Tesla začíná do svých elektromobilů Model S a X montovat dva nabíjecí konektory

Jan Horčík - 17 Říjen 2017

Tesla představila úpravu elektromobilů Model S a Model X. Auta budou vybavena - nejprve na čínském trhu - dvěma nabíjecími konektory.auto Tesla Model S nabíjecí konektor GB Čína

Nejnovější elektromobily Tesla Model S a Model X pro Čínu nabízejí místo jednoho nabíjecí konektoru dva, čímž výrazně rozšiřují možnosti nabíjení auta pro čínské řidiče
foto: Tesla

V USA a Kanadě využívá Tesla u svých elektromobilů vlastní typ konektoru. V Evropě je to standardní Mennekes typ 2, až dosud stejný využívala automobilka také pro svá auta v Číně.

Jenže čínská vláda nechala vyvinout vlastní dobíjecí standard "GB". Tesla už před dvěma lety oficiálně řekla, že se novým čínskýám nabíjecím standardům přizpůsobí.

Výsledkem je nové umístění a zvětšení dobíjecího portu, který má nyní u čínských verzí elektromobilů Tesla k dispozici dva konektory.

Čínským uživatelům tak velmi usnadní dobíjení mimo svou vlastní síť dobíjecích stanic Tesla Supercharger, kterou v Číně masivně rozšiřuje (roste tam jedna z největších stanic).

Čína je klíčovým trhem pro všechny světové automobilky, Teslu nevyjímaje. Navíc ale Čína dala jasně najevo, že chce nástup elektromobilů výrazně uspíšit.

Víko dobíjecího portu je teď k nerozeznání od víka běžné nádrže na tekuté palivo

Víko dobíjecího portu je teď k nerozeznání od víka běžné nádrže na tekuté palivo
foto: Tesla

Pro majitele stávajících vozů má Tesla připravenu adaptér/redukci, ne nepodobný adaptéru pro standard CHAdeMO. Cíl toho všeho je jasný: zvýšit prodeje vozů Tesla v Číně, potažmo na dalších trzích.

Je totiž velmi pravděpodobné, že podobný krok Tesla podnikne také na evropském trhu a integruje do svých elektromobilů také zásuvku CCS.

Tesla
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nejen Tesla ale většina automobilek plánuje dvojzásuvku pro čínský trh. GB normy totiž zapomněly na Combo zásuvku a tak to řeší po čínsku...kdyby se raději automobilky domluvily na společném standardu - zákazníci by nemuseli řešit, jestli na dovolené v zahraničí vůbec dobijí a výrobci by ušetřili nemalé prostředky při vývoji různých typů zásuvek.

S tou dovolenou to zas tak hrozné není. V EU je standardem CCS2 s mennekesem, do USA či Japonska s autem přes moře asi moc lidí necestuje, tak jedině že byste si dojel do Číny.

Obrázek uživatele ozana

Taxi Tesla 400.000 km ( 250.000 miles )

---

Jezdím na proud, najeto 63 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 68 tisíc km.

off

TM na duhový dálnici
https://youtu.be/72sTK5hKGHA

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Off

Infografika kolem Tesla tahačů
https://insideevs.com/everything-tesla-semi-infographics/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Tesla se možná pro produkci M3 v Evropě spojí s rakouskou Magnou.
https://insideevs.com/tesla-might-team-magna-model-3-production-europe/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

"Nejnovější elektromobily Tesla ... pro Čínu nabízejí místo jednoho nabíjecí konektoru dva,"

Takže to mám chápat tak, že zrušili ten co byl pod plastovou krytkou v zadním světle a šoupli ho pod plechovej dekl více na bok? Původně jsem nabyl dojmu, že tam jsou už 3 :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Přesně tak, ten původní ve světle je nahrazen.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

V diskuzich na electreku se spekulovalo, ze mozna ne (ale dukaz samozrejme zadny neni).

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

tvrdí sa (na ďalšom webe), že pôvodný ostáva. nové dva (pod jednou krytkou) ... prečo nie, aj hyunday ionic má dva konektory - vzadu vpravo a vpredu pred ľavými dverami.

Hyundai IONIQ má konektor CCS a typ2 v levém zadním blatníku pod jedněmi dvířky. Nikde jinde. Pravděpodobně jste viděl fotku IONIQ plug in hybrid, kde je víčko na palivo a druhé na typ2.

---

Elektrokolo
2x Kia Soul EV
Elektrokoloběžka

na rôznych trhoch má rôzne konektory umiestnené na rôznych miestach. mám stiahnutý en handbook ionik electric.

Obrázek uživatele ePavel

Za deště bude do druhého konektoru pršet?

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 190.000 el. km. 28 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Voda nevadí, je tam integrovaný fén a vnitřní vyhřívání.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No sláva! Konečně je to napadlo po aféře vadnejch chademo adaptérů ;)

elektromobilita.cz/cs/o-nas/novinky/5859.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Čína má rozum narozdíl od €U a tak Tesla Supercharger v Číně masivně rozšiřuje... MAPA :

supercharge.info/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Norsko zavede daň na Tesly:
novinky.cz/auto/452069-norsko-po-podpore-elektromobilu-zavede-dan-z-tesly.html

"..je totiz velmi pravdepodobne, ze..." , ze bude brzy
konec sveta..

---

heros

Posledný koniec sveta bol plánovaný tuším na 16.10. Zase to nevyšlo.

Ano, ale je teba byt trpelivy.. ARMAGEDON !

---

heros

Snad géniové zodia káli, snad osmapadesátá vyšší inteligence spikli se proti ubohému ... Zkrátka, konec světa se ne a nedaří.
https://www.youtube.com/watch?v=erTyXwYeVXk

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů Circontrol
185.66.36.26