generátor.
Volná energie.
https://www.omforum.cz/forum.php?t=329

Od určitých otáček funguje sám.
Bez dalších energetických vstupů.
Nejsou nutné velké baterie ani hustá síť nabíječek.
Možná by šel i rozšlapat.
Přes setrvačník a spojku třeba.
Takže baterie by nemusela být přítomna vůbec.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na taketo podobné "vynálezy" stačí iba zdravý rozum aby bolo jasné, že je to podvod a jediný kto na tom bude profitovať je ten, čo vám to predá. :)))
Zariadenie, ktoré má ekonomickú návratnosť menej ako 1 rok a potom bude fungovať neobmedzene dlho s malými investíciami do opráv ?!
Skúste sa nad tým zamyslieť, skôr ako naletíte na takéto hlúposti...

Vím že magnetické generátory fungují.
V průběhu dvaceti let co tema volné energie na netu sleduji,
objevuje se takový generátor cyklicky.
I v autě jako hlavní součást pohonu
https://rutube.ru/video/de348fc96567cff636d72cfb207e4efc/?ref=search

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na videu funguje takmer všetko, dokonca aj magnetický generátor :-)
Ak by to bola pravda, tak tí, čo to prezentujú na podvodných videách by boli už dávno multibilionári.

Re: by boli už dávno multibilionári

Na volnou energii je nutné přejít volně/svobodně.
Tedy nezištně.
Současné nastavení je nesvobodné neboli zištné.
OBCHODEM SE OBCHÁZÍ.
Vše dostáváme darem.
Od přírody/boha/zdroje - jak je libo.
Naším úkolem je brát a dávat.
Nikoliv nakupovat a prodávat.
Dokud budeme civilizací zištných spekulantů,
volná energie nám bude zapovězena.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vysvetlite mi teda, prečo napr. ten 10kW generátor predávajú za 8000€ ? Tí, čo im to funguje nie su zištní špekulanti?
Ja som aj tak ochotný za funkčný generátor tolko zaplatiť. Ponúkam Vám za každý kus 10 000€ (2000€ budete mať zarobené). Ak veríte tomu, že to funguje, tak to nebude pre Vás žiadne riziko im zaplatiť 8000€ a ja to potom od vás kúpim, keď Vám to pošlú.
Na začiatok ich chcem 100 kusov. A to myslím fakt vážne!!!

Re: Ak veríte tomu, že to funguje .."

Ano - věřím že to funguje.
To je moje věc - čemu věřím.
Neměním své názory kvůli druhým lidem.

O vaší nabídku k překupnictví nemám zájem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

vedel som, že sa z toho budete chciet nejak vykrútiť, ale toto je slabé. Ale verte si čomu chcete, ja Vám to neberiem.

Re: verte si čomu chcete, ja Vám to neberiem

Já bych to formuloval takto :
Věřte si čemu chcete, já vám to NEMOHU vzít.

Původně jsem na hybrid.cz chtěl jen doplnit
chybějící položku do zdejšího přehledu
způsobů získávání a využíváni energie.
Dopustil jsem se však té chyby,
že jsem k informaci o existenci magnetických generátorů
přidal subjektivní soud o "civilizaci zištných spekulantů".
Tím jsem odvedl pozornost od původní informace.

Nadále si myslím, že elektromobily s velkou baterií
vyžadující výkonné externí dobíjení
nejsou optimální řešení individuálni přepravy.

Optimální je podle mne elektromobil s malou baterií
a "palubní bezemisní dobíječkou".
Schopnou buď dobíjet baterii nebo přimo pohánět vůz.

Takovou "bezemisní palubní dobíječkou"
může být třeba magnetický generátor
https://rutube.ru/video/de348fc96567cff636d72cfb207e4efc/?ref=search&fbclid=IwAR05nkeD2DlwVzyNtpUHSOS_B4b97ThNc5sTa0S4MNfj9wB9--fbLOSqDS4
nebo např. spalovací motor, ovšem upravený na HHO,
tedy s nulovými emisemi
https://www.youtube.com/watch?v=fnYHhTJtLtg

Velikostně je zřejmě ideální pístový jednoválec
nebo jednokomorový wankel, doplněné o HHO generátor.
"Tankuje" se voda.
https://www.cez-okno.net/clanok/pohon-zadarmo

Obrázek uživatele ozana

Spalovací motor bez emisí neexistuje.
A spalování vodíku v pístovém motoru je naprostý nesmysl.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Re: spalování vodíku v pístovém motoru je naprostý nesmysl

"Roku 1806 sestrojil François Isaac de Rivaz
pístový spalovací motor s elektrickým zapalováním.
Jako palivo použil směs vzduchu a plynného vodíku.
Tento motor je pokládán za první spalovací motor
a byl roku 1808 patentován."

https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=17041

http://ulemco.com/?p=2638

Obrázek uživatele ozana

Já neříkám, že to nelze, ale že je to slepá ulice, kterou automobilky vyzkoušely a opustily již před více než 20lety.

Použití vodíkového palivového článku je o dost menší nesmysl.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Otazka dablova advokata, pokud je pridavani HHO (na udrzitelnou jizdu ciste na HHO neverim) tak uzasne z hlediska spotreby a zaroven nema zadne neprijemne vedlejsi efekty, proc uz ho automobilky davno nepouzily na vyreseni svych trablu s emisemi? Zarizeni je vpodstate trivialni (v porovnani s vymyslenim nejakych hybridu nebo EV) a ze auto zere min je trapit nemusi, sit cerpacek nikdo z nich neprovozuje.

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Re: proc uz ho automobilky davno nepouzily

" .. aby lidé uvěřili, že všechno musí být za peníze .."

http://www.enviweb.cz/91113

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak som si to prečítal :))) Verím, že sa najdú ludia, ktorí tomu veria a asi ich nie je málo, bohužial.
Samozrejme, že to nefunguje a nie, že tam je prebytok energie, ale práve naopak asi 10 násobný deficit.
A ten típek sa v celom článku zaoberá (odpútava pozornosť) iba tým, že mu koroduje výfukový systém a ventily a treba ich nahradiť antikorovými a ešte má starosti o dopĺnanie vody do plastovej nádržky :))))))
S takýmito odkazmi sa tu iba zosmiešňujete :(

Re: S takýmito odkazmi sa tu iba zosmiešňujete

Mně nezajímá co si o mně kdo myslí.
Zajímá mne svobodné sdílení informací.

Spalovací pístový motor
může fungovat na směs vodíku a vzduchu
(HHO/Brown Gas/Oxyhydrogen)
vyvíjenou přímo ve vozidle.
Ať už motor upravený nebo nově vyvinutý.

Tomu já věřím.
Na základě studia řady podkladů.

Že vy tomu nevěříte je vaše věc.
To se mne netýká.

"studia podkladů" - byl v jakékoli této studii nějaký vzorec účinnosti (tedy energetický, ne chemický) + příp. odkaz. Předpokládám, že se nebude jednat o vědeckou studii, i přesto bych byl rád za odkaz. Děkuji.

Re: bych byl rád za odkaz

https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=17041

Obrázek uživatele ozana

Zapálení směsi - problém, únik vodíku do skříně klikové hřídele - problém, únik "výfukových zplodin" = vlhkosti do do skříně klikové hřídele - problém.

Jak říkám, tuhle cestu vyzkoušely a opustily automobilky už v 80. letech minulého století.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Re: tuhle cestu opustily automobilky

Automobilky pracují především na tom, jak udržet v lidech falešnou domněnku. Že individuálně se musím přepravovat v něčem co si musím koupit za peníze. A pak si do toho ještě musím cyklicky kupovat palivo a mazadlo a pojištění a ... Ideálem individuální osobní přepravy je pěší chůze. Pokud toužíme po přepravě něčím technologicky vyspělým, užijme kolo nebo elektrokolo. Případně neregistrovaný pedal car s pomocným elektromotorem.

https://www.youtube.com/watch?v=li33TrYeziA

http://www.vilgard.com/vehicle.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Václav Pokorný:
Doporučuju zajímat se o základní fyziku, chybí ti znalosti.

Re: Doporučuju zajímat se o základní fyziku, chybí ti znalosti.

Myslíš že mně je něco do toho
když tobě něco chybí ?

Děkuji za odkaz, shrnu to tedy pro zájemce o účinnost dle této bakalářské práce. Účinnost spalování vodíku (omezená termodynamickým zákonem, tedy zde už k vylepšení o moc jít nemůže) je dle této práce 40 %. Práce se nezmiňuje o výrobě vodíku, budu tedy počítat nejúčinnější na trhu dostupná řešení ve velkém (v malém to bude horší), tedy vodíkové stanice vyrábějící elektrolýzou při spotřebě 60 kWh/1 kg H2 (fyzikální limit výroby vodíku elektrolýzou je 41,4 kWh/kg H2, zde je tedy prostor pro mírné zlepšení, ale nebudu ho zde uvažovat, jelikož technologie není na trhu a výsledek nezmění). Berme dále účinnost palivového článku v současných vodíkových automobilech 80 % a spotřeba 1 kg/100 km (Toyota Mirai). Z tohoto vychází, že spalováním vodíku potřebujeme 2 kg H2/100 km a tedy potřebu elektrické energie 120 kWh/100 km. Dále uvažujme průměrnou spotřebu BEV ekvivalentního Toyotě Mirai 17 kWh/100 km, tedy jsme celkově zde na 7x horší účinnosti.

Účinnost kladu až na druhé místo.
Na prvním je soběstačnost.

Individuální úprava pístového spalovacího motoru na spalování směsi vzduchu a vodíku, která se vyrábí přímo ve voze a ihned se spotřebovává, určitý druh soběstačnosti umožňuje.

Vodu lze získat zdarma. Různými způsoby. Třeba z vlastní studny nebo nejbližšího pramene. Tedy i vodík z ní je potenciálně zdarma.

Carl Cella použil k přestavbě na sto procent HHO velký karburátorový osmiválec, ročník 79. Tento motor je schopen, po určitých úpravách, provozu na směs vodíku a vzduchu. Zároveň je schopen během jízdy generovat dostatek elektřiny nutné k provozu HHO generátoru. Který zajišťuje dostatek směsi vodíku a vzduchu ...

Pokud mám takovýto stroj, který je zřejmě řadu let schopen fungovat na palivo zdarma, neřeším jeho účinnost. Řeším jak ho udržet v provozu, případně jak se dostat zdarma k vodě ...

https://www.ebay.com/itm/IMPCO-EDELBROCK-PROPANE-KIT-CHEVY-350-SMALL-BLOCK-/180266750509

http://www.waterpoweredcar.com/inventors.html

https://www.youtube.com/watch?v=3pcOJpPmfCc

https://www.cez-okno.net/clanok/pohon-zadarmo

"směsi vzduchu a vodíku, která se vyrábí přímo ve voze"
Já tvrdím (viz můj příspěvek výše), že fyzikální limit "extrakce" vodíku z vody metodou elektrolýzy je 41,4 kWh/kg (elektrolýza je jedna z nejefektivnějších metod, fyzikální limit jako takový je okolo 39 kWh/kg).
Prosím tedy o vaše číslo, kolik energie je nutné pro rozložení vody na vodík a kyslík. Chápu dobře, že tvrdíte, že je to nula?
Máte tedy přístroj, do kterého nalijete 40 litrů vody a bez přidané energie vyrobí 5 kg vodíku, tedy tam nezbude žádná voda? Chtěl bych vidět pouze toto.

Re: tvrdíte, že je to nula?

Vypočítávat vypočítané tady nehodlám. To že spalovací pístový motor je schopen energeticky utáhnout provoz svůj, alternátoru a generátoru HHO dokázali v praxi mnozí. Jsou různé typy HHO generátorů a různé stupně úprav motorů. Vím proč se tomu automobilky nevěnují. Znamenalo by to volnou energii. Konec petrodolaru. Konec manipulace člověka/otroka prostřednictvím víry v hodnotu měny. Kdo je vytrvalý ve svém úsilí, jezdí zdarma. Ostatní, včetně mne, si kupují co je jim prodáváno. Přikládám pár odkazů k vývoji HHO:

http://www.magicacustic.cz/wordpress/prestavby-lpg-cng-e85/setrete-palivo-s-prestavbou-hho/historie-hho-brownova-plynu/

http://www.keelynet.com/energy/garrett.htm

https://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi.ntrs.nasa.gov/19770016170.pdf

https://www.uloz.to/!nFCcpdwZ/stanley-meyer-1992-rozhovor-wmv

https://www.youtube.com/watch?v=yjqkHhWUKOU&t=666s

Chápu, že po tolika letech je těžké si přiznat, že ty roky byly zbytečné a že jste žil ve lžích jiných lidí. V psychologii je toto lpění na iluzi popsané hodně podrobně. No skoro mám chuť vám ten přístroj koupit, ať se přesvědčíte sám, že to nefunguje.

Re: skoro mám chuť vám ten přístroj koupit

Vy předpokládáte že vám druzí lžou. Že Lenoir, Frazer, Garrett, Rhodes, Brown, Meyer (všichni HHO), Slobodian (magnetic generator) lžou. Lžou že něco roky vynalézali, vylepšovali a odzkoušeli v praxi. Z hlediska psychologie "nedůvěra ve schopnosti druhých značí nedůvěru v sebe".

Který přístroj byste mi chtěl koupit? Možností jak se v současné době dostat k volné energii je víc. Pokud bych si mohl dnes vybrat, vzal bych si tento: https://infinitysav.com/product/mg10/

Opakuji: Spalovací motor může velmi dobře fungovat na stoprocentní HHO směs. Vznikající v průběhu jízdy z vody vezené na palubě dopravního prostředku. Nejlépe motor k tomu přímo zkonstruovaný. Třeba vakuový dvoutakt.

"Spalovací motor může velmi dobře fungovat na stoprocentní HHO směs"
- nerozporuji, může být
"Vznikající v průběhu jízdy z vody vezené na palubě dopravního prostředku"
- nerozporuji, může být

Chybí tam však podstatná informace: Za dodání potřebného množství energie min. 80 kWh/100 km u běžného auta na výrobu HHO z vody.
Nebo jak myslíte, že ty molekuly jinak rozdělíte? Samy od sebe nepůjdou :)
A když už byste měl ten zázračný generátor vodíku z vody, proč tak úpěnlivě trváte na spalovacím motoru, který má 2,5x menší účinnost než vodíkové automobily s palivovým článkem?
Mimochodem ten odkaz (pominu teď funkčnost) - přístroj údajně generuje 10 kW, na pohon automobilu byste potřeboval minimálně 4 a i tak by byl výkon nižší než nejslabší verze Škody Citigo a tyto 4 přístroje by se nevešly pomalu ani do dodávky (4* 75x72x52 cm a 4* 80 kg).

Re: proč tak úpěnlivě trváte na spalovacím motoru

Vůbec netrvám na spalovacím motoru. Jsem pouze rád že i tato varianta existuje. Spalovák produkující emise vodních par. Bezva.

Nevidím problém v tom že - podle vás - výroba dostatku vodíkovzdušné směsi spotřebuje 80 kWh na 100 km jízdy. Použijme tedy dostatečně výkonnou elektrárnu. Carl Cella upravil na stoprocentní HHO směs 7-litrový osmiválec o výkonu 134kW a točivém momentu 434Nm (1979 Cadillac Coupe de Ville 7.0L V-8). Proč troškařit když palivo je zdarma :-)

Zmiňujete palivové články v autech. Sytit HHO generátorem palivový článek by mohlo být rovněž jednou z možností jak pohánět dopravní prostředek. A přitom nenakupovat palivo.

Magnetický generátor lze užít různě. Třeba jako bezemisní nabíječku baterií. Pro továrnu, dům, osobní i nákladní vůz, traktor, vlak, loď ... Dle provedení.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vysvetlil ste to dobre, ale Vaška (dúfam, že mu nevadí že ho tak familiárne prezývam) nezaujíma účinnosť. Naväčšiu starosť mu robí kde zohnať potrebné množstvo vody. Už to tu spomínal :D

Re: starosť mu robí kde zohnať potrebné množstvo vody

Vody je na planetě dostatek. Původně byla celá vodní. Zase může být https://www.youtube.com/watch?v=rM6txLtoaoc

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Strácate s ním čas. Ten človek je úplne mimo a žiadny logický argument jednoducho ani už nie je schopný prijať.

Neztrácím, náhodou jsem při zkoumání nalezl spoustu zajímavých informací, třeba o tom fyzikálním limitu 41,4 kWh na získání 1 kg H2 z vody jsem před pár dny neměl ponětí a vzhledem ke spotřebě 1 kg H2/100 km u Toyoty Mirai teď vím, že vodíkový automobil nikdy nebude mít spotřebu menší než 42 kWh/100 km (vs. 15 kWh u podobně velikého BEV).

Re: vodíkový automobil nikdy nebude mít spotřebu menší než 42 kWh/100 km

Uvádíte zde množství energie údajně nutné k výrobě 1 kg KAPALNÉHO vodíku z vody. Yull Brown byl schopen při spotřebě 1 kWh vyrobit z vody 342 litrů PLYNNÉ směsi zvané Oxyhydrogen/Brown Gas/HHO.

https://en.wikipedia.org/wiki/Oxyhydrogen

Yull Brown, mimo jiné, touto plynnou směsí (vznikající z vody v průběhu jízdy auta a ihned spalované v pístovém motoru) poháněl svou Mazdu.

http://www.rexresearch.com/hyfuel/ybrown/4014777.htm

https://reptiliandimension.wordpress.com/2015/07/15/yul-brown-and-the-secret-history-of-the-water-powered-car-engine/

http://www.magicacustic.cz/wordpress/prestavby-lpg-cng-e85/setrete-palivo-s-prestavbou-hho/historie-hho-brownova-plynu/

http://rexresearch.com/brown-haley/brown-haley.htm

http://www.yullbrownsgas.com/research-professor-yull-brown/

Nemluvil jsem o kapalném vodíku, ale to je jedno.
342 litrů HHO má hmotnost 183 gramů a z tohoto množství vody lze získat 0,68 kWh, přidejte k tomu ještě účinnost spalovacího motoru a jste najedete na 342 litrů této směsi tak jeden kilometr, což je za 1 kWh totální katastrofa.
http://www.h2shop.cz/index.php?p=article&id=37

Schválně, kolikpak je spotřeba vody na výrobu m3 této směsi?

Abych to zkrátil - molekuly (vody) mají nějakou vazební energii, pokud by byla, jak tvrdíte, řádově menší, pak bychom tu my dva nebyli a nediskutovali. Nebyly by tu ani oceány, řeky,...

Re: spotřeba vody na výrobu 1 m3 směsi HHO

"Z 1,6088 kg vody získáme 2019 litrů vodíku a 989 litrů kyslíku = 3,008 m3 směsi plynů." "Jeden m3 směsi plynů H2O má výhřevnost 2,98 kWh."

Jeden m3 neboli 1000 litrů HHO směsi vyrobí dnes běžný HHO generátor z cca 0,535 kg vody. Z 1 kilogramu neboli 1 litru vody lze tedy získat cca 1,867 m3 neboli 1867 litrů HHO směsi. To je cca 5,564 kWh energie z paliva představovaného 1 litrem vody. To je 1 kWh z cca 180 ml zdrojové vody.

Co se týká mého údaje, že Yull Brown vyráběl 340 litrů HHO směsi díky 1 kWh energie, uvedl jsem to chybně. Je to přesně naopak. Díky spálení 340 litrů HHO směsi vznikla 1 kWh energie.

Nyní získáváme 1 kWh energie díky spálení cca 336 litrů HHO směsi. Což znamená že účinnost HHO generátorů se od dob Yulla Browna nezměnila.

Ale voda je stále, stejně jako v době Yulla Browna, snadněji těžitelné palivo než ropa. Planeta Země je nezměrnou nádrží vody. Skladovat v autě bombu stlačeného vodíku je pošetilost.

No vidíte, pomalu si to budete moct spočítat sám :).
Máme tedy z 10 litrů vody 55 kWh energie, při účinnosti spalovacího motoru dostaneme necelých 20 kWh, tedy energii tak na 100 km.
No a 10 litrů vody rozložíme na vodík a kyslík za pomoci cca 80 kWh energie. Máme tedy auto se spotřebou 80 kWh/100 km. Jednoduché :).

Re: auto se spotřebou 80 kWh/100 km

Dejme tomu. Ovšem spotřeba nás nezajímá. Palivo je zdarma. Voda. Zajímá nás trvalý chod soustrojí baterie/HHO generátor/motor/alternátor. Baterie rozběhne HHO generátor a motor, plyn z HHO generátoru plní motor, motor běží a točí alternátorem, alternátor vyrábí energii pro zapalování/dobíjení/HHO generátor. Že to celé spotřebuje třeba 160 kWh na 100 km nás netrápí. Na 160 kWh potřebujeme cca 54 m3 HHO plynu. Ty vyrobí HHO generátor z cca 30 litrů vody. Pokud jeden HHO generátor nestačí (v průběhu jednohodinové jízdy ustálenou rychlostí 100 km/h) vyrobit z 30 litrů vody 54 m3 HHO směsi, zařadíme jich víc. Třeba 4 HHO generátory pro 4karburátorový vidlicový osmiváĺec. Nádrž na palivo, tedy na vodu, může mít objem třeba 200 litrů, dojezd na jednu takovou nádrž je cca 500-700 km. Dle podmínek provozu. Z výfuku jde vodní pára, koloběh vody na planetě je zachován.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Perpetuum mobile I typu.

Trochu vám v té teorii vázne to, že je potřeba sakra hodně energie, aby ten HHO generátor vyrobil HHO směs z té vody. Na dobré slovo se ta vazební energie molekul jen tak nevypaří. Bez dodání energie jste namydlenej a kde tu energii v tom autě vezmete, když bude potřeba nejméně 400 kWh na 500 km?

Re: je potřeba hodně energie aby HHO generátor vyrobil HHO směs

Pokud se nepodaří vyvinout dostatečně výkonné HHO generátory s nízkou spotřebou energie, velké množství Brownova plynu může být snadno a bezpečně skladováno v poměrně malých objemech. V tlakových lahvích z běžných kovů. Viz bod 7 tohoto odkazu: http://wisdomofnations.com/articles/browns-gas-2/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1 litre of water at 10m has the potential to produce 98 Watts; 1,866 kg of water has the potential to generate 182.9 kW/litre of water consumed - TOTÁLNY BLUD
V skutočnosti má 1866 litrov vody vytlačenej do výšky 10 metrov, potenciálovú energiu 0,05kWh. V celom článku sú popísané také hlúposti, že je zbytočné s tým strácať čas.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vážený pan Pokorný!
41,4kWh je minimálne množstvo energie potrebnej na vytvorenie 1kg plynného vodíka z vody. A je jedno akým spôsobom, či elektrolýzou, termickým rozkladom... A to nie je "udajne nutné" ale je to minimálne potrebné množstvo. V praxi to je, samozrejme, vždy viac.
Na vytvorenie 1kg kvapalného vodíka je potreba ešte viac energie.
Fyzikálne zákony platné v našom vesmíre nedokáže obísť nikto, ani podvodník Yull Brown.
V 342 litroch HHO predstavuje vodík približne 228 litrov s hmotnosťou 0,02kg. To vychádza na spotrebu energie 50kWh/kg pre vodík. Účinnosť približne 80%, celkom dobré.
Na záver jeden odkaz pre normálne uvažujúcich ludí : gazduj.etrend.sk/clanky-gazduj/da-sa-usetrit-polovica-paliva.html

Re: to nie je "udajne nutné" ale je to minimálne potrebné množstvo

Mně to nezajímá. Kolik energie je třeba na plynný vodík nebo na kapalný vodík ... Je mnoho způsobů jak získat vodík. Považuji za krátkozraké tvrdit, že je nějaké minimální nebo maximální množství energie nutné k získání 1kg vodíku :

https://zive.azet.sk/clanok/136086/novy-material-vyraba-vodik-z-vody-a-este-ju-aj-cisti/

Je mi jedno jestli se dá nebo nedá ušetřit palivo. Paliva je plný Vesmír. I tak ale přidám odkaz na zkušenosti uživatelů HHO generátorů :

http://sspower.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=27&Itemid=28&lang=sk

Tvrdíte že Yull Brown byl podvodník. Respektuji váš názor. Já si myslím že byl schopný technik:

http://rexresearch.com/brown-haley/brown-haley.htm

A provozujes nektery z tech zazracnych generatoru/vozidel?

Protoze me prijde zabavne (no mozna smutne), jak nejurvanejsi propagatori "volne anargie" sami to zazracne zarizeni nemaji - stejne jako zdejsi nejurvanejsi spalovakobijci a jejich nevlastnictvi elektromobilu :):):)

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Re: provozujes nektery z tech zazracnych generatoru

Já jezdim na kole. Bez elektromotoru. I bez HHO generátoru. A bez povinnýho ručení. Sem plnej volný energie :-)

Obrázek uživatele ozana

A to to jediné čemu se dá věřit.

Zbytek jsou naprosté bludy.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Re: Zbytek jsou naprosté bludy

Je tu víc než miliarda aut. Většinou hnaných spalovacím motorem. Na planetě plné vody je optimální začít provozovat tuto miliardu vozidel na kyslíkovodík (Oxyhydrogen/Brown Gas/HHO). Nikoliv jako nyní na uhlovodík (benzin/nafta/LPG/CNG). Jestli bude toto palivo vznikat přímo v autě z vody nebo se bude tankovat je jedno. Brown Gas je mnohonásobně bezpečnější než samotný vodík. Uhlík si můžeme nechat do baterek https://logistika.ihned.cz/c1-65861900-uhlikovy-akumulator-chce-poslat-lithium-na-smetiste-dejin-diky-nanotechnologii-je-tenky-a-ekologicky-nezavadny

Re: logický argument jednoducho ani už nie je schopný prijať

Znám pravidlo "Dokud vedete boj stále přichází soupeř". Případně "Jediná vítězná bitva je žádná bitva". Přesto si tady na hybridu rád podebatuji. Tříbí to instinkty :-) Čas nelze ztrácet. Je nám ho přiděleno nekonečné množství. Nekonečný sled Přítomných okamžiků. To je hlavní dar tohoto Vesmíru. Nekonečnost Času.

Obrázek uživatele spetak

Óóóóóóóó
Kéž jsou všechny bytosti šťastny .....
To byl určitě tvůj billboard.
Fakt máš dost !!!

Re: Fakt máš dost

Ano - mám dost - děkuji za dostatek.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

správně má být...
Ať bytosti všech světů jsou šťastné
(míněno všechny živé bytosti-humanoidi,zvířata,rostliny ve všech galaxiích)

Re: Ať bytosti všech světů jsou šťastné

Tak jest.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Před dvěma rokama jsem takhle na internetu diskutoval se zastáncem volné energie. Taky mi tvrdil že generátory jsou běžně k dispozici. Jeden jsem si tedy u něj objednal a nabídl mu za něj 2 milióny korun, pokud bude skutečně fungovat. Dodnes mi jej nedodal.
Pro Vás by to ale jak vidím neměl být žádný problém. Přijmete mou nabídku Vy ?

Re: Přijmete mou nabídku Vy ?

Volné energie je všude dost. Člověk sám pro člověka je zdrojem volné energie https://www.ecofuture.cz/clanek/lidske-telo-jako-baterie

Nepřijmu od vás ani korunu. Jednalo by se o pošetilost. Podlehnout touze po spekulaci. Spekulace s dary je to co všechny předchozí "vyspělé" civilizace spolehlivě nasměrovalo k jejich konci. Skutečně vyspělá je pouze ta společnost, která s dary nakládá dle skutečných potřeb. Nikoliv dle "tržních ukazatelů". Obchodem se obchází, trhem se trhá.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano pane Pokorný, Vaši nabídku přijímám
Souhlasím že peníze svádějí ke spekulacím. Přijmu tedy generátor volné energie od Vás darem a naložím s ním podle mých potřeb.
A protže jsem skromný, spokojím se s 5 kW typem. Kdy a jakým způsobem mi jej doručíte ?

Re: Vaši nabídku přijímám

Nic jsem vám nenabízel. Pomocnou ruku hledejte vždy na konci svého ramene.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na to môžete pokojne zabudnúť. Vašek Pokojný vie, že magnetické generátory a spalovacie 8válce na 100% HHO fungujú a basta :)) Vašu ponuku odmietne z princípu, že volná energia má byť zadarmo pre všetkých. A tak to aj zostane.
On nevie, že je to všetko podvod, tak mu nerobte zbytočné stresy s takýmito zištými ponukami :D
P.S. ja som to už skúšal.

Re: volná energia má byť zadarmo pre všetkých

Volná energie JE zdarma pro všechny. To že momentálně za energii platíme je naše svobodná/volná volba. Rozhodli jsme se měřit neměřitelné. Všeho do času.

Obrázek uživatele ozana

Voda není palivo.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Citace:

"...Carl Cella použil k přestavbě na sto procent HHO velký karburátorový osmiválec, ročník 79. Tento motor je schopen, po určitých úpravách, provozu na směs vodíku a vzduchu. Zároveň je schopen během jízdy generovat dostatek elektřiny nutné k provozu HHO generátoru. Který zajišťuje dostatek směsi vodíku a vzduchu ..."

- - -- - -

Kdes ten nesmysl sebral..?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Klasické perpetuum mobile. Už roky rokúce to funguje, len to ešte nikto nevidel. Aj ja mám jedno doma len ta potvora sa vždy po určitej dobe zastaví a vždy to musím znova roztočiť. Ale to je maličkosť, to dorobím :-)))

Re: Kdes ten nesmysl sebral..?

"V roce 1983 jsem postavil první agregát a namontoval ho do kufru Cadillacu Coupé de Ville, ročník 1979."

https://www.cez-okno.net/clanok/pohon-zadarmo

http://www.enviweb.cz/91113

http://www.gewo.info/ve/cella.htm

https://www.waterpoweredcar.com/inventors.html

http://www.cyberspaceorbit.com/fuelcell.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Václav Pokorný:
Cože...? Ty sem linkuješ "gewo" a podobně?
Víš vůbec, co to je "gewo", resp. kdo to je...?

razor:
Cože...?
Ty chceš druhým nařizovat co mají linkovat?
Ty chceš ovládat někoho jiného než sebe?
Víš vůbec že je to nemožné...?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Václav Pokorný:
Co to tady meleš?
Ty tady dáváš linky na podvodníka!
Proto se tě ptám - víš, co je "gewo"...?

Re: Ty tady dáváš linky na podvodníka!

Kdož jsi bez viny hoď první kamenem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Václav Pokorný:
Co to meleš?
Jsi snad úchylný?
Ten "gewo" je moravský psychopat a podvodník Jiří Wojnar...!

Re: podvodník Jiří Wojnar

Do toho mi nic není.
To je každého věc jak si buduje individuální karmu.
Jestli je čestný nebo raději podvádí.
Nesoudím.

Poněkud jsme odbočili od tematu.
Mně zajímá jak bezemisně a zdarma pohánět vozidlo.
Jednou z možností je upravit velký karburátorový osmiválec. Na spalování stoprocentní směsi vodíku a vzduchu. Kterou vyvíjí palubní HHO generátor z vody. Věřím, že to Carlu Cellovi běhalo.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Václav Pokorný:
Co to meleš?
Žádný Carl Cell neexistuje, Wojnar lže.
Jsi psychicky nemocný?

Re: Wojnar lže

Co sem furt taháš nějakýho Wojnara ?

Možnost upravit motor na spalování HHO existuje.
Že já věřím že to jde nejen částečně ale i na sto procent vodíkovovzdušné směsi, to je moje věc - s tím nehneš.
Čus.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokorný, ty sám jsi sem přitáhl Wojnara tím, žes sem hodil link na jeho stránku.
A žádné "HHO" neexistuje, je jen kyslík a vodík, případně jejich sloučeniny.

Re: žádné "HHO" neexistuje

"Současná technologie ale není ještě dokonalá. Většina našich zákazníků zjistila, že průměrná úspora paliva je mezi 35 - 45%. Naštěstí tato technologie se stále vyvíjí a generátory nové generace již dosahují v laboratorních podmínkách již kolem 60% úspor."

http://www.h2shop.cz/index.php?p=hho_cars_01

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokorný, cos to sem zase vrazil...?
Link na podvodnický e-shop...!

Re: podvodnický e-shop

Obviňuješ druhé z podvodu.
Tvoje věc.
Sbohem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokorný:
Ano, jsi podvodník - šíříš zde odkazy na podvodný e-shop, stránky psychopata Wojnara a bludy o jakémsi "Cellovi".

razor:
Tvůj názor na mne nebo Wojnara mne nezajímá.

Zajímají mne bezemisní vozidla s pohonem zdarma.
Máš k tomu něco ?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokorný, žádný "pohon zdarma" neexistuje.
A ano, mám k tomu něco - blábolí o něm Wojnar, na kterého se odkazuješ!

Re: žádný "pohon zdarma" neexistuje

Vlastně všechny druhy pohonů jsou zdarma.
Příroda si neklade platební podmínky.
Dává nám kolik jen unesem.
Ropa, uhlí, dřevo, lithium ...
Dárečky.

Jen my jsme zatím tak nevyspělí, že si navzájem platíme za čas našich životů ...

Co říkáš na tento druh pohonu zdarma :
(možná ti bude vadit že odkaz není od Wojnara ...)
http://www.osel.cz/10222-prvni-letoun-bez-pohyblivych-soucastek-leta-na-iontovy-vitr.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokorný, tak si nanos ropu a máš to taky zadarmo!

:-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokorný, nos ropu a zanech kecání o HHO...!

:O)))

Kéž jsou všechny tvé kroky štastné, bratře.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokorný:
Ty seš asi praštěný esoterik...

Re: praštěný esoterik

Esoterik ani ne. Spíš jen Eso. Praštěnej sem rozhodně. Jinak bych se tady nemoh tak dlouho vybavovat s někym kdo nechápe že spalovák může běhat na Brownův plyn. S někym kdo nemá rád bližního svého Wojnara jako sebe samého. S někym kdo je zřejmě dost podobnej despota jako já :-) Díky za pokec kámo. Můžem v něm pokračovat. Docela mně to baví.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokorný, žádnej "Brownův plyn" neexistuje.
Seš natroublej magor.

Re: žádnej "Brownův plyn" neexistuje

http://www.rexresearch.com/hyfuel/ybrown/4014777.htm

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vám nejen že chybí základní znalosti z fyziky, ale co je ještě horší, hlavně vám chybí zdravý rozum. A to je fakt zlé. Je jasné že vy to nevidíte ale to je v přádku. Měl by jste vyhledat pomoc odborníka a ne se tady haštěřit a šířit bludy.

Re: vyhledat pomoc odborníka

Nepovažuji názor jakéhokoliv "odborníka" za podstatnější než názor vlastní.

Re: šířit bludy

To co je pro mne pravdou může být pro druhého bludem. Respektuji.

Proboha, založte si prosím nové vlákno.
Vždyť já ani nevidím co si stejně nechci přečíst :-D

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; najeto: cca 7k km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A u stojanu stál,
a porád nabíjel.
hej-hula,
u stojanu stál,
a porád nabíjel!
----
Tak to dopadne, až baterky v elektromobilu ztratí kapacitu.
Pak se bude furt jen a jen nabíjet, třeba každých 25 km.
Baterky budou nedostatkový zboží a tak se bude provařovat halda energie v neúčinném nabíjení...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V roce 1979 jsem postavil první agregát a namontoval ho do kufru Cadillacu Coupé de Ville, ročník 1983

Obrázek uživatele ozana

říká Vám něco pojem účinnost? doporučuji prostudovat ...

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Re: .. pojem účinnost? doporučuji prostudovat

Účinnost spalování směsi vodíku a vzduchu
ve spalovacím motoru mne nezajímá.
Zajímají mne energeticky soběstačné dopravní prostředky.

Pokud mám vozidlo hnané vodíkem,
je nesmysl tento vodík vyrábět jinde
než na palubě dotyčného vozidla.

Možnost získat vodík z vody,
kterou tato planeta oplývá,
mi přijde optimální.

Vyrábět vodík mimo vozidlo
a pak jej majiteli vozidla prodávat,
to je výmysl obchodníků.
Obchod je nástrojem války.
Válka je nástrojem obchodu.

Nepotřebujeme výrobu a distribuci potravin a energie prostřednictvím obchodu.
Potřebujeme výrobu a distribuci potravin a energie.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Však tahle věc je dávno vyřešená a je dokonce v prodeji.

Re: tahle věc je dávno vyřešená a je dokonce v prodeji

Co máte na mysli ?
Mohl byste prosím přidat odkaz ?

Osobně jsem se na českém webu setkal s informací,
že po úpravě motoru a doplnění HHO generátoru
může směs vodíku a vzduchu (Brown Gas,Oxyhydrogen,HHO)
tvořit až 60 procent zápalné směsi.
Zbytek doplňuje ropné palivo.

Pokud někdo chce motor svého vozu konvertovat tak,
aby spalovanou směs tvořil 100procentně vodík a vzduch,
musí postupovat individuálně.
Pokud je mi známo.

Obrázek uživatele ozana

Pomocí (ve vozidle) vyrobeného vodíku s nějakou účiností (ztrátami) roztočím motor a pomocí generátoru vyrobím (s nějakou účinností) elektrickou energii, kterou nějakou účinností výrobím vodík. I se 100% účinností toho všeho mi jde na kola 0% energie. Super!

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Re: roztočím motor

Spalovat směs vodíku a vzduchu
(vzniklou z vody na palubě vozu)
v pístovém motoru je jen jedna z mnoha možností
jak téměř bez emisí pohánět automobil.
V současné době bych tuto variantu nezavrhoval.

Je tu spousta majitelů aut se spalovacím motorem.
Někteří z nich svého "brumlajícho miláčka"
nebudou chtít vyměnit za bateriový elektromobil.
Od určitého data může přijít nařízení,
že i historické vozidlo
musí mít nulové nebo téměř nulové emise.

Pak se bude možnost konverze na spalování
směsi vodíku a vzduchu (vzniklou z vody na palubě vozu)
hodit.
Znovu opakuji - jde jen o jednu z mnoha možností
jak téměř bez emisí pohánět dopravní prostředek.

Přijde mi velmi ustrnulé jak už více než sto let
upřednostňujeme jeden model pohonu.
Pístový spalovací motor roztáčený ropným produktem.
A teď to vypadá že se na dalších sto let
pokoušíme ustrnout zas jen na jednom modelu pohonu.
Na elektromotoru roztáčeném energií
z velké externě dobíjené baterie.

Nepovažuji za rozumné vzdávat se,
kvůli zobchodovatelnosti baterií a nabíjení,
celé pestré škály dalších možností.

Obrázek uživatele ozana

Pouze na videu. Volná energie neexistuje a zákon o zachování energie platí.

Opravdu věříte, že vědci kteří zkoušejí zachytit s jinou hmotou téměř neinteragující částice jako jsou neutrina, a nevšimli by si interagující volné energie?

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

"Vlastní generátor tvoří plastový rotor,
do kterého jsou zabudovány v pravidelných rozestupech
válcové neodymové magnety s axiální magnetizací.
Proti magnetům jsou na plášti statoru umístěné bloky ferromagnetického materiálu, o kterém se domnívám
že je tvoří ferit nebo normální magneticky měkká slitina.

https://www.youtube.com/watch?v=VNmtFMuhDAY

Při přiblížení magnetů k ferromagnetickým blokům
jejich magnetické domény mění objem a směr magnetizace.
Kolem ferromagnetických bloků jsou vedena vinutí,
kterými je odváděna energie magnetického A-pole z ferromagnetů. Protože vinutí je bifiliární, představuje pro proměnlivé
magnetické pole minimální indukční zátěž
a rotor tudíž prakticky nebrzdí zpětnou elektromotorickou silou. Předpokládám, že právě toto je místo,
kde vzniká v generátoru nadbytek volné energie."

https://www.omforum.cz/forum.php?t=329

Obrázek uživatele ozana

bla, bla, bla

Když to funguje, proč už to nemáš vyrobené?

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Re: Když to funguje, proč už to nemáš vyrobené?

Protože nejsem schopen to vyrobit.

Obrázek uživatele spetak

Protože :
"Dokud budeme civilizací zištných spekulantů,
volná energie nám bude zapovězena."

Obrázek uživatele ozana

aha...

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Obrázek uživatele Radovan

On by tím chtěl hned každý svítit a jezdit. Volnou energii máme každý den. Sluneční. Díky ní máme co dýchat a co jít. Pak už to jen různě mrvíme abychom z toho dostali násobky. A to má holt nějaké dopady. A s nimi buď umíme žít nebo ne. Třeba jádro je fajn, ale bez tun olova, železa a betonu se vedle jaderky dost blbě vegetuje. tedy ne blbě, jen krátce :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Re: jádro je fajn

http://www.hybrid.cz/evropa-zacala-po-40-letech-testovat-thoriove-jaderne-reaktory-nahradi-uran-prinesou-jadernou-renesanci

https://auto.idnes.cz/auto-pohanene-energii-z-thoria-dex-/automoto.aspx?c=A131112_153528_automoto_vok

http://atominfo.cz/2014/04/cina-se-chysta-do-deseti-let-postavit-prvni-thoriovy-reaktor/

http://atominfo.cz/2018/02/reaktory-pro-premenu-vojenskeho-plutonia-na-elektrinu-a-vodik/

http://oenergetice.cz/jaderne-elektrarny/norsku-zacala-treti-faze-testovani-thorioveho-jaderneho-paliva-mox/

Obrázek uživatele ozana

Perpetum mobile

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

off

Nikola vyprdla další koncept placatějšího bezčumákovýho tahače Tre pro Evropu, Asii a Austrálii.
K vidění v dubnu ve Fínixu.
https://nikolamotor.com/tre

Takhle si to malujou, vodík budou vyrábět na místě elektrolízou !!!
https://nikolamotor.com/stations

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Neverím, že tomu niekto verí :):):)
Niečo podobné ako HeTriDa.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Evropský parlament schválil elektrická nákladní auta a výrobci jsou z toho na větvi až na TESLU :)))))))))))))

auto.idnes.cz/truck-emise-nakladni-auto-hlasovani-limity-co2-f47-/automoto.aspx?c=A181118_133907_automoto_fdv

emisní cíle požadují 20% snížení emisí CO2 k roku 2025
a nejméně 35% k roku 2030 oproti roku 2019

„V EU v současné době neplatí žádná omezení emisí CO2 pro těžká nákladní vozidla"

To je vyborne, ze su zdeseni. Treba vsetkych dnesnych manazerov fosilnych automobiliek pozatvarat a nahradit mladymi, ktorim bude jasne ako pojde vyvoj.
Vo svetle nuteneho znizenia rychlosti pre spalovaky na niektorych usekoch rakuskych dialnic to vidim tak, ze onedlho takych usekov pribudne a nakoniec budu spalovaky jazdit 80tkou spolu s kamionmi a v rychlom pruhu pojdu 130tkou len elektromobily.
Ak ani to nepomoze, tak bude treba znizit povolenu rychlost pre spalovaky a dizlove kamiony povedzme na 70km/h a pre elektricke kamiony zvysit povedzme na 90 az 100km/h. Potom uz bude prechod na elektromobilitu jasny a zdesenym automobilkam neostane nic ine ako sa prestat desit ale zacat poriadne makat.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hybrid.cz/evropsky-parlament-chce-elektricka-nakladni-auta-tesla-je-brzy-zacne-vyrabet-ostatni-vyrobci-placou

Obrázek uživatele spetak

Hlavně že ostatní automobiloví dinosauři na minutu splníli, co kdy slíbili.
Všichni akorát blafou.
Elonovi a všem majitelům Tesel tleskám a přeju jim to.
>>> reakce na anonyma pode mnou >>>

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jasně, všichni blafujou jenže když blafuje tesla tak tleskači tleskají když blafují ostatní tak tleskači urážejí. Hold na každého mají jiný metr. Cokoliv udělá Tesla je super, cokoliv udělají ostatní je špatně. Ale jo žijte si svůj sen.

Obrázek uživatele spetak

Pokud občas čteš moje příspěvky, tak víš, že rozhodně nejsem fanatickým tleskačem Tesly. To bych si ji koupil.
Nic není dokonalý. Ani Tesla. Ale na rozdíl od ostatních něco dělá. A rozhodně neplivu na ostatní výrobce aut. Jejich vedení jen prostě nechce. Že jednou bude i VW vyrábět výborná EV každý přece ví. Jen je to otom, kdy.
A máš pravdu. Já už si svůj elektrický sen žiju. A je to príma, to mi věř.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jen je otázka, jestli každý chce ten elektrický sen žít. Mám s elektromobily za posledních deset let najeto x desítek tisíc a popravdě řidičský zážitek v nich nenacházím - ano jsou praktické, jsou tiché, kouří (a dlouho ještě budou kouřit) o kousek jinde, než jedou, ale pro mě jsou impotentní. Jednak za to může to, že to nemá tři pedály a fofrklacek (jezdil jsem i s elektromobilem s řazením ale stejně to nebylo ono). Druhá věc je, že dneska už podvozek kvality např E46 nikdo nedělá (bylo by to drahé). O emocích z řízení 50 let a víc starého auta radši nemluvit. Jo, chtěl bych si zkusit Milburna, ale toho mi asi nikdo nepůjčí.. a poslední ano jsem staromilec - zvuk motoru se mi líbí a líbí se mi být součástí mechanického stroje...knížku taky chci v papíru a ne na tabletu...ten zážitek je jinde

"… a líbí se mi být součástí mechanického stroje...knížku taky chci v papíru a ne na tabletu...ten zážitek je jinde…"

Jen mne udivuje, že používáte k rozesílání svých vpravdě "pokrokových" mouder počítač.
Očekával bych, že se diskuzí budete zúčastňovat pomocí ručně psaných korespondenčních lístků.

To by me zajimalo s jakyma EV jste jezdil , ja napriklad vymenil i3 za 335i v cabriu a rozhodne to teda elektricka nuda neni.

zavolajte si sk ministrov, aj tí, ktorí profitujú z dotácií na uhlie (a balia eurá do alobalu) už z toho profitpovať nebudú, ak sa im podarí, nájdu si iné (napríklad dotácie na oddotovanie uhlia), je natvrdo rozhodnuté zrušiť bane a elektráreň. https://dennikn.sk/1293285/ziga-ohlasil-koniec-dotovania-tazby-hnedeho-uhlia-mal-by-prist-v-roku-2023/?ref=tit

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

;o) EV jeste nemam, ale toho co pisete se bojim. Takze uz premyslim o mistu v garazi pro nejakeho veterana. ;o) Na jedne strane pripraveny kabel pro EV a na druhe zdviz pro veterana. ... proste neco co ma koule, fofrklacek a bude to zrat jako protrzeny. ;o) 911 turbo? e-type? mustang? corvette? ferarri? BMW 6? MB SL? .... myslim, ze kazdy by si neco nasel. Tyden jezdim nudne s EV a o vikendu si uziju. ;o)

Obrázek uživatele spetak

Ať si každý žije tak, jak je mu libo.
Měl jsem to jako ty. V garáži mi stojí třílitrovej šestiválec a přestože už je tam dva roky, neprodám ho, mám ho rád.
Přišlo EV a vše se pro mne změnilo.
Ty to máš rád tak, jak píšeš. Ale to přece není důvod tě za to odsuzovat. Máš rád fofrklacek ? Taksi ho užívej.
Všechno je přece o ohleduplnosti a respektu.
A to, že tleskám Muskovi za jeho činy přeci ze mě fanatika nedělá.
Kdyby bylo víc vizionářů jako on a jemu podobní nadšenci, svět už by byl dávno někde jinde.

Prostě to máš jako fetiš, bez přidavných pomůcek a hluku si to nedokážeš užít i když to má lepší výkon a vlastnosti.
Fofrklacek je přežitek, to už radši pádla.

Poslechni si to ticho...
https://youtu.be/q1L2BxuuvpE

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V čem to má lepší výkon? Leafa i Golfa jsem dokázal uštvat na jednom kopci, že omezil výkon - to se mi tam nestalo s žádným spalovákem. Na moudra o výkonu platí citát Colina Chapmana: "Chceš-li zrychlit na rovince přidej výkon, chceš-li zrychlit všude sniž hmotnost".
Řídil jsi někdy Caterham/Lotus 7? To je něco, na co běžné auto nesahá - je prostě těžký dokonce i při srovnání Caterham elektro a caterham benzín mi vyšel lépe benzín - mezi jízdou jsem měl tak 15 min. A ten elektro je těžkej nejde tak za čumákem.
Ano ticho v elektromobilu znám - psal jsem, že s ním jezdím, byť jej nevlastním a rád si jej jako otloukánka (místo Fabie, nebo Sandera) na jízdu kolem komína pořídím, jakmile to bude mít trochu ekonomickou racionalitu. Nicméně emoce to pro mě nemá...

Závěr pro mě - elektromobil je běžný užitkový sluha, bohužel na sluhu moc drahý, nicméně při rozumné budoucnosti (ne ekologistická nařízení) má šanci nahradit a mnohdy to bude rozumné daily inertní škatule ala Fabia, Octavia, Golf, Focus, Ceed......
Klasické auto, klasické koncepce mělo dřív mnohem více emocí a poskytovalo a poskytuje řidičský zážitek, bohužel taková auta jsou už dnes většinou v kategorii youngtimer, classic, postwar a prewar... takže za mě ano přes týden a pracovně s elektromobilem, za zážitkem a relaxací hezky do klasického auta - s těma šílenýma nájezdama (většinou do 3000 km/rok), co taková auta v rukou nadšenců mají, jsou hrozbou pro
životní prostředí asi tak jako příslovečný ratlík...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Súhlasím s vami. Len pre mna už nemá emócie ani Caterham/Lotus 7. Ja by som už teraz bral nejaký dragster. To je síla, ten rachot... len špatne sa s tým parkuje v meste :)

Obrázek uživatele Radovan

Dragster naopak ve městě zaparkuje všude. Ani mu při tom nevadí jiná parkující auta na tomtéž místě :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Ridil jste nekdy i3?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano a rozhodně ji nepovažuji za nejpovedenější BMW z těch pár, co jsem řídil (asi 5 typů napříč portfolia značky).

Bmw ma 5 typu EV ? Aha to sem ani netusil asi ziju jinde :-):-)

o pár rokov budeš o takom niečon iba PÍSAŤ a ROZPRÁVAŤ vnúčatám. spaľováky dostanú zákonný limit 80/h a kurvítko.
ja son dvanásťročný riadil RND pri vození uhlia k nám zo stanice. osobné gazM21, škoda 1101 tudor i sanitku, zo školy (6r) sa vozil na konskom povoze/saniach, aj ľahkej bričke a koči. a v desiatich rokoch na bulharsom elektromovozíku s rekuperačnou brzdou.
to sú spomienky - na trabim v kopcipredbehol 1600žiguli, na w353w praha.tn za tri a pol hodiny a to diaľnica nebola ani polovičná.
pre mňa už nie je vo výhľade žiaden extra zážitok. a tak už nebudem plakať nad rozliatym mliekom :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je klasický postoj mnoha uživatelú tady na hybridu, nekritický až fanaytický pohled na vše, co dělá Tesla a plivání na vše, co dělajíklasické automobilky. Téměř nic mezi tím a tímto postojem nedělají dobrou službu elektromobilitě.

Tesla jedeeeeee a Tesla forever... až se musím smát, jako malé děti :-)

Obrázek uživatele Alien5

Ano souhlas. Hlavne nechapou ekonomiku a finance automobiloveho prumyslu o normach predpisech emisich atd.. skratka si sem jenom prijdou vybit emoce :D. Proto dost lidi zde ani nediskutuje kdyz vidi ty fanatiky.

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Obrázek uživatele Alien5

Sr.

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Obrázek uživatele spetak

Pokud občas čteš moje příspěvky, tak víš, že rozhodně nejsem fanatickým tleskačem Tesly. To bych si ji koupil.
Nic není dokonalý. Ani Tesla. Ale na rozdíl od ostatních něco dělá. A rozhodně neplivu na ostatní výrobce aut. Jejich vedení jen prostě nechce. Že jednou bude i VW vyrábět výborná EV každý přece ví. Jen je to otom, kdy.
A máš pravdu. Já už si svůj elektrický sen žiju. A je to príma, to mi věř.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na tebe jsem zrovna nemyslel, jsou tu jiní fanatici a ti se určitě poznají :-)

Obrázek uživatele spetak

Dík. Souhlasím.

Tak hlavně se nerozplakej :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Naopak, já se spíš nad tím pousměju a pomyslím si něco o nevyzrálím jedinci, připomíná mi to fanatismus apple vs. ostatní a podobně. A jak jsem napsal, svým projevem tito lidé moc dobrou službu EV nedělají. A vklidně může být, že ti největší fanatici ani v EV nejezdí, protože na něj nemají a zamořují vzduch těmi "sračkami", proti kterým tak slovně vystupují :-)

švagrovi ajfóm odporučili deti ako USER FRIENDLY,funguje a nič sa NEMUSÍ UČIŤ.
a v diskusiách (inde) vidím, že PROTI BEV vystupujú najmä mladí, technicky vzdelaní, počítačovo zdatní. zrejme zo skupiny, ktorá si myslí, že na mesiaci nik nebol, 11.09 neuniesli lietadlá, ...

Jen by me zajimalo koho povazujes za fanatika v pripadu apple vs ostatni?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To byl jenom příklad na vyhrocenou diskusi, našlo by se jich více, z dávnějších dob Intel vs. AMD, z historických dob třeba Atari vs. Comodore :-)

Nepovažuji za fanatiky jenom jednu stranu (Tesla), na každé straně se najde dost fanatiků. Ale teď se bavím o fanaticích z řad Tesla fan, kteří se tady občas vyskytnou a to je pak zábava číst.

Ok, v tom pripade doporucuji neresit. Vyjde to na stejno.

Když vyjde článek o novém japko telefonu tak je pod ním 130 příspěvku z 95 % od nemajitelů japka, když vyjde článek o novém Samsungu či Google telefonu tak je pod ním sotva 20 příspěvků od majitelů androida a 1 až 2 od japkařů. Celkem zvláštní :)))
Asi bude něco pravdy na tom, že láska a nenávist jsou 2 strany téže mince :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů CircontrolBUS2BUSAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% online